Off topik - a fórum technikai dolgai, stb.

Sanyi

to számológép
Lehet hogy nálatok is látszik egy piros szöveg az üdvözlő-üzenet
felett. Elvileg arra utal, hogy a Google "letisztítja" a Google
csoportok struktúráját, stb. (lásd :
http://groups-announcements.blogspot.com/2010/09/notice-about-pages-and-files.html?hl=hu
), ezért ezentúl nem lehet fájlokat feltölteni, új aloldalakat nyitni
(mint pl. ez: http://groups.google.hu/group/szamologep/web/szmolgp-emultorok,
és lehet, hogy az üdvöző üzenet is el fog tűnni. (amit - bár ez már a
saját "hiúságom" - sajnálni fogok, már a szép gombos-szinuszos-
szövegbuborékos logo miatt is, amit terveztem ;))
Természetesen fórumozásra, eszmecserére, tehát a fontos dolgokra
továbbra is használni lehet majd a fórumot.

ZilogR

to számológép
Tudja valaki, hogy hogyan lehet IRC csatornát csinálni, ahol lehetne
akár online is beszélgetni? Teszem azt egy #szamologep csatornát össze
lehetne nekünk dobni...

On okt. 14, 07:04, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> Lehet hogy nálatok is látszik egy piros szöveg az üdvözlő-üzenet
> felett. Elvileg arra utal, hogy a Google "letisztítja" a Google
> [...]

Sanyi

to számológép
ZilogR, én valamikor 2000 táján használtam IRC-t.... már akkor sem
nagyon értettem hozzá, azóta meg még azt a kicsit is elfelejtettem :)

Egyébként nem rossz ötlet egy ilyen csevegős dolog, bár a fórumnak
annyi előnye van, hogy itt "maradandóbbak" a dolgok, viszonylag
könnyen visszakereshető, mások által is olvasható, stb.
De elképzelhető olyan eset, amikor a fórumnál is vagy az e-mail-nél
praktikusabb egy ilyen chat-felület.
Úgyhogy ha valaki tud erre megoldást, akkor tényleg jó lenne ;)
Message has been deleted

Pipás

to számológép

Sanyi

to számológép
Igen, köszi Pipás, valóban megváltozott, eddig nem is figyeltem.
Bár a régi címről is "átugrik" az újra.
Mondjuk én főleg a főoldalt használom, de ez is hasonlóan
megváltozott:
https://groups.google.com/group/szamologep?hl=hu

(Most rossz a billentyűzetem és egy fura "szilikon-billentyűzet" van
helyette, elég idegtépő ezen írni......)

Pipás

to számológép
Sanyi, kaptál egy levelet!

Sanyi

to számológép
Köszi Pipás, válaszoltam is ;)
Egyébként jó, hogy erre cím (url) változásra is felhívtad a figyelmem,
mert azért majd korrigálom a hivatkozásokban, stb.
(Mert ugyan most még szépen átugrik a régiről az újra, de lehet, hogy
ez később gondot okozna, sosem lehet tudni).

On nov. 7, 17:12, Pipás <litauszky_gyo...@t-online.hu> wrote:
> Sanyi, kaptál egy levelet!

ZilogR

to számológép
Lehet olyat ide, hogy "RSS hírcsatorna"?
Fogalmam sincs, mi az, de ha elküldené a mobilomra, h jött egy új
üzenet és az melyik topikba, akkor már kereshetném is az access
pointot a webhez, hogy el tudjam olvasni :P

On okt. 14, 06:04, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> Lehet hogy nálatok is látszik egy piros szöveg az üdvözlő-üzenet
> felett. Elvileg arra utal, hogy a Google "letisztítja" a Google
> [...]

Sanyi

to számológép
Elvileg van a fórumnak RSS hírfolyama
(lent, a fő lap alján az XML ikonra kell kattintani)
https://groups.google.com/group/szamologep/feeds?hl=hu

Pl. a legutóbbi 15 üzenet:
https://groups.google.com/group/szamologep/feed/rss_v2_0_msgs.xml

ZilogR

to számológép
Ok, köszi, működik! (Egy SonyEricsson K800i saját hírolvasóját
használom és szuper!)

On nov. 10, 12:39, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> Elvileg van a fórumnak RSS hírfolyama
> (lent, a fő lap alján az XML ikonra kell kattintani)https://groups.google.com/group/szamologep/feeds?hl=hu

Sanyi

to számológép
Szívesen ;)
A Számológép Blognak is van rss hírfolyama:
http://szamologep.blogspot.com/feeds/posts/default

A Számológép Mikroblognak ( http://szamologep.tumblr.com/ ) pedig:
http://szamologep.tumblr.com/rss
(Ide gyűjtöm a frissen felfedezett, stb. információkat, amíg egy
részükből nem szerkesztek belőlük "normális" bejegyzést a "rendes"
blogban.

tolosa

to számológép
Bocsi, hogy ide, nem találtam hirtelen megfelelő kategóriát...

Egy kérés-kérdés: van köztetek valaki, aki regisztrálva van a magyar
Ebay-ra és tud onnan vásárolni?
Van most ott egy viszonylag kis értékű valami, amit szeretnék
megvenni, de én nem ismerem sem a módját, sem regisztrálva nem vagyok.
Esetleg?

Mondjuk nem is titok, erről lenne szó...

http://viewitem.eim.ebay.hu/Wireless_Rii_Mini_PC_Keyboard_with_Touchpad_24GHz_24G/150517522044/item

tolosa

to számológép
Természetesen az árat és a kívánt jutalékot előre átutalnám az illető
számlájára- ha valaki elvállalná.
> http://viewitem.eim.ebay.hu/Wireless_Rii_Mini_PC_Keyboard_with_Touchp...

Pipás

to számológép
Én a külföldire voltam, mikor megvettem a Pluszt 2008-ban. Ez jó
esetleg?

Sanyi

to számológép
Tolosa, én még nem vagyok regisztrálva (csak Vaterán).
Szerintem nem olyan vészes a regisztráció, de ha gondolod, és nem
macerás, regisztrálhatok én is, és megveszem Neked.
A részleteket akkor itt vagy mailben is megbeszélhetjük.
(És jutalékot sem kérek;)

tolosa

to számológép
Köszi, írok levelet.

> - Idézett szöveg megjelenítése -

Sanyi

to számológép
Pipás, szerintem (de ez csak sejtés) az is jó lehet, mert egy nagy
rendszer az egész.
De az is lehet, hogy a magyar eBay külön van ilyen szempontból..
passz :)
(Próbálj meg belépni a régi azonosítóddal a magyarra.)

tolosa

to számológép
Igen, a német Ebay-on is láttam egy megfelelőt -UK-ból jönne- csak az
a baj, hogy ott euróban kellene fizetni.

http://cgi.ebay.de/2-4G-2-4GHz-Wireless-Rii-Mini-PC-Keyboard-Touchpad-V2-B-/350410147524?pt=UK_Computing_ComputerComponents_KeyboardsMice&hash=item51961286c4

tolosa

to számológép
Helyesebben Ebay-en.:-)

On nov. 22, 13:24, tolosa <tol...@freemail.hu> wrote:
> Igen, a német Ebay-on is láttam egy megfelelőt -UK-ból jönne- csak az
> a baj, hogy ott euróban kellene fizetni.
>
> http://cgi.ebay.de/2-4G-2-4GHz-Wireless-Rii-Mini-PC-Keyboard-Touchpad...

ZilogR

to számológép
ez a kütyü azért erősen OMG! :-o
Nokia-val úgy látom nem kompatibilis... :(

On nov. 22, 12:43, tolosa <tol...@freemail.hu> wrote:
> http://viewitem.eim.ebay.hu/Wireless_Rii_Mini_PC_Keyboard_with_Touchp...

tolosa

to számológép
Izé....mi az az OMG??
Nekem PC-hez kell.

tolosa

to számológép
Óh, my God!
Lassú az észjárásom.:-(

Pipás

to számológép
>Óh, my God!

Hát még én milyen hátul ülök a moziban! Nekem még több idő kellett
hogy leessen.

Pipás

to számológép
Személyes beállítások megváltoztatása, testreszabás.

Nem tudom közismertek-e ezek a linkek amelyeket most láttam a
comp.sys.hp48 fórumon.
https://www.google.com/accounts/Login
https://groups.google.com/groups/mysubs

Meg asszem itt lehet új emeil címet hozzárendelni a meglévőhöz.
https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http://mail.google.com/mail/e-11-ee1b9a352f4a474d5f1d8c1308662-11bb281615cd019325ed60e5c684ad8cce019be5&type=2

Pipás

to számológép

Fiókpróba

Pipás

to számológép

Hát ez még mindig nem az igazi. :-(

Sanyi

to számológép
Köszi a linkeket Pipás!
Hm, szép az a HP-50g, még ilyen "homályosan", mobil fotón is ;)
(de persze a pipa és a TI-92 II sem rossz ;)

Pipás

to számológép
Most azon küszködök hogy:
1. Hozzárendeltem egy gmail.címet ehhez a fiókhoz.
2. Ne írja ki a nevem ha levelet küldök. (Mint az előbb.)

Most megint állítottam a dolgon. Szóval leveszem a pipát és elküldöm
még egyszer. :-)
Message has been deleted

Pipás

to számológép

Nem akar összejönni. :-(

Sanyi

to számológép
Pipás, ha jól értem, át szeretnél térni egy új e-mail címre?
Az újnál úgy látom jó a név megjelenítése.
Viszont a réginél a mail-címedet hozza - lehet, hogy ott is át kell
állítani.
Vagy az is lehet, hogy nem tetszik a rendszernek, hogy a régi is Pipás
volt, és a réginek vmi mást kellene adni? (Pipás2, vagy Pipás_, vagy
bármi más).

On nov. 23, 09:29, Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> Nem akar összejönni. :-(

Pipás

to számológép
Persze, a régit már nem lehet átvariálni. Azt szeretném csak elérni
hogy ha most levelet küldök (Pipa), akkor se a nevem írja ki.

Sanyi

to számológép
És (még) nem ismeri fel, hogy ugyan ahhoz a személyhez tartozik az új
cím is, mert külön tagként hoz pl. itt:
https://groups.google.com/group/szamologep/about?hl=hu

Sanyi

to számológép
Nálam most már Pipásként ír ki, szóval az új címnél működik
(legalábbis itt a fórumon).

tolosa

to számológép
Köszönöm a választ!
De azért remélem, nem vagy pipás, hogy megkérdeztem?:-)

On nov. 23, 09:28, György Litauszky <pipa...@gmail.com> wrote:
> Újabb próba a pipával, és szintén válasz Tolosának. :-)
>
>  Pipa.jpg
> 153KMegtekintésNézet

Pipás

to számológép

Mindegy, most már megint újonc vagyok. :-) Ott ugrottam be a csőbe
hogy amikor ki kellett tölteni az új e-mail cím adatait (illetve új
cím hozzárendelése a régihez) kérdezte az utó és családi nevemet ebben
a sorrendben. Én birka meg beugrottam neki. Most már átjavítottam, le
is mentette, de csak kiírja a nevem.
Egyébként az jó benne hogy ha beírod a tárgyhoz hogy Re: , akkor ad
egy legördülő listát a témákról, csak választani kell.

Pipás

to számológép

>Köszönöm a választ!
>De azért remélem, nem vagy pipás, hogy megkérdeztem?:-)

:-D nem, nem. Tolosa mit szólsz ahhoz a hatványozáshoz?

tolosa

to számológép
A kódszámok elkészítésére gondolsz?

Még nem tudtam átvenni az anyagot, mert egy csomó restanciám volt
levelekből, azokat kellett reggel megírnom.
De érdekel a téma, kivesézem, kipróbálom!

Mail from Pipás

to szamo...@googlegroups.com
Ennyi pipátok még nem volt. :-) Most úgy néz ki jó lesz. A régit meg majd megint leveszem.
Pipa.jpg

tolosa

to számológép
Érdekes különben, hogy a TI-Nspire gépben ennek a modulo dolognak
nyoma sincs -illetve csak a szimpla "mod" utasítást ismeri, míg a HP-
nek legalább 6-8 utasítása van ezzel kapcsolatban. Persze csak
kutyafuttában néztem át, de úgy néz ki, tényleg így van. Sőt, nem is
emlékszem, hogy az eddigi gépeim közül volt-e bármelyikben.

tolosa

to számológép
Azért én nem mertem volna azt a jó kis gépet ennyire az asztal??
szélére állítani! Ha jól látom, majdnem fele lelóg arról az akármiről.

On nov. 23, 10:00, Mail from Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> Ennyi pipátok még nem volt. :-) Most úgy néz ki jó lesz. A régit meg majd
> megint leveszem.
>
>  Pipa.jpg
> 153KMegtekintésNézet

Pipás

to számológép
Na csak összejött végre. Erre mondják hogy okos enged.

>A kódszámok elkészítésére gondolsz?

Főleg arra h. tegnap késő este elvégeztem a hp-vel egy 999^9999
hatványozást.

Ezt írtam róla:
"Az idő: 39p 49,44mp.
Számjegyek száma: 29994 (!), a méretéből számoltam ki.

Mert az egész szám mérete: 5+0.5*számjegyek száma, az eredmény mérete
pedig 15002 byte volt.
15002-5= 14997, 14997/0.5= 29994 számjegy. Az annya! :-) "

Pipás

to számológép

>Na csak összejött végre. Erre mondják hogy okos enged.

Ezt annak örömére írtam h. közben megint leszedtem és harmadszor is
felraktam a pipát. Most már azt írja ki névnek h. Mail from Pipás. A
Mail from az utónevem, asszem. :-)

tolosa

to számológép
Nem semmi. Hogy volt türelmed kivárni?

Kíváncsiságból beírtam a TI-Nspire gépbe, hát persze, hogy "Overflow
error".
De már a 999^999-nél is túlcsordulást jelez.

Pipás

to számológép
>Azért én nem mertem volna azt a jó kis gépet ennyire az asztal??
>szélére állítani!

A hp teljesen az asztalon van. Csak alátettem egy papírt hogy a pipa
nemes vonalait jobban kiemeljem. :-) Biztos azt láttad az asztal
szélének.

tolosa

to számológép
Miért nem egyszerűen a "size" paranccsal kérdezted le a méretet?

tolosa

to számológép
Ja, hát nem 3D-s az a kép.

Pipás

to számológép

>Nem semmi. Hogy volt türelmed kivárni?

Á, néztem a tv-t. Közben a gép a TICKS utasítással megmérte magának
az időt. Jó kis gép ez a hp. :-)
A méretet úgy néztem meg h. fel nyíllal rámentem az adott veremszintre
és ott INFO. Ez kiírta.

tolosa

to számológép
Egyébként most, hogy már tudom, mit kell látnom, látom is!:-)

tolosa

to számológép
"A méretet úgy néztem meg h. fel nyíllal rámentem az adott
veremszintre
és ott INFO."

Na, ezt meg én nem tudtam eddig!

Pipás

to számológép
>Na, ezt meg én nem tudtam eddig!

Montam én. Közösen összehozzuk, Tolosa. :-)

tolosa

to számológép
Azért ez az INFO-féle méretmeghatározás egy érdekes dolog.
Ha például beírod, hogy 1234567890, az INFO azt írja ki, SIZE:11.
Ha ugyenezt a számot lekérdezed a SIZE utasítással, akkor 10-et ír ki.
Ha mondjuk kiszámítod, hogy 80^20 és INFO, akkor SIZE:25.
Viszont ha az eredmény hosszát a SIZE utasítással kérdezed, akkor 39-
et ad ki és ez a helyes méret.
Hogyan is van ez??

Pipás

to számológép
Hú! Várj pörgetem a szakirodalmat. Aztán csinálok egy új HP 50g 5.
topikot, mert ez már hosszú és különben is így összerondítunk
mindent. :-)

tolosa

to számológép
Mostanában többször előfordult, hogy amikor bejelentkezni akarok -vagy
beírni valamit- a GOOGLE azzal az üzenettel fogad /valami ilyesmi/:
"Sajnáljuk, de úgy tűnik, valaki lekérdezéseket próbál
eszközölni...stb.
Írja be a következő karaktereket /ablak/ EMBER VAGYOK! /erre a
szövegre kell klikkelni utána.
Azt sejtem, hogy ember, vagy bot mivoltomat próbálja eldönteni, de
vajon miért?

Pipás

to számológép
Tőlem ilyet még nem kérdezett. A jelszavam, azt mondjuk bekéri néha...

Sanyi

to számológép
Igen, néha fura a Google :)
Nálam olykor azt írja ki, hogy "a beszélgetések nem elérhetőek" - de
egy-két frissítés után jó.
És ilyen "robotos" dologgal is találkozom időnként. Ilyenkor vagy túl
sok volt a frissítés (és így a lekérdezés) a böngészőben, vagy a
böngésző magától variál valamit... nem tudom.

tolosa

to számológép
Végülis annyira nem zavar, csak már kezdtem arra gyanakodni, hogy
valami vírus munkálkodik a gépemen a tűzfalaim, víruskeresőim
ellenére.

Pipás

to számológép
Igaz hogy ez egy fórum és nem egy lóverseny, de kíváncsiságból
összehasonlítottam a hp48 és a mi fórumunk ez évi hozzászólásszámait.
Nem rossz teljesítmény. :-)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
Hp48: 100 121 169 215 145 173 113 177 227 183 129
Mi: 103 360 270 186 235 241 254 168 223 149 581

Pipás

to számológép
Persze, hogy megint összezagyválta.

Sanyi

to számológép
Azért így is látható ;)
Hát igen, elég aktív lett a fórum mostanában - tavaly is született pár
hozzászólás, de igazából idén "pörgött fel", aminek én nagyon örülök,
hiszen azért indítottam, hogy egy barátságos, hozzászólásoktól
"hangos", nyüzsgő és hasznos, érdekes hely legyen. És úgy látszik, ezt
sikerült elérni ;)

On nov. 30, 08:16, Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> Persze, hogy megint összezagyválta.

ZilogR

to számológép
Ezért is lenne érdemes ragaszkodni az angol nyelvű topikcímekhez a
magyar mellett. Mert lehet, h egy kukkot sem fog érteni belőle aki
googlizza, de vannak olyan hozzászólások, amikből ő is fogja látni, h
ja, ok, ezt így csinálták ezek, igaz fingom sincs mit kommentelt, de a
programlista műxik.

Amúgy grat a sikerhez! :)
Ha végre jön egy kis nyugis időszakom én is beszállok végre a
postolásba, mert sokfelé lenne mit írnom (aztán megint csak
ígérgetek... :( ;) )

tolosa

to számológép
Nos, akkor itt folytatom a másik topikban felvetett ötlet
"kibontakoztatását":

Idézem:

"Sanyi, kérem!

Eszembe jutott valami: Te már annyi riportot készítettél, hogy most
már a "hóhért kellene akasztani"!
Mi lenne, ha egyszer kivételesen az interjúk készítőjével készítenének
interjút, mondjuk a blogod, a topikod tagjai?
Biztosan lennének kérdéseik hozzád.
Persze a közzététel rád várna.
Csak egy ötlet. "

Szóval, kedves topiktársak! Gyűjtsünk össze néhány kérdést a blog
alkotójának "kivallatására" és készítsünk vele egy riportot!
Hogy ne itt jelenjenek meg mindjárt a kérdések, én elvállalnám a
kérdések összegyűjtését, továbbítását Sanyinak, majd a kapott
válaszokkal együtt riportba rendezését, amit természetesen
megküldenénk Sanyinak, aki átpofozná a kívánt formára és közzétenné.

Levélben várom a kérdéseket.

Ha gondoljátok...

Sanyi

to számológép
Köszi ZilogR ;) Az angol topik-alcím jó ötlet, próbálom majd tartani
magam hozzá (amennyiben én nyitok meg egy topikot).
Tolosa, Neked is köszönöm az interjú-felvetést, és kíváncsian várom a
kérdéseket ;)

tolosa

to számológép
Találtam egy érdekes -vagyis inkább hasznos- oldalt, érdemes felvenni
a "Kedvencek" közé. Jól jön akkor is, ha valamilyen speciális
karakterre van szükségünk.

http://www.atm.ox.ac.uk/user/iwi/charmap.html

tolosa

to számológép
Tegnap délután óta nálam annyira lassan és megbízhatatlanul működik ez
az oldal /a blog/, hogy képtelenség érdemi beszélgetést folytatnom.
Milliószor kivág, újra be kell jelentkeznem, 10 percig kell várnom
néha, hogy frissítse az oldalt....szóval gyötrelem.:-(

Pipás

to számológép
Sanyi, leveled jött!

Sanyi

to számológép
Köszi Pipás, holnap felteszem ;)
(épp csak beugrottam, de a jövő héten többet leszek netközelben)

On dec. 5, 22:23, Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> Sanyi, leveled jött!

Sanyi

to számológép
Pipás, most néztem csak meg jobban, szép munka.
Fel is tettem:
https://groups.google.com/group/szamologep/web/hp-50g---modulris-aritmetika-pips-fordtsa?hl=hu

Amúgy én is szeretek fordítgatni, a legnagyobb ilyen munkám a Curt
Herzstark interjú, igaz, még a felénél sem tartok, részletekben
publikálom:
http://szamologep.blogspot.com/search/label/Curt%20Herzstark%20interj%C3%BA%20-%20poszt%20sorozat
(lassan ideje is folytatnom majd)

Pipás

to számológép
Hát fenn van, de mégse igazán... Azt írja ki hogy az oldal nem
létezik.

On dec. 6, 06:22, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> [...]
>
> Amúgy én is szeretek fordítgatni, a legnagyobb ilyen munkám a Curt
> Herzstark interjú, igaz, még a felénél sem tartok, részletekben

tolosa

to számológép
Felette az a piros betűs szöveg nem ad magyarázatot a jelenségre?

Sanyi

to számológép

Sanyi

to számológép
Ha hozzájárulsz, szívesen publikálom vmelyik blogban is, ott lehet
hogy biztosabb helye lenne.

On dec. 6, 09:03, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> Pipás, nálam megjelenik:https://groups.google.com/group/szamologep/web/hp-50g---modulris-arit...

Sanyi

to számológép
Most megnéztem, tényleg van vmi zűr: a főoldalon a linkre kattintva
valóban nem működik.
De a fenti linkeken nálam bejön.
Megpróbálom újra elmenteni, hátha úgy jó lesz.

Sanyi

to számológép
Azt hiszem megvan a probléma oka.
És igaza van Tolosának, a piros szöveggel függ össze, azaz azzal, hogy
a Google csoportok lassan áttér arra, hogy csak fórumként üzemel,
ilyen oldalakat nem lehet már hozzáadni majd.
Ez az oldal is, hiába tettem fel, csak nekem mint szerkesztőnek
jelenik meg, más tagoknak nem.
:(
Úgyhogy előbb-utóbb az ilyen "aloldalakat", kiegészítő cikkeket el
kell költöztetni, pl. egy blogra.

Pipás

to számológép
Ok, felteszem egy külön topikra mailban. Meg még írok hozzá egy
kicsit...:-)

tolosa

to számológép

Nem tudja valaki, hogy az oldalt vajon be lehet állítani úgy, hogy
jobb oldalon ne legyen ez a csúnyakék sáv és a topik szövegmező teljes
szélességben legyen?

Pipás

to számológép
Hát Sanyi tudhatja esetleg. De szerintem reménytelen, mert a ronda kék
csík tetején menü van.

tolosa

to számológép
Szomorú vagyok. 1/3 részét elfoglalja a képernyőnek.

Pipás

to számológép
:-)
Csak mondom: 1/3 szöveg, 1/3 fehér, 1/3 randakék. Nem sokra mennél
vele ha eltűnne. :-)))

tolosa

to számológép
Nem egészen, hiszen éppen úgy gondolnám, hogy a rondakék helyét
kitöltené a topik szövege, így kevesebb sor lenne, nem kellene annyit
scrollozni.

Pipás

to számológép
Igen, én is azt néztem. De sajnos ha kiteszem a fórum ablakát teljes
képernyősre, a sorok hossza akkor sem változik, csak az üres fehér
rész lesz nagyobb.

Sanyi

to számológép
Sajnos így igaz, nem nagyon lehet beállítani...
Az a helyzet, hogy a Google csoportok (legalábbis amennyire én ismerem
a rendszert) nem dúskálnak a beállításokban....

Sanyi

to számológép
Úgy látom, az új Google csoportok verzióban lesz pár fejlesztés:
https://groups.google.com/forum/#!overview
Lehet majd formázni a szöveget, és képeket is jobban lehet csatolni.

tolosa

to számológép
Mintha meghallották volna tegnapi sirámaimat, az új verzióban
eltüntethető a csúnyakék oldalsáv.:-)

Pipás

to számológép
És azt észrevettétek hogy megváltozott a fontkészlet? Eddig asszem
System font volt, most meg tán valami Sans Seriff. Ha jól sejtem ebben
az a jó hogy minden karakter azonos szélességű, és így lehet h. nem
fogja összezagyválni a dolgokat.

Próba:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

For n, 1 20
Disp n
Disp n/10
EndFor

<< 1 2 3 4 5
DEPTH
->LIST

Pipás

to számológép
Szuper! :-)))

tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Most azt nem tudom, hogy ez hol fog megjelenni. Átállítottam az új formára, visszaállítani már nem tudom.:-)
Mondjuk ez nem lenne baj, ha ezt meg magyarra tudnám állítani.:-)
Na, majd kialakul
.

Sanyi

to számológép
Bevallom, nekem az új nézettel még barátkoznom kell... valahogy a
szívemhez nőtt a régi :)
De azért megpróbálok ismerkedni az újjal ;)

On dec. 20, 19:48, tolosa <tol...@freemail.hu> wrote:
> *Most azt nem tudom, hogy ez hol fog megjelenni. Átállítottam az új formára,
> visszaállítani már nem tudom.:-)
> Mondjuk ez nem lenne baj, ha ezt meg magyarra tudnám állítani.:-)
> Na, majd kialakul*.

tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Hát igen. Rengeteg új és jó dolog van benne, de egyelőre még eléggé zűrzavaros nekem is.
Tényleg: most át lehet állítani magyarra vagy egyelőre nem?

Na most hol jelenik meg a feltöltött kép???

mad�r2.jpg

tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Jé! Megjelent a fotóm!:-)

Bocsi, csak kipróbáltam, műxik-e és egy jogtizsta, saját fotóval akartam ezt megcsinálni.

Sanyi

to számológép
Tolosa, nagyon jó fénykép ;)
Holnap szerintem én is tesztelgetem majd az új rendszert, hiszen előbb-
utóbb (ha minden igaz) teljesen arra áll át majd a Google csoportok.

tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Tudom, én nagyon jó természetfotókat készítek!:-)
/"szerénytolosa" jeligére./

tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Lehet, hogy megint hülyeséget beszélek, de annak ellenére, hogy a topikszaporítás ellen vagyok, most mégis úgy gondolom, jó lenne egy "próbatopikot" létrehozni, ahol begyakorolhatnánk az új forma lehetőségeit. Aztán amikor már perfekt vagyunk, akkor- ha erre van lehetőség- törölni is lehetne azt a helyet.
Csak egy futó ötlet.

ZilogR

to számológép
Az alábbi üzenet tartalmaz némi személyes infót, aki megpróbál vele
visszaélni, annak folyjon ki az eleme a számológépében ;) :)
-------------------------------------

Na, ez érdekes lesz - hátha valaki tud segíteni! Én már teljesen
zavarodott vagyok:

a.) Annak idején meghívást kaptam ebbe a csoportba, talán a weben
talált meg Sanyi (lehet az SG-n, nem tudom, de azt hiszem ott) és ott
a freemail-es címemre kaptam tőle egy privát emilt.
b.) Nekem nem volt akkor ilyen (zilogr) gmail-es címem és soha nem
léptem be a google oldalon, így gyorsan csináltam valami olyasmit,
hogy be tudjak lépni és tudjak a csoportba írogatni, így én a
zil...@freemail.hu felhasználónévvel tudtam bejelentkezni. (?!???!?!?
WTF???)
c.) Ha így belépek és választom a csoportokat, akkor a saját csoportok
között látom a számológép csoportot, látom a topikokat, mindig látom,
melyikben hány új üzenet van és mindig a webes felületet használtam
arra, hogy írjak. Ekkor a megjelenő nick-em ZilogR az üzeneteknél és
az emailcímem pedig a már emlegetett zil...@freemail.hu
d.) Ha EKKOR a Google nyitóoldalon a gmail-on kattintok, akkor a
zil...@gmail.com (!!!) postafiók tartalmát látom!
e.) Ebben a postafiókban mint leveleket NEM látom a topikokba postolt
üzeneteket.
f.) Nekem van egy csaba....@gmail.com postafiókom, az akkor jött
létre, amikor még valaki az ősidőkben meghívott a gmail-re (talán
meghívós volt, vagy most is az?). Ezt a postafiókot SOHA nem
használtam, soha nem postoltam a számológép csoportba, amikor ezen a
felhasználónéven voltam belépve.
g.) A Google oldalon a csaba.tizedes felhasználónévvel belépve, majd a
Google oldalról a GMailt választva LÁTOM az összes számológép csoport
üzenetet, mint email-eket!!!
h.) Ha zil...@freemail.hu-n lépek be, már az új csoport kinézetet
látom, ha mint csaba.tizedes, akkor a régit!
i.) Mindkét esetben a saját csoportokban ott a számológép.

NAGYON meg akarok szabadulni ettől a baromságtól, igazából a
csaba.tizedes felhasználónéven belépve a ZilogR nick alatt akarok ide
postolni, úgy, hogy a freemail totálisan ki van hagyva ebből, csak a
google van "bevonva" és emellett az összes postom maradjon ugyanazon
felhasználóhoz rendelve, azaz hozzám!

Ötletek????

Még valami:

A GMail felületen szét van szedve minden topik, tehát nem egy
kategóriát látok, hanem mint érkezett email-ekként látom a
hozzászólásokat. Azaz ha tegnap és tegnapelőtt is jött egy email ebbe
a topikba ÉS nem válasz volt a frissebb a régebbire, akkor az egy új
emailként jelenik meg gmail-ben, aminek az a hibája, ha pl. egy gmail
klienssel ellátott mobilon megnyitom a csaba.tizedes postafiókot,
mindkét emilnél letölti az ÖSSZES előzményt, pedig ugyanoda voltak
postolva.

Ha egy-egy ilyen előzmény mondjuk 1-2MB, az azért kissé sok, naponta
2-3-szor letöltve... Ez utóbbira ötlet? (Azon kívül, h ne használjak
mobilt :P )

ZilogR

to számológép
Hahaha!

Az előző üzenetet próbaképp csaba.tizedes-ként belépve küldtem és
nocsak:

1.) A megjelenő nick a ZilogR lett!
2.) A felhasználói adataim között a csaba....@gmail.com az
emailcímem!

Kezd kissé zavarni a dolog....! Ellenben akkor a csaba.tizedesről
fogok postolni és valszeg nem lesz ezzel gond, de ekkor nem biztos,
hogy akarom az email-ek közt látni ezeket a postokat... Vagy igen?!?!?

On dec. 25, 17:12, ZilogR <csaba.tize...@gmail.com> wrote:
> [...]
> zil...@gmail.com (!!!) postafiók tartalmát látom!
> e.) Ebben a postafiókban mint leveleket NEM látom a topikokba postolt

Sanyi

to számológép
ZilogR, ez kicsit engem is összezavart :)
Egyébként én is egy freemail-es címen jelentkezek be, amit jóformán
csak erre használok.
Mondjuk már én is belezavarodok időnként a saját jelszavaimba,
belépési cuccaimba, stb., így megértelek.

A beállításokban valahol szerintem be lehet állítani, hogy kérsz-e
vagy nem e-maileket a posztokról.
Szóval ez kikapcsolható, és akkor nem kapsz e-mailt.
De akár az is beállítható egy egyszerű szabállyal (ha minden igaz),
hogy a freemail vagy a gmail rögtön törölje az innen, a fórumról
érkező e-maileket.

On dec. 25, 17:16, ZilogR <csaba.tize...@gmail.com> wrote:
> Hahaha!
>
> Az előző üzenetet próbaképp csaba.tizedes-ként belépve küldtem és
> [...]

Tolosa

to számológép
Én ugyan már az elején elveszítettem a fonalat, de nem lehet, hogy az
alábbi oldalon megtalálható a válasz?
Van ott néhány dolog, ami mintha kapcsolódna a problémádhoz.

http://mail.google.com/mail/help/intl/hu/about_whatsnew.html

It is loading more messages.