Bokutachi wa Kore Kara - Hayashibara Megumi,Hidaka Noriko, Sakuma Rei, Takayama Minami,Inoue Kikuko

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
שלום לכולם, כאן ווינגס :)
לנוחיותכם, אומר כי מקפים ופסיקים נוספו לכתוב על מנת להקל על ההבנה של הקצב, ולא לצורך פיסוק.

שיר מספר לא-יודעת-כמה במחרוזת האבידות של ווינגס ^-^

תרגום עתיק. ממש. OO
במקור זה היה אמור לצאת כקאבר קבוצתי, אבל לא הלך ^^"
זה די חביב, אני מניחה, לא מהתרגומים המשובחים שלי. אבל זה נוסטלגי וחמוד, אז אני רוצה להעלות את זה ^^
אשמח לשמוע את התגובות שלכם~
ווינגס.

השיר המקורי:
ttp://www.youtube.com/watch?v=EnUrlLNoLPk

המילים בעברית:

מקרא: אקנה נביקי שמפו קסומי ראנמה כולן

שוב חלמתי, על חיבוקך החם
עוד לא אמרת שום דבר
ממבוכה לא, אראה, את, אור היום.
מה כבר עשיתי?
מסתירים את הרגש, וזה טוב, כך, נדמה.
אך אביט בעיני-ך, וליבי יפעם בעוז.

שוב הרוח, לוחשת על פרידה
עכשיו כבר מאוחר מידי
"סאיונארה", מי ה-נהר אומרים.
איך הסתבכתי...
רק חייך ואדע, את...
כל אשר בליבך.
זה רק צעד קטן, אך, הרגשות עוד יפרחו.

אילולא היית-
בסך הכול חבר...
כל מה שדרוש זה-
לומר מעט יותר...
וכל מה ש-יקרה אחר כך... הוא ברור כל כך.
והוא כה רחוק-
היום שבו נהיה...
אוהבים!

רשימת הזמרות המקוריות, כי השורה הארוכה בכותרת לא אומרת כלום XD
Ranma * Hayashibara Megumi
Akane * Hidaka Noriko
Shampoo * Sakuma Rei
Nabiki * Takayama Minami
Kasumi * Inoue Kikuko

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
בעע ראנמה... שונאת ת'סדרה הזו =.="
אבל משתתפות בשיר 2 מדבבות שאני ממש אוהבת(מגומי וקיקוקו) אז לא יכולתי להתעלם.

הרגיש לי מוזר שהשארת את "סאיונארה" אבל גם לא עולה לי תחלופה א אני משערת שזה פסדר XP
פרט לזה המילים יפות, ומתאימות לקצב ^^

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
אני יודעת.
אני בטוחה שהיה לי שיקול הגיוני כשתרגמתי את זה אז, אבל כרגע אני לא יודעת מה הוא OO"
זה היה ממש ממש ממשששששששש מזמן!

תודה רבה ^-^

PenguinMusume

to youtubehebre...@googlegroups.com
ראנמה!! אני אוהבת את השירים של הסדרה הזאת 3>
מהסדרה התייאשתי בערך אחרי.. פרק.. 18 XD אבל תמיד יהיה לה מקום בלבי בתור האנימה הראשונה שלי ♥
כריס וי הייתה פעם חלק מקאבר קבוצתי לזה! זה היה ממש מקסים..
ובכן.. XD;; לנושא
התרגום הזה -מקסים-! אני מסכימה עם רותם לגבי עניין הסאיונארה, אבל וואו, הכל מתאים לקצב בצורה מושלמת! איזה תזגום מצוין!
ו..תמיד יש בי את התסכול הזה על פרויקטים מוצלחים שלא יוצאים לפועל :( ווינגז, אל תוותרי! צריך לעשות קאבר קבוצתי לתרגום הזה, זה יכול להיות נהדר! >O<

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה, פינגווין ^^
אני ראיתי את זה בטלוויזיה, אמנם לא את הכל, אבל הרוב... זה היה כזה מטופש, שזה מצחיק XD
אני חושבת שהכרתי את השיר הזה דרך הקאבר הקבוצתי של כריס וי :)

אולי אפשר להחליף את כל השורה ל "הנהר שוב לוחש 'להתראות'"?

בואו נראה אם אני זוכרת את הליהוק המקורי...
אני זוכרת שרציתי שמירי תהיה שמפו ושדנה תהיה אקנה... נדמה שאני גם הייתי אמורה להצטרף בסוף, כנראה בתור קאסומי...
אבל מי היו נביקי וראנמה?  לא זוכרת ><

PenguinMusume

to youtubehebre...@googlegroups.com
כן כן! זה מעולה! ^^ ועדיין מסתדר מושלם עם הקצב
אוקיי וואו, הליהוק הזה טוב. את עם הקול החמוד שלך בתור קאסומי ומירי עם הקול שלה שמתאים לשאמפו לחלוטין, או דנה שיש לה כל כך הרבה עוצמה בקול כאקאנה..
;__;!!! זה צריך לצאת לפועל!

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
אולי את ורותם רוצות לעזור? :D
את יכולה להיות נביקי ורותם ראנמה~!

PenguinMusume

to youtubehebre...@googlegroups.com
אני אשמח מאוד!! ^^

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
אין לי בעיה להשתתף במשו משותף(על אף שאני ממש לא אוהבת את ראנמה בעעע XD )

ולתפוס את מקומה של מגומי בתור ראנמה.......... אלו נעליים מאוד גדולות להיכנס אליהן O__O

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
זה יהיה בסדר גמור ^-^
וזו רק שורה אחת, לצערי...
פשוט אני חושבת שאת תתאימי ^^

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
זו הייתה סדרה מאוד מאוד משונה ><

אני מחכה כבר לשמוע את הפרויקט הזה עולה לאוויר ^^

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
אז לי אין בעיה כמו שאמרתי ^^

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
וואו האנימציה O_O רנמה וחצי הייתה כזאת ישנה? לא זכרתי.

תרגום יפה! וגם הקצב יושב בו ממש בול, כאילו אלו היו המילים המקוריות ^^
באמת, יש סיבה מיוחדת שהשארת "סיונארה" ולא תרגמת "להתראות" או משהו?

כן!! קאבר קבוצתי!!

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
לא יודעת, תשאל את צ'יבי ווינגס XD
אבל כמון שאתה רואה, למעלה (איפהשהו) יש חלופה הולמת יותר ^^

הסדרה הייתה די ישנה, כן XD

והפרוייקט... אני מקווה שזה יעלה. אני חשה עצלנית פתאום.
ומיואשת.

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
נאנדה? O:

שיקארי דסו!
אני מוכנה להקליט בכל רגע!

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
נחמד. ^_^

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
אני רק צריכה בית שקט ורגוע, יש לי עוד משהו שאני צריכה להקליט... הפתעה ^^

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
><><><

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
ווינגס, היב. מוגן סוף סוף התחרפן...

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
היי, מוגן, אתה אחד מאיתנו ^-^

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
היהיהי!
ברו~ך הבא~!

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
אל תתלהבו, הייתי משוגע מההתחלה XP, אם כבר אני צריך לברך אתכם ><
הקריזה שלי הגיעה מתגובת ה"נחמד" בפעם האלף היום ><
(לעזאזל, הדיונים היום היו ממש ארוכים ><)

SpongeFrenzy

to youtubehebre...@googlegroups.com
וואו, כן, אני זוכרת את זה ^^
אני הייתי ראנמה, דנה אקאנה ואקארי נביקי. ומירי הייתה אמורה להיות שמפו וכנראה גם קסומי. נדמה לי שאפילו עדיין לי את ההקלטה שאקארי,דנה ואני שרות בה.
ישן מאוד O_O

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
שכחתי אותך ואת אקארי, אני מרגישה אשמה ><
האמת שאני כן זוכרת שבזמנו היו הרבה שינויים כי היו כמה שביקשתי מהן ולא רצו, אבל נראה לי שהיום הן בכלל אל ביוטיוב אז זה כבר לא משנה... XD
יש לך את ההקלטה? *O*

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
אוו העלילה צוברת פיתולים ^^

הקלטה ישנה שמזמן נגנזה...
מה עלה בגורלה...
והאם הפרויקט קם לתחיה? :O

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
טאם טאאאאאאאאאאאאאם!

Jessie

to youtubehebre...@googlegroups.com
גאד, את כזאת ספאמרית שזה פשוט שולט XDDDD
♥♥♥

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
חבל שאין פה כפתור לייק בשביל תגובות כמו שלך...

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
הייתי חייבת לכתוב את זה, כי אם זה היה בשיחה בדיבור בטוח הייתי אומרת אותו דבר XD
לא התאפקתי XD

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
גדול XP