Chiisana Inori - Ritsuko Okazaki

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
שלום לכולם, כאן ווינגס :)
לנוחיותכם, אומר כי מקפים ופסיקים נוספו לכתוב על מנת להקל על ההבנה של הקצב, ולא לצורך פיסוק.

מחרוזת השירים האבודים של ווינגס היא נצחית, אל תגידו שלא הזהרתי...

שיר שאני מקווה שיגרום לכם לחייך. זה לא הרבה, זו רק טיפה קטנה וזוהרת של חיים. ^^
(נדמה לי שדנה ביקשה ממני לתרגם את זה.... כמו שאתם מתארים לעצמכם, השיר ארוך יותר מהזמן שלקח לי לתרגם אותו XD)

האמת שלשמוע את השיר הזה בידיעה שהיא מתה הופך את כל החוויה של ההאזנה למשהו... אחר. עצוב יותר :(
אבל זה עדיין שיר פשוט ונפלא, כמו כל השירים שלה ששמעתי, בערך.
התזגום לא משהו.
בלע.
לא משנה.
><

השיר המקורי - גרסה מקוצרת:
http://www.youtube.com/watch?v=wiNhKfFweBw

קאבר בגיטרה שהתאהבתי בו:
http://www.youtube.com/watch?v=pGwGNDRSw68

המילים בעברית:

fruits basket ed
בואו נשב, סביב,
זו סעודה נחמדה, לא?
את הדמעות שהיו, היום
נהפוך במהרה לעוצמה
לה לה לה לה לה לה לה לה לחיות, לאהוב, זה נפלא.
לה לה לה לה לה לה לה לה, לחיות, לאהוב, זה נחמד.
לה לה לה לה לה לה לה לה לחיות, לאהוב, זה נפלא.
לה לה לה לה לה לה לה לה, לחיות, לאהוב, זה נחמד.

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
לולז, אני מבינה למה את מתכוונת בזמן שלקח לך לתרגם אותו XDDDD

אני לא ממש אוהבת ת'שירים בפרוטס באסקט, אבל תרגום יפה, קצר, וקולע XD

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
חח.... אני זוכרת את השיר הזה.
הייתי מחכה לבליץ' (או נארוטו. אני כבר לא זוכרת) ותוהה מה זה השיר המוזר הזה...
תזגום קצר וחמוד!

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
אם לומר את האמת, אני מחבבת את השירים אבל לא יותר מזה. זה לא שהם יצירות מופת, הם פשוט חביבים ^^"
תודה רבה ^^

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה ^-^

אני ראיתי במחשב ותמיד הייתי מדלגת עליו XD

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
השיר הזה כל כך חמוד ^^

WingsOfLightLegend