ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

ooolia24071998

to Основна діяльність СШ №65
Добрий день, скажіть будь ласка.ю що для Вас цтфрова компетентність сучасного вчителя ?

Maryana Maik

to Основна діяльність СШ №65
Цифрова компетентність - здатність вміло орієнтуватися в інформаційному середовищі, аналізувати і систематизувати отриману інформацію та використовувати її відповідно до своїх потреб та вимог часу.

понеділок, 19 жовтня 2020 р. о 17:30:52 UTC+3 ooolia24071998 пише:

ooolia24071998

to Основна діяльність СШ №65
Дякую,  а яким чином можна підвищувати цифрову компетентність педагогів?

понеділок, 19 жовтня 2020 р. о 17:43:41 UTC+3 maik.mar...@gmail.com пише:

Оля Висоцька

to Основна діяльність СШ №65
Які сервіси та платформи Ви використовують для підвищення своєї ІКТ-компетентності?

Вірусів немає. www.avast.com

пн, 19 жовт. 2020 о 18:07 ooolia24071998 <ooolia2...@gmail.com> пише:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Основна діяльність СШ №65" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу ---65+un...@googlegroups.com.

Maryana Maik

to Основна діяльність СШ №65
Для підвищення власної цифрової компетентності педагога можу запропонувати проходження онлайн курсів на безкоштовній платформі Prometeys: Цифрові комунікації в глобальному просторі ,  Медіаграмотність для освітян , а також   Впровадження інновацій в школах .

понеділок, 19 жовтня 2020 р. о 18:07:53 UTC+3 ooolia24071998 пише:

Maryana Maik

to Основна діяльність СШ №65
Для підвищення власної ІКТ-компетентності я використовую платформи: Prometeys, Edera, а також систему "Єдина школа", додатки Google, Kahot, MidenMaps, LearningAps (зокрема у роботі з дітьми).

понеділок, 19 жовтня 2020 р. о 18:20:27 UTC+3 ooolia24071998 пише: