mongoloizi marlani si cu muci in loc de creier

spa...@my-deja.com

O declaratie cu consecinte incalculabile

Presedintele Comisiei pentru relatii externe a Parlamentului Ungariei
ii ameninta pe romani sa voteze "cum trebuie"

C. M. CHIS

Ieri, la Cluj, la sediul UDMR, la ora 11,20, cu 20 de minute intarziere
fata de ora anuntata, in cadrul unei conferinte de presa, presedintele
Comisiei pentru relatii externe a Parlamentului Ungariei, Istvan
Szentivanyi, a avertizat asupra faptului ca Ungaria isi va modifica
radical pozitia fata de sprijinirea integrarii Romaniei in structurile
euro-atlantice, daca puterea va fi preluata in tara noastra de fortele
extremiste sau post-comuniste in urma alegerilor. El a precizat ca
statul maghiar nu mai garanteaza sustinerea Romaniei in cazul in care
actuala formula de guvernare va fi modificata. Potrivit declaratiei
sale, Ungaria, alaturi de intreaga lume, asteapta cu deosebita
ingrijorare rezultatele alegerilor din Romania. Szentivanyi a mai spus
ca daca tara noastra va merge pe calea reformei si a consolidarii
democratiei, in 2002, Ungaria va sprijini ferm integrarea. El a
precizat ca Ungaria nu intentioneaza insa sa se amestece in problemele
interne ale Romaniei. In ciuda acestei declaratii, Szentivanyi a
adaugat ca, in opinia sa, are datoria de a atrage atentia cu privire la
riscul pe care si l-ar asuma romanii in cazul reorientarii politice. El
a mai spus ca intentia Ungariei este ca Romania sa faca parte din UE si
NATO, care sunt "comunitati de valori", iar dupa parerea sa, "cei care
nu-si asuma aceste valori nu au loc".

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

hainoroc

In loc sa multumim d-lui Szentianyi pentru un sfat corect si prietenesc o
luam pe...romaneste ( sau tiganeste!) cu injuraturi,obscenitati, tipic
pentru un "intelectual" get-beget. In cazul de fata te intrebi care e
opinia autorului mesajului in privinta rezultatului viitoarelor alegeri?
Vrea cumva readucerea echipei care a adus tara la sapa de lemn si in acelas
timp intrarea in organizatiile europene? Aceasta din urma ii apare probabil
ca un drept al nostru si pe urma schimbam noi socotelile si in acele
foruri. Daca cu asemenea specimene...defilam,departe vom ajunge!

Hreanu

From: hainoroc hain...@earthlink.net

Hreanu

From: hainoroc hain...@earthlink.net

Hreanu

From: hainoroc hain...@earthlink.net

>In loc sa multumim d-lui Szentianyi pentru un sfat corect si prietenesc o

Esti sau analfabet sau idiot!

A avertiza, citeste a ameninta, nu constitue un sfat corect si prietenesc decit
pentu o tirfa alterata si rauvoitoare ca tine.

Prietenul tau Hainorocule, adauga santajul la amenintare. Uraaaa, traiasca
prietenia romano-bozgoreasca si cozile de topor.

Ο <spa...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> euro-atlantice, daca puterea va fi preluata in tara noastra de fortele
> extremiste sau post-comuniste in urma alegerilor.

Aici (si in cazul in care stirea este corect "reprodusa") si as vrea sa ma
scuze prietenii mei de origine Maghiara, asistam la un fenomen typic
Balcanic: o tara care abia acum si cu muuuulte rugaminte (ca sa folosesc un
cuvint decent) catre alte tari a intrat in NATO si care roaga muuuuuuulte
alte tari ca sa intre in EU, cum a intrat intr-o structura ">
euro-atlantica" a inceput sa se comporte ca un mic "imperialist" local (ce
oxymoron!), si sa intervina in afacerile unui stat vecin! Daca asta nu e
arogantza, eu nu stiu cum s-o numesc... De asta si parerea mea a fost
intotdeauna, ca mai multe tari din ex blocul Sovietic sa intre IMPREUNA in
structurile Euroatlantice ca sa nu asistam in fenomene de gen "ruda
saraca"... Bineinteles, aceste tari ar fi trebui sa satisfaca si criteriile
aderarii, nu sa intre pe a moaca... Si aici e greseala Romaniei (clasei
politice adica...) care in loc sa faca totul ca sa imbunatateasca tara ca sa
fie la nivel cu alte tari vecine (Ungharia, Cehia, Polonia etc), a preferat
calea furtului avutiei nationale, calea rigiditatei cu tarile cu care sint
probleme (nu ca din partea cealalta n-au fi asemenea cazuri...),
anchilozarea in stereotypuri vechi care nu mai sint valabile (at least in
gradul in care au fost acum 50 sau mai multi ani...), batjocorirea poporului
Roman, etc, etc...
De asta spun: munca si iara munca daca vrem (adevarata) independenta
nationala! In lumea de azi "razboaiele" nu se fac si nici nu se cistiga
(doar) cu armele. Se fac cu banii si se cistiga cu comertu!
Romani si Maghyari trebuie sa invete sa traiesc impreuna in pace, ca oricum
n-au ce face! Istoria ii a asejat unii pe linga alti! Ca pe Grecii cu
Turcii! Francezii cu Nemtii! Poate incomod, dar inevitabil!
Singe rece din ambele parti, multa munca si viitorul copiilor nostri sigur o
sa fie mult mai bun decit prezentul nostru.
Pace sa fie pe noi.

ProY

mai "gigi" spataru' are si oamenii dreptate...
ce daca e mongoloizi bei?
japonezi e mai mongoloizi ca ei si are bani mai multi!
una peste alta internetul primeste la sinaul sau si handicapati care totusi
sint in stare sa loveasca tastele cu manutza. parerea mea e ca mai bine te
culci dat fiind faptul ca eu ca roman de roman ruda cu Neagoe Basarab o dau
dracului de tzara si nu numai ca nu sprijin intgrarea Romaniei dar ma voi
lupta sa dezvalui adevarata imagine a patriei si oamneilor ei.
Orice s-ar spune despre progresele inregistrate pe calea respectarii
drepturilor omului si minoritatilor nu pot decit sa ma simt jenat ca apartin
poporului roman, numarul sovinilor si nationalistilor explosivi si de prost
gust,ucenici ai lui Vadim este nepermis de mare!
pacat de padurile si muntii si meleagulrile...blah blah

<spa...@my-deja.com> wrote in message news:8ghqu8$6e2$1...@nnrp1.deja.com...

> [...]

> a mai spus ca intentia Ungariei este ca Romania sa faca parte din UE si
> NATO, care sunt "comunitati de valori", iar dupa parerea sa, "cei care

Csaba Takacs

Domnule cine nu poate sa faca
diferente intre un sfat si o amenintare,
credeti ca va vota corect?
>Daca cu asemenea specimene...
>defilam,departe vom ajunge!
Da Stepa si Taiga ruseasca le asteapta,
Siberia chiar ca ie departe.

hainoroc schrieb in Nachricht <392CA38A...@earthlink.net>...

Nefertiti1111

> [...]

>+AD4-defilam,departe vom ajunge+ACE-

>Da Stepa si Taiga ruseasca le asteapta,
>Siberia chiar ca ie departe.
>
>hainoroc schrieb in Nachricht =
>+ADw-392CA38A.F9E060D7+AEA-earthlink.net+AD4-...
>+AD4-In loc sa multumim d-lui Szentianyi pentru un sfat corect si =
>prietenesc o
>+AD4-luam pe...romaneste ( sau tiganeste+ACE-) cu =
>injuraturi,obscenitati, tipic
>+AD4-pentru un +ACI-intelectual+ACI- get-beget. In cazul de fata te =
>intrebi care e
>+AD4-opinia autorului mesajului in privinta rezultatului viitoarelor =

ce inseamna a vota corect?
de ce'i fute grija pe ai cu 'muci'n cap' de rostul romanilor?
cine i'a cerut sfaturi/pareri cracanatului ala ce abia a descalecat?

ce parere are der_rida? lolol

Mitica

mas...@magyarmail.net

>mai "gigi" spataru' are si oamenii dreptate...
>ce daca e mongoloizi bei?
>japonezi e mai mongoloizi ca ei si are bani mai multi!

Mestere nu ti precipita ca nu e mongoloizi daia. E daialalti, care au iesitara
din pizda boanghina a mami lor cu picioarele inainte de-au fost oxigen
challenged la momentul critic. Adica mongoloizi.

> [...]
>gust,ucenici ai lui Vadim este nepermis de mare!
>pacat de padurile si muntii si meleagulrile...blah blah

Bre avorton evadat din prezervativ, pacat ca n-ai crescut in Hungaria sa-ti dea
aia drepturi ale minoritatilor. Nici pe "blah, blah" n-ai fi stiut sa-l mai
spui pe romaneste.
Nu esti tu de vina tampitelule, in orice natie exista un procent de imbecili
care se simt jenati ca vulgul are putin entuziasm sa-si uite obieceiurile si
limba ca sa se dea "cool" in dialectul borg.

Dialectul asta borg, este de altfel foarte dialectic si flexibil. Muistii
nostri pre pasoptisti o dadeau pre turceste. Muistii post pasoptisti pre
frantuzeste. Cuniligistii de dupa razboi sochitau pi ruseste si cautau
radacinile slave ale limbii. Muistul post revolutionar, are si el fixatia lui,
in afara de borg. El e pentru societatea deschisa si drepturile minoritatilor,
pina dincolo de pierderea propriei identitati. Cit pe ce sa uit, el voteaza cu
Orasel. Dar tot muisti sinteti si pe deasupra absurzi.

roliver

Nu copilashule nu.

ungaria a spus daca voi asa atunci si numai dupa ce voi ati facut
miscarea noi vom face asa.

in rest pace si pretenie.

cu rusii de la septembrie unu baga viza .....nu va fii greu sa bage
viza si cu romanii.
Nu ca mi-ar conveni dar asta va fi pasul urmator.

Roliver

Csaba Takacs

Sa te asculta Cel De Sus.
Ca estia de jos sint prea dusi.........

gogu schrieb in Nachricht <8gipkn$799$1...@newssrv.otenet.gr>...
>Ï <spa...@my-deja.com> Ýãñáøå óôï ìÞíõìá

Avraam

ce-i spatare, te-ai suparat ca unguru' a sugerat sa nu votam cu WC tudor?

> [...]

> radical pozitia fata de sprijinirea integrarii Romaniei in structurile
> euro-atlantice, daca puterea va fi preluata in tara noastra de fortele

Avraam

ala numa ti-o dat un sfat prietenesc coane spatare, a zis "daca iese WC
tudor" luati-va gandul de la
UE si NATO. si are dreptate man. daca iese tartoru' WC numa cu sora URSS ne
mai putem infrati.
no stiut omu ca sari asa in sus ca poate tacea din gura, el numa o vrut sa
faca un bine.

cat priveste faza cu "votai cu cine ti se sugera" la mine nu se aplica, eram
minor pe vremea aia...

ori cum, peste 50-100 de ani europa tinde sa devina o SUE (united state of
europe - :-)) ), si atunci o sa mergem in judetul ungaria si germania, si
unguri o sa vina in judetul romania:-))
hehehe
zi, nu am dreptate ? si daca asa se tinde... nationalismul gen WC nu-si are
loc pe pamant...
oricum in vremurile alea viitoare probabil limba de circulatie in SUE va fi
engleza, germana sau franceza...

si apoi coane spatare ti-am mai zis eu, nationalismul pt mine nu pre exista,
la mine e dorul de parintii, fratii si prietenii din romania, in nici un caz
de glia stamoseasca....
si sa ti-o zic pe aia dreapta, daca m-a ajutat Dumnezeu sa ajung aici - unde
esti si tu - mi-ar fi prins bine sa stiu un pic mai multa engleza si mai
putina romana... nu sarii in sus ca am dreptate.
daca n-am dreptate o sa dezbatem subiectu sambata cand vi sa-mi aduci CD-ul.

spa...@my-deja.com

In article <392CA38A...@earthlink.net>,

hain...@earthlink.net wrote:
> [...]

> ca un drept al nostru si pe urma schimbam noi socotelile si in acele
> foruri. Daca cu asemenea specimene...defilam,departe vom ajunge!

ba, tu esti batut in cap? sau ti-a luat alcoolu urma aia de minte?
tu nu vezi ca ce a zis maimutzoiu ala? asta e amestec flagrant in
treburile altui stat. fereasca Sfantu, ba, chiar atat puteti fi de
orbi? sau doar niste prosti snobi cu pretentii de telectual?
hai sa lasam la o parte arogantza comunicatului unguresc, ei au fost
dintotdeauna asa, sa lasam la o parte si faptul ca gibonul e ungur.
dar ce ne facem taicule, ne bagam pula in democratie? unde sula lu
hector si coaiele lu ahile mai sant ALEGERILE LIBERE? cum poate veni
orice mucea flaimucea sa-mi "sugereze", ca sa nu zic dicteze cu cine sa
votez, ca altfel am belit pula? nu-ti aduce aminte asta de
alegerile "libere" din '46 cand cacanari de aceeasi spetza cu dobitocul
ungur stateau cu praf de creta deasupra cabinei si-i insemnau pe aia
care votau altfel decat cu fratzii mai mari? de unde atata
desconsideratie pentru poporul nostru? ce santem noi, niste maimutze,
ca ei, futu'le muma in cur? uita ca romanii au fost cei care i-au
salvat de comunisti acu aproape 80 de ani? dar mai intai de toate, de
unde atata dispretz la adresa DEMOCRATIEI? parca asta inseamna
democratzie, printre altele, dreptul de a vota dupa cum ma duce
constiintza mea politica si civica, nu? nu avem nevoie de sfaturi de la
straini, sa-si vada dracu de cacatu lor. am tot avut parte de sfaturi
din 44 incoace, nu s-a terminat? din cauza sfaturilor strainilor o
ducem cum o ducem, nu uita asta, fie ca's rusi, unguri sau americani.
mi se rupe de iliescu, personal l-am votat pe tzap de ambele ori si pe
ratziu in 90, dar daca lumea il vrea pe jimbat, ala sa fie, futu-i muma
in cur, daca's fraieri sa-l aleaga , dar sa se respecte baza
fundamentului temeliei democratiei, alegerile libere.
imi bag pula in ue, care e o noua urss, ma cac pe constiinta europeana,
care e constiintza cetateanului sovietic care voteaza cum il sfatuieste
partidul, ma pish pe parerile voastre de falsi intelectuali, nu
santetzi decat niste snobi gaunosi si stupizi. muie lu tzapu, lu ilici,
ma cac pe totzi politicienii romani. extrema dreapta, dictatura
militara, un om ca generalul franco si un suflet ca a mareshalului
antonescu sant necesare pentru a scoate Tara din cacat.

spa...@my-deja.com

In article <8gipkn$799$1...@newssrv.otenet.gr>,

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote:
> [...]
cistiga
> (doar) cu armele. Se fac cu banii si se cistiga cu comertu!
gogule, astea's texte de adormit copiii.
unde sa munceasca romanul? singur, de nebun, sa se apuce sa sape
santuri sau sa intre in fabrica unuia si sa se apuce sa munceasca,
chiar daca nu l-a chemat nimeni acolo? chiar crezi ca romanul e lenesh,
dupa cum ne arata altii cu degetul? peshtele de la cap se impute, bre,
vina pentru ce se intampla in tzara e exclusiv a celor de la putere si
a "binefacatorilor" din afara. totul depinde de interesele si de
cacatul care'l mananca cativa shmecheri prin occident,jidanii si, de ce
nu, prietenii ungurilor, tavarasii de la cremlin. restul e numa
povesti pentru prostime.
daca legea era respectata si democratzia pusa in practica cu mana de
fier, daca cei de la putere se sacrificau (cum ne-a promis preshu tzapu
ca sa punem shtampila pe tzacalia lui) si daca occidentul nu permitea,
caci avea puterea s-o faca, sa se intample ce se intampla in Tara asta
de 50 de ani incoace, lucrurile erau bune si la noi. insa baietzii au
hotarat pentru Romania alta soarta. la fel de usor cum a scris stalin
romania cu creion albasru iar ciurcil, futu'l in gura de criminal,
Grecia cu rosu si au schimbat beletzelele intre ei. se vede clar ca ,
conceptul de democratie e numa abureala de aruncat intre felinarele
maselor, daca ungaria, o natzie de amaratzi, de cateva milioane, abia
ajunsa dupa gard, ca javrele fricoase, s-a si apucat sa latre.
hai sanatate.

Bula 00001

>From: nefert...@aol.com

>ce inseamna a vota corect?

Adicatelea votati O (SOAREle:)))))

Si aveti o viata plina da ferilitate !!

Bula 00001

>From: hre...@aol.com (Hreanu)
>Date: 5/25/00 12:02 AM Eastern Daylight Time
>
>From: hainoroc hain...@earthlink.net

Nuti prea iesi discursu nea hreanu da oricum iotzi doresc sa hainorok !!!

Bula 00001

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Bineinteles, aceste tari ar fi trebui sa satisfaca si criteriile
>aderarii, nu sa intre pe a moaca...

Bine zis nene nu cum santinplat in alte cazuri (Elada, Portocalia,Irlandia si
Espanya in mare parte :)))

Da la mogyori leo unsesi bine ca ie bine ca tot mecsikanu sasi aiba in grija
ciocanu (numai al lui :))) si sal fuke grija aproapelui intro masura mai mica
chiar da so crestinat (zice iei !) da 1 mie da ani .(!!)

Respectilimera

Bula 00001

>japonezi e mai mongoloizi ca ei si are bani mai multi!
>una peste alta internetul primeste la sinaul sau si handicapati care totusi
>sint in stare sa loveasca tastele cu

Corect - japonezii nu IE mongoloizi
si - handicapatii SUNT instare sa loveasca tastele , numa ca si iei ca si mata
le loviti aiurea :))) ca uite ce tia iesit :

>o dau
>dracului de tzara si nu numai ca nu sprijin intgrarea Romaniei dar ma voi
>lupta sa dezvalui adevarata imagine a patriei si oamneilor ei.

Sau cunva le lovesti (pa taste) supt stare da diktare ?!?

Saltare

Baron Neacoe Bula de Bukale

spa...@my-deja.com

> [...]
ar fi, ce pula mea, votez cu cine mi se scoala mie, nu cu cine vor
vecinii. au au revenit alegerile la moda veche, cand votai cu cine ti

ProY

nea mitica am un mesaj pentru nivelul tau intelectual!
SUGI PULA
ce legatura are "blah blah" cu restul accesului tau de cretinism

nene asta se trateaza cu oxalat de putzulina aplicat pe fatza dimineatza la
prinz si joia!

asta apropos de pasoptisti si din cei de dupa 89 89 89 89 sti...lasa-ne
frate ca e plina lumea de handicapati care sar cu texte de genul "si-a uitat
neamul
asa ca roaga-l frate pe vadim sa te lase sa-l pupi in cur...sau deja asta e
ca si rezolvata

oricum asta e vorba in vant..singurul lucru pe care cred ca esti in stare
sa-l pricep 99% este

SUGI PULA

asa ca ne oprim aici pana rogi pe cineva sa scrie in locul tau ca sa am
impresia ca te-ai mai desteptat

> cistiga
> gogule, astea's texte de adormit copiii.

Nu cred. E realpolitic.

> unde sa munceasca romanul? singur, de nebun, sa se apuce sa sape
> santuri sau sa intre in fabrica unuia si sa se apuce sa munceasca,
> chiar daca nu l-a chemat nimeni acolo?

Bineinteles, singur nu ca un nebun Spatare! Daca citesti mai atent postingul
meu, ai sa vezi ca ma refer mai intii si mai intii in clasa "conducatoare"
care maninca carnea poporului... Ei ar fi trebui sa faca in asa fel in cit
sa fie munca pt poporul... Nu esti de acord? De asta n-au fost alesi?

> chiar crezi ca romanul e lenesh,

> dupa cum ne arata altii cu degetul?

Cind am afirmat eu asa ceva? Chiar daca trebuie sa recunoastem ca 45 de ani
de dictatura comunista, a lasat ceva urme in mentalitatea Romanului...

> peshtele de la cap se impute, bre,
> vina pentru ce se intampla in tzara e exclusiv a celor de la putere si
> a "binefacatorilor" din afara.

Pai, ce am scris si eu? Nu la fel? Cit despre "aia" din afara, tin sa-ti
spun ca si la noi pt vre-o 10-15 ani tot pe ei se arunca vina, pina a
cistigat alegerile un prim-ministru serios si de atunci tragem tot inainte
si mai bine... Da, exista si "dusmanul extern" dar cred ca greutatea lui
specifica e prea supraevaluata... Si o scuza pt incompetenta
"conducatorilor" autohtoni...

>totul depinde de interesele si de
> cacatul care'l mananca cativa shmecheri prin occident,jidanii si, de ce
> nu, prietenii ungurilor, tavarasii de la cremlin. restul e numa
> povesti pentru prostime.

Poate... Dar de smecherii "interni" ai pomenit doar o singura data la
inceput... Eu cred ca cea mai mare vina e a lor.

> [...]
> caci avea puterea s-o faca, sa se intample ce se intampla in Tara asta
> de 50 de ani incoace, lucrurile erau bune si la noi.

EXACT! Aici vorbesti mai mult pt conducatori Romani si mai putin pt
"ceilalti", chestia care eu cred ca e corecta! Nu putem intotdeauna sa punem
toate greselile noastre in circa "strainilor", "ocupatiei Ottomanilor",
etc...

> [...]
> romania cu creion albasru iar ciurcil, futu'l in gura de criminal,
> Grecia cu rosu si au schimbat beletzelele intre ei.

Asta e o poveste pe care am auzit-o si eu dar care pina la urma nu s-a
confirmat nici o data... Nu uita ca prin 1944-45, Turcia a fost filo-Germana
(deci cam rece cu aliatii) si controlul trecerii flotei Ruse ca sa iasa in
Mediteranea putea sa-l garanteze numai Grecia... Si nu uita ca Grecia a
luptat de la INCEPUT cu aliatii si a suferit muuuulte pierderi, in schimb si
chiar daca nu ne place Romania a luptat cu Axa... Deci rasplata si soarta nu
mi-se pare ca putea sa fie alta... Dar ma rog, astea sint chestii trecute.
Cum ti-am zis, prezentul conteaza...

> [...]
> maselor, daca ungaria, o natzie de amaratzi, de cateva milioane, abia
> ajunsa dupa gard, ca javrele fricoase, s-a si apucat sa latre.

Aici ar fi trebuie sa nu trunchezi prima partea mesajului meu, ca sa vezi ca
tocmai asta am zis si eu... Dar mai politicos...
Sanatate

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Bine zis nene nu cum santinplat in alte cazuri (Elada, Portocalia,Irlandia
si
> Espanya in mare parte :)))

Bula esti intr-adevar mai rau decit un propagandist comunist! Ce dracu ba
vorbesti din nas? Daca vrei sa spui ceva du-te si ia datele de la Eurostat
si vorbeste documentat! Nu cu calumnii ca de obicei... Grecia de doi ani
incearca sa ajunga sa satisfaca criteriile aderarii la EMU. Si acum a reusit
cu multe sacrificii... Cresteri de salarii zero, micsorarea numarului de
functionari de stat, etc... Dar le a indeplinit... De ce maninci cacat si
zici vorbe care nu sint adevarate? Chiar crezi ca cineva ne iubeste si ne da
ceva pe a moaca? Baaa, uite asta e mentalitate mioritica care cred ca n-o sa
lase Romania sa mearga inainte... "Ce, voi sinteti mai buni decit noi? Si
voua v-au facut hatiruri! Nu sintem singuri incompetenti!"... Bulishorule,
compara cele doua economii si dupa vorbeste cu fapte neica... Cu aruncatu
prafului si minciunilor, nu faci decit sa dovedesti ca tot ce se spune pt
Romani e adevarat. Pacat de Romani care nu sint ca tine... La cap ma
refer...
Hai ca iar devii mioritic, ofticos si gelos:-)

roliver

spa...@my-deja.com wrote:

> [...]

> santuri sau sa intre in fabrica unuia si sa se apuce sa munceasca,

> chiar daca nu l-a chemat nimeni acolo? chiar crezi ca romanul e

Curios ca dupa 50 de ani au ramas mai mult de o gramada de inalte
ctitorii moderne romenaesti in Romania...nu ie lenes ...munceste ca
prostul de calitate sa nu vorbim.

> [...]

> ce
> nu, prietenii ungurilor, tavarasii de la cremlin. restul e numa

Hai ca inclin sa iti dau dreptate da ungurii nu ii au de prieteni pe
rusi a afirma asa ceva ar inseamna sa afirmi ca romanii au prieteni pe
rusi.

> [...]
>
> caci avea puterea s-o faca, sa se intample ce se intampla in Tara asta
>
> de 50 de ani incoace, lucrurile erau bune si la noi.

Futui mama masii ei de treaba :))))))) te pomeni ca iarasi a fost
handikapata romania mai ales ca au iesit din ea din 55 rusii si la
unguri sau instalat din 56 --------------- d-aia nu a avut sansa
romania numa de aia.........

> [...]

> daca ungaria, o natzie de amaratzi, de cateva milioane, abia
> ajunsa dupa gard, ca javrele fricoase, s-a si apucat sa latre.

Eu sint obosit da tu esti foarte obosit .......

intrebare cine a facut prima rascoala revolutie din fostul blok
comunist in anul 56 te pomeni ca fratii romani plini de
curaj:)))))))))))))

Nu sint javre fricoase pur si simplu sint parteneri corecti sau
pentru tine a fii partener corect inseamna sa ti-o traga in gura
corect ca si rusii dupa al doilea razboi mondial:))))))

spatare nu stii ce vorbesti i

roliver

DACIA LAN

>Subject: Re: mongoloizi marlani si cu muci in loc de creier
>From: "Avraam" Avr...@hotmail.com
>Date: 5/26/00 1:11 AM Eastern Daylight Time

>"daca iese

>tudor" luati-va gandul de la
>UE si NATO.

Foarte bine. UE inseamna noul URSS,iar NATO o forta militara sionista de
dominarea si subjugarea lumii de catre jidani.

>ori cum, peste 50-100 de ani europa tinde sa devina o SUE (united state of
>europe - :-)) )

Asta vreti voi jidanii si jidanitii, dar este bine sa va puneti pofta in cui,
altfel o sa va punem noi in alte cuie, in unele in forma de carlig.

>hehehe
>zi, nu am dreptate ?

Ai dreptate pe dracul. Tu si dreptatea, dute ba palavragiule si vezati de "tara
sfanta" si de "poporul ales de dumnezeu", ca cu ideile care le ai s-ar putea
usor sa te trezesti pe la Auschwit ori in in Ghetoul de la Odesa.

>nationalismul pt mine nu pre exista,
>la mine e dorul de parintii, fratii si prietenii din romania, in nici un caz
>de glia stamoseasca....

Pai daca nu esti Roman,adica un urmas al Geto-Dacilor, cum poti tu sa ai ceva
pentru Patria noastra ? Tu esti cu judaismul, sionismul, globalismul,
masoneria, comunismul, socialismul si dictatura democratiei jidanesti
internationale.

>daca n-am dreptate o sa dezbatem subiectu sambata cand vi sa-mi aduci CD-ul.

Aceste discutii este bine sa le purtati intre voi la cocina voastra nu pe SCR,
ca nu impresionati si nu speriati pe nimeni. Noi nationalistii avem un program
bine determinat si nu avem voie sa gresim tinta, asa ca degeba latrati voi ca
niste javre turbate la stele.

ALEXANDRU SOARE

Eugen Neacsu

>Subject: Re: mongoloizi marlani si cu muci in loc de creier
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 5/26/2000 2:39 PM Eastern Daylight Time

Iar incepi sa vorbesti singur?????

Bula 00001

> [...]

>mi-se pare ca putea sa fie alta... Dar ma rog, astea sint chestii trecute.

Cinste lor, cinste lor, cinste gretzilor !!
Numa o corectie bre : Romania na luptat cu acsa nici cu axu ci cu comunizmu
bolshevik ( ca sin 1924) si pentru intregirea
Tzarii lor si faptu ca Axa mergea tot intracolo a calatoritara inpreuna. Ca si
ungurii (vezi mata directia da mers a acsei iera >>>>E :))
Necazu vostru al gretzilor a fost ca si mizolini si adolf visau recreierea
inperiului roman si cear fi fost nooa Roma fara izvoru
ielen :)))

Supersphera

Bula, Baronu geto-dac

Bula 00001

> [...]

>voua v-au facut hatiruri! Nu sintem singuri incompetenti!"... Bulishorule,
>compara cele doua economii si dupa vorbeste cu fapte neica...

Nea gogutza man, dice nu zici mata sa conparam mere cu nuci ??!
Gretzia la primirea cu tortze in peatza comuna a ioropii iera pa drojdie sia
ajuns la ce zici dupe cea stat cu sul'an kur si cu ajutoare (mai ales) tinp
da...da cati ani ie in stare da welfarista ??
Iar Gretzia no fo supt komunizm . Daca Romania nun'capea pa mina comunizmului
sovietik ar fi ajuns la comuna ioropeana cu muuuuuulllllt inaitea Gretziei.
Gretzia, Portocalia, Irlandia niste tari da periferie : cultivatori da mazline,
ciobani, pescari si cultivatori da cartofi si uiski :))

spa...@my-deja.com

In article <392EBA3E...@ste.ktk.bme.hu>,

roliver <rol...@ste.ktk.bme.hu> wrote:

> Eu sint obosit da tu esti foarte obosit .......
tu esti fraier, ba, nu obosit. faptul ca esti ungur nu te lasa sa vezi
adevarul. care e urmatorul: ungaria e o tzara mica, care a pupat zeci
de cururi ca sa se vada cu sacii in carutza. stii cred, ca insusi
hitler a ramas uimit de zelul cu care ungurii exterminau jidanii, toata
istoria voastra ati fost sub ocupatzie, ungaria exista ca stat de cand?
de 80 de ani? mai da-va in pula mea de pupincuristi, statele romanesti
sant de 10 000 de ani, ba pula, acu s-au descoperit documente care
atesta faptul ca teritoriul actual al al romaniei se numea romania acu
zece mii de ani , ca romanii(adica latinii, sa nu faci confuzie din
cauza caracterelor, cum esti tu prost) si-au tras numele de la romania,
nu invers si latina este forma vulgara a limbii romane. cu ocazia asta
ii transmit putzina muie si loverului tau chivu, sa ne suga pula
impreuna cu familia lui de vlahi sud-dunareni. asa. iar dacii se numeau
daci de amoru artei ba pula, ei erau romani de cand i-a facut ma-sa, da
le-a zis daco-romani ca era (de fapt sant inca, ca noi santem urmasii
lor) o natzie de genii, adevarati romani si se interbau mereu "ba, da
daca aia nu e asa, ci altfel? " si de la daca li s-a tras numele. si
asa au inventat dacii tote lucrurile pe lumea asta, inclusiv teorema lu
pitagara si a lu thales, ba vita, ca astia sant romani, ba, cacareaza
mongoloida. de fapt teritoriul actual al ungariei, al bulgariei, al
usrainei si e pur romanesc, limbricilor, o sa ni'l luam inapoi cat de
curand si atzi belit cariciomelu.
auzi, ba , transmite-i lu arhivaru , ca tot cauta el vishine, ca nu
sant decat cirese da' vishine sugi pula la toti romanii.

> intrebare cine a facut prima rascoala revolutie din fostul blok
> comunist in anul 56 te pomeni ca fratii romani plini de
> curaj:)))))))))))))
cacat, v-au tras rusii o basina in nas si-ati lesinat toti.pai nu tot
voi ati fost primii care atzi incercat revolutzi bolshevica in europa?
v-ati dat seama cat santeti de prosti si atzi incercat s-o dregetzi 30
de ani mai tarziu da degeaba, prea va place sa sugetzi pula.

> Nu sint javre fricoase pur si simplu sint parteneri corecti sau
> pentru tine a fii partener corect inseamna sa ti-o traga in gura
> corect ca si rusii dupa al doilea razboi mondial:))))))
intre tine si cioaba e un parteneriat corect, intai ti-o da el prin
gura , dupa aia i-o sugi tu putin, nu?

> spatare nu stii ce vorbesti
baaa, muie lu patapievici. si lu tzapu. si lu ilici. si lu orban.

spa...@my-deja.com

In article <20000526143908...@ng-da1.aol.com>,

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:
> [...]
un program
> bine determinat si nu avem voie sa gresim tinta, asa ca degeba

auzi, ba, sandule, cica daco-romanii aveau o gramada de sabii da
scuturi pula, ba. si tot despre ei se mai zice ca aveau turme mari de
oi cu care plecau in transhumantza, da miei pula, baaaa, paranoicule,
baaaa, jidane, da tot o sa te gabjim noi si o sa'ti inchidem fleanca,
prea faci mult rau legiuniii, baaaa.

roliver

> [...]
> de cururi ca sa se vada cu sacii in carutza. stii cred, ca insusi
> hitler a ramas uimit de zelul cu care ungurii exterminau jidanii

intrebatrea e ce o fii zis De Antonescu daca tot ma provoci :)

> , toata
> istoria voastra ati fost sub ocupatzie, ungaria exista ca stat de
> cand?

Nu conteaza ca exista de cind..si ragussa slovenia exista de cind :)
dar cum o duc slovenii aici treaba...poate fi romania de la nistru
pina la tisa tot la fel de darapanata va fii pakat pe bune numai de
oameni.

> de 80 de ani? mai da-va in pula mea de pupincuristi, statele romanesti
>
> sant de 10 000 de ani,

et pomenesti ca o fii freo diploma de la Americani cumparata precum are
Tudor WC:) si o datat-o la insititul de istorie din Bucuresti cu
metoda secarika radioactiva :))))

> [...]
> romania,
> nu invers si latina este forma vulgara a limbii romane.

da si or venitara niste usper ariani pe OZN uri de l-or invata pe
batrinu ce i-a fost stra star stra star bunic a lui DEceneu si alde
zamolxe cum sa se poarte :))))))ce mai i-a lasat un Cd si un computer
sa aiba baza de date la indemina ce ie de facut in kaz de vin ungurii
din Asia:):)

> cu ocazia asta
> ii transmit putzina muie si loverului tau chivu, sa ne suga pula
> impreuna cu familia lui de vlahi sud-dunareni.

io nu inteleg dece tot amesteci pe chivu aici cind n-am dopu apaie cu
iel. da ma rog si eu si iel iti transmitem multa sanatate la
techerghiol unde-i ai mers sa te obinusiesti cu pamintul.

> [...]
> auzi, ba , transmite-i lu arhivaru , ca tot cauta el vishine, ca nu

> sant decat cirese da' vishine sugi pula la toti romanii.ū

MA tu faci atatc dispersat semn ca dai des pe laWC si stringi
informatii din fundul lui plin de diare....spor la supt:) sau la lins :)
cum iti pika tie mai bine.

> [...]
>
> v-ati dat seama cat santeti de prosti si atzi incercat s-o dregetzi 30
>
> de ani mai tarziu da degeaba, prea va place sa sugetzi pula.

ce a fost a fost da macar am facut ceva ...

romania ce a facut :?:) a pus mamaliga lafoc mik si rece de o ajuns de
abia in 89 sa faca la fel. halala nu sinteti in urma ..nu numai cu
acei 30 de ani :)

> intre tine si cioaba e un parteneriat corect, intai ti-o da el prin
> gura , dupa aia i-o sugi tu putin, nu?

he he he raspuns direct semn ca ai argumente solide:)

> baaa, muie lu patapievici. si lu tzapu. si lu ilici. si lu orban.

si tie cu top-tanu mai :)

marsh la shrinker ca iesti niebun rau de tot ..mai bastard a lui zamolxe
:)

roliver

roliver

Bula 00001 wrote:

da mai bula ...hai sa vedem si patrtea cealalata a medaliei:

Dupa marea revolutie de eliberare din 89 romania a primit de multe ori
bani de la diferite comunitati sau organizatii internationale sa faca
ordine si disciplina din punkt de vedere economik in tara

vezi numai bani de phare pentru domeniul educatiei.

intreb io dac romani (conducerea) era corectii de ce nu au cerut acei
bani dece nu auadepus niste proiecte normale csa sa ia baniii in mina si
sa si faca din ei ceva .

VEzi si tu de pilda o autostrada informatika pe fibra optika intre tata
univesitatiile din romania de pilda :?

cum se face ca la proiectele internationale mari vezi punktele de
vamale dintre noi si ei. totdeuna partea romana cu bani dela phare
veniti avea un delay de makar doi ani :?

> Gretzia, Portocalia, Irlandia niste tari da periferie : cultivatori da
> mazline,
> ciobani, pescari si cultivatori da cartofi si uiski :))

de aia spun macar grecii portugali irlandezi au pus mina si capu au
preluat banii aceia si au ajuns sa foloseasca bani de asa natuira incit
sa le mearga bine.
si ce daca au fost ciobani , pescari, cultivatori de uiski vorba
ta...daca momentan o duc bine :?
e ceva rusinos in asta:?

Cind ai sa vezi in romania la fel :?

? "Bula 00001" <bula...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Gretzia, Portocalia, Irlandia niste tari da periferie : cultivatori da
mazline,
> ciobani, pescari si cultivatori da cartofi si uiski :))

Bai Bula, ignorantza ta e monumentala! Si stii ce ma deranjeaza? Omu poate
greseste, dar cind ii spui "du-te ba si documenteaza te inainte sa vorbesti"
si ala nu face, atunci chiar ca e ...
Ba Bulishorule, ce prostii zici ca inainte de 1981 Grecia cultiva doar
maslini? Te ai documentat sa vezi unde a fost industria siderurgica pe
vremea aia? Da' constructiile navale? Industria plasticului? Rafinariile?
Stii de pilda ca din 1977 avioanele de vinatoare Romanesti zburau ce
cherozina care se pregatea in rafinarii lui Vardinogiannis in Grecia? Te ai
intrebat de ce oare Romania cu o industria asa de mare a petrolului n-a fost
in stare sa produca cherozina pt avioanele ei?... Dar tu numai propaganda
comunista stii sa mesteci... Toate astea (si mai multe daca vrei sa-ti
spun...) erau industrii INAINTE aderarii in CEE... Deci de unde maslini si
cacat? Ba Bula, pune mina si ceteste un pic ca iar te faci de ris...
Ajutoare au primit cam TOATE tarile din EU. Si ce vrei sa fac eu? Dar NU
s-au cheltuit pt crearea industriei (nici un ECU...) ci pt imbunatatirea
infrastructurilor (drumuri, poduri, aeropoarte, edificii publice, etc). Dar
cum zici si tu si alte tari au primit subventii... Deci, care este your
point?
Si caramela cu comunismul ti-am zis ca trebuie s-o lasi la o parte: ca
altfel ajungi ca Grecia pre-1967! Pt tot sint de vina alti, Turcii, Nemtii,
etc, in afara de noi! Si asa tara intra si mai rau in cacat... Tu lovesti in
Grecia cu o rautate par-ca ea a fost de vina ca nu am avut noi aici
comunism... Ba, noi am luptat in potriva lui Hitler din prima ora, asta ar
fi culmea sa ne lase si pe mina Sovieticilor. De altfel cum am zis,
drumurile marii au fost atunci foarte importante.
Cit pt : "Daca Romania nun'capea pa mina comunizmului

> sovietik ar fi ajuns la comuna ioropeana cu muuuuuulllllt inaitea

Gretziei",
eu urmaresc ca de 10 ani de zile Romania n-a facut un singur pas spre EU...
Din pacate... Deci cum poti sa afirmi asa ceva ca mai sus?... Grecia in 6
ani dupa caderea dictaturii a intrat in CEE, Romania daca ar vrea fro 30 de
ani, ce o sa zici?... Si ajutoare primeste de la Eu... Dar unde se duc?...
Si pacat de tara, dar sint oamenii din clasa conducatoare care o fac sa fie
in halul asta... Oameni care cit de cit gindesc ca tine, care ii invidieaza
pe ceilalti si nu se hotaresc sa munceasca (nu vorbesc la nivel personal),
arunca vina pt toate problemele tarii la "forte externe", si bla bla bla si
iar dai cu bla bla bla... Bula draghe, asta e Balcanism ca sa nu zic
Mioritism! Si se vede ca si voi care ati avut norocu chior sa plecati in
Vest, nu puteti sa schimbati mentalitate... De asta zic eu ca Romania o s-o
duca bine, doar dupa ce copii vostri (ca sa nu zic nepotii) o sa fie la
putere...
Hai noroc dar stiu ca esti prea incapatinat ca sa accepti ca am dreptate:-)
Marea e calda soarele e bun, ieste vind pt surf, yahooooooo!

Bula 00001

>From: roliver

>da si or venitara niste usper ariani pe OZN uri de l-or invata pe
>batrinu ce i-a fost stra star stra star bunic a lui DEceneu si alde
>zamolxe cum sa se poarte :))))))

Ba! romani nu ie arieni veniti pa ozeneuri
ci iei a plecatera pa ozeneuri sa dascopere asia sia ajunsara pina in china
(vezi mumia dascoperita in vestu chinei) si nepotii lor sa intors sa intemeieze
ioropa supt numele da arieni-in amintirea faptului ca stramosi lor iera
aierieni adica calarea pa ozeneuri).
Asculta la Spataru ca ai ce invata !!

Cit da Deceneu iel reprezinta geniu romanesc ca numili i sa trage dala faptu ca
iel sa intreba mereu : de ce nu ?!
Daici si curaju si termenu latin da audacia
adica indrazneala ce au dacii (un nume dat da barbari romanilor bastionosi).

>MA tu faci atatc dispersat semn ca dai des pe laWC si stringi
>informatii din fundul lui plin de diare....spor la supt:) sau la lins :)
>cum iti pika tie mai bine.

Noi ii zicem buda :)))
da dice ta bilb^i : sa zice atac fara t in coada :)))

>romania ce a facut :?:) a pus mamaliga lafoc mik si rece de o ajuns de
>abia in 89 sa faca la fel. halala nu sinteti in urma ..nu numai cu
>acei 30 de ani :)

Mamaliga ie sanatoasa ca te apara da colesterol si cancere itestinale iar focu
mic
face mincarea buna sau cum zicea Bunicu
Bula: incet incet daparte ajungi.

Vezi asta va deosebeste pa voi rasa mongoleza da chinezi si restu asiaticilor
extrem orientalisti ca nati invatat niciodata
puterea rabdarii. Iote china si japonia ie tot acolo pa cind neamu mongolesc sa
risipit ca frunza iefemera in cele patru vinturi.:)

Rabdare si tutun nea Oliva - o alta vorba inteleapta a Bunului Bunic Bula.

No servuz acu

BBdeB

Bula 00001

Gogule kerozina aia pa care o lauzi tu ie petrol lanpant adica gaz da ars in
lanpi si nu sa mai produce in Romania pentru ca cum a zis marili si inteleptu
Lenin comunizm ie puterea sovietelor si ielektrifikarea generala si totala :))

Da dice teai aprins asa ca doara nu fontionezi pa conbustibil kerosinik ??!

>Cit pt : "Daca Romania nun'capea pa mina comunizmului
>Gretziei",
>eu urmaresc ca de 10 ani de zile Romania n-a facut un singur pas spre EU...

Gogule Romania dinainte da razboi iera un stat modern da drept iar acu ie
condusa da pretenii cu care beai la Seciu :))) Adica de puii da nomenklatura .
Am scapat noi da turci, da nemtii austrieci da rusi asa ca o sa scapam si dalde
roman, secarush, ilici,
nastaze 4 C si alti lingai fosti secretari pecere.

Numa un lucru sa intelegi ca io nam ura la gretzi ba chiar as putea sa spun ca
indragesc palikarii carea invatzat o gramada dala noi ciobanasii din Pindu vlah
:)))

Io crez ca o alianta strinsa cu gretzile si lucrarea bulgaroilor intro aliantza
inpotriva turcului asiatic musluman ar fi benefica pentru toata ioropa cu toata
opunerea nemernicana natomondeista. Voi si Noi ar trebui sa trezim Ioropa la
realitaea istorica si sai facem sa inteleaga ca pericolu intodeauna a venit
dinspre asia mica.

Na ca mam intins la vorba

Kalisperma

BBdeB

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Bine.

> Supersphera
>
> Bula, Baronu geto-dac

Oliver! Iar o sa zica astia ca eu si cu tine sintem una si aceeasi persoana,
adica Orasel:-)))
Ce ai scris , asta am scris si eu!
Sanatate.

? "roliver" <rol...@ste.ktk.bme.hu> ?????? ??? ??????

> [...]
> vamale dintre noi si ei. totdeuna partea romana cu bani dela phare
> veniti avea un delay de makar doi ani :?

EXAAAAAAAAAAAACT Spatare!!!! Asta e secretul!

Z. Codreanu

gol...@haihooi.com se caca pe el:

>Ο <spa...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

>EXAAAAAAAAAAAACT Spatare!!!! Asta e secretul!

Baaai putzachis, un paduche ca tine nu poate face rau legiunii. Esti un marlan
neputincios cu muci in loc de creier. Hai sictir, vagabondule.

> [...]
inteleptu
> Lenin comunizm ie puterea sovietelor si ielektrifikarea generala si totala
:))

Esti dragutz... Kerosene se spune la noi combustibilul pt avioane. Acuma tu
ai inteles ce am vrut sa zic, dar ca de obicei nu raspunzi intrebarii si te
joci cu cuvintele... Deh, typic Bulesc...

> [...]

> Gogule Romania dinainte da razboi iera un stat modern da drept iar acu ie
> condusa da pretenii cu care beai la Seciu :)))

Asta nu e fascism Bula??? Si dupa aceea sint eu de vina sa zic ca esti
fascist??? Stii foarte bine ca eu NU beam cu securistii la Sreciu ci cu
PIZDE si cu COPII nomencalturistilor (ca si cu ALTI straini acolo) si asta
la virsta de 18 ani cind HABAR n-aveam ce inseamna politica si singuru lucru
care ma interesa era sa FUT!!! Orice om echilibrat ar intelege si n-ar aduce
argumente din astea de CACAT dar tu dai dovada inc-o data de mentalitatea ta
fascista! Recete comuniste (adica tot fasciste): [denigram, denigram chiar
daca stim adevarul, pina la urma tot o sa ramina ceva in potriva
"inculpatului"...]. Bai Bulishore, orice ai zice tu se stie ca eu NU aveam
cum sa fiu amic (din motive politice) la virsta aia cu comunistii (mi se
rupea de ei de altfel; nu eram in tara la mine si tata e de dreapta), in
schimb tu..... Pina si membru de partid (poate) ai fost... Deci, taci din
gura si nu mai denigra lumea ca un comunist bun... Acum esti mare smecher
capitalist in America, dar nu uita cite cururi (comuniste) ai pupat pina sa
pleci...

> Adica de puii da nomenklatura .

Tu nu!!! Eu ma cac pe ea!

> Am scapat noi da turci, da nemtii austrieci da rusi asa ca o sa scapam si
dalde
> roman, secarush, ilici,
> nastaze 4 C si alti lingai fosti secretari pecere.

Au trecut 10 ani si nu se prevede ceva mai bun... Pe cind Bula? Ia uita-te
unde sint alte tari ex-comuniste?... Si ca sa nu vorbim iar de Ungharia,
uita-te la Cehi, Polaci, Slovaci, Sloveni, tarile Baltice etc... Te apuca
plinsu Bula... Bun nationalismul, dar bla bla bla pe secere NU ajunge...

> [...]
spun ca
> indragesc palikarii carea invatzat o gramada dala noi ciobanasii din Pindu

Tu esti CEL MAI MARE dusman al Grecilor Bula!
In al doilea rind si ca un bun provocator si mincinos ce esti, iar uiti ca
eu sint pe 75% Roman si numai pe 25% Grec... TU CE ESTI???

> [...]
aliantza
> inpotriva turcului asiatic musluman ar fi benefica pentru toata ioropa cu

Asta se face de muuuulti ani, dar tu fiind orb nici nu stii ca se
intinpla... Ajutorul si sprijinul care acorda Grecia Romaniei si Bulgariei
si direct (bani) dar si ca sprijin IN TOATE forumurile si institutiile
internationale este IMENS!!! Prima tara care a sustinut cererea aderarii
Romaniei in EU si NATO a fost Grecia. Oficeri Romani studieaza in scoli de
armata in Grecia. In organizme internationale, avem "linea" comuna. Etc,
etc... Si dupa vine un Bula sa zica ce zice si tu te intrebi: "de ce frate
sa-i ajut pe astia"??? Asta e multumescu? Intelegi Bula?

> Voi si Noi ar trebui sa trezim Ioropa la
> realitaea istorica si sai facem sa inteleaga ca pericolu intodeauna a
venit
> dinspre asia mica.

Asta se face mai de mult, doar tu habar n-ai acolo unde te afli...

> Na ca mam intins la vorba

Si eu, dar tie nu-ti poate raspunde omu in doua rinduri...

> Kalisperma

.... Na, smecherii Balcanice si vrei Romania s-o duca si bine... De
mentalitatea asta iti vorbeam dar tu esti cam ...lemn:-) Lasa Bula, peste 10
ani tot o sa discutam cine-i de vina ca Romania bla bla bla... Si lumea o sa
se mearga inainte, in schimb tara o sa se certe cu morile lu' Don
Spaniolu...
Wake up Bula, wake up cit nu e tirziu...

Z. Codreanu

gola...@yahoo.com:

>Eu ziceam ba muie-achis ca exact asta e secretul lui Daciapulableaga, adica
>vrea sa faca rau legiunii cum a zis si Spataru!!!

Atunci e bine ca esti cuminte. Nu va mai certati ca sint boangheni si jidovi
destui ca sa nu va plictisiti.

? "Z. Codreanu" <codr...@aol.com> ?????? ??? ??????

Buhahahahaha! Ba cretinule, asa prosti ca tine sint toti legionari, sau
numai tu esti???

Eu ziceam ba muie-achis ca exact asta e secretul lui Daciapulableaga, adica
vrea sa faca rau legiunii cum a zis si Spataru!!!

Dar tu cum ai doar 6 clase, ai inteles aiurea!!!
Buhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!! Ba cit de prost poti fi
hydrocefalule!!!
Hai la culcare ca iar ii ai facut de ris pe legionari!
Legionarilor, cu idiotii ca bou asta eu zic sa iesiti la cautat de noi
membri pt miscarea voastra!!! Asta SIGUR e urmas a lu' Daciapulableaga care
va face de ris:-))) Take my advice...

roliver

Bula 00001 wrote:

DA da uite ca se refac tot cu rabdare si ajung in fata :) altii
audaci de felul lor sed incet si cu rabdare ajung tari bananiere.

deci rabdare si mai multa si incetuk ajungem unde trebuie:)

Principe Roliver :)

salutare domn Baron Bulã:)

roliver

gogu wrote:

> Oliver! Iar o sa zica astia ca eu si cu tine sintem una si aceeasi
> persoana,
> adica Orasel:-)))
> Ce ai scris , asta am scris si eu!
> Sanatate.

sanatacse si vin rosu de sagarcea care face cu dusmani harcsea
parcsea:)

roliver