Kimi Dake wo - Mi

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
שלום לכולם, כאן ווינגס :)
לנוחיותכם, אומר כי מקפים ופסיקים נוספו לכתוב על מנת להקל על ההבנה של הקצב, ולא לצורך פיסוק.

השיר השני במחרוזת האבידות של ווינגס ^-^

טוב, כמו שאתם רואים... כל השירים שמצאתי הם שירים קטנים וחסרי חשיבות, ולא משהו מיוחד.. אתה חשובים ביותר זכרתי בעל פה ולכן יכולתי גם לשחזר אותם ולהעלות אותם XD
אבל השיר הזה ממש חמוד, קשה לי להעליב אותו~!
אל תצפו להרבה, רק לtv size קטן וחביב ואקסטרה "שוג'ואי".
קהל השוג'ו שלי כאן מצומצם, אבל אם זה היה עוצר אותי כמראה שלעולם לא הייתי מתרגמת. אז הרי לכם, התרגום~!

נ.ב: עכשיו פשוט בא לי לתרגם את כל השירים של בוקורה גה איטה. הם כאלה מקסימים ;-;

השיר המקורי:
http://www.youtube.com/watch?v=buVOOlPGJbs&playnext=1&list=PL2080ED912238C537

המילים בעברית:

לא רוצה לבכות בשקט,
לא רוצה שתשקר לי.
שוב זה קורה, הדברים שוב לא מ-סתדרים.
לא הבחנת בתסרוקת,
אשר רק לכבודך החלפתי.
או ב-צי-פורניי. כמו היינו רק שניי, זרים.
אך, זה לא אמור להיות כך.
זה לא כמו באגדות.
כאן, הדמעות,
זולגות, זולגות, וזה כואב לי.
ובכל זאת, עוד אוהב את גו-רלי!
כששנינו לבד, יש משהו מיוחד.
אני רוצה שתאהב, אך ורק אותי.
קח אותי רחוק, לנצח נצחים,
על אף חוסר החן, של חיוכך,
אני אוהבת רק אותך!

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
שיר חמוד.
התזגום טוב!

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה רבה ^_____________^

efrat0893

to youtubehebre...@googlegroups.com
אוקיי, זה שיר שקצת קשה לעקוב אחרי הקצב שלו (לפחות לי), אז היו מיליון פקשושים, אבל אם אני אצליח להבין מה בדיוק הקצב זה ילך יותר טוב. המילים ממש יפות. אבל איזו קטילה יש בסוף (שתי שורות אחרונות)... אהבתי.

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
זו לא קטילה, זו סתם הצקה חביבה, אני חושבת ^^"
אולי משהו כמו "תשמע, אתה לא נסיך החלומות שלי... אבל אין מה לעשות, אני אוהבת אותך"XD
אני לא ממש זוכרת מה היה במקור, אבל זה בטח היה קצת שונה.. זה תרגום די ישן ולא הכי טוב שלי, אבל מישהי פעם שרה אותו ומחקה את זה, אז זה אפשרי...
אם את עדיין מתקשה, אולי אוסיף עוד כמה סימני פיסוק.

SpongeFrenzy

to youtubehebre...@googlegroups.com
התזגום באמת מעולה, לפעמים אני מסתבכת עם קצב של מילים אבל פה זה פשוט ישב בול! ^^
והנה ההוכחה לכך: http://www.mediafire.com/?00517eg58rwcyqr
איזה שיר חמוד XD השורה "על אף חוסר החן, של חיוכך" שעשעה אותי כי לחבר שלי קוראים חן D:
ואפרת, את יכולה להשתמש בזה בשביל ללמוד את השיר אם תרצי ^^ סתם שרתי את זה הרגע... אם תקשיבו טוב תוכלו לשמוע דלת נטרקת ברקע ומוציאה אותי מריכוז לקראת הפזמון. XD

SpongeFrenzy

to youtubehebre...@googlegroups.com
אה ותודה גדולה לאיש שהשאלתי ממנו באכזריות את הקריוקי *קרדיטקרדיט*: 1darkwingotaku
(אם שאלתם את עצמכם מאיפה השגתי את האינסטרומנטל השווה הזה D: )

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
האוזניים שלי.. לא ראויות לשלמות הזאת *-*

HebrewTranslations

to youtubehebre...@googlegroups.com
ווינגס וספונג'י, שתיכן מושלמות!
השיר והאנימציה חמודים בהחלט :)

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
תודה רבה~! ^-^
אני בספק לגבי ההכללה שלי יחד עם השלמות של ספונג'י, אבל תודה XD

sreuivxphr

to youtubehebre...@googlegroups.com
מ-מקסים.... *¬*

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
התזגום אחלה

DarkMugen0

to youtubehebre...@googlegroups.com
הקול שלך מדהים O_O
פשוט מושלם ^^
ואפילו לא אהבתי כל כך את המקור
אבל משהו בעברית ובקול שלך פשוט משפר את השיר ברמות!!!

SpongeFrenzy

to youtubehebre...@googlegroups.com
אעא, איזה מחמאות ;; ואפילו לא אהבתי את איך שאני שרה את זה, זה היה סתם הקלטה מהירה ><
תודה רבה לכם!! ^\\\^

WingsOfLightLegend

to youtubehebre...@googlegroups.com
אני יכולה להעלות את זה לעמוד שלי?