Número dígits al fitxer de configuració: price_decimal

Raimon Esteve

to tryt...@googlegroups.com
Nois, bon any.

tenim un nou paràmetre a 3.5 sobre el nombre de digits. El valor de dígits es troba a la secció "product" i no a "digits" com tenim definit en els discounts:

Actualment:

[product]
price_decimal = 4

Propostes pel camp "discount":

[product]
price_decimal = 4
price_discount_decimal = 4

això faria que ho eliminariem la secció "discount".

com ho veieu? Idees?

Jordi Esteve

to tryt...@googlegroups.com
On 07/01/15 10:10, Raimon Esteve wrote:
> [...]
> price_decimal = 4
> price_discount_decimal = 4
>
> això faria que ho eliminariem la secció "discount".

No ho tinc clar. Tal com he contestat a bitbucket la primera proposta és
similar a la teva:

We need two different params: one for decimal digits for prices and
other for decimal digits for discounts.

So the older 'unit_price_digits' could be removed to use the new
'price_decimal' of product module. And 'discount_digits' param will
remain for decimal digits for discounts.

Però desprès se m'ha acudit que els decimals amb els que es posen el
preus dels productes i els decimals usats a les vendes (càlcul preu de
venda) no té perquè ser els mateixos:

But other option is deal with the 3 params: The decimal digits of the
products and the decimal digits of the prices could not be the same in
some companies.

--
Jordi Esteve
Consultor Zikzakmedia SL

Zikzakmedia SL
St. Jaume, 9, baixos, 2a
08720 Vilafranca del Penedès
Tel 93 890 2108

Raimon Esteve

[...]

exacta

[...]

Les vendes agafen el preu digits del producte, o sigui, del fitxer de configuració la variable:

[product]
price_decimal = 4

http://hg.tryton.org/modules/sale/rev/18700acf4b55

But other option is deal with the 3 params: The decimal digits of the products and the decimal digits of the prices could not be the same in some companies.

això s'hauria de reflexionar-se el el review de tryton.org en aquest cas. Massa tard. Es pot tornar a obrir el tema.

Al ser definit en el fitxer configuració, TOTES les bases de dades com empreses usuaran el mateix número de dígits.

Raimon Esteve

to tryt...@googlegroups.com
Per si no queda clar, una idea pel nou fitxer de configuració seria:

[product]
price_decimal = 4
price_discount_decimal = 4

on el canvi seria actual a la 3.6 seria:

unit_price_digits -> price_decimal
discount_digits -> price_discount_decimal