SCR AWARDS 2001

Petre

CAREGORIA SCAME.

1-Slugoi din tata-n fiu vom fi
CCroitoru
2-Ma voi turna pe mine insumi,
de-ar fi cauza s-o ceara - Fredy
3-Voi sta ca sarpele la pinda
Sarpele cu ochelari - Coren
4-Pizda sa fie,Pula au altii
domnulpulosul-Porn Representative
5-Numai asta ca e cald
Porcu
6-Eu cu cine votez?
Matraguna
7- Si ce daca-s Retardat?HAHAHAHAHAHA
Gogu
8-Ne vom inmulti ca sobolanii
Ouatu
9-Nu sint singurul Cameleon
Ciolan
10-De-l voi intilni (pe Lup), ma fac ca ma-npiedic
Scufita rosie.

CATEGORIA CACATI IN PLOAIA ISTORIEI

1-Ia-l de pe mine ca-l omor
Pamfilica, autointitulat Dacialan
2-Uite-asa as vrea sa mor
Capitanul
3-De la un timp imi plac romantele
Z.Codreanu.
4-O urasc pe curva de mama
Arhanghelul de mucava.
5-Coviltiru-i penetrat
C. Burlacu
6-
7-
8-
9-
10-Cred c-am vazut un Orasel
Contele

CATEGORIA GLADIATOR

1-Cit este sindrila-n floare, nici in Bula
nu ma doare
Bula 007
2-Animal Farm by George Orwell
Preacuviosul Ashkiutza
3-Moldova nu-i a mea, dar nici a ta
futu-ti accshientu-n sheara brietonului...
Dom Presedinte al Senatului SCR - Spataru
4-Am gresit dar ma refac repede
My42ne
5-Asa beu oamenii buni
Max balerinul
6-Nu ti-as dori sa ma cunosti, hai
ia-ma de brat si spune-mi tu
Pinocchio
7-
8-
9-
10-

CATEGORIA FILOZOFIE, ISTORIE COMPARATA, IDEOLOGII

1- Permite-mi o Asertiune...
Misu Orasel Tomberg

SECTIA STRAINA

1-All GOGUS are equal, but some GOGUS are more equal than others...
WolfWolf

Palavre palavre

interesant !

Bula 00001

ionica, cum zisei: no ai mica bre!
numa o cheste, pardon doo: unde ie luciferu si cu voiea dv. nu'l vaz pa ultimu
pa lista :0))

Petre

"Bula 00001" <bula...@aol.com> wrote in message

> ionica, cum zisei: no ai mica bre!
> numa o cheste, pardon doo: unde ie luciferu si cu voiea dv. nu'l vaz pa
ultimu
> pa lista :0))

Premiile sint pentru Premianti!
Luceafarul nu s-a remarcat in 2001..
Totusi as putea sa-i dau un Premiu
pentru intreaga activitate - asta daca se
retrage, ceeace nu prea cred...

Raspopitul

Petrescu imparte:

>Premiile sint pentru Premianti!
>Luceafarul nu s-a remarcat in 2001..
>Totusi as putea sa-i dau un Premiu
>pentru intreaga activitate - asta daca se
>retrage, ceeace nu prea cred...

Anul acesta dai la altul. Eu sint ocupat, am mai adunat niste agenti satanici
si pregatim o imbarligatura de zile mari.

POCAITIVA INTRU SATANA, muie la mos craciun, dar grabiti-va ca vine sfirsitul
lumii.

Ashkiutza

"Petre" wrote:

> [...]
>3-Moldova nu-i a mea, dar nici a ta
> futu-ti accshientu-n sheara brietonului...
> Dom Presedinte al Senatului SCR - Spataru

Adica cum, pe mine m-ai bagat la mijloc intre Bula si Spatar? Crezi ca eu nu
stiu sa dau din coate si sa-mi fac loc p-acilea, aaa? Mai vorbim noi!

Ashkiutza

lucea...@aol.com wrote:

>muie la mos craciun

De te legi de Mos Craciun
O sa fii facut sapun!

DACIA LAN

>Subject: SCR AWARDS 2001
>From: "Petre" petre_w...@scr.com
>Date: 12/19/01 8:33 PM Eastern Standard Time

Subj: Undeliverable Mail
Date: 12/20/01 3:06:33 AM Eastern Standard Time
From: postm...@mail3.fiberspeed.net (Postmaster)
Sender: postm...@mail3.fiberspeed.net
To: DACI...@aol.com

Invalid final delivery userid: webmaster@localhost

Original message follows.

From: DACI...@aol.com
Date: Thu, 20 Dec 2001 02:50:28 EST
Subject: (no subject)
To: petre_w...@scr.com

Foarte bine, iti voi satisface dorinta.

Esti un las fara pereche, asa ca lasate de goange cu "Ia-l de pe mine ca-l
omor".

Calistrat H

Asta parca ar fi lucrat la cadre. Numa aia ii stia pe fiecare si laptele care
la supt, si avea un simt al umorului tot la fel de constipat.

>CAREGORIA SCAME.
>
>1-Slugoi din tata-n fiu vom fi
> CCroitoru

Cred si io ca Croitoru nu va place, ca va incurca trebile aiurea, in loc sa
bage material antisemit.

la restu chiar nu mai am rabdare - umor de clasa a doua primara.

Ashkiutza

calis...@aol.com wrote:

>la restu chiar nu mai am rabdare - umor de clasa a doua primara.

Lasa maica ca asa ne mai aduncem si noi aminte de tinerete. Mie chiar mi-a
placut intr-a doua, ca eram coleg de pat cu Bula, dar eu n-am terminat-o pe aia
primara, ci secundara.

Bula 00001

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)
>Date: 12/21/01 3:27 AM Pacific Standard Time

ai fu vrut tu! Io ieram coleg numa cu fii da sus-pushi, membrii pecere, ovrei,
unguri si da alte natzionalitatzi. baietzi cu rude la ierusalim si la moskova.
:0))