Hyadain - Hyadain no Joujou Yuujou (TV SIZE)

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
נמאס לי. את השיר הזה תרגמתי מזמן אבל רציתי לחכות שייצא תרגום לגרסה המלאה (שיצאה מזמן) לפני שאני מתרגם אותה ומפרסם. אבל... התרגום לאנגלית פשוט לא יוצא!
אז נמאס לי לחכות, ועד שהוא ייצא, תמתינו עם הגרסה הקצרה. אני אפילו לא אטרח לצבוע אותה XP
ק-שר מוש-לם, הוא כמו הרמוניה!
נהנהנהנהנהנהנה
כן! אצעק בקול רם, בפניי כולם!

(זרח!) בפעמים שהשתוללתי
(ברח!) את השתוללת יותר ממני (להלהלה)
הי, זה לא מצחיק, אז אל תחייכי!

(מה?) אם יש דברים שלא אהבתי
(קרב!) אותם אז אשכח, כי בשבילי (להלהלה)
לעצור פשוט לא בא בחשבון!

בכל שעה ובכל יום, נוכל להשאר יחדיו!
כמעט כמו תאומים, הורים, או אנשים משובטים!
אינך בוכה לפעמים, כשאתה במישהי מאוהב?
רגע אחד, אלו שתי בעיות שונות לחלוטין!

(קרב!) כשאנו לפעמים רבים
(ברח!) כשתרגיש רע לפעמים
(זרח!) וכשנהיה קצת בודדים
לא תעבור דקה, ואז אראה אותה
שוב ארגיש בעננים!

שוב אני תוהה
למה ארצה להיות איתה?
כשאני לידו
הכל בסוף עוד יסתדר לו!

זה פשוט כה כיף!
נפסיק רק כשנתעייף!
תודה לך חבר!
הי! נהנהנהנהנהנהנה

איזו מן תחושה?
כאילו הסנכרון נורא?
איתך תמיד זו מסיבה!
רק בשכונה שלידינו!

הי, מה השעה?
זה זמן ל... יודליי-הי-הו!
אני לא מבינה!
נו-תר לו-מר רק...

ח-ב-רות היא, כל כך נהדרת!
ים, שמיים, אש או מים, כלום לא יפריד! (הי-דד!)

ק-שר מוש-לם, הוא כמו הרמוניה!
צ'ה-צ'ה-לה צ'ה-לה צ'ה-צ'ה!
--------------------
הצעות ותיקונים יתקבלו בברכה.
נא לבקש לפני שימוש, תודה :)

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
וקחו מתנה גם קאבר גרוע.
גרוע אני אומר!
YeahI'mDoingBothVoicesXD - Hyadain no Joujou Yuujou.mp3

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
ואווו, התזגום מושלם לחלוטין *_*
ממש אהבתי אותו~
רק אני או שכל השירים שלו נשמעים דומים?

באופן מפתיע (ובלי להעליב, כי שמענו את הקול הגבוה שלך ^^") הקאבר נשמע טוב!

כל הכבוד ^^

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה רבה רבה ווינגס!!! ההדגשה הזאת עשתה לי את זה *_*
לאלאלא השירים שלו בכלל לא דומים. את בטח שמעת רק את מחרוזות האהבה (דו וחד צדדית) והחברות (ראי- הנ"ל).
יש לו מלא שירים אחרים והוא מלך של הרבה סגנונות!

קאבר גרוע אני אומר!

תודה ^^

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
טוב, אז את התגובה שלי כבר שמעת, אבל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מספיק להפעם (בכל זאת, לא פעם ראשונה XD)
התרגום בהחלט מושלם ^^
השיר פשוט, מעורר גיחוך בטירוף
אני לא בטוח מה השורה האהובה עליי, אני מתלבט בין:
"כמעט כמו תאומים, הורים, או אנשים משובטים!"
לבין:
"ים, שמיים, אש או מים, כלום לא יפריד! (הי-דד!)"
נראה לי שאני על האחרונה ^^

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
נחמד, כמו "אהבה חד צדדית" XP
אלו הם, לא?

קצת קשה לעקוב, אבל רואים שזה טוב.
;)

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
טו~ב!!
חח... אני אוהבת את הקול הגבוהה שלך! הוא גאוני~
^w^

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
האחרונה גם אהובה עלי XD
והשיר אמור להיות משעשע אז אני שמח שהוא גרם לך לצחוק!

תודה P:

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
יאפ, זה אותו יוצר! לא "הם", אלא "הוא". הוא כתב, הלחין ושר את כל הקולות הרבה יותר טוב ממני ^^

תודה!

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
גאוני זו מילה מוגזמת, לא? XD
תודה ^-^

PenguinMusume

to youtubehebre...@googlegroups.com
כמו שאתה כבר יודע...
אני כל כך אוהבת את התרגום הזה! התזגום שלך + השירים של היאדאין זה זיווג משמיים, באמת שכן
(עכשיו רק להמשיך עם זה! העם דורש את הwesten show כולל קאבר! כש...יהיה לך כוח או זמן או רצון או משהו ;;)
בכל אופן, התרגום והקאבר נהדרים! הקול היאדארוקו שלך פשוט גאוני לחלוטין X3

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה רבה פנגווין!!! אני יודע עד כמה את אוהבת את השיר אז כשזה בא ממך זה אומר לי המון ^_^
ה...ווסטרן שואו? אני? מריו, באוסר ופיץ'? XDD
... תמצאי לי תרגום לאנגלית!

PenguinMusume

to youtubehebre...@googlegroups.com

HebrewTranslations