Milosevic

Hans Stuifbergen

Pardonez ke me sempre respondas tarde. Interreto tro facile divenas manio.
Me do limitizas me a poka
hori semane.

Sioro BYT skribis (ante multa dii):

To quon Hitler faliis, Milosevic ne povas bone exekutar. Ka to esos posibla
por Ariel Sharon? Ante pozar la bona nomo di Prezidinto Milosevic inter la
nomi di gentocidinti quale Hitler e Sharon, me pregas ke vu ne quik aceptez
la propagando da ONAT (NATO) aparadinta en la mondal amas-komunikili, ma
unesme kelke lektez la altra latero che: www.icdsm.org (Ed anke lektez la
artikli
pri Milosevic ante kelka monati che <emperors-clothes.com>.)

Semblas (nur a me?) ke, pro ke Milosevic luktadis por ne-dependeso di
Yugoslavia, ONAT decidis destruktor sua lando, unesme facinte neo-kolonii en
Slovenia e Kroatia, e pose destruktinte la altra republiketi. USA mem
kun-laboris kun USAma bin Ladin pri la kreo di KLA por sembligar amas-ocidi
en Kosovo por justifikar sua milito kontre Milosevic. La Korto en Den Haag
es nur propagandilo di ONAT, e til nun, trovis nula pruvo ke Milosevic
gentocidis. Vice to, Milosevic expozis krimini di ONAT. Pro ica ne-atencita
taktiko, novumi de Den Haag lastatempe pokeskas.

E pro quo USA ne aceptas ne-dependanta lando? Pro quo Bush dicas, "Sive vi
es kun ni, sive kontre ni"? Pro quo USA mustas spensar $400,000,000,000 yare
por defensar su ed ankore ne kapablesas defensar Nova-York, dum Rusia "nur"
spensas $8,000,000,000? En 1960 esis 35 kompanii qui regnis Usana
amas-komunikili, ma pro quo Usana guvernerio permisis 6 grandega kompanii
(regnata da Republikana - e
Republikanatra Demokratana - Partisani) komprir monopolio di omna
amas-komunikili?

Pos longa kontemplado pri ica questioni, me opinionas ke on devas pensar pri
teorio ke USA-estri preparas konquestor la mondo en balda Triesma
Mondo-Milito. Nun USA pozas armi en spaco por neutrigor omna respondivo di
Rusia. Kande sua spacal armo-sistemo esos pronta, nulo povos haltigar Usana
destrukto di Avanazia, e USA (kun Israelia) povos furtar la lasta guti de
petroleo en Arabia sen dividar kun Europani e Japoni. Me supozas ke nur nova
federuro inter Japonia, Europa, Rusia e Chinia povus haltar lo. Ma nun omnu
sembligas esar amiko di USA (pro pavoro?). Omnu trompas su
pensante ke USA nur atakas USAma bin Ladin, malgre l' amikeso inter la
familii di Bin Ladin e Bush dum la lasta 20 (o plusa?) yari kande Bush e Bin
Ladin ensemble laboris en Carlyle Group. USA kunlaboris kun Al Kaida,
fondita da USAma Bin Ladin, en Afgania en la 1980a yari, en Chechenia en la
yardeko 90ma, en Kosovo en 1997-99, e nun utiligas Al Kaida por pavorigar ne
nur enlanda Usani, ma anke statestri en omna Islamana landi (qui hazarde
posedas 70% de la mondala petroleo). Ka me es l' unika homo qua ne astonis
kande USAma Bin Ladin ne trovesis en Afgania?

Me tre esperas ke ica teorio ne es justa, ma til nun, me trovas nulo qua
povus kontre-dicar lo. Se irgu savas ulo qua despruvos ica teorio, plez*
dicez a me.

Amikale salutas,
Petro

"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and
not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling
carefully constructed lies, to hold simultaneously two opinions which
canceled out, knowing them to be contradictory and believing in both of
them, to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim
to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the
guardian of democracy, to forget,
whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again
at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again, and
above all, to apply the same process to the process itself-that was the
ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once
again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed.
Even to understand the word 'doublethink' involved the use of doublethink."
-George Orwell, 1984
--
IDO, LA LINGUO INTERNACIONA
http://members.tripod.com/~avancigado

Ido, linguo neutra inter diferanta kulturi