ULTIMAT ADRESAT LUI MIRCEA DIMITRIU SI LIVIU VALENAS

DACIA LAN

Arhanghelu

daci...@aol.com (DACIA LAN) grohaie:

>http://www.gardadefier.org/LAN/ultimat2.htm

Ce ai ma loaza cu Valenas ? Zice bine.

DACIA LAN

>Subject: Re: ULTIMAT ADRESAT LUI MIRCEA DIMITRIU SI LIVIU VALENAS
>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 6/9/01 4:46 PM Eastern Daylight Time

>daci...@aol.com (DACIA LAN) grohaie:
>

>>http://www.gardadefier.org/LAN/ultimat2.htm
>
>Ce ai ma loaza cu Valenas ? Zice bine.

In a message dated 6/9/01 4:47:09 PM Eastern Daylight Time, arhan...@aol.com
writes:

<< Subj: Re: ULTIMAT ADRESAT LUI MIRCEA DIMITRIU SI LIVIU VALENAS
Date: 6/9/01 4:47:09 PM Eastern Daylight Time
From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
To: daci...@aol.com

daci...@aol.com (DACIA LAN) grohaie:

>http://www.gardadefier.org/LAN/ultimat2.htm

Ce ai ma loaza cu Valenas ? Zice bine.

Zice "bine" pentru un agent al agenturii strain ca tine. Hai sa-l vedem , daca
zice ca zice bine cum posteaza documentele autenitice pe care i le-am
solicitat. Vezi poate ca-l ajuti tu, ca tot faci parte din aceiasi gasca si te
lauzi ca ai relatii peste tot pe la FBI, SRI, Mossad...

AS,88

Arhanghelu

> [...]

>te
>lauzi ca ai relatii peste tot pe la FBI, SRI, Mossad...

Eu nu m-am laudat. Eu sint pustnic ca Unibomberul, nu am "relatii" cu
autoritatile.
Tu te lauzi cu "relatii":

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
From: DACIA LAN (daci...@aol.com)
Subject: Re: Moasa, Contele si Soare
Newsgroups: soc.culture.romanian
Date: 2001-01-26 16:57:29 PST

Bai tigane, biroul american de emigrari , FBI si alte agentii federale
americane au dosarul meu cu faptele mele contra tiraniei comuniste si mai cu
seama a aparatului represiunei comuniste, asa ca mi se falfaie mie de mesajele
tale.

Bai Magarule, stie FBI ca tu faci parte din agentura comunista in America si te
ocupi pe aici cu tot felul de diversiuni, santaje si amenintari contra
adevaratilor refugiati politici anti-comunisti romani ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aaaa ? Cum de esti tu informat de ce stie FBIul ?

Gicabulla

>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 6/9/01 1:46 PM Pacific Daylight Time

>daci...@aol.com (DACIA LAN) grohaie:

>Ce ai ma loaza cu Valenas ? Zice bine.

zice o laie ! ie modiealist dalu t'izmaneanu & co. cu preteni si la la
liberasion (sau laba-la-sion!!)

Muie cu lamaie !!!!

Arhanghelu

gica...@aol.com (Gicabulla) laie:

Ba Gica, tu esti un "pain in the ass", adica stupus in cur pe romaneste.

Hai sa vedem ce reproseaza loaza, lui Valenas:

>Dupã cum am declarat în interviul precedent, C.V.Tudor avea toate sansele sã
câstige >alegerile, dacã ele s'ar fi desfãsurat în conditii normale. Nu s'au
desfãsurat însã în conditii >normale, iar anormalitatea a avut cinci paliere,
fapt pe care un analist politic nu le putea lua în
>considerare de la bun început. Anormalitatea a tinut fie de patologie, fie de
un amestec >grosolan al institutiilor statului în procesul electoral. Prima
anormalitate a constituit-o >imixtiunea Consiliului National al Audiovizualului
în campania electoralã pentru turul doi al >alegerilor prezidentiale. C.V.Tudor
a fost cenzurat copios, pentru a fi lipsit de
>mediatizare TV.

Ia arata-mi tu tataie unde e "laba-la-sion" aici ?

Gicabulla

>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 6/9/01 3:57 PM Pacific Daylight Time

Bre arkangeluli Io ma referam la Valenashi in general ca nu miea placut in mod
specieal in iterviu cu Varlam. Ie prea internatzionalist pentru mine.
In cazu in spetza bine iea facut lu vagim ca a mai salvat lumea da galgara lui
deshukeata. Trebiea sal arza si pa Ylici. Da Ylici la cuvintari ie inofensiv ca
vorbeshte ca la plenare. :0))

DACIA LAN

http://www.gardadefier.org/LAN/ultimat1.htm