ARHANGHELUL DE MUCAVA

Petre

Acest individ face cu siguranta parte dintre cei
carora le cade painea-n cacat,si li se scoala
pula-n biserica...
Se supara ca magaru pe traista,si blesteama
ca babele care cad in nas de bete,uitind ca e
Vinerea mare...
Ne vorbeste de Ortodoxie si Patriarh prin vocea
oastei Domnului,iar el daca-l intrebi,habar n-are
ce este Ortodoxia.
Concluzia:
Arhanghelu de mucava este contraindicat la
cugetare precum sifilisul la sistemul nervos!

Arhanghelu

Petre Necredinciosul:

>Acest individ face cu siguranta parte dintre cei
>carora le cade painea-n cacat,si li se scoala
>pula-n biserica...

Indracitule, ti se cunoaste amprenta de ateu si de lichea a neamului. Hulesti
ca un pagin bolsevic, deci esti un pagin bolsevic copitaceule.

Cristian Croitoru

Arhanghelu' face parte din SCR, la fel ca coren, fredy si pitzigoi (in
multiplele lui intruchipari), la fel cum era si nea cruceanu, fie-i tzarina
usoara..
Da' mai vine cite unul din cind in cind care crede ca-i poate judeca (si
care face ordine pe secerica)

Vreme trece, vreme vine..

Cristian Croitoru

PS Asta nu inseamna ca-l sustin pe arhi, m-am luat in gura cu el de multe
ori..

DACIA LAN

>Subject: Re: ARHANGHELUL DE MUCAVA
>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 10/7/01 10:01 PM Eastern Daylight Time

>Hulesti
>ca un pagin bolsevic, deci esti un pagin bolsevic copitaceule.

Bolsevicii n'au fost niciodata pagani, si n'au nimic comun cu religia pagana
a lui Zamolxes, ci ei sunt jidani ateisti, anti-umani si barbari, niste
diavoli impelitati ca tine.

AS,88

Petre

Arhanghelu <arhan...@aol.com> wrote in message

AntiChristule,
tu vorbesti de lucruri pe care le-ai urit dintotdeauna...
Credinta nu se-nvata de la popi,ci de la parinti!!!
Credinta in Dumnezeu nu e cind te duci la biserica,
si te prosternezi, pozind in fata popii smerit,
ci atunci cind ajuti un OM aflat la nevoie pe care
nici macar nu-l cunosti,si de la care nu astepti apoi
gratitudine.
Credinta este atunci cind tu iti arati Gratitudinea
celor pe care necunoscindu-i te-au ajutat cind tu
erai la nevoie.
Credinta este atunci cind nu te-nhaitezi cu nemernici
ca sa faci rau la Oameni nevinovati.
Fiinta umana oscileaza intre polul binelui si cel al raului.
Esti propriul tau general,si ai puterea sa alegi si sa-ti
conduci viata.
Diferenta intre omul rau si omul bun este:
Omul rau-"m-a suparat vecinul ca nu mi-a
dat bani imprumut si eu o sa-l torn la securitate",
si-l toarna.
Omul bun-"m-a suparat vecinul ca nu mi-a
dat bani imprumut si eu o sa-l torn la securitate"
da' nu-l toarna.
Tu poti sa-ti iei orice nume,ca vei ramine cu siguranta
intre cei carora le cade painea...

Gebeleides

> [...]

>usoara..
>Da' mai vine cite unul din cind in cind care crede ca-i poate judeca (si

Bre Nea CC, daca ai observat ciclul secerelei, afla ca n-are rost sa strici
placerile celor ce redescopera roata (si nici frumos nu-i).

Cristian Croitoru

Critica insusita.. Pardon de scuze..
"Gebeleides" <gebel...@aol.com> :

Gebeleides

Sper ca te-ai prins ca vorbeam mai mult in gluma.

Bula 00001

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)

>Bre Nea CC, daca ai observat ciclul secerelei, afla ca n-are rost sa strici
>placerile celor ce redescopera roata (si nici frumos nu-i).

vrei sa zici ca coren fredi si cirip ie dupa nea cruceanu ?!
si cum adica face parte adica cind Io am suptscris la secere am suptscris si la
iei?!
o fi pa secereu mata da Io daca-mi vine danblaoa le dau un plonk d'o sa ma tzie
minte! :0))

ai dreptate. ashtiea numai dala Al Da Sus mai are judecata si vindecare pentru
iei:0))

aaaaaa!!! pai atunci lasa-i bre si p'ashtiea noi, vorba lu g.b. sa s'afirme ca
ie lok kakalau pa linga coren, fredy si ciripoi.
iear don pedro ionica ie tot ashea da nou pa secere ca si archangelu sau cum
ashi fi Io pala carciuma poieana la gradina. :0)) sau pala marea neagra.
hahahaha!!!

Bula 00001

>From: "boieru" boieru-...@cotse.com
>Date: 10/9/01 7:20 AM Pacific Daylight Time
>
>bula...@aol.com skribis im news:20011009093331.29841.00002752@mb-
>cm.aol.com...

>s'afirme ca
>beeei cioara beeei,arhanghilu esht chivulescu beeei,lfel ktine.sagi piula
>lui sharon beeeeeei,mcac pa tati sagiplistii shpa tati handicapatii mintal
>ktine

sugi fa! 5 M!

Petre

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote in message

Don Gicone,
am si eu o intrebare la 'mneavoastra...
Oare de ce se screme 'oieru sa para
mai prost decit este in realitate???

Gebeleides

>From: "Petre" petre_w...@soc.culture.romanian.com

>Don Gicone,
>am si eu o intrebare la 'mneavoastra...
>Oare de ce se screme 'oieru sa para
>mai prost decit este in realitate???

far sa vreau sa fac apropouri tendentioase, unora le vin diverse la indemina in
mod natural.

Bula 00001

>From: "Petre" petre_w...@soc.culture.romanian.com
>Date: 10/9/01 12:59 PM Pacific Daylight Time

Io nu-shi' cum ie dinsu in realitate da am o banuieala c'ar fi o doamna da ma
place :0))

Bula 00001

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)
>Date: 10/9/01 11:26 AM Pacific Daylight Time

sigur.depinde da ieducatzie, depinde in ce mediu ai crescut. :0)
nici Io nu vreau sa trag la apropouri sau sa vorbesc pentru altzii. :0)

Petre

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote in message
Nu ma-nebuni!
Adica caprilii in batatura