Re.: Perla ortodoxa a saptamanii

1 view

ameri...@my-deja.com

"coren" <co...@isdn.net.il> wrote:
"
Rabinii ortodoxi s-au esprimat si saptamina asta :

"Cel mai mare dusman al tineretului, e computerul ".

Ce spui, americanule ?"

Cateva observatii de ordin general:
- Se pare ca ai uitat cine iti da sa mananci - nu musca mana care iti
pune in troaca.
- Dansii se refera la jocurile pe computer (si nu la computer ca atare),
care promoveaza cele mai josnice pasiuni in copii, tineri, adulti si se
pare (citindu-ti creatiile de pe scr) ca si la unii batrani. Acelasi
lucru se poate extrapola si la televizor.
De asemenea cred ca se refera in mod corect si la amortirea mintii prin
prea multa simulare si ignorarea realitatii. Mai sunt si alte pericole
ale computerelor, cum ar fi posibilitatea de supraveghere continua a
fiintelor omenesti, o noua forma de sclavie, mult mai crunta decat cele
anterioare sau prezente.
- Nu trebuie confundat computerul ca instrument cu aplicatiile sale
distrugatoare contra tineretului.
- Avem pe scr cateva exemple de tineri indobitociti de jocuri pe
computere (si nu numai), cu ale caror mesaje ne putem delecta zilnic.
Este interesant sa vezi ca efectul tembelizator al jocurilor pe
computere este acelasi in Romania, Franta, Noua Zeelanda, etc.
- Cred ca ai face bine ca sa dai intregul articol pe scr. Este unul care
admira mult sursa de care ai pomenit si poate, din respect, se va lasa
acolo la el, in NZ, de jocurile pe computere. Ii faci lui si familiei
sale un bine.
- In concluzie, ma bucur ca ti-ai lasat macar partial preocuparile
perverse si ne-ai dat ceva interesant. E si asta un fel de inceput.

"
"Parintele Porfirie (citat de Ierom. Hristodul Aghioritul, in cartea sa
La sfārsitul libertatii), intrebat fiind de catre staretul unei
manastiri, de ce n-ar spune ceva lumii despre acest subiect al cartilor
de identitate electronice si al numarului 666, a dat urmatorul raspuns,
si in el este cuprins intreg adevarul: Iata cum explica parintele de ce
unii desconsidera aceasta tema:

<<Si eu lupt pentru aceasta chestiune, insa in mod diferit. Am constatat
ca mintea omului, luptānd cu patimile este intunecata si nu vede.
Asadar, orice as spune, pentru ca aceasta minte a omului este lipsita de
lumina si nu vede fiind intunecata de patimi, cuvinetele mele nu vor
ajuta cu nimic.
De aceea, intregul meu efort este de a-l face pe om sa inteleaga ca, din
cauza patimilor lui este orb si de aceea este firesc sa nu vada
duhovniceste. Fac acest lucru pentru a-l indemna pe om sa-si curete
noastre>>.
Aceasta este azi o constatare obisnuita. Vedem teologi, oameni ai
spiritului s.a.m.d., care pe de o parte spun "Poate este asa" si pe de
alta parte "Poate nu este asa", aratānd astfel, nedisimulat ca ei insisi
sunt lipsiti de vederea duhovniceasca si sunt purtati de colo-colo:
"dusi de valuri, purtati in coace si incolo de orice vānt al
invataturii, prin inselaciunea oamenilor, prin viclesugul lor, spre
uneltirea ratacirii" Efeseni 4, 14).

din Ierom. Hristodul Aghioritul, La sfārsitul libertatii, Bucuresti,
1999 "

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Horia Stanescu

<ameri...@my-deja.com> wrote:

> Dansii se refera la jocurile pe computer ...

> care promoveaza cele mai josnice pasiuni

... care pasiuni, coane, zi repede ca sint deja excitat.

>Acelasi
> lucru se poate extrapola si la televizor.

Bai, care aveti televizor la voi acasa, aruncati-l la gunoi bai si
pocaiti-va, aia e cutia dracului, ce stiti voi. Ba, americane, e clar,
sarmanul de tine nici bani de televizor nu ai. M-am prins ce urmaresti tu
acilea, vrei ca aia de-ti platesc solda sa-ti dea televizor pe gratis si
pentru asta trebuie sa le bagi in cap ca Anticristul locuieste in
tembelizor.

> Avem pe scr cateva exemple de tineri indobitociti de jocuri pe
> computere (si nu numai), cu ale caror mesaje ne putem delecta zilnic.

Pai unde-i problema neamule, daca va delectati cu mesajele noastre inseamna
ca sintem si noi buni la ceva, cati pe lumea asta se pot lauda ca aduc
fericirea celorlalti?

> Este interesant sa vezi ca efectul tembelizator al jocurilor pe
> computere este acelasi in Romania, Franta, Noua Zeelanda, etc.

Domle, esti mare, cred ca ai aicea material pentru un articol de
specialitate care iti va aduce celebritatea, baaaa!

> In concluzie, ma bucur ca ti-ai lasat macar partial preocuparile
> perverse si ne-ai dat ceva interesant.

Bai americane, ma tem ca nu sti ce-i aia "perla", bai.

> E si asta un fel de inceput.

Iti spui io ce-i: asta-i razboi cu alte mijloace, bre!

coren

> [...]
>
> Ce spui, americanule ?"
>
> Cateva observatii de ordin general:
> - Se pare ca ai uitat cine iti da sa mananci - nu musca mana care iti

In ebraica, zicala zice "nu scuipa in farfuria din care maninci"
Deocamdata, paginii ii intretin pe religiosi. Deh, lucreaza din greu.
Alaltaieri, la TV au aratat cuponul salariilor de la "Hevra Kadisha" (ai ce
au grija sa ne ingroape) :cel ce imparte ceaiul, primeste NETO peste 4000 de dolari pe luna (patru mii de dolari). Cu asa o destrabalare, ne ingroapa de vi !

> [...]
> pare (citindu-ti creatiile de pe scr) ca si la unii batrani. Acelasi

> lucru se poate extrapola si la televizor.

Ba, tu nu ai invatat cumva la Yeshiva ? Handesti la fel !

> [...]
> ale computerelor, cum ar fi posibilitatea de supraveghere continua a
> fiintelor omenesti, o noua forma de sclavie, mult mai crunta decat cele

Asta da ! Culmea, ba !  Supraveghetoru de sus nu mai e singur !

> - Nu trebuie confundat computerul ca instrument cu aplicatiile sale
> distrugatoare contra tineretului.

Destept esti, ba ! Daca ai un cutit , poti curata cu el un mar, dar poti si ucide.
Pentru tine, orice e periculos !

> [...]

> Este interesant sa vezi ca efectul tembelizator al jocurilor pe
> computere este acelasi in Romania, Franta, Noua Zeelanda, etc.

Exact ca fanaticii de-aici :TV=tembelevizia !

> [...]
> admira mult sursa de care ai pomenit si poate, din respect, se va lasa
> acolo la el, in NZ, de jocurile pe computere. Ii faci lui si familiei

Nu ma cheama L. Curcanu, si nu vreau sa obosesc cititorii cu dobitocii .

> - In concluzie, ma bucur ca ti-ai lasat macar partial preocuparile
> perverse si ne-ai dat ceva interesant. E si asta un fel de inceput.

Cine vorbeste, simbolul perversiunii !
Daca religia nu bloca stiinta , se ajungea la tehnica secolului 20 in urma cu
sute de ani. De la Roma pin la Renastere, arta,stiinta au stagnat .Ai ca tine, mai
traiesc in Evul Mediu.

Fanatici religiosi din toate tarile, uniti-va ! Si internati-va in ospiciu !

Rakoczi Oliver

Corene ultima e cea mai buna zicala :)
aia cu uniti-va :
)))

roliver

Mai, nea Corene! Ca sa-ti citesc mesajul, acest instrument diabolic care se numeste Internet, m-a pus sa fac "download" de la Microsoft "support of Jewish language"! Te pomenesti ca mi-o fi trimis vre-un virus prin asta!
numai bine

ֿ coren <co...@isdn.net.il> דסברו ףפן לםץלב ףץזפחףחע: 383e...@news.bezeqint.net...

domnul...@my-deja.com

In article <81ma5v$t8f$1...@news4.isdnet.net>,
"Horia Stanescu" <stanesc...@libertysurf.fr> wrote:

> [...]

STOP!!!!!
BAAAAAAA STANESCULE BAAAAAAAAA CLOPOTARUL ARE DREPTATE BAAAAAAAA CA EL
ZICE DE STOARFA AIA DE CLARINETISTA BAAAAAAAAA STANESCULE BAAAAAAAAA
NUL MAI INJURA DEGEABA CA STIE EL AMERICANU CE ZICE!!!!!!!

> Iti spui io ce-i: asta-i razboi cu alte mijloace, bre!

ASA O FI BAAAAAAAA DA TE ROG SA NU TE IEI DE AMERICANU CIND ARE
DREPTATE!

--
DOMNUL PULOSUL, UN DOMN CU PULA ADEVARATA

Cristian Croitoru

Bre, astia de la MS e periculoshi rau (cel putzin in acceptia nazista - legionara), ca sustine pe evrei (de ex. la limbaj).
Ia zi, ba, arhanghele, care e parerea ta?!

S-auzim numai de bine,

Cristian Croitoru

Csaba Takacs

Cristian Croitoru schrieb in Nachricht <81n3th$c0j$1...@cantuc.canterbury.ac.nz>...
Bre, astia de la MS e periculoshi rau (cel putzin in acceptia nazista - legionara), ca sustine pe evrei (de ex. la limbaj).
Ia zi, ba, arhanghele, care e parerea ta?!

Salut Cristiane.

Lasa bre ca nu are timp. E ocupat cu ascutirea Palosului, Falosului, in ori-ce caz ascute ceva, poate limba?

Csaba

S-auzim numai de bine,

Cristian Croitoru

bro...@my-deja.com

nastrushnicilor !

uite c-am inteles si eu in sfârsit ca americanul e un bou sincer
ce n-am inteles e de ce s-a bagat pulosul aici, tocmai acum când
tromboza îi seaca izvorul pulii în mod iremediabil - ai ratat ocazia
unei retrageri linistite, deci vei ramâne sa mai poluezi secereul o
vreme cu injuraturile alea fara sare si fara piper (ca se poate si
altfel), dupa care tot vei pleca sau vei veni sub o forma diferita, dar
cu acelasi halou flatulent

roliver, ia mai baga-mi un mail sa-mi spui când bagi pe la conti, ca eu
mai am de gând sa mai trec pe-acolo de vreo doua ori in prima jumatate
a anului, poate radem o bere impreuna

Csaba Takacs

bronc01+AEA-my-deja.com schrieb in Nachricht
+ADw-81q0i0+ACQ-t34+ACQ-1+AEA-nnrp1.deja.com+AD4-...
+AD4-nastrushnicilor +ACE-
+AD4-
+AD4-uite c-am inteles si eu in sf+AOI-rsit ca americanul e un bou sincer
+AD4-ce n-am inteles e de ce s-a bagat pulosul aici, tocmai acum c+AOI-nd
+AD4-tromboza +AO4-i seaca izvorul pulii +AO4-n mod iremediabil

Ca ultima speranta. Poate se vor gasi citeva ortodoxe care se
urce intr+ALQ-un avion si sa sboare in jurul puli de 7 ori si asa sa
se vindece. Nu crezi? :-))

+AD4- - ai ratat ocazia
+AD4-unei retrageri linistite, deci vei ram+AOI-ne sa mai poluezi
secereul o
+AD4-vreme cu injuraturile alea fara sare si fara piper (ca se poate
si
+AD4-altfel), dupa care tot vei pleca sau vei veni sub o forma
diferita, dar
+AD4-cu acelasi halou flatulent
+AD4-
+AD4-roliver, ia mai baga-mi un mail sa-mi spui c+AOI-nd bagi pe la
conti, ca eu
+AD4-mai am de g+AOI-nd sa mai trec pe-acolo de vreo doua ori in prima
jumatate
+AD4-a anului, poate radem o bere impreuna
+AD4-
+AD4-
+AD4-Sent via Deja.com http://www.deja.com/
+AD4-Before you buy.

Csaba Takacs

Oliveeeeeeeeeeeer.

Tu sa nu rizi de berea de cluj.+ACEAIQAh-
Sa stii ca este cea mai buna doctorie din farmacia de bucatarie.
Ca purgativ : se consuma inaintea termenului de expiratie cu una
sau doua saptamini. Dupa expirarea termenului cu una sau doua
saptamini efectul se prelungeste pe masura.
Contra grippei : se incalzeste la vre-o 40 - 50 C+ALA- si se puna
bucati de cirnacior in el. Se maninca din farfurie sau direct din
oala. Dupa aia o uiti ca ai avut gripa vreodata. Galbinara dupa
aia se trateaza normal.

Si nu uita ca sint clujean. :-)))))
no Szerusz.

Rakoczi Oliver schrieb in Nachricht
+ADw-81rkdg+ACQ-1oj+ACQ-1+AEA-goliat.eik.bme.hu+AD4-...
+AD4-Hai pe 27 decembrie la Cluj .....vino acolo ca merg la
intilnirea unor
+AD4-chatisti de la twf----u chat.twf.ro...si tre sa stam de vorba
tri gagii
+AD4-tari :)
+AD4-
+AD4-unu ie poincare altu mis io al treilea ii din dirlos ...
+AD4-
+AD4-io am promis sa vin cu bere de BAia mare Hopchen Konig si niste
vinuri de la
+AD4-adresa
+AD4-
+AD4-
+AD4-ste.ktk.bme.hu/+AH4-roliver
+AD4-
+AD4-
+AD4-vino si tu cu un Pils de timisoara nepasteurizat si niste
weizen bier...
+AD4-
+AD4-ii radem porma pe clujeni :) cu Usrusu al lor cu tot..
+AD4-
+AD4-
+AD4-s-a facut:?
+AD4-
+AD4-
+AD4-
+AD4-
+AD4-roliver
+AD4-
+AD4-
+AD4-adresa de email
+AD4-
+AD4-rakoczi+AF8-o+AEA-hotmail.com
+AD4-
+AD4-
+AD4-cseao
+AD4-
+AD4-
+AD4-
+AD4-bronc01+AEA-my-deja.com wrote in message
+ADw-81q0i0+ACQ-t34+ACQ-1+AEA-nnrp1.deja.com+AD4-...
+AD4APg-nastrushnicilor +ACE-
+AD4APg-
+AD4APg-uite c-am inteles si eu in sf+AOI-rsit ca americanul e un bou
sincer
+AD4APg-ce n-am inteles e de ce s-a bagat pulosul aici, tocmai acum
c+AOI-nd
+AD4APg-tromboza +AO4-i seaca izvorul pulii +AO4-n mod iremediabil - ai ratat
ocazia
+AD4APg-unei retrageri linistite, deci vei ram+AOI-ne sa mai poluezi
secereul o
+AD4APg-vreme cu injuraturile alea fara sare si fara piper (ca se poate
si
+AD4APg-altfel), dupa care tot vei pleca sau vei veni sub o forma
diferita, dar
+AD4APg-cu acelasi halou flatulent
+AD4APg-
+AD4APg-roliver, ia mai baga-mi un mail sa-mi spui c+AOI-nd bagi pe la
conti, ca eu
+AD4APg-mai am de g+AOI-nd sa mai trec pe-acolo de vreo doua ori in prima
jumatate
+AD4APg-a anului, poate radem o bere impreuna
+AD4APg-
+AD4APg-
+AD4APg-Sent via Deja.com http://www.deja.com/
+AD4APg-Before you buy.
+AD4-
+AD4-

Ο Florin Predan <flo...@elec.canterbury.ac.nz> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
81s1s7$s07$1...@cantuc.canterbury.ac.nz...

> <ameri...@my-deja.com> wrote in message

> Ba, la tine cine nu se da cu fruntea de pamint pina ii crapa capul,
automat
> sufera "efectul tembelizator al jocurilor pe computere". Oare cine o fi
mai
> tembelizat?
>
> Te pupus

Vai Florine, ce te faci cind afla astia ca azi in N.Z s-a ales primu(a)
deputat transexual!!!! O sa zica ca esti un "voter" de a ei(lui)!
Hai noroc

Florin Predan

Florin Predan

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message

> Vai Florine, ce te faci cind afla astia ca azi in N.Z s-a ales primu(a)
> deputat transexual!!!! O sa zica ca esti un "voter" de a ei(lui)!
> Hai noroc

:)))) Dar Gogule, ce mai conteaza un deputat transexual pe linga cangurii de
care sint acuzat! Sa le explic cum sta treaba cu "ilictoratul" n-are sens

Oricum decit sa mai si pui sare pe rana, consoleaza-ma bre ca au iesit
laburistii (transexualul era de-al lor, fost "el" actual "ea", si a mai si
cistigat Coasta de Vest la distanta cu o palarie de voturi in plus) :((((

Numai bine

Florin

Ο Florin Predan <flo...@elec.canterbury.ac.nz> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
81smcf$5ul$1...@cantuc.canterbury.ac.nz...

Traiasca Laburistii, atunci!

Rakoczi Oliver

Tacima omule lasa -ma in pace ...io nu stiu cum fu pe vremea ta ursusul da
cind aud ca se bea imi vine o pofta nebuna sa le dau in kap :) aia nu ie
bere mai ...

ti-am zis bere pilsen nepasteurizata de timisoara din poarta fabricii
luata cum meri cu tramvaiul 6 din badea cirtan catre fosta fabrika de
produse din mecanica fina..zau asea...

roliver

adok neked egy kobanyai Sort csak ne meselj tobbet nekem Ursus sorrol:)

81ulee$ngj$1...@cantuc.canterbury.ac.nz...

> "gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message

> Sa traiasca neamule, de ce nu!!
>
> Florin

Printre alti, si ei! Nu-s sufletele si ei?
Noroc!

Florin Predan