Bell 4G

dream boy

Aug 28, 2014, 11:39:37 AM8/28/14
to tech...@googlegroups.com
kawruhari lankabell eke bell 4G connection eka use karanwada?

Danushka Marasinghe

Aug 29, 2014, 8:21:21 AM8/29/14
to techkatha

Yes I am using. What do you want to know

Best Regards
Danushka

sent from my Galaxy Note3

--
ටෙක්කතා සමූහය සඳහා ආචාර ධර්ම http://www.techkatha.com/rules-and-regulations/

ඔබට මෙම පණිවිඩය ලැබෙන්නේ ඔබ Teckකතා හි සාමාජිකයෙක් බැවිනි.
ලිවීම සඳහා tech...@googlegroups.com වෙත ලියන්න.
Teckකතා හින් ඉවත්වීම සඳහා http://googlegroups.com/group/techkatha/subscribe වෙත යන්න.

වෙබ් අඩවිය http://www.techkatha.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Techකතා" group.

dream boy

Aug 29, 2014, 8:29:05 AM8/29/14
to tech...@googlegroups.com
kohomada eka.. ? kalin lankabell wimax ekak thibba mata .. eka nan hodai hamawelema stable ekama ganata speed eka thibba .. 4G eketh ehema thiyanawada ? HSDPA walai ADSL walai ekama widihata nathi hinda epa wela thiyene. mata one aye unlimited Wimax ekak ganwada 4G ekak ganwada kiyala thiranaya karanna .

Ranuka Perera

Sep 2, 2014, 7:32:04 AM9/2/14
to tech...@googlegroups.com
I am also using the Lankabell 4G. I'm in a low signal area (Ja-Ela), but It's pretty stable. However it sometimes disconnects about 2,3 times a month for about 30 mins total.

Regards,
Ranuka Perera

2014 අගෝස්තු 29 ප.ව. 5.59 දින, dream boy <<danulaba...@ymail.com>> ලියුවා:
kohomada eka.. ? kalin lankabell wimax ekak thibba mata .. eka nan hodai hamawelema stable ekama ganata speed eka thibba .. 4G eketh ehema thiyanawada ? HSDPA walai ADSL walai ekama widihata nathi hinda epa wela thiyene.   mata one aye unlimited Wimax ekak ganwada 4G ekak ganwada kiyala thiranaya karanna .

dream boy

Sep 2, 2014, 8:41:04 AM9/2/14
to tech...@googlegroups.com
On Thursday, August 28, 2014 9:09:37 PM UTC+5:30, dream boy wrote:
> kawruhari lankabell eke bell 4G connection eka use karanwada?

thanks for the help , what is the recommendation 4G package or Unlimited wimax package ?

Ranuka Perera

Sep 4, 2014, 1:42:01 AM9/4/14
to tech...@googlegroups.com
4G has unlimited packages too. When you compare technically, LTE has lower latency than WiMax but I can't verify as I haven't used a Lankabell Wimax connection.

Regards,
Ranuka Perera

Buddhika Karunanayaka

Sep 4, 2014, 7:04:40 AM9/4/14
to tech...@googlegroups.com
Lankabell Internet Leased Line gaththa aya innawada?
--
ආයුබෝවන්! බුද්ධික කරුණානායක
Best Regards,