Temporada 2014/2015

0 views
Skip to first unread message

Bernat

unread,
Sep 30, 2014, 5:23:36 PM9/30/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Bona nit a tots, 
 
comencem la lliga diumenge a les 9 contra uns vells coneguts, Wisconsin.
Recordeu de portar el DNI i la samarreta negra a la espera del patrocini.

Us copio el número de compte perquè pogueu fer-hi l'ingrés, si ho preferiu també podeu portar-m'ho en efectiu.
Recordeu que són 121 € per cap i de posar el vostre nom al concepte:

IVAN van:



De moment, confirmats:

Roger
Rafa
Jose
Carlos
Carles
Ignasi
Miquel
Ian

jordigr...@gmail.com

unread,
Oct 1, 2014, 2:27:40 AM10/1/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Bon dia senyors,

Sóc en Jordi Granda, que vaig jugar l any passat fins que s em va sortir l espatlla. Aquest any potser em torno a animar algun partit(si us va bé)seria cap al novembre. Ja us ho faria saber. L equipatge es el mateix ?

Slds,
Jordi.
Jordi Granda.
BlackBerry de movistar, allí donde estés está tu oficin@

From: Bernat <Bern...@gmail.com>
Date: Tue, 30 Sep 2014 14:23:35 -0700 (PDT)
Subject: [El Suau 14/15] Temporada 2014/2015
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "- Falta Personal 2012 -" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a FaltaPersona...@googlegroups.com.
Si voleu publicar missatges en aquest grup, envieu un correu electrònic a FaltaP...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/FaltaPersonal.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/FaltaPersonal/3bd355be-3b09-4151-9f1e-7e4eead3d717%40googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Edu Rigol

unread,
Oct 1, 2014, 3:34:21 AM10/1/14
to FaltaP...@googlegroups.com
Ignasi, segueixes??
Fas gran aquesta lliga!... i no ho dic per l'edat! Jeje
Ets un crack 

El 01/10/2014, a les 8.27, jordigr...@gmail.com va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages