Nichtverarbeitung 2/2

DoronAmit

golf wrote:

>De fapt nu ma asteptam la un raspuns mai bun. :-(

Poate pentru ca nu exista vreunul. Sau asta nu este posibil, nu?

>Alles andere ist mir schnurzegal.)

Inteleg, asta este "misiunea" dumitale in viata, nu?

>Dumneata ai deficit la atentie, concentrare si comprehensiune:

Domnule esti ridicol cu atacul la persoana. Nu o sa ma comport in acelasi mod,
pentru ca raspunsul dumitale la punctele mele iti constitue o "oglinda"
suficienta. Inteleg insa de ce te jeaneaza atit.

>optiunea bolsevica pentru a scapa, in calitate de Evreu, de anumite
>presiuni & pentru putinta de razbunare.

Eu vorbeam de ideea comunismului in general si atractia sa pentru multe natiuni
si popoare si hop galop te intorci matale la evrei si apartenenta lor in
comunism. Ce motive de razbunare aveau membrii convinsi de partid comunist din
alte tari, cum ii descria de exemplu Gogu? Pe ce se razbunau ei?

>Nu schimba vorba: nu de Arabi vorbeam, ci de Romāni.

Nu schimb de loc vorba. Daca dumneata consideri ca potentialul unui criminal
nu trebuie taiat din radacini de ce ar fi in cazul Romanilor altfel decit in
cazul lui Sadam? Inteleg ca nu-ti convine exemplul, insa nu vad nici o
diferenta in principiu.

>Pai cum? Adica, daca eu iti intru in casa si-mi insusesc bunurile
>dumitale, facand uz de hartoagele unui nea duru al momentului, inseamna
>ca am procedat corect?

Nu, iar granitele multor tari europene au fost "desenate" in acest mod.
Inseamna ca acum toti trebuie sa reviziteze "dreptatea" cu care s-au taiat
aceste granite? Nu vezi dumneata ca aceste frontiere se respecta totusi,
indiferent cum au fost ele create? Adica Romania avea alte drepturi? Nu iti dai
seama ce s-ar intimpla daca Nemtii, Polonezii, Cehii, Ungurii, si chiar Romanii
au incepe sa-si zgindere putin trecutul din punct de vedere al frontierelor?

>Daca da, atunci si actiunile vizand arianizarea
>averilor evreiesti din Europa a fost corecta, da?

Nu inteleg legatura. Arienizarea averilor evreesti a fost un furt nu a fost
facuta sub contract, indiferent ca era Carol, sau oricine. Redistributia
teritoriala era un pact, oficial semnat de reprezentati de guvern ca-ti convine
dumitale sau nu. Dumneata chiar compari aceste notiuni? Sau poate nu intelegi
diferenta unui pact si al unui furt de ultima speta. In functie de prezent,
revizitam actiuni in istorie si le vedem si judecam altfel. Insa ce s-ar
intimpla daca imediat dupa ce doua tari ajung la o intelegere, indiferent de
"dreptatea" ei, o incalca asa, pe cont propriu si unilateral?

>Dar marsaluirea
>armatei romane in judetele vremelnic instrainate a fost un act just.

Uite ca nu chiar asa de "vremelnic". Ce-ar fi daca s-ar intimpla azi acelasi
lucru bazat pe aceleasi considerente? Adica armata Romana ar intra in Moldova
sovietica (doare conditiile nu s-au schimbat, nu?).

Domnule, vad ca stii sa citezi, poate si citesti ceva, insa iti lipseste total
gindirea analitica. Vorbeai de papagal? Bine te-ai descris.

> Asa ca poti si dumneata, in anul de gratie 2003, sa-ti
>versi fierea si batjocura, intr'un forum romanesc, la modul pauschal,

Nu am nici fiere nici batjocura impotriva Romanilor sau oricui. Dumneata ai
prezentat niste argumente, eu le-am contracarat si ma acuzi de nu stiu ce
sentimente primitive. Nu-ti dai seama ca de fapt asta faci dumneata acum?

> (Macar in tainitele sufletului dumitale sa apreciezi
>ca nu se duce nimeni dintre noi pe forurile evreiesti sa improaste.

Nu cunosc forurile evreesti, si nu ma intereseaza cine scrie unde. Din partea
mea poate sa se duce cine-o vrea. Chiar vrei sa spui ca nu te duci acolo pentru
ca ai bun simt? Serios?

>Nici n'am zis ca le-ai predat dumneata ori tatanele dumitale. Dupa
>cum n'am zis ca tatanele dumitale a fost anchetator la Malmaison
>sau gardian la Pitesti, Gherla, Aiud ori Periprava.

Asta ar fi culmea!

>Te-as fi carpit pentru obraznicia de a ma intreba, ca Romān,
>de ce a trecut armia romana Prutul.

Adica intr-o alta tara, printr-o actiune unilaterala.

>Dupa cum m'astept sa ma
>carpesti si dumneata daca te-as intreba "Ce cautati, ba, in
>Ieru$olayim?"

Nu te cirpesc, astea sint obiceiuri de mahala si oameni necivilizati. La
intrebarea ta nu pot decit sa rid.

>Ja, dann halt die verflixte Schnauze!

Tja, wo ist Ihre Erziehung und Kultur?

>O, bineinteles ca nu te intereseaza, d'aia ai scris "amestecatura",
>te'n creasta, o, tu clon al lui Rabeinu! (Aveti in familie coroiati,
>clapaugi si bobo$atzi? Ca, daca genele nu se primenesc, e nasol.)

Hahaha! Ai curajul sa scrii aceste chestii si in Germana? Ia sa vad daca-l ai
sau esti un las. Tradu te rog frumos ce ai spus mai sus. Daca nu, iti pot sta
la dispozitie cu o traducere, daca vrei.

>Eu nu atac: nu am de ce sa atac

Nu ai nici cu ce, pentru asta iti trebuie putin curaj si principii pe care
dumneata nu le ai.

>Dar, daca ma ataci, risti sa-ti fiu sarpe de dudau, al
>galbīn ce musca rau.

Nici macar. Stii ce fac eu cu serpii? Le tai capul.

>Te-ai lamurit pe moas'ta pe gheatza.

Devi agresiv domnule. Cind nu-ti mai ajung argumentele o tragi pe insulte? Esti
intr-adevar un exemplar superb al proletariatului din Europa rasariteana. Ai de
ce sa fi mindru!

> intorci vorba ca un oarecare Hanswurst de
>iarmaroc.

Daca ai stii matale cine este acest Hans si de ce este in stare! Astept
traducerea paragrafului matale de mai sus.

>O am si pe caseta video. Ai sa ajungi la nivelul calcaiului acestei
>zeite cand o sa-ti vezi ceafa fara oglinda.

Ti-am spus si iti repet. Nu am aspirari de acest gen. Spre deosebire de
dumneata eu nu cred ca asocierea mea (eventuala) pe cale de video cum ai
privit-o dumneata pe doamna Arendt imi creste actiunile.

>(vezi figura de stil ce facusi cu economisirea gloantzelor.)

La asemenea provocare un asemenea raspuns.

>Asta-i chestiune de onoare:

Notiune care iti este complet necunoscuta. Altfel nu ai recurge la insulte si
vorbe urite cind nu mai ai cum sa scapi din capcana logica in care ai cazut de
buna voie si nesilit de nimeni.

>Si dumneata ai comis asemenea grosolanie jignitoare
>punand intrebarea aia despre rostul patrunderii armatei romane
>pe pamantul sfant oricarui Roman!

O fi sfint insa apartine unei alte tari. Dumneata nu crezi ca acest mic detaliu
conteaza?

>Dar, daca ai crescut printre noi, Olahii, ar trebui sa le stii p'astea
>ca pe apa.

Vezi aici e buba. Nu am crescut printre voi. Am petrecut numai citiva ani
acolo. Ma bucur ca esti de acord cu mine.

> Binevoieste sa explici mai pe larg ce vrei sa zici
>prin asta.

Sari de la un principiu la altul cum iti convine.

>Domnule sau doamna, inca sper esti in deplinatatea facultatilor
>mintale

Sperante, sperante. Astept traducere paragrafului de mai sus.

> nu pt. ca as fi dastept din cale-afara,

In nici un caz. Sint din nou de acord cu dumneata.

> Lor nu
>le faci observatie vizand cultura

> Lor nu
>le faci observatie vizand cultura

Pentru ca nu mi se adreseaza mie cu acest vocabular. Dumneata ta, insa da.

>Eu nu plec a priori de la convingerea ca, daca ar fi invers,
>dumneata te-ai comporta astfel. Dar dumneata pleci de la
>premisa asta a priori, fara sa ma cunosti. Te asigur ca 25
>de bice la cur te-ar aduce cu picioarele pe pamant, ca sa stii
>sa deosebesti binele de rau.

Traduce te rog si acest pasaj in Germana. Este foarte interesant in combinatie
cu cel de mai sus. >Mie nici prin capul al mic
>nu mi-ar trece sa afirm despre un necunoscut asa ceva.

Nu, insa afirmi multe alte chestii. Capul ala mic zici? Vezi ce bine ai invatat
sa-ti faci autocritica?

>Nu incerc din motive de... caracter!

Si cum ramine cu pamintul ala sfint pina la urma? Dai din clont da la actiuni,
in afara de biciuri si extractii dentale nu esti in stare. Si ma intrebi de ce
te consider un dezertor ideologic.

Doron ve Amit

Gica Von Schpritz

>From: Golf Sierra

>Tipic. De fapt nu ma asteptam la un raspuns mai bun. :-(

si ma contraziceai cand ziceam da tizmaneanu. curand o sa aflam ca lenin si
zenoviev a fost greshit intepretatzi. ca da bieata anika s'a zis ca numa
romanii antisemitzi a inpins'o la rele. :LOL))

gica

bei, mori, nu bei,mori..

Gicabulla_

iara te bagi ca musca din poveste,
shi ca chibitzu ne intrebat,
zi macar ceva interesant, ca de
inteligenta ma indoiesc ca potzi da dovada!

Fredy

"DoronAmit" <doro...@aol.com> wrote in message

> [...]
sta
> la dispozitie cu o traducere, daca vrei.

> Traduce te rog si acest pasaj in Germana. Este foarte interesant in

Sa nu uitam si pasajele de ieri:

> Dumneata de cate ori te-ai indignat afland despre diverse persoane din
sanul comunitatii evreiesti diasporene ori din Israel ca-si consuma/u
pensia in tihna, fara ca cineva sa le aiba baiul pentru orori savarsite
cu manu$itzele lor in numele "dictaturii proletariatului"? Sigur ca e
dificil OTOH sa facem acum, post-factum, disociere neta intre fapta
bazata pe ura interetnica/"rasiala"/confesionala de fapta bazata pe ura
de clasa.

Totusi, in cazul ororilor savarsite in Iunie-Iulie 1940 (si
apoi) pe seama populatiei romanesti (multi torturati si omoriti
bestial),

e clar ca nu era vorba de ura de clasa (sau poate totusi da,
in caz ca vedem in faptasi... burghezia, iar in victime... tzaranimea):
faptasii inca nu fusesera... convertiti oficial la bolsevism, chiar daca
unii comisari proveneau din familii *de dincoace de Nistru*!

crimele savarsite de Evrei, victimele fiind Români numai
pentru ca erau Români.

schilodirea si omorul, atat a respectivului, cat si a altor cosangeni
de-ai lui, mai ales daca purtau simboluri percepute drept romanesti
>(e.g. uniforma de soldat, ceferist, de elev de scoala, sutana de preot

--- Ei, acum urmeaza sa le traduc si sa le trimit la Bundeskriminalamt.
Legile germane sunt foarte clare in privinta acestor porcarii.
Individul e sinucigas. Interesant ca acum e prima data cand isi da frau
liber in 6 ani de cand il stiu.
Era un individ destul de prudent. Acum a turbat.
Zeii pe cine vor sa piarda le iau mintile.

aoelistu

care mintzi?

cristian

"Fredy" <a...@jps.net> wrote in message

> --- Ei, acum urmeaza sa le traduc si sa le trimit la Bundeskriminalamt.

Turnator din vocatie. Cei ca tine isi turnau vecinul nazistilor ca-i jidan.

> Legile germane sunt foarte clare in privinta acestor porcarii.

Si legile RPR tot foarte clare erau. Obisnuinta....

> Individul e sinucigas. Interesant ca acum e prima data cand isi da frau
> liber in 6 ani de cand il stiu.

> Zeii pe cine vor sa piarda le iau mintile.

Il doare-n cot de tine verme !

Herr_Mann_von_Diesel

probabil, dar cel putzin va avea posibilitatea sa judece la rece!

DoronAmit

cristian wrote:

>Turnator din vocatie. Cei ca tine isi turnau vecinul nazistilor ca-i jidan.

Domnul Golf s-a declarat dispus sa raspunda in orice tribunal si sub orice lege
din lume. Sau a fost numai un stil figurativ literar? De ce sariti acum ca
muscati de sarpe? Nu crezi dumneata ca este drept sa constate domnul golf daca
parerile sale nu cumva trec limita drepturilor lui de a vorbi liber si intra in
zona penala?

>Si legile RPR tot foarte clare erau.

Foarte bine. Deci poporul le putea intelege, nu?

>Il doare-n cot de tine verme !

Cotul poate sa doara. Dumneata nu te-ai lovit vreodata? Ba poate sa doara chiar
rau de tot.

Doron ve Amit

DoronAmit

5ve pistons wrote:

>probabil, dar cel putzin va avea posibilitatea sa judece la rece!

Domnule ai mult umor!. Bravo tie!

Doron ve Amit

Faci o laie moshule! Nu a zis nimic care se pedepseste sub legea Germana!
Iar ameniti ca un BOU ce esti si crezi ca mai inspaimentezi pe cineva! Dar
securist ai fost, securist ai ramas! Go ahead, toarna-l sa rida toata
Germania cu timpeniile tale:-) Poate crezi ca Germania e astzi un stat
fascist cum ai vrea tu! Crezi ca acolo se pedepseste daca iti expui parerea!
O dai in bara, Germania nu e ca in alte tari unde de zbate la pirnaie pt ca
te ai exprimat liber. In Germania doar n-ai voie sa faci osanale lui tatucu'
tau Hitler si sa faci propaganda pt propagarea ideilor lui. Cu toate ca daca
te uiti mai bine cum e azi in Germania, vezi o gramada de cacati neo-nazisti
si publicatii de care nici nu se ocupa Politzia! Iti dai seama cit o sa se
agite aia pt herr g care are si o istoria in spatele lui in combaterea
comunismulu, nu ca tine ca ai colaborat cu ei!
Iar o sa sugi un coi!
Mi-e scirba ba de tine! Crapi dracului sa se aeriseasca cacafornia!
Uuuushti dihanie! Javra turbata! Vierme!

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Ο "Fredy" <a...@jps.net> έγραψε στο μήνυμα

cristian

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message

> Uuuushti dihanie! Javra turbata! Vierme!

;-) ;-) ;-)

aoelistu

mersi ...incerc shi io,
deshi nu ar trebuii sa vad umor in asta,
mi-a placut modul in care lai inecat
in propria lui logica...

LA VACHE CHIRAC

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>O dai in bara, Germania nu e ca in alte tari unde de zbate la pirnaie pt ca
>te ai exprimat liber.

Asa e in Grecia?
Voi lua masuri daca se dovedeste ca e asa.

Ο "LA VACHE CHIRAC" <lavach...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Asa e in Grecia?

Nu! Dar in Israel cum e?

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

> Voi lua masuri daca se dovedeste ca e asa.

O sa-i pupi in cur:-)

LA VACHE CHIRAC

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>in alte tari unde de zbate la pirnaie pt
>ca

>Nu! Dar in Israel cum e?

In Israel nu te baga nimeni in puscarie daca ai alte opinii decit guvernantii.

La Elize am primit niste reclamatii despre atitutinea guvernului grec in
recunoasterea minoritatilor. Sint unii ce-si zic vlahi si se pare ca Grecia are
fata de ei cam aceesi atitudine ca a Turciei fata de kurdzi.

DoronAmit

listu wrote:

>deshi nu ar trebuii sa vad umor in asta,
>mi-a placut modul in care lai inecat
>in propria lui logica...

Propria lui ce? Duhnea a prejudecata, furia omului caruia nu-i mai merge
"placa", si de aceea si-a pierdut "nervii". Este o regula de baza in discutii
infocate. Cine incepe primul cu insultele si clabuci la gura a pierdut
argumentul.

Vai de capul lui.

Doron ve Amit

Gicabulla_

vlahii sint urmashii lui Alexandru Macedon, ie trist
cu sint tratatzi...

> In Israel nu te baga nimeni in puscarie daca ai alte opinii decit
guvernantii.

Ma indoiesc. Si cenzura e cum au reportat sute de reporterii si ziaristi, si
abuzuri, si tortura, si usupruirea minoritatilor, si ..., si ..., si ...

> La Elize am primit niste reclamatii despre atitutinea guvernului grec in
> recunoasterea minoritatilor.

Curios cum acest guvern asa de tiranic e in resedintia UE si fute jidanii si
opicarii ca tine, la o adica!

> Sint unii ce-si zic vlahi si se pare ca Grecia are
> fata de ei cam aceesi atitudine ca a Turciei fata de kurdzi.

Sugi! Propaganda asta e veche si doar arata ca esti un bou opincaro-jidan!
Daca e asa cum zici tu, de ce vlahii nu protesteaza in masa? Cine v-a
indreptatit sa vorbiti in numele lor? De ce cind apareti voi aparatchicii
ex-comunistii si le ziceti ca sint Romanii, vlahii va iau cu suturile in
cur? Incercati mai intii sa va purtati ca lumea cu minoritatile voastre pe
care le omoriti pe strada si mai vorbiti.
In rest, poate ca te dai olah dar e mai clar ca soarele ca esti jidan!
Da-te in pula mea, inca un client pt plonk-o-maticul!
Vaca proasta kivulesciana!

DoronAmit

gogu wrote:

>Nu a zis nimic care se pedepseste sub legea Germana!

Cind ai citit dumneata ultima oara BGB? Stii in ce paragraf se incadreaza
spusele lui g? Sau vorbesti si dumneata din burta? De fapt g s-a oferit sa i se
aplice testul legii, asa ca ce treaba ai dumneata in discutia asta?

>Go ahead, toarna-l sa rida toata
>Germania cu timpeniile tale:-

Da, chiar si eu sint curios. Oare vor ride?

>Poate crezi ca Germania e astzi un stat
>fascist cum ai vrea tu!

Fii atent cu temele pe care le abordezi pentru ca lasi impresia ca esti
needucat. Germania un stat fascist? Atunci cum ar avea ei legi care apara
minoritatile?

> In Germania doar n-ai voie sa faci osanale lui tatucu'
>tau Hitler si sa faci propaganda pt propagarea ideilor lui

Pe ce zid de WC ai citit dumneata chestia asta?

>neo-nazisti
>si publicatii de care nici nu se ocupa Politzia!

Publicatiile astea nu atita la ura de rasa si nu contin amenintari cu daune
fizice. Esti dispus sa faci pariu?

>Iti dai seama cit o sa se
>agite aia pt herr g care are si o istoria in spatele lui in combaterea
comunismulu

Si Hitler era impotriva comunismului, in caz ca ai uitat acest "mic" detaliu.

Doron ve Amit

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> vlahii sint urmashii lui Alexandru Macedon, ie trist
> cu sint tratatzi...

De ce nu-i intrebi singura sa vezi? Ti-e frica ca te iau cu suturi in cur?
Dar de arabii cum sint tratati in Israel n-ai nimic de zis? Toata lumea zice
ca sint tratati ca animale de catreSharono-nazistii...

"ie trist cu sint tratatzi..."

DoronAmit

gogu wrote:

>Dar de arabii cum sint tratati in Israel n-ai nimic de zis?

Ba da, eu am ceva de zis. Zic ca matale sa-ti faci bocceluta si sa te duci la
ei sa-i ajuti sa-si construiasca case (de-alea misto a la "valul Penelopei"),
sa-i inveti niste carte, nicai negot, ca sa se civilizeze si ei putin. He? Ce
zici?

Doron ve Amit

Gicabulla_

vai de iel cind se va rostogolii..
cit despre ura, te-am prevenit mai departe,
o vad acum in toate atitudinile lor
care ii amuza, fara nici o provocare..

LA VACHE CHIRAC

>From: Gicabulla_ gica...@aol.com

>vlahii sint urmashii lui Alexandru Macedon, ie trist
>cu sint tratatzi...

Nici ei nu sint mielusei, dar asta nu da drept Greciei sa nu le nege existenta
ca minoritate.

DoronAmit

gicabulla wrote:

>cit despre ura, te-am prevenit mai departe,

Da, si am luat aminte. Observi sper ca nu m-am ambalat ci am raspuns la rece.

>o vad acum in toate atitudinile lor
>care ii amuza, fara nici o provocare..

Nu sint convins ca ii amuza chiar atit de mult. Una este sa dai din clanta la
misto, si una este sa vezi asemenea lucruri scrise negru pe alb. Observi ca
totusi se cam detaseaza de pozitia lui g, nu?

Doron ve Amit

LA VACHE CHIRAC

>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>

>De ce nu-i intrebi singura sa vezi?

Ce sa vad? Eu nu-i cunosc, dar am aflat despre plingerile lor.

>Dar de arabii cum sint tratati in Israel n-ai nimic de zis?

Sint tratati foarte bine, au parlamentari, scoli si media in limba araba, drept
de vot si tot ce trebuie. Daca te referi la teroristi e alta poveste.

>Toata lumea zice
>ca sint tratati ca animale de catreSharono-nazistii...

Care lume?

LA VACHE CHIRAC

>From: doro...@aol.com (DoronAmit)

Vrei sa-i timpeasca si mai mult?

LA VACHE CHIRAC

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Curios cum acest guvern asa de tiranic e in resedintia UE si fute jidanii si
>opicarii ca tine, la o adica!

Aveti guvern homosexual?

>Propaganda asta e veche si doar arata ca esti un bou opincaro-jidan!

LOL

>In rest, poate ca te dai olah dar e mai clar ca soarele ca esti jidan!

M-ai vazut cind ma pisam? Ti-au curs balele? Spurcaciune! LOL

aoelistu

ash spera, cei care se detasheaza sint totzi evrei,
tzi-ash da dreptate cind un roman s-ar detasha!

Aschiutza

In article <Ymc9a.2719$wJ1.2...@newsread2.prod.itd.earthlink.net>, "Fredy"
wrote:

> [...]
>liber in 6 ani de cand il stiu.
>Era un individ destul de prudent. Acum a turbat.
>Zeii pe cine vor sa piarda le iau mintile.

Mosule, zau daca nu ti-e mintea plecata cu sorcova!
Sau poate ti s-a urit de bine?

Aschiutza

In article <3E655582...@arbeit.com>, Herr_Mann_von_Diesel wrote:

>probabil, dar cel putzin va avea posibilitatea sa judece la rece!

Io-te cine vorbeste de cavouri!

Aschiutza

In article <20030304220007...@mb-fv.aol.com>, lavach...@aol.com
wrote:

>Sint tratati foarte bine, au parlamentari, scoli si media in limba araba,
>drept
>de vot si tot ce trebuie.

Facind o paralela, astea le au si ungurii din Romania! Astia de ce se tot pling
ca sint persecutati?

Aschiutza

doro...@aol.com wrote:

>Domnule ai mult umor!. Bravo tie!

Nu stiu care-i mai batrin, dar Fredy precis o mierleste mai curind!

Aschiutza

In article <20030304204743...@mb-ma.aol.com>, doro...@aol.com
wrote:

>Cotul poate sa doara. Dumneata nu te-ai lovit vreodata? Ba poate sa doara
>chiar
>rau de tot.

Dar daca io daca zic ca ma doare-n cur de mos Fredy, tu chiar crezi ca ma
doare?

Scaraiotzki

unde dai, shi unde crapa pizda ashchiei!

"Aschiutza" <asch...@aol.com> wrote in message

Obiectiv

(Aschiutza) wrote:

>Nu stiu care-i mai batrin, dar Fredy precis o mierleste mai curind!

Eu nu-i doresc moartea, dimpotriva, sa mai traiasca inca 100 de ani, sa-si
ingroape toate neamurile, si intregul scr.

Aschiutza

In article <v6auajp...@corp.supernews.com>, "Scaraiotzki" wrote:

>unde dai, shi unde crapa pizda ashchiei!

Pe limba-ti!?

Aschiutza

In article <20030304231559...@mb-mk.aol.com>, obie...@aol.com
wrote:

Da' ce, secerica e facuta numai din neamurile-i? Mai e si cite un roman doi
p-acilea care-i tin chiept!

Scaraiotzki

sau sa-l puna pe rug..

"Obiectiv" <obie...@aol.com> wrote in message

Aschiutza

In article <v6av5u6...@corp.supernews.com>, "Scaraiotzki" wrote:

>sau sa-l puna pe rug..

Nu-ti fa atitea probleme de soarta-i, atita vreme cit e activitate p-acilea, e
in business!

Obiectiv

> "Scaraiotzki"

>sau sa-l puna pe rug..

Iar nu ti-ai luat pastilele?

Obiectiv

asch...@aol.com (Aschiutza)

>Da' ce, secerica e facuta numai din neamurile-i? Mai e si cite un roman doi
>p-acilea care-i tin chiept!

N-ai inteles ideea.

Scaraiotzki

precis, vino in vizita la mine sa vezi focu!

"Aschiutza" <asch...@aol.com> wrote in message

Aschiutza

In article <20030304234038...@mb-mf.aol.com>, obie...@aol.com
wrote:

Asa cum ai postat-o tu acum intr-adevar nu are sens!

Scaraiotzki

io le iau in mod regulat,
dar tu?

sau ai de gind s-o iei aiurea...

Obiectiv

>(Aschiutza)

>Asa cum ai postat-o tu acum intr-adevar nu are sens!

Ia un curs de reading comprehension.

Aschiutza

In article <v6b0b7e...@corp.supernews.com>, "Scaraiotzki" wrote:

>precis, vino in vizita la mine sa vezi focu!

Daca-mi spui cum ajung la tine, vin bucuros! Si ma mai duc si pe la altii!

Aschiutza

In article <20030304235523...@mb-mf.aol.com>, obie...@aol.com
wrote:

>Ia un curs de reading comprehension.

Poate matale unul de cut and paste!

Obiectiv

>In article

>Poate matale unul de cut and paste!
>

>comprehension.

Ce vrei sa insinuezi?

Scaraiotzki

iei un drum, in jos,

cautzi semnul care zice 'Iad';

te asteptam mai multzi....

Obiectiv

>coi...@muie.net

pe dracu!

>iei un drum, in jos,
>
>cautzi semnul care zice 'Iad';
>
>te asteptam mai multzi....

ai cohones sa traduci mesajul de mai sus pe nemtzeste?

Obiectiv

>asch...@aol.com

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>20030305000352...@mb-ml.aol.com>

>Poate matale unul de cut and paste!

Auzi, nu ti-e rusine?

te rog sa traduci IMEDIAT intregul mesaj pe nemtzeste, rasistule!

Aschiutza

Aschiutza

In article <20030305001016...@mb-mf.aol.com>, obie...@aol.com
wrote:

>Auzi, nu ti-e rusine?
>
>te rog sa traduci IMEDIAT intregul mesaj pe nemtzeste, rasistule!

Nu stiu nemteste, dar daca vrei il traduc in romaneste!

Aschiutza

In article <v6b1ksj...@corp.supernews.com>, "Scaraiotzki" wrote:

>iei un drum, in jos,
>
>cautzi semnul care zice 'Iad';
>
>te asteptam mai multzi....

Si ce-o sa-mi faceti daca va gasesc, mi-o belitzi?

Obiectiv

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>Io?

LO? tu stii ce inseamna LO in Hebrew?

hai ca traduc eu in germana: inseamna JA.

Rasistule!

Herr_Mann_von_Diesel

nu, primeshti tratament egal shi democratic
ca totzi pacatoshii, dar mai inti vei trece prin
purgatoriu..

Obiectiv

>From: Herr_Mann_von_Diesel

>nu, primeshti tratament egal shi democratic
>ca totzi pacatoshii, dar mai inti vei trece prin
>purgatoriu..

astea sunt tot amenintzari?

ca de la dumneata chiar ca nu ma astept sa faci glume. De cand te stiu umbli
numai cu amenintzari.

DoronAmit

obiectiv wrote:

>LO? tu stii ce inseamna LO in Hebrew?
>
>hai ca traduc eu in germana: inseamna JA.

Inseamna NEIN, daca tot vrei sa traduci.

Doron ve Amit

Obiectiv

>From: doro...@aol.com (DoronAmit)

Hahahaha.

musca mai delicat din muratura, ca stropesti si tavanul si peretzii

DoronAmit

obiectiv wrote:

>musca mai delicat din muratura, ca stropesti si tavanul si peretzii

Regret insa voi rezista invitatiei dumitale. Te asigur ca nu am nici o intentie
sa te musc. Asa ca poate te intorci inapoi in butoiul de unde ai iesit? Sau
poate te oferi altcuiva?

Doron ve Amit

aoelistu

butoiu se zicea 'la saramura'!

Fredy

Herr_Mann_von_Diesel wrote:

> probabil, dar cel putzin va avea posibilitatea sa judece la rece!

Hihihi!

Fredy

DoronAmit wrote:

> Publicatiile astea nu atita la ura de rasa si nu contin amenintari cu daune
> fizice.

gâ o sã petreacã niste momente distractive cu BKA

Fredy

DoronAmit wrote:

Sau IHM

LA VACHE CHIRAC

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>Facind o paralela, astea le au si ungurii din Romania! Astia de ce se tot
>pling
>ca sint persecutati?

Se pling? Unde? Cine? Cind?

Herr_Mann_von_Diesel

de ce? exista 'solitary confinement' shi acolo?

Fredy wrote:

> gā o sć petreacć niste momente distractive cu BKA

Aschiutza

In article <20030305035443...@mb-fe.aol.com>, lavach...@aol.com
wrote:

Pai tu nu te uiti la tv? La Tg. Mures!

Obiectiv

>From: doro...@aol.com (DoronAmit)

>Asa ca poate te intorci inapoi in butoiul de unde ai iesit?

Ei, lasa nici chiar asa.
N-am avut niciodata pretentii da Diogene.

In fine, mersi da compliment.

Cum ramane cu scuzele pe care i le datorezi lu herr g?

LA VACHE CHIRAC

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>Pai tu nu te uiti la tv? La Tg. Mures!

Nu prind televiziunea din Tg. Mures.

Aschiutza

In article <20030305143650...@mb-mg.aol.com>, lavach...@aol.com
wrote:

>Nu prind televiziunea din Tg. Mures.

Atunci compenseaza cu niste muste!

Tchas

"LA VACHE CHIRAC" <lavach...@aol.com> wrote in message

> Nu prind televiziunea din Tg. Mures.

Esti puturos, d-aia! Alearga mai repede.

LA VACHE CHIRAC

>From: "Tchas" Ar...@yahoo.com

>Esti puturos, d-aia! Alearga mai repede.

Alearga tu.

Tchas

"LA VACHE CHIRAC" <lavach...@aol.com> wrote in message

Ma fute-o lene!...

Gica Von Schpritz

>From: "Fredy"

dumitre, popa te mai face bine. noroku tau ca te-ai botezat.

>Sa nu uitam si pasajele de ieri:

sa nu uitam nicicand sa iubim trandafirii..
dodon ie dedicata trandafirului roshu.

gica

bei, mori, nu bei,mori..

Gica Von Schpritz

>From: "cristian"

>"Fredy"

>Il doare-n cot de tine verme !

hihihi ! sa pare ca fredy confirma regula. verme? vermili ie viu. iel ie un
cacat in ploae. nici muie nu merita. doar sa te mai pishi pa iel din cand in
cand poate prinde radacini. :)

Gica Von Schpritz

>From: doronamit

>Domnule ai mult umor!. Bravo tie!
>
>Doron ve Amit

hihihi! cumatra, ai invatzat sa dai emeil?
tzi'am facut programare pentru un kontrol conplekt orele.
te ashtept.

aoelistu

daca nu ai fi o astfel
de oroare hidoasa a naturii..
nu ai merita atentzia,
ieshti o monstozitate scirboasa....

tziai luat pilula sau sa-tzi recomand supozitor?

Gica Von Schpritz

>From: aschiutza

>Da' ce, secerica e facuta numai din neamurile-i? Mai e si cite un roman doi
>p-acilea care-i tin chiept!

las'bre ashkie sa vegeteze pa secere o suta da ani sa aiva si nepotzii noshtrii
cu cin'sa s'amuze si sa dea muie. Io le doresk la totzi vieatza lunga si
kilometrii da muie.

Gica Von Schpritz

>(Aschiutza)

>Asa cum ai postat-o tu acum intr-adevar nu are sens!

cica ie ashea cum tzi'am spus-o Io.

Gica Von Schpritz

>From: aschiutza

>obie...@aol.com

>Io?

ca ieshti mistretz. reflecse din vekiea profesie. ;)

Aschiutza

In article <20030305183048...@mb-df.aol.com>, gica...@aol.comDOC
wrote:

>ca ieshti mistretz. reflecse din vekiea profesie. ;)

Asta ma duce la concluzia ca-s mai tinar, ca n-am auzit de dinsa!