dacia lan != punct pe i

punct pe i

>From: Golfecho Sierra golfs...@despammed.com

>Daca 1-2 persoane au
>atitudine nefavorabila (incl. ura) fatza de mata, nu
>conchide automat ca e antisemitism.

Nici nu m-am gindit la asta. Am zis eu ca sint evreu?

I-am zis de nu stiu cite ori cit de simplu se poate convinge de cine sta in
spatele lui dacialan, dar el nu si nu, prefera sa intretina zvonul ca dacialan
ar fi un "provocator jidan". Cum se poate caracteriza asemenea atitudine? Nu
mai zic de cite ori i-a zis jidan "prietenului" tau din LA si se vedea ca nu
glumea. Tu cind nu glumeai, ca sa zic asa, cu "prietenul" de ce nu-i ziceai
jidan? Cam asta ar fi vorba lui Moromete la care m-am gindit cind am zis ca e
antisemit.

Ο "Golf Sierra" <golfsi...@hotmail.com> έγραψε στο μήνυμα

> Lasa si pe altii sa aiba hobbyuri si obsesii. Ca nu suntem in
> sedintza de partid bolsevic, la recapitularea "documentelor de
> partid" (adica a dogmei emanate de la infailibilitate).

Da, esti bun daca gindesti/zici ce vrem noi iar daca nu, esti dusman! Asta-i
democratia lor! Unde pui ca nu numai eu zic ca daciaPulan e Evreu... Sint si
alti care sustin chestia asta, dar idiotul nu face caz de ei dar face cioc
mic... Se caca pe el de frica sa nu zica ceva sa-i supere. Lash si pervers,
ce mai...

> Dar acele ori in care mentionata prezumtiva victima se exprima cum se
> exprima invariabil la modul general pe seama Romβnilor, Ungurilor,
> Rutenilor, Grecilor, Armenilor, Nemtilor (ajung neamurile astea pt.
> enumerare)? Le-ai vazut si pe alea? Dar relatarile duioase despre
> amintiri din copilarie, in cadrul carora aducea la cunostinta ca,
> potrivit bunicii sale din Radautzi ori Patrautzi ori Broscautzi,
> numai acela e Valah cumsecade caruia intai ii scoti ochii?

De geaba ii explici! Fanaticii astia extremisti care din zi ce trece seamana
mai mult cu mici Hitleri, o stiu pe al lor si asa au s-o tzina. El uita de
cite ori mentorul lui l-a injurat pe taicameu, de cite ori a zis ca se caca
in carutzor lui, de cite ori a jignito pe nevstamea, pe grecii si alte
popoare, si alte, si
alte. De cite ori a zis c-o sa danseze pe mormintul lui Oliver, etc... Dar
astea nu sint rasisme, sint kosher! Nu vede cretinul ca comportamentul
paduchiosului din cacafornia provoca ce provoca si ca nimen nu e anti-Semit,
mai ales eu! Daca eram anti-Semit, de ce de nenumarate ori ii am aparat pe
Evreii fata de diverse seneuri "legionare" si anti-Semite?... De ce l-am
aparat si pe el cind unii
l-atacau pt simplul fapt ca e Evreu? S-a auzit vreo data ceva din gura mea
in
potriva Evreilor? Daca eram anti-Semit, de ce o gramada de sn "legioanare"
ma atacau in continu pt acest fapt si ma denumeau "jidan"?... Niste
intrebari simple care pt orice om ratzional dau raspunsul daca sint
anti-Semit sau nu, dar care nu ajung pt Evreii fascisti si criminali ca el
si mentorul sau... N-are nimic, se vede ca au avut profesor bun, Goebbels
mi-se pare ca-l cheamau:-)

Si inca ceva ca sa vedetzi ce ipocrit si slinos e: atitea ani de ce mi-l
facea pe prieten si nu zicea ca sint anti-Semit, si numai acum ca nu sint de
acord cu cea ce vrea el s-a trezit ca sint anti-Semit?... Sau pe
cacafornezu' numai acum l-am chemat "jidan"?... La fel il chemam si cind
mi-era prieten slinosul. Asa ca, ce alta dovada avem nevoie de jigodismul
lui si de
caracterul de cacat pe care are...
Deh, nimic nou. Doar mai multe arme pt cei care sint anti-Semiti
adevaratzi...
Bravo lui, buna reclama pt Evreii!

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 2/21/03 1:03 PM Eastern Standard Time
>

>Unde pui ca nu numai eu zic ca daciaPulan e Evreu...

Fa doamna, i-ai supt tu pula lui DACIA LAN si ai vazut ca-i jidan ? Sau iti
place sa mananci cacat din gura ?!

>Fanaticii astia extremisti care din zi ce trece seamana
>mai mult cu mici Hitleri, o stiu pe al lor si asa au s-o tzina.

Ei si... nu-ti convine mongrelo ?!

>Daca eram anti-Semit, de ce de nenumarate ori ii am aparat pe
>Evreii fata de diverse seneuri "legionare" si anti-Semite?...

Pai cum sa fi anti-semit daca esti semit(a) ?!

>S-a auzit vreo data ceva din gura mea
>in
>potriva Evreilor?

Ferasca DumneZeu, vorba proverbului "Corb la corb nu'si scoate ochii".

>Daca eram anti-Semit, de ce o gramada de sn "legioanare"
>ma atacau in continu pt acest fapt si ma denumeau "jidan"?...

Pentru ca esti Jidan sadea, o mare iscoada a neamului lui Judha.

>dar care nu ajung pt Evreii fascisti

Jidani fascisti ? Fa tu chiar esti proasa gramada. Jidanii sunt sionisti si
criminali, dar nu fascisti si nazisti cum tare ar vrea sa fie dar au pula
taiata.

>se vede ca au avut profesor bun, Goebbels
>mi-se pare ca-l cheamau:-)

Da, asa il cheama, vezi ca nu i-ai uitat numele ? Carpa in cur ce esti !

AS,88

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Fa doamna, i-ai supt tu pula lui DACIA LAN si ai vazut ca-i jidan ? Sau
iti
> place sa mananci cacat din gura ?!

Dar tu mi-ai supt mie pula ca sa vezi ca sint jidan?:-))) LOL LOL LOL
Proasta esti fa!

> Ei si... nu-ti convine mongrelo ?!

Ma doare drept in pula, timpito!

> Pai cum sa fi anti-semit daca esti semit(a) ?!

Nu sint, dar atunci de ce punctupetichie zice ca sint? Ia ia-l te rog la
injuraturi si intelegetzi treaba intre voi ca sinteti in dezacord:-) Cica...

> Ferasca DumneZeu, vorba proverbului "Corb la corb nu'si scoate ochii".

Atunci de ce punctupetichie zice ca sint anti-Semit? Ia ia-l lte rog la
injuraturi si intelegetzi treaba intre voi ca sinteti in dezacord:-) Cica...

> Pentru ca esti Jidan sadea, o mare iscoada a neamului lui Judha.

Evreu nu sint dar daca asa te a fraierit prietenul tau, atunci be my guest
prostovanco:-)

> [...]
si
> criminali, dar nu fascisti si nazisti cum tare ar vrea sa fie dar au pula

Sionist=fascist. Daca nu te ai prins proasto, atunci mergi sa termini
elementara pe care ai parasit-o la clasa a 7a:-)

> Da, asa il cheama, vezi ca nu i-ai uitat numele ? Carpa in cur ce esti !

Sa sugi pula taiata lu' pretenarul tau Sharon, toanto:-)

> AS,88

Asshole ce esti:-)

Gica Von Schpritz

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Fa doamna, i-ai supt tu pula lui DACIA LAN si ai vazut ca-i jidan ? Sau iti
>place sa mananci cacat din gura ?!

ciocu mic jidane. dac'ar inviea capitanuuu..

gica rufus von shpritz

shpritz da, razbel ba!

Germisara

>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)
>Date: 2/21/2003 5:33 PM Eastern Standard Time

>ciocu mic jidane. dac'ar inviea capitanuuu..

Ba tu esti jidan. Te bag in pizda ma-tii printre gratii unde isi executa
sentinta de curva.

Gica Von Schpritz

>(Germisara)

>Ba tu esti jidan. Te bag in pizda ma-tii printre gratii unde isi executa
>sentinta de curva.

gura jidanko. plonk!

Germisara

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)
>Date: 2/21/2003 5:51 PM Eastern Standard Time

>gura jidanko. plonk!

Ba pe a ma-tii tigane.

punct pe i

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Sionist=fascist.

Asta o fi parerea Greciei, pentru ca in tari civilizate n-am auzit asemenea
timpenie.

Tyragetul

>germ...@aol.com (Germisara)

Da-i la cotoaiele de Schpritzberger, ca s-au inmultit antiromanii.

Gicabulla_

la munca cu curva...printre gratii!

punct pe i

>From: Golf Sierra golfsi...@hotmail.com

>Insa invata-te sa decodezi: cei care, in cadrul schimbului de termeni
>injuriosi, insista sa se adreseze cutaruia (incl. omului nostru din
>Havana) cu "Jidan" o fac subintelegand punerea termenului in contrast
>cu "Evreu".

Asta a fost si motivul pentru care am crezut ca nu e antisemit, ci doar
nestiutor in a intelege cu adevarat semnificatia cuvintului "jidan", dar nu
asta era principala problema.

Daca se ambitioneaza, absolut fara nici o baza, sa sustina MINCIUNA ca dacialan
ar fi un evreu, ce se poate intelege? De ce sa fie evreu si nu grec, de
exemplu? Asta o sustine inca inainte de a ma certa cu el si i-am tot zis cit de
usor poate verifica si convinge de cine e in spatele dacieilan, dar el se simte
mult mai bine sa "creada" ca "dacialan e jidan". Imi pare rau, dar cu asta eu-l
vad antisemit.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 2/21/03 3:17 PM Eastern Standard Time
>

>Dar tu mi-ai supt mie pula ca sa vezi ca sint jidan?:-))) LOL LOL LOL

Tu ai spus aceasta fara sa-ti bage cineva pula in gura!

>Ma doare drept in pula, timpito!

Pula sau pizda, daca nu te-ar durea ai sta in pizda ma'tii in banca ta, nu
ti-ai pune poalele in cap ca o curva.

>Nu sint, dar atunci de ce punctupetichie zice ca sint? Ia ia-l te rog la
>injuraturi si intelegetzi treaba intre voi ca sinteti in dezacord:-) Cica...

Esti prins asupra faptei, asa ca tineti botul inchis javra jidaneasca ce esti.

>Atunci de ce punctupetichie zice ca sint anti-Semit? Ia ia-l lte rog la
>injuraturi si intelegetzi treaba intre voi ca sinteti in dezacord:-) Cica...

Bai "cica", n'o mai fa pe-a smecherul ca te faci de ras singur cat esti de
prost.

>Evreu nu sint dar daca asa te a fraierit prietenul tau, atunci be my guest
>prostovanco:-)

Ba tu te-ai dat singur de gol ca esti jidan sau evreu cum spui tu, asa ca las-o
balta si nu te mai fraieri singur.

>Sionist=fascist.

Ete pula. Sionism=DIAVOLUL. Fascism=Nationalism.

>Sa sugi pula taiata lu' pretenarul tau Sharon, toanto:-)

Asta o faci tu ca-i jidan de al tau. Noi daca-l prindem pe Sharon il mitraliem
mai ceva ca Saddam ori bin Laden.

>Asshole ce esti:-)

Carpa'n cur ce esti.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)
>Date: 2/21/03 5:33 PM Eastern Standard Time

>ciocu mic jidane. dac'ar inviea capitanuuu..

Daca ar invia Capitanul Cornelui Zelea Codreanu, te-ar spanzura cu capul in jos
si ar descarca incarcatoarele pistoalelor automate in tine si toti cei de teapa
ta, iar pe Sima, Maniu si Carol al II i-ar scoate din mormant si impusca sa fie
singur ca nu reinvie asemenea vanzatori si tradatori de Neam si Patrie.

> Tu ai spus aceasta fara sa-ti bage cineva pula in gura!

Eu credeam ca pula in gura iti baga tie toata lumea, in cur si in orice alt
orificiu ai pe corpul tau putred de sifilis, fa:-)

> Pula sau pizda, daca nu te-ar durea ai sta in pizda ma'tii in banca ta, nu
> ti-ai pune poalele in cap ca o curva.

Ce vrei sa zici aici, agrmatuli? Ca toata lumea stie ca esti prost si
agramat dar aici chiar ca nu iese noima:-)

Cica...

> Esti prins asupra faptei, asa ca tineti botul inchis javra jidaneasca ce
esti.

Unde fa sint prins asupra faptului? Si nici tu nu crezi ce spui ca o data
spui ca sint femeia si o data imi adresezi cu "esti prins":-)
Am ipresia ca iar ti-ai uitat pastilili:-)

Cica...

> Bai "cica", n'o mai fa pe-a smecherul ca te faci de ras singur cat esti de
> prost.

Bine doamna, dar tot nu raspunzi la intrebarea:-) Ti-ai dat seama ca iar ai
facut o gafa si ca te ai facut de ris?:-))) Da' proasta esti fa!

> Ba tu te-ai dat singur de gol

Unde! Arata-mi daca zici ca esti "barbat"! Ca daca nu, esti un cacat cu ochi
si un dement. Nu ca nu se stia dar...

> ca esti jidan sau evreu cum spui tu,

Pai Evreii sint Evreii, jidani sint oameni ca fredy sau punctupepula care
nefiind simitzi se pronuntza simitzi ca sa linga si ei ceva din cratita...
Cei ca tine adica, daca nu te ai prins:-) Cu alte cuvinte, Evreu e decent,
"jidanul" e o scursura fascista ca tine, si restul prietenilor tai.

> asa ca las-o
> balta si nu te mai fraieri singur.

Hihihi:-) Si porcii lui Askiutza zboara daca tu zici:-)

> Ete pula. Sionism=DIAVOLUL. Fascism=Nationalism.

Nu! Sionist=fascist. Punct! Pe i:-)...

> Asta o faci tu ca-i jidan de al tau.

Io sint grec si roman. Tu esti jidan(ca) cum zice toata lumea:-)

> Noi daca-l prindem pe Sharon il mitraliem
> mai ceva ca Saddam ori bin Laden.

Pai si pierdetzi banii pe care le luatzi de la el??? Atunci chiar ca
sintetzi prosti fa! Muritzi dracului de foame...

punct pe i

>From: Golf Sierra golfs...@despammed.com

>Se poate intelege ca sustine o _ipoteza_ - exact in acelasi
>mod... tzapan in care-ti sustii si mata niste ipoteze.

Ce ipoteze? Stie bine cum se poate convinge cine e dacialan, dar MINTE ca sa
poata avea placerea animalica sa-i zica "jidan".
E antisemit si matale nu faci decit sa-l aperi.

Gicabulla_

nu e nevoie de verificare, vezi, iar ii iei apararea! O intrebare mai
profunda: la citzi aici le place, shi ii distreaza jignirile ieftine,
ne-provocate, citzi microcefalici nu au alta bucurie decit sa creeze
discorduri shi certuri?

Gica Von Schpritz

>From: punctpei

>Asta o fi parerea Greciei, pentru ca in tari civilizate n-am auzit asemenea
>timpenie.

amerika nu ie tzara cilivizata?!

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla_

>la munca cu curva...printre gratii!

mai bine intreab'o pa mamica ta dice'mi portzi numili...:(
javra!

Gicabulla_

nu, dovada ca nu reuseshte sa civilizeze animale salbatice ca
tine...cretinache, microcefalic retardat!

Gica Von Schpritz

> [...]

>fie
>singur ca nu reinvie asemenea vanzatori si tradatori de Neam si Patrie.

jidane, capitanu a fost creshtin ortodocs cu frica lu Dumnezeu, nu purtator da
cipilica ca zalmocse ala in care crezi tu ca crezi.
daca mai traiea iereai in carlig la abatoru din barlad.

Gicabulla_

dute inapoi in cushca cu gratii, animal turbat!

Gica Von Schpritz

> [...]

>profunda: la citzi aici le place, shi ii distreaza jignirile ieftine,
>ne-provocate, citzi microcefalici nu au alta bucurie decit sa creeze

o zvagnire da autocritica.. si Io credeam ca te-am perdut copila dulce..:0)

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla

>nu, dovada ca nu reuseshte sa civilizeze animale salbatice ca
>tine...cretinache, microcefalic retardat!

ashea vorbeshti tu cu tactu?! rushine!
ramane tot ashea: SPLGS !

Gicabulla_

sper ca-tzi va folosii ductteipu..acoperatzi orificile ca sint sub atack!

punct pe i

>From: Golf Sierra golfs...@despammed.com

>Are avocati - ce sa-l apar eu?! Iar, daca e sau nu e
>antisemit, asta o puteti verifica in proces public.

M-am lamurit.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 2/22/03 4:57 AM Eastern Standard Time

>Se poate intelege ca sustine o _ipoteza_ - exact in acelasi
>mod... tzapan in care-ti sustii si mata niste ipoteze.
>
>Iar modul se incadreaza in stilul pe care l-ati cultivat, il
>cultivati si-l veti cultiva = stil la care s'a adaptat si
>el, ca sa fie in bon ton.
>
>(Ai putea face maruntul pustiu de bine sa incunostintezi
>onor asistentza secerista ca MDP => punctpei. Si basta.
>Dacia'n lan oricum va ramane un Toma necredincios - mai
>ales ca propunerea vine de la... Orasiello Zumberg Padilla
>y Gutierrez y Perez ($imon, of course).)

Nu sunt nici un Toma necredinciosul ca nu sunt crestin ca tine,ci sunt pagan,
dar acum am inteles perfect cine esti si ce invarti pe aici.Ai uitat sa-mi
telefonezi sa mai vezi ce mai este pe partea aceasta, sau chiar te-a suparat
adevarul ?

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: punc...@aol.com (punct pe i)
>Date: 2/22/03 10:21 AM Eastern Standard Time

>E antisemit

Ei si ... nu-ti convine carate in pizda ma'tii la Yerushalayim sau iti este
frica ca in tara ta"sfata" sare un palestinian cu tine in aer ? Ai inteles bai
Mopule=punctpei, sau trebuie sa-ti iei pilulele de cap ca sa intelegi ? Poti
sa-ti faci si samca ca Irvi Rubin ca nu plage nimeni dupa tine!

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: Golf Sierra golfs...@despammed.com
>Date: 2/22/03 11:06 AM Eastern Standard Time

>Iar, daca e sau nu e
>antisemit, asta o puteti verifica in proces public.

Ba eu sunt nationalist, dar daca a fi nationalist crezi ca inseamna a fi
fascist, reactionar de dreapta, extremist de dreapta, ultranationalist si mai
cu seama anti-semit sa stii si tu si tot SCR-ul ca mie nu-mi este frica sa spun
ca sunt.

AMERICA ESTE A AMERICANILOR NU A JIDANILOR !
JOS TERORISTII SI CRIMINALII JIDANI !

AS,88

DACIA LAN

> [...]

>Eu credeam ca pula in gura iti baga tie toata lumea, in cur si in orice alt
>orificiu ai pe corpul tau putred de sifilis, fa:-)

Te-ai inselat fa basoaldo. Pula in gura,cur,urechi si nari ti-au bagat-o tie
toata lumea si asta de mii de ani nu numai de la Adolf Hitler.

>Ce vrei sa zici aici, agrmatuli? Ca toata lumea stie ca esti prost si
>agramat dar aici chiar ca nu iese noima:-)

"agramatuli" ? Ba tu nu vezi cat de agramat si imbecil esti, chiar vrei sa ti-o
spuna omul in fata ?!

> [...]

>spui ca sint femeia si o data imi adresezi cu "esti prins":-)
>Am ipresia ca iar ti-ai uitat pastilili:-)

Ba tu esti bisexuala, odata barbat si te futi in cur, odata femei care sugi
pula, asa ca-i greu de depistat cand esti barbat si cand esti femeie, daca nu
ne spui tu.Asa ca ieti pastilele nu "pastilili" agramatule, si spune si tu
odata adevarul.

>Cica...

>Bine doamna, dar tot nu raspunzi la intrebarea:-) Ti-ai dat seama ca iar ai
>facut o gafa si ca te ai facut de ris?:-))) Da' proasta esti fa!

Ti-am raspuns de mai multe ori la intrebare dar cum esti un descreierat (a) nu
ai fost atent(a). Oricum, iti spun din nou ca tu n'ai cum sa fi anti-semit(a),
pentru ca esti semit(a) si aperi interesele criminale si diabolice ale
Imperiului Satanic Jidanesc.Si inca ceva eu sunt un domn, nu o doamna, asa ca
adreseaza-te coret si ia pozitia de drepti cand vorbesti cu mine, un
nationalist al rasei albe.

>guest

>Unde! Arata-mi daca zici ca esti "barbat"! Ca daca nu, esti un cacat cu ochi
>si un dement. Nu ca nu se stia dar...

Ba tu singur ai recunoscut ca esti "evreu" si ai vorbit despre "evreii nostri",
asa ca nu-i frumos sa-ti negi rasa si natia,daca la evrei le spune corect
jidani ori israelit,sionisti ori pui de diavoli. De fapt tu nu esti numai pui
de diavol ci un cacat cu ochi si dement, care te tii ca raia de om, pentru ca
te tragi din raioi si leprosi, cum sau numit jidanii nomazi.

> [...]
>Cei ca tine adica, daca nu te ai prins:-) Cu alte cuvinte, Evreu e decent,
>"jidanul" e o scursura fascista ca tine, si restul prietenilor tai.

Da,evreii sunt evrei, adica pui de diavoli din neamul lui JUDA, de unde vine si
denumirea de JIDAN. Cat priveste linsul cratitei si al blidelor, ia spune acum
la cine mai lingi ? Sau lingi curul la evreii "decenti" ??? Dar cu Orashel te
intalnesti la lins cururile la cei de la ADL ? Unde zici ca locuiesti, in
Grecia sau la o sinagoga din Manhattan ?

>Hihihi:-) Si porcii lui Askiutza zboara daca tu zici:-)

Cine este Askiutza, sora ta ?

>Nu! Sionist=fascist. Punct! Pe i:-)...

Ai vrea tu, numai ca punand punctul pe i, Fascism=Nationalism, iar
Sionism=Satana.

>Io sint grec si roman. Tu esti jidan(ca) cum zice toata lumea:-)

Tu esti un cacat cu ochi de jidan grec,nascut in Romania, nu roman ori grec,
asa ca nu mai umbla prostind lumea.

>Pai si pierdetzi banii pe care le luatzi de la el??? Atunci chiar ca
>sintetzi prosti fa! Muritzi dracului de foame...

Banii lui Sharon, al jidanilor sunt bani plini de sange care-ti plac numai tie,
pentru ca esti de-al neamului lui Juda. Ba porcule ori fa scroafo, (ti-am spus
asa, pentru ca nu stiu pe ziua de azi ce esti barbat ori femeie veziti de
barlogul tau, daca vrei sa nu fi agatat de cineva in carlig. Ai grija ca
compania noatra anti-semita este foarte mare si raspndita astazi n intreaga
lume chiar si in Africa.

>Asshole ce esti:-)

Carpa jidaneasca in cur ce esti!

AS,88, un patriot nationalist anti-jidan, anti-sionist si anti-mason.

Gicabulla_

ai luat pastila azi?

DACIA LAN gemu:

mmm hhmmm mmm

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)
>Date: 2/22/03 11:31 AM Eastern Standard Time

>jidane, capitanu a fost creshtin ortodocs cu frica lu Dumnezeu,

A gresit si el ca toti oameni. Mai bine distrugea crestinismul si nu mai avea
posibilitatea seful crestinismului ortodox sa-l aresteze si trimita pe lumea
cealalta.

nu purtator
>da
>cipilica ca zalmocse ala in care crezi tu ca crezi.

ZAMOLXIS a fost contra Imperiului Satanic Jidanesc, a celor cu cipilica cum
spui tu, de aceia atat tu cat si alti jidani borati incercati sa-l denigrati si
defaimati pe Zamolxis. Dar sa n'ai grija ca te trasneste el intr-o buna zi de
ramane numai numele de tine si asa pentru foarte scurt timp.

>daca mai traiea iereai in carlig la abatoru din barlad.

O da! poti a fi sigur ca daca Capitanul Corneliu Zelea Codreanu mai tria si
apuca alianta Maresalului Ion Antonescu cu dolf Hitler in mod sigur va agata pe
toti jidanii, jidanitii, masonii, tiganii, comunistii si homosexualii in
carligile de la abatorul din Barlad si de pretutindeni. Dar nu-i nimic istoria
se repeta si vine din nou un al Capitan, Maresal si Hitler, de o mie de ori mai
pornit contra raului si pericolului ce-l reprezinta Imperiul Satanic Jidanesc.
Ati belit-o iscade ale lui Juda !

AS,88

punct pe i

>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)

>amerika nu ie tzara cilivizata?!

Cine in America sustine timpenia asta?

Gica Von Schpritz

> [...]

>mai
>pornit contra raului si pericolului ce-l reprezinta Imperiul Satanic

vezi ca te dai da gol la linbutza..:0)

Tchas

"Gica Von Schpritz" <gica...@aol.com-ORL> wrote in message

> o zvagnire da autocritica.. si Io credeam ca te-am perdut copila
dulce..:0)

Don gica, copila dulce? Gogu?! Da-o dracu de treaba!

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: Gicabulla_ gica...@aol.com
>Date: 2/22/03 2:28 PM Eastern Standard Time

>ai luat pastila azi?
>

>DACIA LAN gemu:
>
>mmm hhmmm mmm

Tu i-ati pastilele ca vad ca aiurezi rau de tot.

AS,88

Herr Mann von Diesel

ba, io tziam zis sa iei pilula cu compasiune, ca ieshti bolnav, pe pat
de moarte, inchide ochii shi o sa vezi focul iadului care te ashteapta..

Gica Von Schpritz

>From: "Tchas"

>Don gica, copila dulce? Gogu?! Da-o dracu de treaba!

crezi? ptiu, ptiu, ptiu! am scuipat da trii ori piste umar...

Tchas

> crezi? ptiu, ptiu, ptiu! am scuipat da trii ori piste umar...

Pai stiu si io? Daca n-o fi asa omu se straduie si e talentat.

Gica Von Schpritz

>From: "Tchas"

>Pai stiu si io? Daca n-o fi asa omu se straduie si e talentat.

cine bre?

Fa, tu esti dementa! Doar n-o sa stau sa-ti raspund la toate cacaturile pe
care zici:-)
Du-te in pizda curvei aia de ma-ta si crezi ce vrei! Mi-se rupe in paispe!
Estri cretina de a binelea! SI bolnava! Si dementa! Si sifilitica:-)

Sictir scroafa proasta:-)

--

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Ο "Golf Sierra" <golfs...@despammed.com> έγραψε στο μήνυμα

> Are avocati - ce sa-l apar eu?! Iar, daca e sau nu e

> antisemit, asta o puteti verifica in proces public.

Haide bre, incerci sa vorbesti rational cu boul asta?
Ar fi bine daca toti anti-Semiti au fi ca mine:-) In schimb el e anti-Grec
si asta e la fel de grav ca si a fi anti-Semit, sau gresesc?... Eu nici o
data n-am zis nimic in potriva Evreilor, el in schimb a mincat destul cacat
in potriva grecilor. Asa ca, cine e rasistul aici?... LOL
Asta maninca o piine de la crearea anti-Semitilor, asa ca trebuie sa-l
intelegi! Daca eram anti-Semit, de ce atita timp ma lingea in cur? La asta
nu are raspuns dobitocul... Reactia lui e o reactie tipica de oameni dementi
si slinosi. De oameni care aplica "denigreaza denigreaza, ceva tot o sa
ramina. Deh, agitator mic si marunt, nici nu stie cum sa faca jobul lui
bine:-) Da-l in cacat, nu merita atentia.

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> profunda: la citzi aici le place, shi ii distreaza jignirile ieftine,
> ne-provocate, citzi microcefalici nu au alta bucurie decit sa creeze

TU?!

> M'am lamurit si eu de bancurile tale in care ponegresti
> o Grecie intreaga numai si numai pt. faptul ca nu te mai
> intelegi cu un cetatean al ei.

Aha! Deci e ... anti-Grec si rasist gagiu' :-) Sau el are voie si e kosher
sa fii rasist daca esti Evreu?:-) Si are obraz sa-mi zica mie ca sint
anti-Semit!
QED!

> Asa ca mai meretzi si in... plonkomat. :)

Ai si intirziat:-) E primul secereist pe care l-am pus in plonkomat si
secereu a devenit citibil:-) Dar stai linistit, amu ia un alt sn si iar
incepe. Are un salariu' de justificat gagiu'... Cum ti-am zis si mai sus:
nici nu merita atentia...

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Ο "Tchas" <Ar...@yahoo.com> έγραψε στο μήνυμα

Ce cacat zici acolo ba? De gicabulla fals zicea el. Ce-i cu dezinformarea
asta?

Ο "Gica Von Schpritz" <gica...@aol.com-ORL> έγραψε στο μήνυμα

> crezi? ptiu, ptiu, ptiu! am scuipat da trii ori piste umar...

Tot prost educat vad... Si te crezi mai bun decit cele doua jigodii cu
tichie...

Gicabulla_

lasa ba educatziaa, un creer imbibat cu metanol de vin prost nu prinde
educatzie, nici macar re-educatzie...

Important ie ca indushi in eroare, derutatzi, shi ametzitzi de bautura,
nu mai gasesc o linie de echilibriu...o lectzie care le prinde bine
nervilor lor in stare de delirium tremens, shi mie i-mi dau o
satisfactzie deplina..

vad ca nici tu nu mai shti cu cine ai de a face..

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> satisfactzie deplina..
>
> vad ca nici tu nu mai shti cu cine ai de a face..

De ce nu ma "iluminezi" tu?....

Herr Mann von Diesel

" vc fala de uma sociedade id ... mas nao existe isso, todos temos os tres."

o que eu disse eh que existem partes da sociedade que sao
influenciadas por ideologias que representam id, ego e super-ego.
como se a sociedade tb tivesse id ego e super-ego.

o nazismo se encaixa numa forma de defesa do ego
o nazismo, visto de forma global, eh uma defesa do ego
encarnada na ideologia de superioridade de uma raca,
que representa, com essa superioridade,
que a raca referida justifica ter mais satisfacao dos instintos,
na forma de dominio sobre outras racas e territorios...

varias outras ideologias se encaixam nesse conceito...

Herr Mann von Diesel

Toti pionierii interesati in cercetarea Constientei Umane sint invitati
sa participe in efortul creator, in acest nou mileniu al Iluminarii
Spirituale! Vrei sa participi?

? "Herr Mann von Diesel" <5ive_p...@arbeit.com> ?????? ??? ??????

> Toti pionierii interesati in cercetarea Constientei Umane sint invitati
> sa participe in efortul creator, in acest nou mileniu al Iluminarii
> Spirituale! Vrei sa participi?

Nu! Prefer sa fut!

Gicabulla_

Eshti liber, nu te opreshte nimeni! Mintea umana are tendinta de a
conceptualiza fenomenele. Oricare senzatie simpla va da nastere unui val
de gindire conceptuala. Ce inseamna a trai intr-o lume conceptuala,
ireala ? De exemplu, auzind un zgomot : "PANG" intr-o camera alaturata
imediat mintea va crea o fantezie mentala, imaginindu-si camera si in ea
pe cineva care a scapat o farfurie pe podea ori altceva imaginat.
Intregul proces de creatie imaginara mentala, care poate fii numit
conceptualizare a simtului auzului in acest caz, apare aproape spontan,
creind o realitate iluzorica, o fantezie mentala. Pornind de la un
simplu sunet, mintea a creat imediat un scenariu mental, o fantezie
iluzorica care este comfundata cu Realitatea insasi. In acest caz
Realitatea a fost numai zgomotul auzit: PANG!!! Nimic altceva!

Gicabulla_

Ma intrebi cine sint...Dar? Cine esti tu in mod Real?
In Realitate Tu esti Absolutul Insusi, care pentru un moment, viata sub
forma umana cu numele tau, se indentifica cu acest rol limitat de Ego.

Sensul vietii este de a Reveni la Constienta Naturii Tale Reale si asta
se face practic prin a te Re-laxa in Natura Ta.

Natura Ta Reala, este o Constienta Pura, fara forma , nediferentiata,
plenara, unica, nemarginita care este perfecta in sine insasi: nu-i
lipseste nimic, numai ea singura exista, nu exista nici o contradictie
aici, nici un comflict:Totul esti numai Tu ! Singur, impreuna cu tine
insuti, Existi. Ce poti face altceva?

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> iluzorica care este comfundata cu Realitatea insasi. In acest caz
> Realitatea a fost numai zgomotul auzit: PANG!!! Nimic altceva!

Uit-asa raspunsuri fac sens!

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> lipseste nimic, numai ea singura exista, nu exista nici o contradictie
> aici, nici un comflict:Totul esti numai Tu ! Singur, impreuna cu tine

Asea, asea! Mai baga din astea grele :-)

Gicabulla_

Bine atunci! Asculta cu Atentie: Natura Ta are doua forme:
-una Absoluta, o Constienta fara forma, simpla si pura.
-una Relativa, o Constienta cu forma , care include toate formele
Universului

A experimenta Natura Ta, poate avea doua forme:
-O Constienta Pura, un sentiment ca existi plenar, fara nimic alt ceva
-O Constienta Globala, in care se manifesta toate obiectele si fiintele
universului

Pentru a reveni la Natura ta Reala, se cere sa incepi sa inveti sa te
Re-laxezi !
Re-laxarea ajuta la disindentificarea cu Ego, cu forma si numele cu care
te-ai indentificat pina acum, uitind de Tine, Cel Real, care are doua
forme. Deci revenind la cine sint io,e greu de spus, dar clar, am
fatzade multiple!

Ashkiutza

Gicanpula_ wrote:

>Totul esti numai Tu ! Singur, impreuna cu tine
>insuti, Existi. Ce poti face altceva?

Absolut nimic implicabil! Doar sa stai de vorba cu tine insuti despre
mistificarea realitatii!

? "Gicabulla_" <gica...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> te-ai indentificat pina acum, uitind de Tine, Cel Real, care are doua
> forme. Deci revenind la cine sint io,e greu de spus, dar clar, am

Gata! Ajunge pt astazi. E ora 5:25 si eu am fost la chef pina la 4:00 ba' am
si futut:-) Ma duc sa ma culc si poate gasesc raspunsul la toate intrebarile
existentiale puse la discutie aici...

spataru

"Ashkiutza" <ashk...@aol.com> wrote in message
> Gicanpula_ wrote:

Ce poti face altceva?

zi'i de la mine s'o futa pe ma'sa, ca io'l am la plonk pe magraoi.

Ashkiutza

"spataru" wrote:

Ai auzit ba Gicanpula? Nu numai magraoi, dar si magaroi.

Gicabulla_

Iar ai dormit cu porcii? Se pare ca nu te-au futut bine?

Ashkiutza

Gicanpula_ wrote:

>Iar ai dormit cu porcii? Se pare ca nu te-au futut bine?

Magarul nu se desminte!

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla_

>Iar ai dormit cu porcii? Se pare ca nu te-au futut bine?

rushine pentru o domnishoara mica ca tine sa vorbeasca ashea urat. salutari lu
mamicata.
SPLT !

gica

bea, bea, nu te lasa,
uita ca vieatza ie greaaaaa!

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla_

>Pentru a reveni la Natura ta Reala, se cere sa incepi sa inveti sa te
>Re-laxezi !

fata tatii, nu cumva ma faci da rushine cu ala da'shi zice guru? te pomeshti ca
te-a trecut pa amaroli ca ieshti cam amara in ultimu tinp.
salutarii mamikii mata.

Gicabulla_

probabil, dar pishatu cu care te lauzi ca-l bei are vintage bun?

Gica Von Schpritzunpish guitza:

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla

>probabil, dar pishatu cu care te lauzi ca-l bei are vintage bun?

ce ie mai draghe, tziea cazut simtzu umorului in vine? pai! capu sus.
injuraturili ie pentru daciealan. tu iereai fata isteatza cu boneta roshie(te
prinde coloarea asta!).
ramane la fel:SPLTG !

DACIA LAN

>Subject: Re: dacia lan != punct pe i
>From: gica...@aol.com-ORL (Gica Von Schpritz)
>Date: 2/23/03 8:55 PM Eastern Standard Time

>injuraturili ie pentru daciealan.

Sa o injuri pe ma'ta ca te-a baligat asa proasta!

AS,88

spataru

"Gica Von Schpritz" <gica...@aol.com-ORL> wrote in message

boier matale, io nu intzaleg di ce'i raspunzi cotoroantei asteia. nu ca as
vrea sa dau unsolicited advice, departe de mine gandu (in general,
hihihihi), da di ce n'o bagi la garbage disposer si s'o lasi sa scheaune
pana face laringita, dupa care o tratezi la cabinet. io i'am bagat pe tatzi
astia cu "elementele criminale, dusmanii progresului" si alte alea isvorate
din manualu de socialism stiintific. in fara de gogu, care e simpatic.

spataru, solistul formatiei Semnal 5M.

Gica Von Schpritz

> [...]

>pana face laringita, dupa care o tratezi la cabinet. io i'am bagat pe tatzi
>astia cu "elementele criminale, dusmanii progresului"

pai cum sa'mi pui propiu nume la filtru conashule? adca sa ma autocenzurez?
iea incearca sa'i dai un email lu fi'mea. :0)

Gicabulla_

am incercat, mi-a raspuns ca se fute,
da zic ashtia ca are SIDA!
Oare ie scarboasa ca tine? ;-)

Gica Von Schpritz

>From: Gicabulla_

>am incercat, mi-a raspuns ca se fute,
>da zic ashtia ca are SIDA!

da tine vorbeam tzutzu skunp! ieshti singura mea bucurie!
MMMMMM!