Very nice comparison of a whole swath of microcontrollers less than $1

James Cole

to syn...@googlegroups.com
Of course the "less than $1" refers to just the chip itself :)

I really appreciate the look at all the development environments
.
--
James Cole
SYN Shop | The Las Vegas Hackerspace

Je n'ai fait celle-ci plus longue que parce que je n'ai pas eu le loisir de la faire plus courte. - Blaise Pascal

kr...@krux.org

to syn...@googlegroups.com
> https://jaycarlson.net/microcontrollers/
>
> Of course the "less than $1" refers to just the chip itself :)
>
> I really appreciate the look at all the development environments

Yea I read that write up. The dude put a TON of work into it.

perl -e 's==UBER?=+y[:-o]}(;->\n{q-yp-y+k}?print:??;-p#)'