Zjištění rozlišení displeje

Marek Štafl

to task...@googlegroups.com
Zdravím lidičky, potřeboval bych pomoc. Zkusil jsem v Taskeru vytvořit task, který má za úkol zjistit rozlišení a poměr stran displeje telefonu. Problém je ale v tom, že na mém telefonu to funguje správně, ale třeba na kamarádově HTC Exploreru ne. Vytvořil jsem aplikaci, která má ono rozlišení zjistit. Pokud někdo můžete, potřeboval bych, abyste si aplikaci nainstalovali a spustili. Po dokončení se zobrazí dialog a poté můžete aplikaci opět odinstalovat. Na SD kartě se vytvoří textový soubor 'dev-disp.log.txt' s informacemi o průběhu a ten bych potřeboval vidět. Můžete mi ho poslat na email nebo jeho obsah zveřejnit zde. Děkuji!

Jen pro příklad - obsah souboru na mém telefonu je:
[velikost scén]
výška: 20x800
šířka: 480x12
[rozděleno]
výška-0: 20 | výška-1: 800
šířka-0: 480 | šířka-1: 12
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[1] < tempW[0]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 480x800
landscape: 800x480
poměr stran: 5:3

ale na kamarádově telefonu:
[velikost scén]
výška: 12x480
šířka: 320x8
[rozděleno]
výška-0: 12 | výška-1: 480
šířka-0: 320 | šířka-1: 8
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[0] < tempW[1]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 480x8
landscape: 8x480
poměr stran: nezjištěno

Nesmysl je to, že na kamarádově telefonu je podmínka '320<8' vyhodnocena jako true - samozřejmě že 320 není menší než 8 a já bych potřeboval přijít na to, proč to takhle blbě vyhodnotí.

Marek Štafl

to task...@googlegroups.com
Málem bych zapomněl dát ke stažení tu aplikaci :)

Dne pondělí, 22. října 2012 22:28:21 UTC+2 Marek Štafl napsal(a):
Disp_Asp_Ratio_Detect.4.apk

Daniel Stříbrný

to task...@googlegroups.com

Odesláno na mail...;-)

S pozdravem,
Daniel Stříbrný

Miroslav Scalex Hlavička

to task...@googlegroups.com

On Monday, October 22, 2012 10:28:21 PM UTC+2, Marek Štafl wrote:
[...]

Samsung Galaxy Ace:

LOG 2
[velikost scén]
výška: 12x480
šířka: 320x8
[rozděleno]
výška-0: 12 | výška-1: 480
šířka-0: 320 | šířka-1: 8
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[1] < tempW[0]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 320x480
landscape: 480x320
poměr stran: 3:2

Xanda

to task...@googlegroups.com
Galaxy SII

LOG 2
[velikost scén]
výška: 20x800
šířka: 480x12
[rozděleno]
výška-0: 20 | výška-1: 800
šířka-0: 480 | šířka-1: 12
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[1] < tempW[0]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 480x800
landscape: 800x480
poměr stran: 5:3

Marek Štafl

to task...@googlegroups.com
Děkuji všem za pomoc! Už se mi to povedlo opravit. Chyba byla v tom, že script hodnotu proměnné bral nejspíš jako textový řetězec a ne jako číslo (i když to pořád nevysvětluje, proč tedy vyhodnotil podmínku jako true, a navíc jsem měl za to, že JS přetypovává proměnné automaticky, tím spíš, pokud použiju k porovnání dvou hodnot vyloženě operátor pro porovnávání čísel). Jednoduše stačilo porovnávané hodnoty prohnat funkcí parseInt() a nyní už to funguje správně i na kamarádově mobilu :)

Ovšem teď zase nechápu (je velice zajímavé, že když se vyřeší jeden problém, najednou se projeví jiný - stává se mi to opravdu často), proč mi to na Danově Galaxy Nexu vrací výšku displeje 1184, pokud vím, tento telefon má 720x1280:
[velikost scén]
výška: 29x1184
šířka: 720x18
[rozděleno]
výška-0: 29 | výška-1: 1184
šířka-0: 720 | šířka-1: 18
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[1] < tempW[0]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 720x1184
landscape: 1184x720
poměr stran: nezjištěno

No uvidíme, snad se mi to podaří pořešit :)

[...]

Luděk Melichar

to task...@googlegroups.com
Ahoj Marku,
na mém Nexusu je to stejné. Není to tím, že Nexus nemá hw tlačítka? Dolní část displeje je využita právě pro tato tlačítka a tak se musí tento prostor odečíst pro zobrazování obsahu. Když uděláš screen máš ho včetně tlačítek, takže rozlišení je pak normální.

LOG 2

[velikost scén]
výška: 29x1184
šířka: 720x18
[rozděleno]
výška-0: 29 | výška-1: 1184
šířka-0: 720 | šířka-1: 18
[průběh podmínky]
1: tempH[0] < tempH[1]
2: tempW[1] < tempW[0]
[zjištěné rozlišení]
portrait: 720x1184
landscape: 1184x720
poměr stran: nezjištěno

Luděk

Marek Štafl

to task...@googlegroups.com

No jasně! Tohle mě vůbec nenapadlo. Díky! :)

Dne 25.10.2012 10:13 "Luděk Melichar" <lud...@gmail.com> napsal(a):
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.