Поправителна сесия, липсващи дати за изпити

DesislavaMitova

to SUSEM2009
Здравейте,

имате ли представа дали има определени дати за изпитите по
Middleware, Datawarehouse и Софтуерни технологии.
На сайта на фми няма публикувани дати за тях, от учебен отдел не знаят
и доцент Илиева не отговаря.

Антония Тороманова

to desi...@vipdam.com, SUSEM2009
На последната среща на специалността доцент Илиева беше казала, че
всички изпити на катедрата ще са на 01.09. Тази сутрин имам отговор то
нея за резервна дата за Middleware - тест на 31.08 от 10 часа в зала
А, а защитата на проект на 01.09 от 18 часа (не пише за зала). Вчера
писах и на асистентите за тема за проект, но още не са ми отговорили
(но може и да е същият проект...).
За Datawarehouse пробвай да пишеш на преподавателката.

Антония

simo

to SUSEM2009

Привет,

Днес получих отговор за датата по Datawarehousing
:изпитът ще е на 2.09 от 9:00 ч д зала А на 2 блок.

Поздрави,
Симо

On Aug 24, 3:15 pm, Антония Тороманова <antoniya.toroman...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> (но може и да е същият проект...).
> За Datawarehouse пробвай да пишеш на преподавателката.

Sylvia Ilieva

to antoniya....@gmail.com, desi...@vipdam.com, SUSEM2009

За Datawarehouse изпитът е на 2.09 от 9:00 ч в зала А.

Защитата на проект по Middleware е на 01.09 от 18 часа в зала 306, а заданието за проект е същото.

Силвия Илиева

Антония Тороманова

to sim...@abv.bg, SUSEM2009
Не знам дали всички са получили отговора на доц. Илиева, затова го
копитрам за всеки случай :)