Coren e nervos...

1 view

Petre

Trag in tinte nepopulate, din toate bombardamentele din ultimele doua zile,
au fost loviti, in total, 2 palestinieni.BULLSHIT...
Si daca vorbesti de vitejie, Israelul a luptat si contra catorva tari arabe
deodata , in cateva razboaie.CORECT!!!GENERATIA TA...
Dupa cum vad, razboiul contra teroristilor e cel mai greu.
NICI DRACU NU MAI STIE CINE E TERORIST...
Da-mi si mie te rog frumos, o definitie a teroristilor.

BAA PULA MEA LEGATA DE TALMUD,
te-ai lamurit ca n-ai cu cine?
Ridica coviltiru si salvea-ti copiii, ca va folosesc
americanii si restul lumii.Iar ati picat de prosti.
TI-AM MAI SPUS SI TI-O REPET!!!
Voi sinteti 6 mil. de boriti veniti cu traista goala,
aia sint de cel putin de100 de ori mai multi.
Fii roman destept ca de prosti nu duce Israel lipsa.
Ai luptat ti-ai facut datoria, lasa-i si p-astia mai tineri
sa faca ceva...Nu te gindi la pensie in sekeli, salveaza-ti
copiii, daca ai, daca nu gindeste-te ca viata e scurta!

>Ce se intimpla acolo este GENOCID,

Ce genocid, boule ? Cum sa ne aparam ? E mai putin decat face Bush in
Afganistan.
NU VA COMPARATI VOI, CACATILOR CU BUSH!!!
ISRAEL E CA O SALUPA PE LINGA UN PORTAVION,
IN COMPARATIE CU AMERICA.
Chiar azi dimineata a mai explodat un arab infernal in Ierusalim, din noroc,
explozia s-a soldat numai cu 8 raniti usor. Jigodia a explodat pe strada,
iar capul lui a fost gasit intr-o camera de hotel.
Abia acum inteleg sensul expresiei "unde ti-e capul ?"
INTELEGI PE PIZDA LU GOLDA, CA NU E CAPU TAU!!

> SI PUN PARIU pe-un leu ca arabii vor lovi la rindul lor mai devreme sau
mai tirziu.

Asta te cred.
MERSI...

Un singur lucru pot sa precizez: SHARON ESTE UN ESHEC !

Nu Sharon e un esec.Israel e un ESEC.
V-ATI BAZAT PREA MULT PE BANII AMERICII,
SI V-ATI BATUT JOC DE JIDANII DESTEPTI CARE
AU FUGIT IN AMERICA.
Daca vrei discutam pe privat.Cind eram in San Francisco
am cunoscut un jidan nascut in Bukale, crescut in Tel Aviv.
Eram amindoi la aceeasi University, cu treburi diferite.
Dinu (B.) N-am intilnit in viata mea, unu mai destept, mai patriot.
L-ati distrus psihologic, i-ati distrus familia, iar acest OM
era trup si suflet pt. Israel.Acum miroase flori pe piept...
Nea Coricaaa,
ai d-le grija de pielea matale si nu mai fi oltean inimos...
SANATATE!

Matr...@marco.aarg.net

petre_w...@scr.com dzice:

>Dupa cum vad, razboiul contra teroristilor e cel mai greu.
>NICI DRACU NU MAI STIE CINE E TERORIST...
>Da-mi si mie te rog frumos, o definitie a teroristilor.

Omoara-i pe toti, lasa-l pe Allah sa-i aleaga !

Bula 00001

>From: Matr...@marco.aarg.net
>Date: 12/5/01 2:45 PM Pacific Standard Time

???! pai terorishti palestinezi sa iekstermina singuri:0))