Re: [Techකතා] How Configure D-Link router for Peo TV?

Gevidu Guththika

Jan 5, 2013, 7:13:38 AM1/5/13
to tech...@googlegroups.com
vci 35

2013/1/4 HiRu <lahir...@gmail.com>
Dear friends,
VPI=8 , VCI=36 widihata thiyala port 4 ekata map kara.Eth  peotv wada na.
Meka hadaganne kohomada?

--
ටෙක්කතා සමූහය සඳහා ආචාර ධර්ම http://www.techkatha.com/rules-and-regulations/

ඔබට මෙම පණිවිඩය ලැබෙන්නේ ඔබ Teckකතා හි සාමාජිකයෙක් බැවිනි.
ලිවීම සඳහා tech...@googlegroups.com වෙත ලියන්න.
Teckකතා හින් ඉවත්වීම සඳහා http://googlegroups.com/group/techkatha/subscribe වෙත යන්න.

වෙබ් අඩවිය http://www.techkatha.com

Harshana

Jan 5, 2013, 7:33:49 AM1/5/13
to tech...@googlegroups.com

2013/1/5 HiRu <lahir...@gmail.com>

Dear friends,
VPI=8 , VCI=36 widihata thiyala port 4 ekata map kara.Eth  peotv wada na.
Meka hadaganne kohomada?
see attached screenshots how I configured.

--
Cheers !,
Harshana

Harshana

Jan 6, 2013, 10:27:04 AM1/6/13
to tech...@googlegroups.com

2013/1/6 HiRu <lahir...@gmail.com>
eeta amatharawa Lan Interface eke IPTV group DHCP disable karala thiyenne.
Ita amatharawa wena monawa hari wenas karanna thiy
මගේ enabled.

--
Cheers !,
Harshana

Harshana

Jan 6, 2013, 10:22:01 AM1/6/13
to tech...@googlegroups.com

2013/1/6 HiRu <lahir...@gmail.com>
Meke IP static route ekak hadanna thiyanawada?Thiyanawanam Ip address monawada?
ෙවන කිසිම ෙෙදයක් කරන්න අවෂය නෑ

--
Cheers !,
Harshana

DAZIKJ

May 6, 2017, 12:37:51 PM5/6/17
to Techකතා
Hi Harshana,

As you mentioned I have configured my router. Below are the screenshots of them. Still it doesn't function. Any idea? Thanks in advance

DSL ATM Interface configuration.PNG
Interface Grouping.PNG
LAN setup.PNG
WAN service setup.PNG

Harshana Weerasinghe

May 8, 2017, 9:12:17 AM5/8/17
to tech...@googlegroups.com
Can you use internet with this configurations ?
Is there any errors showing in the status page/home page ?
what is the status showing there ?

Can you configure LAN settings for the default Group (screenshot 3) and see how it is?

And check with other router with the configurations which is given by SLT, I’m not using PeoTV or ADSL now, So not able to tryout anything.

Thanks & Best Regards,

Harshana Weerasinghe
--
ටෙක්කතා සමූහය සඳහා ආචාර ධර්ම http://www.techkatha.com/rules-and-regulations/

ඔබට මෙම පණිවිඩය ලැබෙන්නේ ඔබ Teckකතා හි සාමාජිකයෙක් බැවිනි.
ලිවීම සඳහා tech...@googlegroups.com වෙත ලියන්න.
Teckකතා හින් ඉවත්වීම සඳහා http://googlegroups.com/group/techkatha/subscribe වෙත යන්න.

වෙබ් අඩවිය http://www.techkatha.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Techකතා" group.