ပုဂံေလဆိပ္၌ ဝိုင္ဖုိင္အင္တာနက္အသံုးျပဳႏုိင္ၿပီ

Nyi Nyi ®

to travelmyanmar
ယခုလ ၂၃ ရက္ေန႔မွ စတင္၍ ပုဂံေလဆိပ္၌ ဝုိင္ဖုိင္အင္တာနက္စနစ္ကို အသံုးျပဳႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အဆုိပါ ဝိုင္ဖုိင္ဇုန္ကို တည္ေဆာက္ေပးခဲ့သည့္ Red Link ကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိသူက ေျပာသည္။ အဆုိပါ ဝိုင္ဖုိင္ဇုန္၌ အင္တာနက္ အျမန္ႏႈန္း 512 Kbps ကို ၂၄ နာရီ အျပည့္ ထုတ္လႊင့္ေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။ “ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ပိုက္ဆံမေပးရေသးဘူး။ ေနာက္ပိုင္း ပိုက္ဆံေကာက္ခံမယ္၊ ပုိက္ဆံမေကာက္ဘူးဆုိတာေတာ့ မသိေသးဘူး။ သံုးခ်င္တဲ့ လူကေတာ့ Password ေနရာမွာ Admin ဆုိၿပီး ထည့္သြင္းလုိက္ရင္ အခမဲ့အသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္” ဟု ၎က ေျပာသည္။ ေရႊဆံေတာ္ဘုရား၊ အာနႏၵာဘုရား၊ ေရႊစည္းခံုဘုရား၊ သဗၺညဳဘုရားႏွင့္ အျခားေသာ အထင္ကရ ေနရာမ်ား၌လည္း ဝိုင္ဖုိင္ဇုန္မ်ား ဆက္လက္တည္ေဆာက္သြားရန္ လုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္း ဝုိင္ဖုိင္အင္တာနက္စနစ္ကို စတင္အသံုးျပဳႏုိင္ခဲ့သည့္ ပုဂံေဒသသည္ ႏိုင္ငံျခား ခရီးသြားဧည့္သည္မ်ား လာေရာက္လည္ပတ္မႈ မ်ားျပားသည့္ အရပ္ေဒသတစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ေန႔ထုတ္ Internet ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာျ္ပထားပါသည္။  "

Myo

to travel...@googlegroups.com
ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔မနက္ အသုံးျပဳခဲ့ရပါသည္။ အစမုိ႔လားမသိ connection ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းပါသည္။

myomyanmarguide

Nyi Nyi ®

to travel...@googlegroups.com
thanks for your feedback!!!

Nyi Nyi ®

to travel...@googlegroups.com
ပုဂံေဒသမွာ အင္တာနက္ အခမဲ့သံုးႏုိင္ဖုိ႔ ဝုိင္ဖုိင္( WiFi) ဇုန္ေတြ ထပ္မံတုိးခ်ဲ႕သြားမယ္လုိ႔ Red Link ကုမၸဏီမွ သိရပါတယ္။ ‘ပုဂံေလဆိပ္၊ ဗူးဘုရား၊ ေရႊဆံေတာ္နဲ႕ အာနႏၵာဘုရားေတြမွာ ဝုိင္ဖုိင္ဇုန္ေလးခု အခမဲ့ ေပးထားတယ္၊ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ေနရာ တုိးခ်ဲ႕မယ္၊ လက္ရွိက ဘာမွ မေကာက္ခံေသးဘူး၊ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ႀကိဳတင္ေငြေပးကတ္နဲ႔ပဲ သံုးခြင့္ေပးတာမ်ိဳးလဲ ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္’ လုိ႔ Red Link Communication မွ ကိုမ်ိိဳးျမင့္ညြန္႔က ေျပာပါတယ္။ ပုဂံမွာ ဝိုင္ဖုိင္ဇုန္ေလးခုကို ႏုိဝင္ဘာလကစၿပီး အခမဲ့ သံုးခြင့္ေပးခဲ့တာပါ။ ေနာက္ထပ္ အသစ္ထပ္တုိးခ်ဲ႕မယ့္ သေဗၺညဳနဲ႕ ေရႊစည္းခံု ဘုရားေနရာေတြမွာလည္း လုိအပ္တဲ့ ျပင္ဆင္မႈေတြ ျပဳလုပ္ေနၿပီျဖစ္တယ္။ ေနာက္ထပ္တုိးခ်ဲ႕မယ့္ ေနရာေတြမွာလည္း အခမဲ့သံုးစြဲခြင့္ ျပဳသြားမွာပါ။ အဲသည္ ေနရာေတြမွာ ဝိုင္ဖုိင္နဲ႔ အင္တာနက္ သံုးမယ္ဆုိရင္ password ကို admin လုိ႔ရုိက္ထည့္လုိက္တာနဲ႔ သံုးစြဲႏုိင္ေၾကာင္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၃ ရက္ေန႔ထုတ္ ကုမုျဒာ ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

Myo

to travel...@googlegroups.com
ပုဂံ ေရႊစည္းခုံဘုရားနဲ႔ ေရႊဆံေတာ္ ဘုရားတုိ႔မွာ (Wi-fi) သုံးလုိ႔
ရခဲ့ပါတယ္။ ေရႊဆံေတာ္မွာ သုံးရတာ လုိင္းဆြဲအား ပုိေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
ပုဂံေလဆိပ္ထဲမွာၾကေတာ့ လုိင္းလုံး၀မေကာင္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏိုင္ငံမွာ
မည္သည့္အရာကိုပဲ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေဖာ္ ေရရွည္ ေကာင္းေအာင္ အေကာင္အထည္
ေဖာ္ႏိုင္ရင္ ေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္ေျပမွာပင္။ အခုအေကာင္အထည္ေဖာ္ သိပ္မၾကာခင္
အဲဒီစနစ္ေပ်ာက္သြား။ လုပ္ငန္း အေကာင္အထည္စေဖာ္ဖုိ႔ သုံးစြဲရတဲ့
ေငြေၾကးေတြ ေတာ္ေတာ္ေလး ႏွေျမာစရာပင္။ ၿပီးခဲ့သည့္အပတ္က GMS
အစည္းအေ၀းႏွင့္ တၿပိဳင္တည္း ပုဂံတြင္ ညေစ်း (Night Bazaar) ကုိ
ဗူးဘုရားတြင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ၾကသည္။ အေကာင္အထည္ ေဖာ္စဥ္ကေတာ့
ေတာ္ေတာ္ေလးအဆင္ေျပသား။ သိပ္မၾကာပါ။ ေနာက္ ဆက္ရက္ခန္႔ ထပ္ေရာက္သြားေသာအခါ
ထုိ ေစ်းတန္းမရွိေတာ့ပါ။ ထိုေစ်းတန္းအတြက္ ဗူးဘုရားလမ္းကုိ
ကြန္ကရစ္ခင္းထားသည့္ ကုန္က်စရိတ္၊ ေစ်းဆုိင္တန္းမ်ားအတြက္
ကုန္က်စရိတ္မ်ားကုိ ေတာ္ေတာ္ေလးႏွေျမာစရာပင္။ ထို႔အတူ ၀ုိင္ဖုိင္( Wifi)
ကိုလည္း ေကာက္ရုိးမီးကဲ့သုိ႔ မဟုတ္မူပဲ ေရရွည္ တည္တန္႔သြားႏိုင္ပါေစလုိ႔
ဆုေတာင္းမိပါသည္။

မ်ဳိးျမန္မာ (ဧည့္လမ္းညႊန္)