despre scr

mihai.ch...@usa.net

ma doar in cur cind cineva oricare ar fi creeaza personaje
si se distreaza pe seama altora. De fapt de multe ori iese
haios. Vi pe scr si te distrezi. Ce ma supara insa este cind
oamenii ataca valorile. Asta nu o pot inghiti. Nu-mi place
cind unii batjocoresc mortii. Inteleg, ne pisam pe Hitler.

bun, sint de acord, doar dintr-un anumit punct de vedere.
Am fost crescut crestin-ortodox. In momentul de fata sint
ateist. Datorita educatiei nu pot tolera ca cineva sa se
pise pe mormintul cuiva. Oricare a fost acela. Nu pot tolera!
Il urasc pe Sartre pentru gestul lui. Este imposibil sa te pisi
pe mormintul cuiva. Inteleg, il urasti pe Stalin, pe Ceausescu
dar asta nu inseamna ca te duci si te pisi pe mormintele lor.

Mai exista un aspect.

Exista aici pe scr intelectuali exceptionali. Ei te pun pe un
kill list. Nu existi daca nu te plac. Cum diversitatea este destul
de mare, iar ingustimea lor este destul de vasta fiindca un
exceptional intr-un domeniu si-l rezerva, exceptionalul tinde sa
ramina singur. Cu alte cuvinte exceptionalul, geniul, tinde
sa o ia la laba. Un obicei care se regaseste la animale.
Cica cerbii si-o freaca primavara de cojile copacilor, asemanator
geniilor de pe scr: iacomi, petre, mircea etc...

Mihai Chivulescu

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

DOMNITZA

>From: mihai.ch...@usa.net
>Date: Sat, 04 December 1999 06:17 AM EST

mishule,

mesajul tau ar fi fost receptionat, rumegat, ar fi adus niste 'ingrasaminte'
mintale si chiar resultate scontate daca nu ai fi avut 'nevoia' sa
impestritzezi 'pachetul' cu:

"ma doare-n cur "
'ne pisam'
nu pot tolera/nu pot tolera ...
'ingustimea LOR este destul de vasta'
'exceptionalul, geniul, tinde sa si-o ia la laba'
'animalele si-o freaca ... asemanator :lista'

"Ei" nu te-au pus pe kill list: tu i-ai fortat sa dea bir cu fugitii. in fata
avalansei de personaje dezgustatoare/feroce create de tine,( create in nevoia
de sustinere a tezei tale de mai jos) acesti oameni au gasit de cuviinta sa
'dispara' in loc sa stea , sa se lupte cu tine , sa te domesticeasca si astfel
toti sa fim impreuna, sa ridem, sa fim haiosi si sa ne bucuram de aceasta 'mica
cafenea romaneasca'.

******>ma doar in cur cind cineva oricare ar fi creeaza personaje

Aristonykos

mihai.ch...@usa.net scrie:

> [...]
>de mare, iar ingustimea lor este destul de vasta fiindca un
>exceptional intr-un domeniu si-l rezerva, exceptionalul tinde sa

Ingustime? Te referi voit-vituperativ la canalizarea totala a efortului
intelectual al unor oameni exceptional dotati. Astia sint compensati insa de
soarta cu capacitatea unica de a crea.

>Cu alte cuvinte exceptionalul, geniul, tinde
>sa o ia la laba. Un obicei care se regaseste la animale.
>Cica cerbii si-o freaca primavara de cojile copacilor, asemanator
>geniilor de pe scr: iacomi, petre, mircea etc...

Imi amintesti de una din insultele rusnacilor (desi nu stiu ruseste) -
nekulturny (sau asa ceva). Cei pe care'i numesti nu s'au dat niciodata de
genii: ori au exprimat opinii (de regula cu dovezi documentare serioase), ori
au tinut (pe gratis) mici prelegeri interesante.

Tu ai impresia cumva ca ai rupt inima tirgului prin intermediul personajului
prezent? In cel mai bun caz, ai reusit sa'l agasezi pe Americanu, care, intre
noi fie vorba, nu e victoria lui Bibi, dat fiind ca'i usor de dibuit ce butoane
trebuie apasate sa'l faci sa topaie.

DOMNITZA

>From: arist...@aol.com (Aristonykos)
>Date: Sat, 04 December 1999 09:47 AM EST
>

>Sint convins ca aici gresesti. Multi nu mai apar pentru ca nu au cu CINE sa
>dezbata ceva. Nu e chestie de teama de a fi ridiculizati, ci pur si simplu de
>lipsa totala de stimuli.

'stimuli' la care te referi sint idei ... ca ideile sa existe ( cit mai
diverse si mai interesante posibil) este nevoie de existenta mintiilor, a
persoanelor reale nu a unei singure persoane cu 100 de sn-uri.

Cine dracu crezi tu ca are chef de cearta cu >moliile?

parintele cleoapa, poate?

>Cade in aceeasi categorie cu privitul la uscarea vopselii pe pereti.

e mai bine sa O cureti, sa dai un strat nou si sa inviti prietenii la un pahar
de ... vorba!

ce zici? :))

Aristonykos

domn...@aol.com (DOMNITZA) scrie:

> [...]

dezbata ceva. Nu e chestie de teama de a fi ridiculizati, ci pur si simplu de

lipsa totala de stimuli. Cine dracu crezi tu ca are chef de cearta cu moliile?

Aristonykos

>From: domn...@aol.com (DOMNITZA) scrie:

>'stimuli' la care te referi sint idei ... ca ideile sa existe ( cit mai
>diverse si mai interesante posibil) este nevoie de existenta mintiilor

Idei au toti, de unde si termenul de "idiot". Chestia cu "interesante" e unde
incep sa intervina dificultatile. Altii, de'un parezamplu, n'au idei multe, dar
sint fixe.

>parintele cleoapa, poate?

Uite, vezi, facind haz de cei chemati de Facator, nu'i chestia de cel mai bun
gust posibil. Si uite asa incepe alunecarea pe pirtia ce duce direct la troaca.

>e mai bine sa O cureti, sa dai un strat nou si sa inviti prietenii la un
>pahar
>de ... vorba!
>

>ce zici? :))

Mda, ce sa zic, vorbind discutii suna a foarte atragator, dar ca sa pot sa
intru "in priza", imi trebuie un stimul, ceva ... De exmplu, ma omor dupa
poezele care fac aluzie (mai mult sau mai putin directa) la ce destept si
frumos sint eu, fruntea heliopolitilor.

Stai asa o clipa si nu te supara, ca doar glumeam putin.

M. :)))))))

DOMNITZA

>From: arist...@aol.com (Aristonykos)
>Date: Sat, 04 December 1999 10:37 AM EST

>Idei au toti, de unde si termenul de "idiot".

esti sigur? ia lanseaza-te intr-o pologhie descriptiva a termenului 'idiot'!
poate ne vei inveseli cu creativitatea celor 161 puncte ale ai qului tau!

>Uite, vezi, facind haz de cei chemati de Facator, nu'i chestia de cel mai bun
>gust posibil. Si uite asa incepe alunecarea pe pirtia ce duce direct la
>troaca.

ba deloc!
faceam haz de 'moliile' tale, ma jucam cu cuvintele, mi-l inchipuiam pe
parintele cleoapa undeva in sihastrie, curatind moliile din chilioara ... molii
care poate i-au inspirat acea viziune a 'dracilor ce trageau stele de pe cer cu
cozile lor apocaliptice'!

:))

Floartza

>From: mihai.ch...@usa.net

>Datorita educatiei nu pot tolera ca cineva sa se
>pise pe mormintul cuiva.

Nu zau !!!

>Cica cerbii si-o freaca primavara de cojile copacilor,

Cerbii fac o gramada de nebunii....
Cand eram copila, bunica, de la tzara, obisnuia sa'mi zica pe la sfarsitul
verii - gata s'a terminat cu baia la garla ca s'a pisat cerbu'n apa LOL

Biete ale Patriei rauri LOL

Tot respectu,

Florica F.

LuNecibunu

bulica/frostu,

vreu sa sti ca am si ieu di rizolvat civa angarali, asa ca ti vad mai tirziu,
bre ... tot pi virtual, na-i grija!

voiam numa sa ti instiintzaz ca io nu dau bir cu fugitii, daca murim , murim
amindoi pi baricadi, bre!

:))

mihai.ch...@usa.net

In article <19991204094145...@ng-fr1.aol.com>,

arist...@aol.com (Aristonykos) wrote:
> [...]
efortului
> intelectual al unor oameni exceptional dotati. Astia sint compensati

Tocmai am cunoscut un american (are 6 diplome universitare dintre
care doua sint phd: computer science si psihologie). Tipul este un
businessman exceptional. I-am exprimat admiratia mea (pot discuta
cu el orice fel de subiect, de la Wittgenstein, la Oedip Rege al
lui Passolini), pe deasupra el stie sa faca afaceri, stie sa atace
o problema si s-o rezolve. Ii vorbeam de intelectuali romani, in mare
parte niste lunateci. Antrenati de catre mamicele lor, care au
bagat meditatii si i-au cocolosit, geniile carpatine abia asteapta
primavara sa si-o frece de cojile copacilor. Chiar recent am vazut
un posting despre Ana Blandiana care intrebata fiind cum de s-a ajuns
la solutia Constantinescu ne-a explicat influenta ei pe linga
Coposu. Intr-un posting mai vechi relatam despre aventurile lui Rusan,
sotul Blandianei in gastile boeme (in care securistii/securistele
erau bine reprezentate) din Bucurestii ceausesti. Din cauza unei
poete excelente (sa nu uitam poeziile ei din Amfiteatru) un N.Manolescu
a fost eliminat de catre Coposu si inlocuit cu Constantinescu,
un dragalas de fapt, dar fara merite pentru o munca atit de grea.

Un popor intreg sufera din cauza intelectualului roman, un "labagiu".

> [...]
care, intre
> noi fie vorba, nu e victoria lui Bibi, dat fiind ca'i usor de dibuit

Stiu o chestie, am venit cu multe idei, cu multe subiecte
si ca indivizii care bruiaza scr-ul (voit sau din vanitate) au
avut vremuri foarte grele din cauza mea. "Intelectualii" de mai
sus s-au retras de obicei. Si inca o chestie. Tipii nu s-au dovedit
corecti. Am enuntat citeva idei cunoscute in anumite cercuri
intelectuale in schimb ei m-au acuzat de diletantism (cind eu de
fapt nu am pretins niciodata ca sint istoric), ca as fi iudeo-bozgor,
cind eu sint roman ardelean,
si alte asemena replici (demne de un intelectual roman, specificul
national cu alte cuvinte). In momentul cind am inceput sa public citate
au dat-o pe cotite. Astia sint intelectuali brincinari, nu au scrupule,
nu au morala. Nu au curaj.

Mihai Chivulescu (unul cu curaj).

Aristonykos

mihai.ch...@usa.net scrie:

>Un popor intreg sufera din cauza intelectualului roman, un "labagiu".

Nu te supara ca nu'ti mai citez restul "postului", dar, desi te dai de
ardelean, o intorci ca la Ploiesti. Parca discutia era referitoare la
intelectuali care participau pe SCR si pe care ii arunci de'a valma in
condamnarea colectiva a "intelectualului brincinar".

Ce dracu are Ana Blandiana, cu Iacomi sau Mircea?

Nu fii alunecos cu mandea, ca nu tine miscarea.

>Am enuntat citeva idei cunoscute in anumite cercuri
>intelectuale

Credeam ca "telectualii" sint labagii si nu'i agreezi? Asa cum ai tu dreptul sa
argumentezi ce'ti doreste pipota (si'o faci cu prisos), asa au si altii dreptul
sa argumenteze continuitatea daco-romana pe teritoriul carpatin. Adevarul e
oricum pe undeva, pe la mijloc.

>ca as fi iudeo-bozgor,
>cind eu sint roman ardelean,
>si alte asemena replici (demne de un intelectual roman, specificul
>national cu alte cuvinte)

Iete fleosc! Pai tu nu esti tot "intelectual roman"? Sau te crezi atipic? Eu
ti-am batut saua odata cu narcisismul, dar probabil m'ai categorisit si pe mine
drept labagiu, idot, etc. E un subterfugiu mental convenient si probabil, ca
mecanism de ajustare, te ajuta, but it don't make it so.

>Mihai Chivulescu (unul cu curaj).

Aristonykos (altul cu curaj)

Aschiuta

arist...@aol.com wrote:

>mihai.ch...@usa.net scrie:

Iar mai jos:

>Aristonykos (altul cu curaj)

Doi curajosi labagii din care cauza sufera intelectualul roman!

A666Z2000

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Newsgroups: soc.culture.romanian

>Doi curajosi labagii din care cauza sufera intelectualul roman!

De ce sufera? Daca cei doi sunt labagii nu inseamna ca sunt impotenti. Sa
insiste.

bro...@my-deja.com

ma-nduiosezi, dulce mica !
uite ca te gaseste omu' si când e mai pe bune, nu numai la frectii
vindicative
când vii la o cafa ?

bro...@my-deja.com

domnitzo draga,

de ce te deranjeaza aparitia in text a unor cuvinte care nu se gasesc
prin dictionarele uzuale ? sponsorizezi in vreun fel continuitatea
pudorii in etimologie ?

acest forum se compune in majoritate din texte scrise (exceptānd
rāgāielile pulosului, de exemplu); daca toti oamenii mai cititi
reactioneaza astfel putem interzice cam 80% din tot ce este acceptat
azi in categoria de "cultura"
daca ai ales sa intorci capul cu rusine, pastreaza aceasta atitudine
pentru tine, prefera deci un mod de exprimare care privilegiaza
subiectivitatea (mie mi se pare ca ar suna mai bine daca...), nu te
erija in aparator al codului moral

expresii ca "ma doare in cur" lipsesc din dictionare doar fiindca
labagiii care scriu aceste dictionare - si care stiu foarte bine, ca
noi toti, ce inseamna - pun pudoarea in fata rigorii stiintifice

tin vag minte (eram copil) ce bālci a creat initiativa lui graur de a
scoate in lume cuvāntul "cur".
nu-mi dau seama daca ignorarea acestor cuvinte romānesti poate duce la
disparitia lor, tind sa cred ca nu, deoarece se propaga oral de prea
multa vreme si rolul lor e preponderent oral - exceptānd imprumuturile
stilistice - si limbile au o dinamica proprie care face sa se modifice
periodic vocabularul curent urmānd legitati aproape matematice, nu stiu
daca generalizarea alfabetizarii a adus modificari in limbile
popoarelor care au profitat de aceasta din urma

rasuflu usurat, sper sa te citesc mai des asa decāt rascolind
scandaluri private - pe cine dracu intereseaza asa ceva pe un sit ca
acesta ? alea-s chestii de publicat in reviste pentru babe (neue post,
pentru ines)

cu bucurie
bronc

bro...@my-deja.com

interpretez mesajul asta ca pe o chemare a susnumitelor genii pe scr

cred ca nu ai nici o sansa sa-i aduci pe net prin acest tip de mesaj,
fiindca par sa reactioneze doar la subiectele in care sunt competenti,
vrānd astfel sa se profileze in raport cu neprofesionalismul celor care
cauta discutia de obicei (fara sa vreau sa jignesc pe nimeni, fac
acelasi lucru, incerc sa-mi confrunt opinia cu cele ale unor
participanti avizati)

de aceea tind sa adopt parerea cuiva care a presupus ca acestia nu
surfeaza gratuit ca noi ailalti, ci fiindca sunt platiti pentru asta

ar putea sa nu fie valabil pentru toti, si s-ar putea sa fie platiti si
ceva semidocti fiindca cei care platesc sunt doar cei care au bani, nu
cei care detin monopolul cunoasterii

cauti aici intelectualul universal ?

bucura-te ca mai ai cu cine sta de vorba din cānd in cānd, ca zau ca am
avut impresia in ultima saptamāna ca aici nu se poate decāt injura si
da in judecata

servus

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: Sun, 05 December 1999 11:29 PM EST

>Iar mai jos:

>Doi curajosi labagii din care cauza sufera intelectualul roman!

mata vrai sa zici ca aia ie boala da care sufere i'telectualu roman ?!

Archivist4

> [...]

>scandaluri private - pe cine dracu intereseaza asa ceva pe un sit ca
>acesta ? alea-s chestii de publicat in reviste pentru babe (neue post,

Bai Poponel

De ce te legi de Domnitza? Chiar acum vre-o cateva minute te-ai legat si de
Clara fara ca ea sa m-ai fie pe acest Bord de foarte multa vreme. Cum i-tzi
permitzi sa te legi de o doamna adevarata care nu tzi-a greshit cu nimic, dar
pe mahalagioaica de Ines nu indrazneshti decat sa o faci baba care citeste
reviste de scandal. Tu crezi ca lumea nu s-a prins ca niciodata nu i-ai
corectat gramatica lui bortzoasa dar acum vi sa telegi de Domnitza findca nu
scrie porcarii ca Ines. Sa-tzi fie rushine ca te legi de toate doamnele, na-i
decat sa-tzi ridici tzoapa in slavi, asta e treaba ta daca te are la mana cu
dosarul, dar nu te m-ai lega de doamne adevarate care nu tzi-au facut nimic.
Cu ce te are la mana cheala daca tu a-i ramas singurul care vi sa faci scandal
doar ca sa iei apararea unei turnatoare. Vad ca a-i terminat cursurile de
filozofie de la Ferentari dupa ce te-ai facut de c*** discutand cu o tzoapa
care vinde tanpoane folosite dar acum incepi alta tactica sa te legi de toate
femeile de pe scr in afara de bortzoasa. Hai marsh inapoi in cusca la mata care
te-a invatzat sa vorbesti porcos.

Marius Iacomi

mihai.ch...@usa.net scrise:

[...]

> [...]

> cind am inceput sa public citate au dat-o pe cotite. Astia sint
> intelectuali brincinari, nu au scrupule, nu au morala. Nu au curaj.

Datorita faptului ca in textul de mai sus exista o suma de neadevaruri
si inexactitati grave, ma vad nevoit sa revin cu unele precizari:

1. Nu am de dat socoteala nimanui de mesajele carora aleg sa le
dau un raspuns. In consecinta, am dreptul deplin sa nu imi pese de
activitatea "publicistica" pe scr a oricarui contribuitor al acestuia,
in particular a unui oarecare "curajos" care semneaza M.C.

2. Pentru a nu da nastere la interpretari neconforme cu realitatea, am
sa spun ca odata epuizat bagajul (destul de sarac) al ideilor de fond
expuse de acest domn pe scr, nu are rost sa continui o discutie devenita
pentru mine inutila din urmatoarele motive:
- lipsa unui raspuns suficient de coerent obiectiilor principiale pe
care le-am formulat la adresa teoriilor sale;
- lipsa rigorii in interpretarea unor date disparate (provenita din
diletantismul pe care singur M.C. si'l recunoaste);
- prezenta unor formulari nepoliticoase si a unor insinuari total
deplasate la adresa mea in mesajele lui M.C. care il descalifica moral.

Cum dintr'o astfel de discutie publica nu ma pot alege cu un schimb
constructiv de idei suficient de interesante din punctul meu de vedere,
si cum nu tin cu tot dinadinsul sa ii ofer prilejul lui M.C. sa isi
etaleze cunostintele de argou in asociere cu numele meu, rezulta clar
ca nu am de ce sa mai intervin.

3. Singurul lucru pe care l-am remarcat intr'adevar la M.C. este lipsa
pregatirii de specialitate, amatorismul afirmatiilor sale. Nu am afirmat
niciodata despre el ca ar fi "iudeo-bozgor" sau alte aiureli pe care el
mi le-a atribuit in mod repetat si eronat, in pofida observatiilor pe
care i le-am facut de cateva ori cum ca se afla in greseala.
In ceea ce priveste diletantismul domniei sale, lucrul este deranjant
in masura in care el incearca sa echivaleze concluziile sale cu acelea
ale specialistilor in domeniu sau sa nege caracterul stiintific al unor
domenii ale cunoasterii care ii sunt vadit straine. Ar fi mult mai bine
daca domnia sa ar medita la remarca lui Densusianu de acum mai bine de
jumatate de veac: "[...] filologia nu mai este paragina de altadata, ca
sa poata oricine vagabonda prin ea, -- cativa care o cultivam am facut
din ea o stiinta si ca sa te apropii de hotarele ei, trebuie sa ai
oarecari cunostinte sigure [...]".

4. Timpul meu este limitat si nu sunt la dispozitia lui M.C. sau a
altcuiva pentru a ii da replica la orice mesaj ce i-ar trece prin cap
sa il publice pe scr. Totusi in acea masura limitata, am raspuns la
unele "citate" de-ale sale, primind uneori in schimb replici ce eludau
fondul chestiunii discutate, iar alteori nimic. Si in acest caz, ar fi
fost o pierdere de vreme sa mai postez ceva pe scr legat de subiect.

5. "Curajul" lui M.C. se rezuma in a posta pe scr niste opinii mai mult
sau mai putin justificate, asortate regulat cu mostre de limbaj agresiv
si indecent, de ordin general sau la adresa altor contribuitori. Nu vad
de ce ar trebui sa ma conformez listei de prioritati si scarii de valori
proprii intelectului domniei sale, mai ales cand "curajul" nu il duce
nici macar pana la a semna cu propriul sau nume.

6. Grupul de insinuari stupide cu care M.C. m'a gratulat de-a lungul
"carierei" sale pe scr nu merita, desigur, nici un fel de raspuns.

Cu bine,
M.M. de M.

PS -- Pana astazi, M.C. nu se afla in killfile-ul meu: in pofida unui
limbaj inadecvat, unele idei ale sale erau de bun simt. Din motivele
care rezulta clar din lectura primului paragraf citat mai sus, domnia
sa nu va mai avea ocazia sa beneficieze raspuns din partea mea. In
consecinta, il anunt ca de astazi inainte nici nu ii voi mai citi
mesajele intrucat PLONK-o-MATIC-ul se va ocupa de ele cu succes.

Archivist4

> [...]

>de aceea tind sa adopt parerea cuiva care a presupus ca acestia nu
>surfeaza gratuit ca noi ailalti, ci fiindca sunt platiti pentru asta

Bai Radule

Vezi ca io nu m-am luat de domnul Iacomi, domnul Petre, etc cand am zis ca unii
sunt platitzi pentru postinguri, astia doi sunt domni intelectuali adevaratzi
nu ca tine si ca bortzoasa pe puncte cu clasa muncitoare in frunte. Io cand am
scris atunci la tine m-a refeream ca esti platit sa te iei tot tinpul de
religie ca sa gasesti antisemitzi ca sa mananci si tu o paine, nu m-am legat
niciodata de intlectualii adevaratzi care au discutzii foarte interesante de la
care pot invatza foarte multzi. Io tot atunci am scris si despre Pulosul si
Ines care scriau mesaje foarte porcoase si am scri ca poate sunt platitzi si ei
ca si tine ca sa faca reclame la Talkway, dar Ines nu cred ca primeste bani
pentru mesajele ei porcoase, ea saraca are nevoie sa scrie prostii findca nu
cred ca s-a m-ai atins vre-un barbat de ea vreodata.

>bucura-te ca mai ai cu cine sta de vorba din cānd in cānd, ca zau ca am
>avut impresia in ultima saptamāna ca aici nu se poate decāt injura si
>da in judecata

Asta vorbeste cu Ines ca sa nu m-ai tot amenintze pe toata lumea shi s nu m-ai
tot scrie porcarii de care le este rushine la toata lumea care are educatzie.
Vezi pe dejanews cum se tot lua de domnul Dorin Petre si de domnul Iacomi cu
nishte porcari ca la usha cortului.

Arclivist4

> [...]

>Vezi pe dejanews cum se tot lua de domnul Dorin Petre si de domnul Iacomi cu

Ines

Se pare ca ai atras asupra ta un val de antipatie prin actionarea in judecata a
lui horia. Din cate Em-uri (cu argumente de bunsimt si dovezi copy_and_paste
din postin_gurile tale) am primit in ultimile 2 zile, nu pot decat sa
concluzionez ca esti "pe mana moarta" (ai jucat vreodata poker?). Probabil ca
vei pierde o caruta de bani, din moment ce se pare ca s-a format o adevarata
coalitie impotriva ta. Iata ce mi s-a comunicat, printre altele, de catre
un(o?) avocat(/a?) din NY care incearca s-o lalaiasca (ca vezi matale, ea nu
stie exact, dar doar incearca sa ajute...partea vatamata):

<<Pana si o exaltata mediocra precum Domnitza ar sti sa faca urmatorii
elementari 4 pasi de dans [valsand cu imensa cantitate de dejectii a
reclamant(ului/ei), traduse in engleza]:

1. scrisoare* catre comunitatile evreiesti din U.S - Texas - Dallas (u've got 2
find the right names/addresses; I'm not in that kind of business. Just do a
search). Rezultatul: X ar deveni instantaneu persona nongrata;

2. scrisoare*(cu tonele de lături traduse in engleza, sper ca ai inteles ca la
asta ma refer in 1-2-3-4) catre Business Association/s din Texas AND
Dallas_Texas;

3. scrisoare* catre The Board of School/s (nu stiu exact cum se numeste, but
once again: DO A SEARCH!) unde sa explici ca o mama/tata atat de denaturat/a nu
poate creste decat niste criminali in cortul ei. Ma refer, evident, la copii.

wake up!

* scrisorile trebuie sa fie concepute profesional, fara nici un pic de patima,
dar TRADUCERILE TRE' SA FIE ACCURATE. Tu nu stii cine sunt si eu nu'ti scriu in
stilul meu. Daca vrei sa te ajut o s'o fac pe gratis. >>

Punctul 4 e de o duritate exceptionala si nu cred ca e cazul sa-l postez. Cel
putin nu acum. Faptul ca scroafa (sau scroful?) incearca sa ma imite cu
cestiuni ieftine precum /( ) _ TRE' si, eventual, modul de exprimare, sper sa
nu te induca in eroare. Desi pe mine m-a scos din pepeni. Si la proxima
provocare il(/o?) desfiintez! "1 more leter end ull pei the price"... se aude
la NY sau cine pula mea vrea sa ma impersoneze?

Dr.Horst

<bro...@my-deja.com> wrote :

> [...]
> cauta discutia de obicei (fara sa vreau sa jignesc pe nimeni, fac
> acelasi lucru, incerc sa-mi confrunt opinia cu cele ale unor

Domle, asteapta sa te mai coci putin pe scr si p-orma da-ti cu presupusu.
Habar n-ai tu ce-i poate pielea lu Chivulescu. Toate sansele sint de partea
lui. Sper ca vazusi ca n-ai avut dreptate.

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>mata vrai sa zici ca aia ie boala da care sufere i'telectualu roman ?!

Nu stiu la ce te referi, curaj sau laba? Ori poate... amandoua?

Dr.Horst

Arclivist4 <arcli...@aol.com> cica :

> [...]
aude
> la NY sau cine pula mea vrea sa ma impersoneze?

Domle, tomnai ma pregateam sa-ti dau adresa, da acu nu ti-o mai dau, ca nu's
ce sa mai cred, am impresia ca de la ultima betie te-ai udat nitel in
pantaloni. Daca esti catelus cuminte si iti ceri frumos scuze poate te-o
primi stapana inapoi in cusca. Da libertatea furata sa plateste: pe viitor
nu mai pupi tu plimbare singur, o sa te tina in lesa.

Arclivist4

> [...]

>primi stapana inapoi in cusca. Da libertatea furata sa plateste: pe viitor
>nu mai pupi tu plimbare singur, o sa te tina in lesa.

muie, oare, oleaca trist ca "nu's ce sa mai cred"? Desi mi-am risipit ceva timp
incercand sa va dumiresc ca io miss 100% neutru vis-a-vis de cacatul secerist,
voi n-ati binevoitara sa ma credeti, desi mi-ati trimis selectiuni din anumite
Emuri. Si care ar fi, din punctul matale de vedere, ratiunea pen' care'mi versi
cafeaua pe macrame? Faptul ca am postat un fragment din Emul tau? Din cate am
inteles (si sunt sigur de asta), ceea ce am postat io tu ai primit de la o
persoana binevoitoare... Din Emul tau catre mine n-am copy_and_paste un singur
cuvintel de-al tau, ci doar un mic fragment din polologhia pe care mi-ai
trimis-o ca sa ma rogi sa-ti fac io traducerile in engleza. Ti-am spus ca nu am
chef si timp si n-ai decat sa apelezi la persoana care ti-a dat
(l)indic_atiile.

OK, acu' poti sa-mi dai adresa

Dr.Horst

Arclivist4 <arcli...@aol.com> wrote :

> OK, acu' poti sa-mi dai adresa

Domle, io vorbeam de adresa mea, ce ti-ai inchipuit. Si te credeam mai istet
ca s-o afli si singur (pe-a mea, bineinteles, ca p-ailalta n-o am habar, cu
tot regretul domle, c-as vrea sa te servesc si nici pe alina n-am reusit s-o
contactez). Desolé. Da io tot imi mentin parerea ca esti "poule mouillée"
(daca nu sti esact ce-nseamna pune-i o-ntrebare lu alina la telefon, ca
e-mailul am impresia ca il are blocat).

DOMNITZA

>From: bro...@my-deja.com
>Date: Mon, 06 December 1999 10:27 AM EST
>

>cauti aici intelectualul universal ?(pe scr?)

YEAP!

and it(the hermaphr) was found, it's ... YOU... the one and only!!!

:)))

DOMNITZA

mishule,

pliz, spune-i hoastei de 'muti' sa-ti faca un ceai de coji de mac si sa nu te
trezeasca pina nu-i ceri tu!!!

ai mare nevoie de odihna!

pleeeeeeeeeez!!!!!!!!!!!

worried, d

mihai.ch...@usa.net

In article <82gkl0$fdn$1...@nnrp1.deja.com>,

bro...@my-deja.com wrote:
> interpretez mesajul asta ca pe o chemare a susnumitelor genii pe scr

Nu mai merge. I-am provocat eu pe tot felul de chestii, habar nu
au gagii cite le-am facut. Cum dau de un teren alunecos pentru
ei, o iau la fuga. Sincer sa spun ii inteleg. Cind am intrat pentru
intiia oara pe scr intentia mea fost sa am conduita, sa am o tinuta.
Curind mi-am dat seama ca nu merge. Cel putin nu pentru mine.
De exemplu Mircea a intrat in mine pe tema "rolul lui Maniu in
pastrarea ordinii in Viena anului 1918". El sustinea ca acest rol
l-a avut in Praga. Realitatea este ca niste trupe de ostasi
romani transilvaneni din Brasov au tinut oridinea in Praga, dar grosul
romanilor transilvaneni (ii inteleg si pe banateni) au fost activi
in Viena. Urmarea acestui rol al lui Maniu si al armatei formate
din ostasi romani ai armatei imperiului a fost actul de la 1 Decembrie
1918 in care rolul Bucurestiului a fost cel etern: LABA.

Cind ai de a face cu regatenii ("intelectuali", in ghilimele inseamna
ca punct accentul pe acest testicol gramatical) infailibil intri
intr-o disputa pe teme nationale. Adapindu-se dintr-o cloaca pe
care noi o alimentam cu urinarile noastre zilnice ei au sentimentul
ca occidentul curge prin vinele lor. Ii inteleg, au pe undeva dreptate,
in definitiv noi sintem vestici, prin urmare si urina noastra are
izme vestice. Dar de aici pina ca ei sa se declare occidentali este
o distanta imensa.

> cauti aici intelectualul universal ?

Sincer sa spun am venit cu elan nebunesc din Romania. Speram sa pun
oamenii in actiune. Imi inchipuiam internetul un loc unde noi astia
originati in Romania schimbam idei, construim solutii, luam hotariri
ca intr-un guvern virtual. De fapt imi inchipuiam o societate civica
virtuala. In schimb am intrat intr-o cloaca. Iar conduita acestei
cloace este data de niste "intelectuali".

> bucura-te ca mai ai cu cine sta de vorba din cānd in cānd, ca zau ca
> am avut impresia in ultima saptamāna ca aici nu se poate decāt injura
> si da in judecata

> servus

vanitati, enorm de multe vanitati.
Mai stii, poate si interese politice.
In definitiv scr-ul este cel mai public loc.
Sint foarte multi cei care controleaza ideile. Prea putin
ca sa le inobileze. De exemplu eu sustin ca demersurile
mele au avut un scop inobilator. Pur si simplu am atacat
miturile fondatoare romanesti fiindca sper intr-o Romanie
moderna, nu una dominata de monstrii trecutului (cei mai
recenti fiind aia comunisti). Trebuie sa schimbam axiomele
sistemului daca aspiram spre un nou statut. Sfincsii postulatelor,
acei "intelectuali" intepeneti in proiect (ca sa-l parafrazez
pe Liiceanu) distrug scr-ul dintr-un fatalism. Ei sint
mindri de el, il denumesc specificul lor national, ala
continuu...........u, mioritic, samd.

Sint fericit totusi ca am anticipat niste evenimente petrecute
ulterior in Romania. Chiar nebun nu sint(dar mai stii?).

Mihai Chivulescu (un roman normal)

marc...@planetaccess.com

In article <82at7v$okt$1...@nnrp1.deja.com>,
mihai.ch...@usa.net wrote:> ma doar in cur cind cineva oricare
> [...]
> haios. Vi pe scr si te distrezi. Ce ma supara insa este cind
> oamenii ataca valorile. Asta nu o pot inghiti. Nu-mi place

Incercati sa spuneti ca "valorile" in viata pot si chiar e "haios" sa
fie atacate, in timp ce valorile decedate nu (desi acestora din urma
oricum nu le mai pasa)? Ceea ce constat eu e ca opinia dv. este
impartasita de majoritatea contribuitorilor scr, ceea ce a condus -
cred - la actuala stare de lucruri, de care va plangeti chiar si dv.:
acest NG a devenit un loc unde "valorile" sunt si se simt excluse,
unde, ca sa fii acceptat, trebuie sa eviti banuiala ca ai putea fi
o "valoare". Am pus "valoare" intre ghilimele ca sa arat ca notiunea
respectiva este relativa. "Valorile" de pe scr, de exemplu, nu pot fi
stabilite decat printr-un proces de auto-comparare la care se supune in
mod involuntar fiecare participant. Atunci cand majoritatea
participantilor se simt in mod instinctiv sub nivelul unei anumite
persoane si au tendinta de a minimaliza si chiar infiera calitatile
acesteia se poate considera ca persoana respectiva este o "valoare".
Confirmarea vine din faptul ca majoritatea participantilor incep sa
atace persoana respectiva, sa-i vaneze greselile, s-o discrediteze, s-o
provoace la dueluri mai mult sau mai putin intelectuale. De remarcat
faptul ca nu este suficient ca cineva sa se autodeclare drept "valoare"
(aducand argumente de genul IQ, diplome, experienta etc.) Majoritatea
este cea care decide, care adulmeca, dincolo de aceste argumente,
adevarata calitate si, actionand concertat in sensul eliminarii ei, de
fapt o confirma.

Scopul real al acestor atacuri dirijate impotriva "valorilor" este
dublu: pe de o parte "valoarea" trebuie cu orice pret inlaturata pentru
evitarea auto-comparatiilor incomode si umilitoare, iar pe de alta
parte cel care ataca se auto-linisteste, recapata incredere in fortele
proprii, isi intareste iluzia ca este el insusi o "valoare". Aceasta
iluzie, insa, nu este usor de intretinut. Pentru ca fiecare individ sa
ramana in forul sau interior convins ca este o "valoare" este necesar
mai intai sa fie contracarata orice posibila aparitie a unor "valori"
concurente, iar in al doilea rand sa fie contracarata propria sa
etichetare drept "valoare". Aceasta conduce, mai devreme sau mai
tarziu, la o transformare a grupului (in cazul de fata scr) intr-un fel
de mahala in care fiecare se straduieste sa fie cat mai dezagreabil,
cat mai agramat, cat mai lipsit de cultura si chiar prost de-a binelea.
Intr-adevar, aceasta pare cea mai eficienta metoda de a evita
aparitia "valorilor" pe grup si de a evita, in acelasi timp, propria sa
identificare ca "valoare".

marc...@planetaccess.com

In article <82edfo$veq$1...@nnrp1.deja.com>,
mihai.ch...@usa.net wrote:

> [...]

> corecti. In momentul cind am inceput sa public citate

> au dat-o pe cotite. Astia sint intelectuali brincinari, nu au

Din ceea ce spuneti reiese ca ati venit pe scr cu ambitii de dominare,
izvorate din propria dv. vanitate (pe care o criticati la altii), ati
venit cu idei de schimbare, de modelare a altora si de impunere a
propriilor dv. idei si idealuri. Si probabil ca multi alti participanti
au avut si au intentii similare. Dintr-o asemenea stare de lucruri nu
poate iesi nimic constructiv. Nu aveti de ce va plange, nici unii, nici
altii. Toata povestea asta demonstreaza ca, desi intelectuali,
majoritatea participantilor de pe scr, printre care si dv., nu au o
tinuta intelectuala adecvata. Ma refer desigur nu la felul de a exprima
concepte, ci la felul de a aborda o dezbatere. Intr-o confruntare reala
de idei nu are importanta cine are dreptate, cine isi impune punctul de
vedere, cine se dovedeste mai destept, cine culege laurii: importanta
este evolutia insasi a ideilor, felul in care acestea se contureaza, se
cizeleaza, se imbogatesc, se transforma si progreseaza in urma
confruntarii in cauza. Prea putini sunt cei de pe scr (toate
etapele "istorice" considerate) care au reusit sa poarte intre ei genul
acesta de discutii. Daca dv. ati fi avut cu adevarat curaj, ati fi
folosit resursele dv. incontestabile spre promovarea unor dezbateri
intelectuale reale.

marc...@planetaccess.com

A666Z2000 <a666...@cs.com> wrote :

> Domnule, chiar nu ai limita in apreciere proprieti persoane? Pe mine
> ma amuzi, dar altii se pot simti ofensati de superioritatea care
> incerci sa ti-o arogi.

Ca de exemplu d-l Pulosul, nu-i asa? Este exemplul cel mai stralucit al
felului cum poate derapa un individ care isi simte orgoliul ranit, care
ii uraste in mod organic pe cei care isi permit sa aiba idei diferite
de ale sale, chiar in domenii de o importanta (in aparenta?) minora,
precum chestiunea Paul Goma.

> Chivulescu s-a adaptat mediului si eu zic ca este de apreciat cum
> incearca sa imbine ceea ce vrea sa comunice cu limbajul
> "viu" al scr-ului.

D-l Chivulescu nu s-a adaptat mediului, ci a creat mediul, intocmai ca
d-l Pulosul, cu scopul de a se auto-linisti, asa cum spuneam, in ceea
ce priveste "valoarea" personala.

> Eu va apreciez cunostintele, ori mai bine zis rigurozitatea cu care
> abordati un subiect, dar nu inseamna ca trebuie sa va inghit
> aroganta si banuiesc ca nu
> sunt singurul care va vede in lumina asta.

De unde se vede ca unele decizii, chiar impuse din motive strategice,
precum "plecarea" in concediu a d-lui Pulosul, nu sunt intodeauna
convenabile. Cand pisica nu-i acasa, soarecii joaca pe masa, nu-i asa?
Eu cred ca o solutie pentru rezolvarea acestei probleme ar fi ca d-l
Pulosul sa-si scurteze vacanta. O alta ar fi sa acceptam faptul ca
atitudinea in aparenta aroganta a d-lui Iacomi este o adaptare similara
cu cea a d-lui Chivulescu, sau a d-lui Pulosul, fata de conditiile pe
care le ofera scr-ul. Este oare mai greu de suportat (ca mesaj de
protest fata de o realitate incomoda) aroganta d-lui Iacomi, decat
obscenitatea d-lui Pulosul?

marc...@planetaccess.com

Aschiuta <asch...@aol.com> wrote:

> mai acu' vreo cateva luni am luat
> si eu una peste aschie de la Mr. Iacomi, de era sa intru in pamant de
> rusinat ce eram.

De ce v-ati simtit rusinat, asta e problema? Nimeni pe pamant nu poate
fi o enciclopedie ambulanta si nu era nici o rusine ca dv. nu stiti un
lucru pe care d-l Iacomi sau oricine altcineva il cunoaste.

> M-a pus rau de tot pe ganduri musiu! Da' eu mai al driacu' mi-am
> facut fisha la biblioteca municipala si m-am pus pe scormonit printre
> hirtzoage, de-mi crapau ochii de cat am cautat.

Eu as vrea sa va pun o intrebare: de ce ati intreprins aceasta cautare?
Pentru ca va interesa subiectul (cum ar fi fost normal), sau pentru a
gasi un cusur d-lui Iacomi, care sa va salveze amorul propriu?
Recunoasteti ca ati muncit pana v-au crapat ochii ca sa gasiti ceea ce
d-l Iacomi postase cuvant cu cuvant pe scr. In cazul acesta reactiile
dv. ar fi trebuit sa fie urmatoarele:

- da, d-l Iacomi este un foarte bun documentalist, stie ce si unde sa
caute, stie sa gaseasca raspunsul potrivit la intrebari din diverse
domenii si, mai ales, neintroducand speculatii personale, se poate
considera ca raspunsurile lui sunt riguros exacte, demne de folosit ca
material bibliografic fara o verificare suplimentara;

- daca d-l Iacomi este dispus sa faca acest efort ("sa-i crape ochii")
inseamna ca este pasionat, interesat de cunoastere, este ceea ce el
vrea sa faca si dv., daca vreti sa faceti altceva, nu aveti de ce sa-l
invidiati si nici sa-i cautati nod in papura;

> Si tot atunci am realizat diferenta dintre noi: el are timp (ca multi
> altii pe scr) si eu nu.

El are timp pentru aceasta activitate si nu pentru altele. Dvs. nu
aveti decat sa profitati de contributia dumnealui, intrucat ati
constatat ca se poate conta pe informatiile sale, si sa va folositi
timpul pentru propriile dv. pasiuni de care, eventual, puteti sa-i
faceti de asemenea parte si d-lui Iacomi, in cazul ca il intereseaza.
Daca nu, in mod sigur alte persoane vor fi interesate.

marc...@planetaccess.com

Arclivist4 <arcli...@aol.com> wrote :

> baietzica, e trist ca a trebuit sa ra_scolesti prin biblioteca pub(l)
> ica_ca sa te dumiresti care-i diferenta dintre un plagiator si un
> intelectual. E plin secereul de boi si vaci care-l con_funda pe (de)
> meme(nt) cu o persoana educata.

Domnule, d-l Iacomi este un intelectual, cu sau fara voia dvs. Poate ca
ii lipseste "creativitatea", dar poate nu stie nici sa danseze, nici sa
schieze, nici sa tricoteze. Un om nu poate face totul, aceasta este o
ambitie absurda. Chiar daca nu are creativitate (nu ma pot pronunta), d-
l Iacomi are desigur alte calitati. Si dv. stiti foarte bine acest
lucru pentru ca altfel nu l-ati invidia. Ca-l invidiati este un lucru
evident. Ce nu inteleg eu e de ce? Dv. excelati, sunt sigur, in alte
domenii, ce rost are sa va luati la intrecere cu d-l Iacomi? Si de ce
sa-l provocati la un combat despre teoria relativitatii? Ce va faceti
daca el va dori sa dezbateti ca tema ceva absolut original, ca de
exemplu "obicieiurile de nunta la cangurii schiopi" (o carte candva
celebra)? De ce trebuie sa fiti in concurenta cu d-l Iacomi sau
oricine altcineva?

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: Mon, 06 December 1999 02:53 PM EST

>Nu stiu la ce te referi, curaj sau laba? Ori poate... amandoua?

Hhmm io cred ca amindoua desi in raspus ma refeream la prima da sa pare ca fac
laba pa ascuns (sau pa furate ?!) adica ca un fel da hobi :)

bro...@my-deja.com

desi ati raspuns ca un porc, domnule arhivist, va voi raspunde cinstit
fiindca nu mi se pare ca vreti scandal cu adevarat, dar ma confundati
cu cineva, poate cu radu de la muzeu ca de obicei

cu clara n-am avut onoarea, doar cu diversele ei identitati prezumptive
(daca cei care au facut sunt la fel de perspicace ca dv, e cu siguranta
totul gresit), fiindca n-a spus nimic de cānd sunt eu aici

departe de mine gāndul de a ma lega cu adevarat de domnitza, stiu
despre ea doar ce a afirmat pe scr - deseori un mod de a spala rufele
in public cu care nu vreau sa am de-a face, dar nu exista oarecum un
pact intre ea si ines, dusmana dv ?

intentionam sa polemizez cu domnitza doar pe tema actuala, nu cred ca e
cazul sa transformati o dezbatere cu tema intr-o bataie cu cacat,
dealtfel modul dv de exprimare e mult mai agresiv decāt cel de fata,
chiar daca puneti stelute in loc de litere, ca si cum ati spune pardon
dupa ce v-ati bashit in lift

va multumesc ca m-ati prevenit de manierele belicoase ale lui ines si
de mania ei de a da in judecata pe toata lumea de cum am aparut aici,
am luat nota, dar sper sa se poata discuta aici lucruri mai interesante

la revedere

Aschiuta

Dom' Bula wrote:

>Hhmm io cred ca amindoua desi in raspus ma refeream la prima da sa >pare ca
fac
>laba pa ascuns (sau pa furate ?!) adica ca un fel da hobi :)

Ce pe ascuns si pe furate frate Bula, ca aici se face laba curajoasa de
dimineata pana a doua zi dimineata. Adica 24 din 24.
Auzi, da' Hoby asta cine mai e, ca de el n-am auzit inca. A postat ceva anonim
si el?

A666Z2000

> [...]

>activitatea "publicistica" pe scr a oricarui contribuitor al acestuia,
>in particular a unui oarecare "curajos" care semneaza M.C.

Totusi acm v-ati indurat la un raspuns.

> [...]
> - lipsa rigorii in interpretarea unor date disparate (provenita din
>diletantismul pe care singur M.C. si'l recunoaste);

El isi recunoaste "diletantismul", Dumneavoastra pretindeti ca sunteti
profesionist in orice domeniu?

> [...]
>

>3. Singurul lucru pe care l-am remarcat intr'adevar la M.C. este lipsa
>pregatirii de specialitate, amatorismul afirmatiilor sale.

Spre deosebire de Dumneavoastra?

> [...]
>mi le-a atribuit in mod repetat si eronat, in pofida observatiilor pe
>care i le-am facut de cateva ori cum ca se afla in greseala.

Nu Dumneavoastra ati facut asemenea afirmatii, dar au fost destui care l-au
"acuzat" de asemenea origini "barbare".

> [...]
>sa poata oricine vagabonda prin ea, -- cativa care o cultivam am facut
>din ea o stiinta si ca sa te apropii de hotarele ei, trebuie sa ai

Se stie cat de erudit sunteti, nu era necesar sa veniti cu citatul de mai sus.

> [...]

dar altii se pot simti ofensati de superioritatea care incerci sa ti-o arogi.

Tocmai pentru ca nu poti raspunde oricarui mesaj, cum de ti-ai gasit timp sa
raspunzi acum si in modul atat de specific?

> [...]

>consecinta, il anunt ca de astazi inainte nici nu ii voi mai citi
>mesajele intrucat PLONK-o-MATIC-ul se va ocupa de ele cu succes.

Bravo! Sa se invete minte! Ce vreti sa demonstrati cu asta? Il pedepsiti pe
Chivulescu?

Aschiuta

a666...@cs.com wrote:

> [...]

etcetc...

Sorinache, hai sa-ti spun si eu o poveste: mai acu' vreo cateva luni am luat

si eu una peste aschie de la Mr. Iacomi, de era sa intru in pamant de rusinat

ce eram. Si ce mi-am zis eu: "Ma, eu chiar asa de prost sa fiu in comparatie cu
seceristii nostri?". (Ma refer la Iacomi si altii ca el).

M-a pus rau de tot pe ganduri musiu! Da' eu mai al driacu' mi-am facut fisha la
biblioteca municipala si m-am pus pe scormonit printre hirtzoage, de-mi crapau

ochii de cat am cautat. Si intr-o zi, BINGO: ce scrisese monsieur se gasea la
dictionar cuvant cu cuvant, poate schimbat pe ici pe colo ca in Caragiale.

Si tot atunci am realizat diferenta dintre noi: el are timp (ca multi altii pe

scr) si eu nu. Eh, si ce-am zis eu? Avantaj el, ca are ani mai multi ca mine si
pensie mai buna. Dar las' ca-mi vine si mie randul!! Roata se invirte!

Aschiuta (fara putza-deocamdata!) Dar creste ca buruienile prin curtea
neingrijita.

Aschiuta

Chivulescule, azi m-ai prins in pasa proasta si m-ai facut sa dau apa la
boboci. Dar referitor la postingul tau zic si eu ca tot romanul: chapeau!

Arclivist4

> [...]

secereul de boi si vaci care-l con_funda pe (de)meme(nt) cu o persoana educata.

Imi amintesc ca-n Romania veneau tot felul de ciobani la Bucuresti cu "SANUL"
umflat sa ne recite din Ion Creanga si Petre Ispirescu (de pomenitul, de catre
matale, Caragiale nu auzisera........hehehe!!!!....), in timp ce noi,
bucurestenii NEimportati lingeam o bere la Capsa si discutam de Freud, Kant,
Ionesco, Cioran siiii (..ca tot pretinde c-ar fi fizician).. de Einstein.
Ia zi memeule, vrei sa combatem oleaca despre teoria relativitatii
(ambele2restransesigeneralizate)i? Io n-am 'terminat fizica de la magu_rele' si
in mod normal ar trebui sa fiu "sub tine" (vis-a-vis de subiectul cu pricina).
So wattabout having some fun? Daca nu, atunci propune tu un subiect, si io voi
demonstra ca-ti lipseste cel mai important lucru: CREATIVITATEA. Esti un
plagiator din aceeasi "groapa" cu Barbu

so?
'einstein'

Csaba Takacs

Apropo de laba.

Aschiuta se prezinta la timplar care a facut-o.
Timplare, partenerul meu se plinge ca sula e prea aspra.
Dami niste
hirtie de slefuit ca sa-l mai lustruiesc. Timplarul il da.
Ziua urmatoare
apare aschiuta din nou, da-mi inca o foaie. Iar dupa trei
zile....
A ramas
+ACIAIg-Aschiuta (fara putza)+ACIAIg-

Trist, trist. :-))))))

Aschiuta schrieb in Nachricht
+ADw-19991206145312.19752.00000020+AEA-ngol05.aol.com+AD4-...
+AD4-bula00001+AEA-aol.com wrote:
+AD4-
+AD4APg-mata vrai sa zici ca aia ie boala da care sufere
i'telectualu roman ?+ACE-
+AD4-
+AD4-
+AD4-Nu stiu la ce te referi, curaj sau laba? Ori poate...
amandoua?

Marius Iacomi

a666...@cs.com (A666Z2000) scrise:

> Totusi acm v-ati indurat la un raspuns.

Cum spuneam mai sus, am dreptul sa imi aleg mesajele carora le replic.

[...]

> El isi recunoaste "diletantismul", Dumneavoastra pretindeti ca sunteti
> profesionist in orice domeniu?

Am sustinut vreodata asa ceva? In realitate, cineva mi-a pus mai demult
aceeasi intrebare careia i-am raspuns in clar chiar pe scr. Nu sunt si
nu am pretins vreodata a fi un profesionist in orice domeniu. Daca ati
fi citit acel raspuns scris de mine si nu ati fi dat atentie textelor
produse de altii care imi atribuiau tot felul de pretentii absurde pe
care si le imaginasera ei insisi, nu ar fi fost necesar sa mai puneti
acum aceasta intrebare.

> Spre deosebire de Dumneavoastra?

Eu nu am facut nici o comparatie.

> Nu Dumneavoastra ati facut asemenea afirmatii, dar au fost destui
> care l-au "acuzat" de asemenea origini "barbare".

Domnule, as dori ca fiecare sa raspunda de propriile sale afirmatii si
nu de ale altora. Eu nu pot impiedica pe nimeni sa isi exprime o parere
oricat de aberanta si deplasata la adresa altcuiva. In momentul in care
M.C. a alcatuit o "lista scurta" de persoane pe care le-a acuzat in bloc
de emiterea unor aprecieri deplasate, rezulta ca fiecare persoana de pe
acea lista ar fi facut acest lucru. Gasindu-ma in insiruirea respectiva,
deduc ca M.C. m'a facut raspunzator de o actiune care nu mi-a apartinut.
Daca voia sa ceara socoteala cuiva pentru insinuarile la adresa originii
sale, trebuia sa isi dirijeze tirul verbal catre aceia care le-au facut
iar nu sa ma amestece pe mine.

> Se stie cat de erudit sunteti, nu era necesar sa veniti cu citatul de > mai sus.

Citatul nu l-am dat pentru a imi "demonstra" eruditia -- nu am nimic
de demonstrat cuiva pe scr --, ci cu un scop precis: domnul M.C. a pus
in repetate randuri la indoiala caracterul stiintific al lingvisticii
istorice. Unul din domnii pe care el i-a adus in discutie este si Ovid
Densusianu: daca are incredere in anumite argumente ale celebrului
lingvist, e posibil sa ii accepte si afirmatia respectiva.

> Domnule, chiar nu ai limita in apreciere proprieti persoane?

Cred ca intelegeti gresit sensul textului scris de mine. Nu vreau sa
sugerez in nici un fel ca mi-as aprecia excesiv "propria persoana". In
orice societate civilizata, fiecare persoana este libera sa decida cum
isi foloseste timpul. Nu altcineva decide pentru acea persoana. In cazul
meu, lista de prioritati personala nu are in frunte "a se raspunde pe
scr tuturor mesajelor lui M.C.". In calitate de persoana libera, am
dreptul sa nu ii raspund (fapt de care el este liber sa se planga daca
doreste) si sa nu imi justific neaparat alegerea. In mesajul trecut am
facut acest lucru pentru a elimina neclaritatile potentiale, de-acum nu
am sa il mai fac.

> Pe mine ma amuzi, dar altii se pot simti ofensati de superioritatea
> care incerci sa ti-o arogi.

Nu imi arog nici un fel de superioritate, imi afirm un drept pe care
altii mi'l contesta implicit. Si dumneavoastra sunteti liber sa imi
spuneti ca nu vreti sa mai discutati cu mine, sau sa nu imi spuneti
nimic si sa nu imi raspundeti.

> Tocmai pentru ca nu poti raspunde oricarui mesaj, cum de ti-ai gasit
> timp sa raspunzi acum si in modul atat de specific?

Motivele le-am explicat la inceputul mesajului trecut. Spus altfel: de
data asta se intrecuse masura si am tinut sa precizez lucrurile.

> Chivulescu s-a adaptat mediului si eu zic ca este de apreciat cum
> incearca sa imbine ceea ce vrea sa comunice cu limbajul "viu" al
> scr-ului.

Asta numiti dumneavoastra adaptare?
Nu mai spun nimic.

> Bravo! Sa se invete minte! Ce vreti sa demonstrati cu asta?

Nu vreau sa demonstrez nimic, pur si simplu il anunt ca nu am sa ii mai
citesc mesajele. Nu eram obligat sa o fac, dar este civilizat sa ii dau
de stire sa nu mi se mai adreseze pe viitor intrucat nu ii voi raspunde.

> Il pedepsiti pe Chivulescu?

Cum sa il pedepsesc? A patit ceva domnul M.C. in urma deciziei mele de
a ii sorti mesajele marelui PLONK?

> Eu va apreciez cunostintele, ori mai bine zis rigurozitatea cu care
> abordati un subiect, dar nu inseamna ca trebuie sa va inghit aroganta
> si banuiesc ca nu sunt singurul care va vede in lumina asta.

Atunci cred ca o sa puteti intelege punctul meu de vedere: sunt dispus
(in masura timpului si dispozitiei mele) sa port un dialog civilizat pe
scr. Daca dialogul nu poate avea loc in conditii civilizate, nu il duc.
Dumneavoastra (si altii) vedeti in aceasta un semn al arogantei. Mie
mi se pare ca este o cerinta de bun simt. Daca bunul simt si politetea
vi se par atribute definitorii ale arogantei inseamna ca apartinem unor
lumi total diferite.

ObsrvtorObiectiv

marc...@planetaccess.com scrise fo 5 mesaje.

Domnule, in principiu, sunt de acord cu dvs, la care mai adaug ca in
"dezbaterile" populare seceriste castiga intotdeauna cei care au cel mai mult
timp de pierdut, de unde si zicala "fericiti cei saraci cu duhul..." Daca aveti
cumva impresia ca scandalul si mahalaua din "dezbateri" sunt specific
romanesti, atunci sunteti niste etnocentrici. Mai acu' vrun an un ng irlandez
s'a inchis ptr. doua saptamani ca sa se mai calmeze spiritele (se ajunsese la
amenintzari serioase cu moartea catolicilor/protestantilor participanti).

Se mai intampla uneori sa nimerssti si dezbateri (fara ghilimele) asa cum
tanjiti dvs, adica stimulante intelectual (nu emotional!) dupa cum, poti sa
gasesti un chilipir neasteptat intr-un flea market, sau daca ai dispozitie si
rabdare sa scotocesti prin gramada de carti alandala din Strand, sa dai peste
niste surprize foarte placute, dar eu cred ca si e o chestiune de pura sansa,
nu numai de ochi format.

Noroc in bargain hunting

ObsrvtorObiectiv

>From: Marius Iacomi iac...@nobulk.lpm.univ-montp2.fr

Domnule Iacomi, multumesc pentru citat, marturisesc ca eu l'am citit aici in
premiera absoluta gratie generozitatii dvs.

Apropos de stiinta filologiei, imi permit o intrebare total in afara
subiectului abordat, referitoare la ortografia romaneasca:

Am observat in presa exilului care a optat ptentru inlocuirea cratimei cu
apostroful, ca inlocuirea respectiva nu este totala, adica, in unele
imprejurari ramane cratima. Nu ma refer la cuvintele compuse despre care stim
ca se scriu in continuare cu cratima, ci la unele conjugari si flexiuni care
pastreaza in continuare cratima, in timp ce altele abordeaza apostroful.
Puteti sa ma lamuriti si pe mine dupa care criterii se alege cratima sau
apostroful in noua ortografie?

Gasesc ca o multumire anticipata, obisnuita in asemenea imprejurari, ar fi de
gust indoielnic (i.e. manipulativa) fortandu-va (fortandu'va?) cumva mana sa
dati curs rugamintii mele de a ma lamuri.

Cu stima,

Bula 00001

Ba Nea marcule mata iesti cunva ruda cu Boris Vian sau ie numa o coicidenta da
onomastica ? Nu mio loa in nume da rau ca io nu sunt daia demascatorii da mai
facut curios :)

Acu daspre memeu de Me.

>Domnule, d-l Iacomi este un intelectual, cu sau fara voia dvs.

adevaru graitai

>Poate ca
>ii lipseste "creativitatea", dar poate nu stie nici sa danseze, nici sa
>schieze, nici sa tricoteze.

ca nu stie sa danseze ie un defect mare ca arata caracter anti social da daca
nu stie sa tricoteze nui bai ca poa sa se n'soare si tricoteaza neavasta pentru
iel .
cel mai nasol ie daca nu ie creiativ ca astal
descalifica dala titlurili da in'telectual si cind o muri o sa zica ca trait
dageaba (vezi Faust :))

>Un om nu poate face totul, aceasta este o
>ambitie absurda.

pai daia sa inventat secereu ca un fel da reciproc, o banca da credit pa baza
da idei si da ai-chiu :)))

> Chiar daca nu are creativitate (nu ma pot pronunta), d-
>l Iacomi are desigur alte calitati.

hehehe deci si mata iesti unu din aia ...
individiosule !!

>Ca-l invidiati este un lucru
>evident

nas putea ca sa zic ca toti il invidiaza pa Domnu meme de Me ci mai dagraba cal
dezagreiaza . aci pa secereu da cultura a romanilor da pretutideni ie lume mai
tinara si mai ...matura. aia tineri crescuti multi in grijea pufoasa a
parintilor unii ocidentali ie mai cu...personalitate si nu acepta tonu dala
catreda a domnului profesor.
iar aia mai...in virsta care si iei a trecut prin multe in viata lor uneori
peregrinata pa aiurea stie si iei o gramada unii mai abidir ca meme de Me si le
repugna o atitudine batzos-atzoasa. Si mai ie si uni ca mine care crede ca
in'telectualu roman sa urcat in turnu da fildes(da nu mai poti sai ajungi nici
cu prajina la nas :)) si a devenit prea teoretic
da unde cum spuneai si mata nema creiativitate si lipsa da legaturi cu masili
muncitoare :)
Numa ca la meme de Me sa mai oxserva si niste reminescente mici comuniste ( sa
poate para fraza si asa ca iei ne facea mici burgheji :)) si ca sa ma
iezemplific va amintesc da cum a sarit in apararea lu milu peceristu sia
scunpilor sai copchii precum sia lu vally ceau un ieminent om da stinta si
cultura. cu alte cuvinte memeu ie o creatie a comunismui cosmopolit care
ie si doct si indoctrinat si care sa scapat in ocident si nu intelege ca si
altii ie mari si tari si mai ales uzati la conceptu da libertate.

> [...]
>daca el va dori sa dezbateti ca tema ceva absolut original, ca de
>exemplu "obicieiurile de nunta la cangurii schiopi"

vezi cum devii zeflemist cu un subect ...pregnant.:)) ??!!

> "obicieiurile de nunta la cangurii schiopi" (o carte candva
>celebra)?

scrisa cunva la antipoduri ? autor Florin Croitoru ?! :)))

> De ce trebuie sa fiti in concurenta cu d-l Iacomi sau
>oricine altcineva?

hehehe pai concurenta ie motoru societati capitaliste multinanational
dezvoltate si sanvatza din clasa intiia in amerika;))
mata ai condus fodata pa shoselele americane sa vezi cum ie cu conpetitia ?:))

Hai cai fost sinpatic

Saltare

B de B - 00001

ObsrvtorObiectiv

> [...]

>(daca cei care au facut sunt la fel de perspicace ca dv, e cu siguranta
>totul gresit), fiindca n-a spus nimic de cānd sunt eu aici

Se vede ca sunteti nou pe scr, dar aveti dreptate, Clara nu a mai aparut de
foarte multa vreme, insa se speculeaza ca unele pseudonime ar fi creatiile
domniei sale. Acum m-ati gasit intr-un jet lag (apropos, are cineva o cura
rapida?) asa ca va explic pe scurt cum sta cazul: "Clara" despre care ati citit
dvs ca sa va formulati impresia in temeiul careia ati scris cateva cuvinte
(IMO)insultatoare (probabil ati citit mesajele intitulate "Clara, curva
ordinara" sau ceva de genul asta) este scriitoarea Clara Nicolescu, deci o
figura publica, asa ca asemenea comentarii ca ale dvs. si ale altor astfel de
"glumeti" nu pot sa o afecteze cum ar afecta un muritor de rand acelasi gen de
comentarii. Oricum, din impresia care mi-am format-o despre dansa din scurtele
sale aparitii, as putea sa va asigur sa nu va temeti ca va da in judecata. Mai
mult ca sigur ca nici macar nu o sa va admonesteze vreodata pentru comentariile
(IMO jignitoare) din mesajul precedent.

Evident, nimeni nu va obliga sa retractati comentariile (IMO deplasate,
obscene, menite sa perpetueze o falsa imagine) la adresa Clarei. Numai
convingerea dvs. intima v-ar putea obliga sa va cereti scuze. IMO asta ar fi un
gest nu numai foarte elegant, dar ar dovedi ca stiti ca unele deosebiri
biologice dintre barbati si femei fac ca femeile sa fie mai sensibile
psihologic la genul dvs de comentarii.

Aristonykos

marc...@planetaccess.com scrie:

> [...]

>considera ca raspunsurile lui sunt riguros exacte, demne de folosit ca
>material bibliografic fara o verificare suplimentara;

Sint total de acord cu afirmatiile dvs (de mai sus, precum si altele)
referitoare la Iacomi.

Sint de asemeni de parere ca Aschiuta ne prezinta cu tipicul fenomen
pisicologic de "projection": pune trasaturi personale inconveniente in circa
altora. La uram urmelor, sa fie sanatos (/oasa)!

Arclivist4

hmmmm..., desi, in principiu, imi propun ca de marti pana vineri sa nu beau si,
deci, sa ignor secereul, iata-ma deja la al 3-lea pahar de Martini (ar fi
culmea sa n-ajung nici azi la munca!)

>marc...@planetaccess.com

> De ce trebuie sa fiti in concurenta cu d-l Iacomi

dumneata pari a fi intreg la minte, deci lasa-ma sa cred ca duma cu
"conCURenta" ai proptit-o doar ca sa ma zgandari. Pur si simplu(/move?) ma
scoate din pepeni orbul gainiilor al celor carora (aschiuta fiind doar ultimul
dintre ei) le scapa evidenta: Iacomi este lipsit de CREATIVITATE!!! Nu dau 2
bani pe un master al "copy_andPaste"-ului. Mi-l imaginez pe meme ca pe un tigan
cu parul lucind de terebentina (sau cum pula mea se cheama), care aduna
cotizatiile prin holurile Facultatii de la "geamuri multe". I-ati observat
talanga.......oooops!, Limba....... de lemn? Na ca a aparut my gf si tre' sa
intram in dush si da din clanta ca o idioata ("tot pe internet esti?") si am
uitat ce vroiam sa (mai) zic
shiiiit

Bula 00001

Tzandarica nu sare departe da mama iei(da trunchi adica) sil dan git pa memeu
de Me:

> [...]

>dictionar cuvant cu cuvant, poate schimbat pe ici pe colo ca in Caragiale.

Ietete nene ca parca dictionarili na fost scrise tot da oameni :) Poa ca memeu
lea
citit in tinerete si si lea intiparit pa cipu memoriei (intel insaid) si le da
drumu la o sinpla apasare pa boton. :)

>Si tot atunci am realizat diferenta dintre noi: el are timp (ca multi altii
>pe
>scr) si eu nu

O fi facut si iel or parintii lui o investitie rentabila :) cam mai vazut si
auzit cazuri :)

> Dar las' ca-mi vine si mie randul!! Roata se invirte!

Joaca si mata la loterie :)

>Aschiuta (fara putza-deocamdata!) Dar creste ca buruienile prin curtea
>neingrijita.

Sa pare ca ai nevoie da frizer :))
Ca asa ie balariili creste mari pa linga putz-u ca vorba lu mata da un' putz-a
?

Saltare

BdeB 00001

Bula 00001

Oxervatoru Obectiv (??) vrea sal incuie pa memeu cu uo intrebare la care poa sa
raspunza si unu cu diploma da 4 clase primare ca mine.

>Am observat in presa exilului care a optat ptentru inlocuirea cratimei cu
>apostroful, ca inlocuirea respectiva nu este totala, adica, in unele
>imprejurari ramane cratima.

Si pa mine ma izbit in fata chestia aia da
mam dus la po biblioteca publica siam rascolit cartili da gramatica clasele 1-4
da pa vreme lu tata Bula care folosea gramatica veche regala. Cred ca uni au
oxervat cam si inceput sa folosesc apostrophu . Cratima noi o numea in scoala
liniutza da unire :)

>fortandu-va (fortandu'va?)

fara sa ma fortez daloc io cred ca in cazu da fata da mai sus sa foloseste
liniuta da unire care numa uneste 2 cuvinte care inseamna sa ta sfortezi pa
matale insiva -
astfel ca devine mai sinplu.
Apostrofu sa foloseste cind inlocuieste uo
litera sau mai multe ca da iezemplu s'a dus, adica a dus pa sine insesi care a
fi se a dus si penca din graba vorbirii e a disparut a ramas cum stim ca s'a
dus.

Scuze ca mam bagat da nam putut sa nu ma abtin sa nu'mi (nu imi - hai cam
prins-o!!!) arat si io cunostintili pa care leam dobindit mai ales da cind mam
loat si io cu secereu:)
La treburi sinple oameni sinpli cum zicea si mosu Bula !
Cred ca memeu de Me ie prea ocupat sa dezbata teoria lu AinShtain cu activistu4
:)

Saltare

BdeB 00001

Bula 00001

> [...]

>dimineata pana a doua zi dimineata. Adica 24 din 24.
>Auzi, da' Hoby asta cine mai e, ca de el n-am auzit inca. A postat ceva

O fi secereu ca inparatia britanicilor care sa lauda ca la iei soarili nu apune
niciodata adica 24/24.

Nu bre hobi ie o chestie neutila pa care oameni o face din plictis ca sasi
omoare tinpu liber si da care iei crede ca sa legat cu pasiune.

Saltare

BedeBe 00001 (ca numa unui Bula - unu la 10000:)))

PS si nu ma mai domni ca nu mie in obisnuitza.

Haltere

Horica, ce ti-au facut, mama, canibalii? Un' te-ascunzi tu in cabinet la
doctoru' asta?

mihai.ch...@usa.net

In article <82ir51$2k8$1...@nnrp1.deja.com>,

marc...@planetaccess.com wrote:

> [...]
> au avut si au intentii similare. Dintr-o asemenea stare de lucruri nu
> poate iesi nimic constructiv. Nu aveti de ce va plange, nici unii,

In orice grup democrat (iar scr-ul are toate valentele a fi ceva
democrat, depinde de participanti, cit de insistenti sint, cit
timp liber au, cita bunavointa sau rea vointa au) confruntarea
egourilor, a orgoliilor si a ambitiilor personale este de neevitat.
Numai la un popor obisnuit cu vechiul refren "capul aplecat sabia
nu-l taie" apar MODERATORII ce propagandeaza supusenia fata de ai
mari, ai dastepti, ai perfecti, ai ..., adica a robotilor.
Matale chiar nu intelegi spielul care se petrece aici pe scr?
Parca am fi cu totii membrii intr-o adunatura in jurul unui predicator
carismatic gen J.Jones samd. Asta, al mare, al tare, de fapt
un robot apare din cind in cind pe scena, vesnic cu aceeasi placa,
acelasi refren (ca doar ii place muzica, Bach, fugi, variatiuni).
De fapt avem citiva roboti, tot timpul aceeasi, chiar cind isi
schimba numele. Ei sint adevaratii dominatori, tu si alti trepadusi
ii faceti intrarea in scena. Voi ii pregatiti aureola. Scena
asta o vezi repetindu-se ori de cite ori discutia pe scr devine
interesanta, ori de cite ori apar noi participanti pe scr. Cum
de exemplu in momentul de fata a aparut unul Observator.. care
intr-un mod caragialesc il intreaba pe Iacomi (Goie) "este adevarat
ca organul lingvistic respectiv a fost tratat cu mirsavie de
catre dusmani?" iar Goie raspunde savant: "DA". Asta ar fi secretul
aparitiei in scena a MARELUI ROBOT.

> [...]
> acesta de discutii. Daca dv. ati fi avut cu adevarat curaj, ati fi
> folosit resursele dv. incontestabile spre promovarea unor dezbateri

Pai acuma ce fac? Nu vezi ca imi irorisesc resursele sa-ti demonstrez
ca asemenea personajului din romanul lui N.Breban "Animale bolnave",
tu cel care-l idolatrezi pe MARELE ROBOT esti in stare sa comiti
o crima? Esti asemanator acelora care si-au pierdut unul regatul,
altul papalitatea samd si se inchina MAGARULUI, fiindca Zarathustra
tocmai popovatuiese: "dumnezeu a murit din prea multa lui mila
pentru oameni".

Chiar nu vezi ca limbajului tau de lemn, arid, placid, cu alte
cuvinte bingo, eu iti raspund cu imagini, cu simt, cu viziune?
Iti curm eu cumva elanul tau de exprimare?
Te impiedic sa-ti expui ideile?

Nu cred! Pur si simplu iti dau o alta latura de a privi lucurile.
Te-as admira (sincer iti spun) daca ai putea avea ceva viata
in tine. Nu exista viata fara sex, fara nervi, fara fluctuatii.
Este ca si Cotele Apelor Dunarii: ba se scoala, ba se lasa.
Asta este viata!

Si inca o chestie: daca l-am alaturat pe Culianu cu Nuta s-a datorat
faptului ca viata este plina de surprize. Aplatizarea realitatii
de catre unii, si impunerea celorlalti ai unei viziuni mediocre,
fade nu este in beneficiul umanitatii. In america am fost in citeva
ori homeless, am calatorit cu marfare (il imitam pe Hemingway), si
am cunscut niste pierde vara cu o viata fascinanta: "Die Abenteur
eines Taugenichts".

Mihai Chivulescu(un boschetar)

ter...@my-deja.com

Robotu_cu_Obiectiv wrote:

> (IMO)
> (IMO jignitoare)
>(IMO deplasate)
> IMO........

are creieras mic, da' e tetraedric, ce minune !
(in my honest opinion)

Terente

ter...@my-deja.com

marc.vian,

mesajul dumitale a fost drept la tinta ! Acum sari degraba in
helicopter, haita de hiene scr se apropie....

In article <82iqu4$2i8$1...@nnrp1.deja.com>,

marc...@my-deja.com

In article <82kqeu$h6r$1...@nnrp1.deja.com>,
mihai.ch...@usa.net wrote:

> [...]
> timp liber au, cita bunavointa sau rea vointa au) confruntarea
> egourilor, a orgoliilor si a ambitiilor personale este de neevitat.

Da, aveti dreptate. Dar de multe ori se spune despre Romania, de
exemplu, ca promoveaza o democratie prost inteleasa. Intr-o adevarata
democratie se presupune ca fiecare individ are drepturile sale. A se
intelege ca pana si un individ lipsit de gheare si de colti trebuie sa
aiba dreptul de a exista, in pofida acestei confruntari de ego-uri, de
orgolii si de ambitii personale care poate nici nu-l intereseaza. In
caz contrar, democratia se transforma repede intr-o societate
totalitara. Lucru care s-a observat in ultimile luni
si pe scr. Nu va lasati inselat de aparente: scr nu este o societate
libera, exista aici legi si reguli precise, si cine nu le respecta este
poftit binisor afara si daca nu pleaca de buna voie, este "convins" cu
cateva suturi bine tintite. Scr este o societate capturata, unde
functia de "moderator" a fost de mult deturnata de o mana de
exclusivisti.

> Numai la un popor obisnuit cu vechiul refren "capul aplecat sabia
> nu-l taie" apar MODERATORII ce propagandeaza supusenia fata de ai
> mari, ai dastepti, ai perfecti, ai ..., adica a robotilor.

Dvs. indepliniti rolul unuia dintre moderatorii actuali (caci sunt mai
multi), aveti cateva fraze tip, percutante, ca cea de mai sus, menite sa
arate in mod aproape subliminal care sunt regulile ce trebuie
respectate. Dvs. sunteti unul dintre cei care taie capetele care nu
sunt plecate si toti cei care sunt pe placul moderatorilor si-au plecat
de fapt capul, au acceptat regulile impuse ca sa se poata integra in
grup. "Robotii", cum ii denumiti dv. sunt de fapt cei care nu se supun
regulilor moderatorilor actuali si ori de cate ori bat la poarta sunt
poftiti artagos sa se care.

> De fapt avem citiva roboti, tot timpul aceeasi, chiar cind isi
> schimba numele. Ei sint adevaratii dominatori, tu si alti trepadusi
> ii faceti intrarea in scena. Voi ii pregatiti aureola.

De fapt, din punctul meu de vedere (si daca scr este cu adevarat o
societate democrata, punctul meu de vedere de asemenea conteaza) este
ca lucrurile stau tocmai pe dos. Cei ca mine, daca vreti, sunt carnea
de tun care se sacrifica pentru intrarea in scena a "robotilor" (va
pastrez termenul). Care roboti nu vor de fapt nimic altceva decat sa-si
exprime liber opiniile intr-un loc considerat liber si public.

>Scena
> asta o vezi repetindu-se ori de cite ori discutia pe scr devine
> interesanta, ori de cite ori apar noi participanti pe scr.

Nu, de fapt scena asta se repeta ori de cate ori scr-ul sucomba de atata
otrava cata s-a varsat in el, cand pana si moderatorii sunt ametiti de
atata scandal, intrigi si reclamatii, si devin mai putin vigilenti.

> [...]
> ca organul lingvistic respectiv a fost tratat cu mirsavie de
> catre dusmani?" iar Goie raspunde savant: "DA". Asta ar fi secretul

Si ce daca? Cine sunteti dv. ca sa impiedicati acest dialog? Poate este
o inscenare, de ce nu? Dar se incadreaza perfect in regulile scr-ului,
pentru ca toti insceneaza, inclusiv (sau mai ales) dv.

> [...]
> ca asemenea personajului din romanul lui N.Breban "Animale bolnave",
> tu cel care-l idolatrezi pe MARELE ROBOT esti in stare sa comiti

Daca este necesar sa va irosisti resursele, de ce o faceti? De ce este
atat de important pentru dv. sa impiedicati "venirea MARELUI ROBOT" pe
scr, daca scr este cu adevarat o societate democratica? De
ce "candidatii la scr" trebuie sa dea un examen, sa fie acceptati doar
daca au un anumit profil, un anumit limbaj, de ce trebuie pusi mai
intai in patul lui Procust? Ce crima pot comite "robotii" rebeli, care
nu se incadreaza in tipare? Submineaza puterea cuiva? Pot ataca unele
reguli? In afara de asta eu, personal, nu idolatrez pe nimeni. De unde
aceasta idee? Eu nu fac altceva decat sa sesizez o situatie, nu am nici
puterea nici ambitia de a o schimba.

> Chiar nu vezi ca limbajului tau de lemn, arid, placid, cu alte
> cuvinte bingo, eu iti raspund cu imagini, cu simt, cu viziune?

Dv. creati intre noi o antiteza, unde in mod obligatoriu exista "cel
bun" si "cel rau", "cel alb" si "cel negru". Opuneti caracteristicile
dv. caracteristicilor mele si, dupa acelasi model, ceilalti
participanti opun caracteristicile lor, caracteristicilor altora. Asta
inseamna a face o selectie, a impune maselor sa-si aleaga preferatii si
a-i exclude pe cei care nu raspund criteriilor. De ce? Este scr o
societate unde trebuie ales un conducator, unde se aplica legile
politicii?

Si inca ceva, ati ales sa-mi vorbiti cu "tu". Nu ma deranjeaza acest
lucru, va respect dreptul sa va exprimati cum va convine mai bine. Dar
sper sa faceti acelasi lucru si in ceea ce ma priveste, sa nu atacati
stilul meu propriu de a ma exprima ca fiind o dovada de "emfaza" sau de
"aristrocratie". Am la randul meu dreptul sa ma exprim cum mi se pare
mai bine.

> Iti curm eu cumva elanul tau de exprimare?
> Te impiedic sa-ti expui ideile?

Pe mine poate nu (intrucat m-am definit deja drept "carne de tun", deci
ce-mi mai pasa?). Dar pe altii, mai sensibili (si asa cum spuneam, fara
colti si fara gheare) ii impiedicati in mod sigur. E ca si cum ati
spune: "hai, exprima-te, da sa stii de la bun inceput ca, indiferent de
cei vei spune, esti un idiot si lipsit de orice valoare si nu voi
pierde ocazia s-o afirm dupa ce vei spune ce ai de spus". Limbajul meu
este de lemn, categoric, admit acest lucru, dar este tot ceea ce pot eu
produce, nu am altceva la dispozitie, sunt un handicapat in consecinta.
Dar este acesta un motiv de discriminare, se impune excluderea mea
(implicita) doar pe acest criteriu?

> [...]
> in tine. Nu exista viata fara sex, fara nervi, fara fluctuatii.
> Este ca si Cotele Apelor Dunarii: ba se scoala, ba se lasa.

Dar de ce trebuie sa fiu admirat? Asta nu inteleg. In viata reala exista
sportivi exceptionali si handicapati motorii. Numai in societatile
primitive aceste categorii extreme sunt puse in antiteza. Este scr o
societate primitiva? Unde daca esti exceptional, cu stilul viu, nervos,
cu fluctuatii(asa ca dvs.) poti fi integrat, iar daca esti dimpotriva
sters, cu stilul monoton, de lemn, lipsit de viata (asa ca mine) te
simti exclus? De ce aceasta selectie, de ce aceste criterii gen "miss
Univers"? De ce participantii la scr trebuiesc categorisiti,
caracterizati, masurati, eu asta as vrea sa stiu? De unde stiti dv. de
exemplu ca d-l Iacomi, sau eu insumi, nu am fost nevoiti, ca sa putem
participa liberi la viata scr-ului,sa ne ascundem in dosul unor
pseudonime inventate (ca de exemplu "Aschiuta")? Veti spune ca e cu atat
mai bine, ca ne-am adaptat la spiritul grupului. Da, dar in felul
acesta am fost obligati sa ne modificam caracterul, sa ne exprimam
altfel decat ne-o dicteaza propria personalitate. Am fost obligati sa
ne negam propria personalitate pentru ca, asa cum spuneti, capul plecat
sabia n-o taie, si putem doar "supravietui" cat respectam regulile.

> [...]
> ori homeless, am calatorit cu marfare (il imitam pe Hemingway), si
> am cunscut niste pierde vara cu o viata fascinanta: "Die Abenteur

Propriul dv. exemplu nu este singurul exemplu. Nu sunteti Messia. Si o
societate nu poate fi omogena. Doar Hitler visa acest lucru. Aveti
dreptate, realitatea nu trebuie aplatizata. Dar asta inseamna ca pe
langa "exceptional" trebuie acceptat si "mediocrul" (si invers). In
cazul de fata, pentru ca de aici am pornit, daca in mod democratic
societatea scr a stabilit ca personajul Iacomi este sa-i
spunem "antipatic", acesta nu este totusi un motiv sa fie exclus, nu
credeti? Ce facem atunci cu diveristatea, cu dreptul de a
fi "diferit", "exceptional" intr-o directie, sau in
cealalta?

In concluzie, fara sa le impartasesc, eu pot accepta opiniile dv. si pot
trai foarte bine in acelasi spatiu cu dv., cu toate ca (sau mai ales
pentru ca) suntem diferiti. Dv. puteti face acelasi lucru in raport cu
mine, sau cu d-l Iacomi? Puteti admite existenta pe acest grup a d-lui
Iacomi, cu propria lui personalitate, cu propriile lui idei si maniera
de a le exprima, fara sa simtiti nevoia sa-l atacati si sa-l excludeti
si, mai ales, fara sa va simtiti in permanenta amenintat (sau eclipsat)
de prezenta lui? Tonul meu pare poate moralizator si-mi cer scuze. In
realitate eu nu vreau sa spun ca nu-mi place de dv. si ca trebuie sa va
schimbati ca sa-mi faceti mie pe plac, ci doar incerc sa va conving sa
nu picati dv. in acest pacat vizavi de altii.

marc...@my-deja.com

Aschiuta <asch...@aol.com> wrote:

> Ma opresc la ultima parte a frazei: <dv. nu stiti un

> Sa inteleg de aici ca toti secereii stiau , si eu nu?

V-ati oprit in locul unde ati dibuit o greseala atacabila, ceea ce
confirma teoria mea, ca e suficient sa ai un limbaj etichetat de "lemn"
ca lumea sa inceapa sa-ti vaneze greselile. Dar aveti dreptate, m-am
exprimat prost si-mi cer scuze. Ceea ce am vrut de fapt sa spun era
(sper sa nimeresc mai bine) : "dv.nu stiti un lucru pe care d-l Iacomi,
sau daca nu el, eventual altcineva il cunoaste"

> Sa vad daca minte.

Dupa o prima, hai doua verificari, daca va convingeti ca "nu minte"
cred ca n-ar fi lipsit de interes sa profitati de prezenta lui pe scr,
in cazul ca abordeaza eventual si subiecte care va pasioneaza. Nu vad
ce poate fi rau in asta. Sau daca nu se intampla niciodata sa abordeze
teme pe gustul dv., poate ca exista altii interesati.

> Daca ii pun o intrebare referitoare la un subiect tabu aici pe scr (ma
> rog, tabu mai mult sau mai putin) care ma intereseaza pe mine
> credeti ca o sa-mi
> raspunda? EU MA IDOIESC!! ORI NU STIE, ORI SE FACE CA NU STIE.

Dar este normal acest lucru. Intrucat spuneti ca ati verificat si nu
mintea, ca a reprodus cuvant cu cuvant o informatie, inseamna ca nu
vrea sa se pronunte decat in chestiunile in care stie ca se poate
documenta, sau este deja bine documentat. Mi se pare o dovada de
probitate. Iar in cazul ca stie si nu vrea sa spuna, n-ai ce face.
Sigur ca ar putea fi amabil sa ofere o informatie de care dispune,
atunci cand i se cere, dar nimeni pe scr nu a
semnat vreun angajament sa nu fie dezagreabil. Chiar daca d-l Iacomi are
poate un caracter dezagreabil, cred ca in acest domeniu, cel putin,
exista pe scr o concurenta serioasa. Unde vreau sa ajung este ca in
nici un caz, prin caracterul lui, dansul nu creaza altora chiar atatea
probleme incat sa i se arate in mod sistematic ca este nedorit pe scr.
Un om cu bun simt intelege relativ repede acest lucru si pleaca. Si ce
nu inteleg eu este de ce dintre mai multe rele pe scr este preferata
intodeauna varianta cea mai rea (dar asta e o opinie personala, nu am
intentia s-o impun). Sa dau un exemplu: d-l Iacomi si d-l Pulosul sunt
persoane cel putin la fel de incomode. D-l Iacomi are cel putin o
utilitate, aduce informatii (exacte), poate exprima pareri pertinente
in diferite domenii. D-l Pulosul, desi porc, nu are nici macar
utilitatea porcului (dar poate ca exgerez, este drept ca
pe unii ii stimuleaza). Intreb doar de ce aproape in unanimitate scr-ul
prefera sa se scape de d-l Iacomi decat de d-l Pulosul. Sau, ca sa nu
fiu partinitor, sa pun intrebarea altfel: de ce trebuie in mod
obligatoriu exclus unul dintre cei doi, indiferent care?

Fac o paranteza: nu sunt un aparator al d-lui Iacomi. Daca as fi, as
evita sa spun asemenea lucruri, care sunt in cele din urma deosebit de
jignitoare fata de dansul. Incerc doar sa fac o analiza rece (si dura
deci) a unei situatii pe care o observ. Analiza o fac pentru mine,
desigur, nu incerc sa fac nimanui morala. Respect dreptul fiecaruia de
a se comporta cum crede de cuvinta. Dar tocmai chestia asta ma conduce
la problema: de ce nu poate oare face toata lumea la fel, sa-l lase pe
fiecare sa-si vada de treaba? Si apropo: va rog sa nu luati asta drept
o chestie personala, intre mine si dv., s-a nimerit sa spuneti niste
lucruri care m-au stimulat, atata tot.

> Sunt dispus s-o iau de la abc. Daca n-am timp, imi fac.
> Deci de unde incep?

Repet o intrebare care am mai pus-o: ce rost are sa faceti din d-l
Iacomi un model cu care sa va comparati, cu care sa va intreceti? Cand
urmariti un documentar, sau rasfoiti o enciclopedie, aveti aceleasi
sentimente?

> Aha, un hobby "intelectual"!! Dar ce fac eu, ca eu nu-s intelectual?

Ce importanta are? Dvs. sunteti cine sunteti, el este cine este, nu
exista nici un motiv de conflict si de reticente nici de o parte, nici
de cealalta. Simtiti-va liberi si unul si altul sa va desfasurati in
acest loc public conform temperamentului fiecaruia si totul va fi bine.

mihai.ch...@usa.net

In article <82l90q$r6m$1...@nnrp1.deja.com>,

marc...@my-deja.com wrote:
> [...]

> dreptate, realitatea nu trebuie aplatizata. Dar asta inseamna ca pe
> langa "exceptional" trebuie acceptat si "mediocrul" (si invers).

Tocmai asta am sustinut de la bun inceput. O societate democrata
se defineste prin resursele ei launtrice. Participantii neobisnuiti
cu viata polisului, cu afacerile cetatii trebuie educati cum trebuie
sa procedeze. Daca ei isi mentin proastele deprinderi din anii
comunismului (manifestari fixiste, blocaj in proiect -- Liiceanu),
ceea ce este tipic la un iacomi, sau la altii stilul de a elimina
tot ce nu se subordoneaza, iar la matale stilul de a obosi omul
cu polologhii interminabile si ilogice (nu uita ca multi participam
la scr in momente foarte scurte, o comunicare mai succinta ar elimina
multe neintelegeri si ne-ar ajuta sa nu lasam fire de discutie in aer)
si multe alte obiceuri proaste, nu este de mirare stilul meu sau al
lui Pulosu. Canita om sucit.

> [...]
> societatea scr a stabilit ca personajul Iacomi este sa-i
> spunem "antipatic", acesta nu este totusi un motiv sa fie exclus, nu

N-am inteles! Cine il exclude de pe scr pe Iacomi? IN primul rind ca
fiecare scrie cind vrea. In al doilea rind Iacomi m-a exclus pe
mine, el a fost acela care a dat un verdict: excluderea mea. Eu unul
intotdeauna l-am rugat sa ma slabeasca, fiindca eram deosebit de
ocupat si nu aveam timp sa fac cercetari in biblioteci. In schimb
el isi batea joc de mine ca informatiile mele provin din surse
de popularizare ale istoriei. Il bag si in aia...

> Ce facem atunci cu diveristatea, cu dreptul de a
> fi "diferit", "exceptional" intr-o directie, sau in
> cealalta?

Poarta o discutie pe tema asta cu Iacomi si-ti va explica
o chestie, nu mai retin bine, ceva cu plonk.

> In concluzie, fara sa le impartasesc, eu pot accepta opiniile dv. si
pot
> trai foarte bine in acelasi spatiu cu dv., cu toate ca (sau mai ales
> pentru ca) suntem diferiti.

Nu ma deranjezi, decit cu exceptia ca te desfasori pe lungime atit
de mare.

> [...]
> de a le exprima, fara sa simtiti nevoia sa-l atacati si sa-l excludeti
> si, mai ales, fara sa va simtiti in permanenta amenintat (sau

Neamuri proaste sint pe toate drumurile. Traim cu ei vrind nevrind.
Adica nu inteleg care ar fi problema. Nu este oare asta realitatea?
Ne adunam laolalta tot felul de adunaturi. Faptul ca eu am fost
boschetar nu cred ca am mentionat-o dintr-o tendinta de a epata,
ba din contra, am vrut sa subliniez ca printre oamenii aia napastuiti
pe linga care trecem pe strada se ascund de multe ori "OAMENI".
Nu vorbesc dintr-un punct de vedere stingist, vorbesc din experienta.
Problema lui iacomi este ca nu a fost expus variatiilor care exista
intr-o societate. El e patul lui Procust, eu si altii nu reprezentam
decit niste plonkuri.

> [...]
> schimbati ca sa-mi faceti mie pe plac, ci doar incerc sa va conving sa
> nu picati dv. in acest pacat vizavi de altii.

Asta este culmea!
Nu-ti inchipui cumva ca ma si incoronez?
Dar de fapt ce sa mai crezi, Balaceanca este specialitatea
mea, faptul ca azi ajung si Napoleon mare brinza nu e.
Am sa-l ung si pe iacomi rege, sau mai degraba ii dau un titlu
de conte, oricum el este deja un "de". Putea sa fie un "ot",
ar fi fost mai neaos.

Nostim este ca acest kreutzman a iesit din nou pe faleza cu poza aia
de huliuuud, Jean Constantin la panarama. Zi ca nu sintem circari?
Vezi vreo diferenta intre panarama lui iacomi si cea a lui kreutzman?
eu nu(PUNCT)

Mihai Chivulescu (Eichendorfer: "Die Abenteuer eines Taugenichts")

PS: haide d-le sa ne inveselim.

marc...@my-deja.com

In article <82lcnr$trq$1...@nnrp1.deja.com>,
mihai.ch...@usa.net wrote:

> Nu ma deranjezi, decit cu exceptia ca te desfasori pe lungime atit
> de mare.

Voi fi mai scurt:
* ma desfasor mult, pentru ca preiau o mare parte din frazele dv.;
* exista vreo regula impusa (netiquette?) apropo de lungimea mesajelor
pe care trebuie s-o respect?
* ati respectat regula asta intotdeauna?
* ma desfasor extrem de rar (o data la cateva luni, nu ca dv. zilnic);
* e dreptul meu sa ma desfasor cat vreau;
* e dreptul dv. sa nu cititi nici un rand;
* e dreptul meu de a nu fi laconic (daca nu pot);
* e dreptul meu de a nu fi laconic (chiar daca pot);
* e dreptul meu de a fi eu insumi;
* va erijati in moderator daca atacati ceea ce "va deranjeaza" la mine
(si exact asta criticati la d-l Iacomi, deci vreti sa renunte la
regulile lui de selectie, ca sa le aplicati pe ale dv., cand de fapt n-
ar trebui probabil sa existe asemenea reguli);
* acelasi lucru il gandesc, de fapt, si despre d-l Iacomi;
* preocupat sa exprimati ceea ce va deranjeaza la mine renuntati sa mai
dezbateti chestiunea in mod constructiv;
* daca ati fi cu adevarat interesat de discutie ati aborda-o chiar daca
va deranjeaza ceva la mine (acceptand, de exemplu, ca fac si eu ce pot)
sau chiar daca incalc anumite reguli;
* in fine, intrucat tema nu va intereseaza, nu vad la ce bun s-o mai
continuam.

> [...]
> de huliuuud, Jean Constantin la panarama. Zi ca nu sintem circari?
> Vezi vreo diferenta intre panarama lui iacomi si cea a lui kreutzman?

Nu CAUT nici o diferenta. Ce ma intereseaza pe mine? Fiecare e liber sa
faca ce poate. De ce sa ma leg de ei? De ce sa se lege ei de mine? Daca
vreodata un subiect de discutie de interes comun ne va pune in contact,
e bine. Daca nu, nu...

Aschiuta

arcli...@aol.com wrote:

> [...]
>dintre ei) le scapa evidenta: Iacomi este lipsit de CREATIVITATE!!! Nu dau 2
>bani pe un master al "copy_andPaste"-ului.

Domnule, uite cum mi-ai facut ziua!!! Zau ca tu esti mai prost ca mine! (Si
crede-ma, eu chiar ca sunt prost). Ce-ai inteles tu din postingul meu
referitor la MM si cautatul in carti,eeh? Nu asta am zis si eu, ca MM copiaza?
Daca tu esti mai vechi pe scr si te-ai prins ce fel de oameni se invirt pe
aici, nu inseamna ca esti mai intelectual decat cei pe care ii injuri.
Lasa-te se shusanele d-astea. Fii om cu picioarele pe pamant si mergi la a ta
gf.
Apropo, cum o cheama? Ca sa fii in ton cu intelectualii scr, ar trebui s-o
numesti ceva care incepe cu "D ou G", "L or R", sau cine stie, pe romaneste "S
si D". Astfel ai 'multiple choices' la aceste gf, exact cum iti place domnule
intelectual roman secerist.

Aschiuta (fara putza)

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Tzandarica nu sare departe da mama iei(da trunchi adica) sil dan git pa memeu
>de Me:

Pe mine nu ma cheama Tzadarica, ci Aschiuta (fara putza). Cat despre MM nu-mi
fac eu griji, ca are pielea tabacita si e versat in d-astea.

> [...]
>lea
>citit in tinerete si si lea intiparit pa cipu memoriei (intel insaid) si le da

Eu sunt mai old fashion, mie-mi plac cartile pe care le pot atinge. Ma fac sa
simt real. E ca si sexul.

>Joaca si mata la loterie :)

Nu merita. Iti ia irsul aproape tot, asa ca eu sunt ca romanul: nu castig nici
eu, nici ei.

>Sa pare ca ai nevoie da frizer :))
>Ca asa ie balariili creste mari pa linga putz-u ca vorba lu mata da un'
putz-a

De la timplaru', poate-mi face una noua.

Aschiuta

Toasul (ca domnu' nu-i place) bula...@aol.com wrote:

>O fi secereu ca inparatia britanicilor care sa lauda ca la iei soarili nu
apune
>niciodata adica 24/24.

Tu chiar ca esti intelectual daca stii chestia asta cu britanicii.

>Nu bre hobi ie o chestie neutila pa care oameni o face din plictis ca sasi
>omoare tinpu liber si da care iei crede ca sa legat cu pasiune.

Gata, m-am prins: hobby-ul secerist e intelectualismul!!

>PS si nu ma mai domni ca nu mie in obisnuitza.

Bine, toa'sul Bula.

Aschiuta

"Csaba wrote:

> [...]
>Ziua urmatoare
>apare aschiuta din nou, da-mi inca o foaie. Iar dupa trei

Nu stiu ce vezi tu asa de trist in asta? Fiecare are placeri personale. Mie-mi
place smirghelul, tie mana.

ter...@my-deja.com

In article <19991207034504...@ng-fg1.aol.com>,
arcli...@aol.com (ArcliZMist4) schizofrenizeaza:

> baietzica, e trist ca a trebuit sa ra_scolesti prin biblioteca pub(l)
ica_ca sa
> te dumiresti care-i diferenta dintre un plagiator si un intelectual.

Baietzelul s-a periat pe dinti metaforic si matale sari repede cu
damigeana de aghiasma !

>E plin
> secereul de boi si vaci care-l con_funda pe (de)meme(nt) cu o
persoana educata.

Sa intzelegem atunci ca sinGURA MARE persoana "educata" (4+) ai fi
chiar matale, Ar_cliZMist zis si Trubadur_o_ia_in_*** zis si
Satyr_batrin....?

Uite ce frumos depeni amintiri din copUlarie:

> [...]
Freud, Kant,
> Ionesco, Cioran siiii (..ca tot pretinde c-ar fi fizician).. de

'Telectualii_eruditzi de la Capsa...Era mai bine ca'n "PIEPTUL" lui
Avram...Printre spritzuri mai incapea si cate un "mizgril" de
Freud,Kant&Co..'Telectuali de e_l_i_t_a, ce (aia)..a calului...Parca'i
vezi:

(Capsa; zanganit de tacamuri, mirosuri de friptura si de cafea cu naut)
Matale: Care stii ceva de Kant ?
Un comesean: Ala cu pravalia de stofe din Baratzie ?
Matale: Nu, domle...filozoful.
Alt comesean: Hai sictir cu filozofia ta ! Noroc si sa traim!
(liniste, sorbituri)
Matale: Ati observat de exemplu ca numele multor filozofi incepe cu
"h"...Hegel, Hobbes, Hume...?
Un comesean: Da' ce zici de ala care a facut scoala LA
Viena...Vit...Vit...
Matale: Wittgenstein ? Ala are trei de "t" si doar un "s". Nu vi se
pare suspect ?
Alt comesean: Vrei sa zici "semnificativ" ?
Matale: Nu domle, am vrut doar sa'ti exemplific ce'i aia "freudian
slip". A la votre !
Alt comesean: Noroc !
(liniste, sorbituri, plescaituri)
Matale: Ca mare a fost si Freud asta ! Ce influentza a avut !
Un comesean: Ce influentza ?
Matale: Mare de tot.
Alt comesean: Da, domle ! Noroc si la mai mare !
Matale: Ma mai gandeam...Cioran ala de'a scris la Paris scrisoarea aia
catre un amic d'acilea, ce'o fi facand el ?
Un comesean: Cine ?
Matale: Cioran.
Alt comesean: Chelner, sa vina cafeaua !
Un comesean: Ce sa faca si el, trage mitza de coada...
Matale: Da, dar e la Paris...
(liniste, sorbituri, plescaituri, grohaieli sporadice)

Cam subtzirica "programa" de invatzamant, eh ? Dar acum (la 50+) te-ai
deSH(i)Teptat de tot si dai cu ghioaga CREATIVITATII in semizeii scr-
ului:

> [...]
si io voi
> demonstra ca-ti lipseste cel mai important lucru: CREATIVITATEA.

WOW ! Arca lui PARA_Noe ! Mai sunteti multi, bre ?

(Nici nu e de mirare cand unii ca matale con_fund_a "creativitatea" cu
"fuga de idei". Stiai ca ultima "trece" cu Ritalin dar nu si prima?
D'aia fa si matale un bine omenirii si ia niscai pastile, asta la
stilul ex_PERI_MENTAL)

Dar daca ma uit mai bine, poate ca pastilele nu-s de ajuns si ai
nevoie de bisturiul ornitologului; io_te_te ce mult te stropsesti cand
dai atacul "creativ" la persoana:

> Esti un
> plagiator din aceeasi "groapa" cu Barbu

I-ai zis-o ! La groapa cu el !

> so?
> 'einstein'

So ?
Terente

mnemonix

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> wrote :

> Iar dupa trei
> zile....
> A ramas

> Aschiuta (fara putza)

Aaaa, asa se explica!!! Da oricum avea putza prea micutza daca a epuizat-o
in numa trei zile.

------
Posted via news://freenews.netfront.net
Complaints to ne...@netfront.net

mnemonix

Aschiuta <asch...@aol.com> wrote:

> Cat despre MM nu-mi
> fac eu griji, ca are pielea tabacita si e versat in d-astea.

Ai incercat cu glaspapir, de ala de-ai folosit tu ca sa ramai fara putza?

mnemonix

<mihai.ch...@usa.net> wrote:

> ?.<<*$ょ-_"#

Du-te domle si te culca.

mnemonix

<marc...@my-deja.com> wrote:

> ?.<<*$ょ-_"#

Du-te domle si te culca!

Marius Iacomi

obsrvtor...@aol.com (ObsrvtorObiectiv) scrise:

[...]

> [...]

> abordeaza apostroful.
> Puteti sa ma lamuriti si pe mine dupa care criterii se alege cratima

Raspuns foarte scurt: exact ca in ortografia post-1954, lucru pe care
l-am amintit in repetate randuri pe scr.

Raspuns mai larg: in perioada interbelica, regulile ortografice cu
privire la utilizarea apostrofului si cratimei pareau cam incalcite
acelora care nu luau in considerare forma de origine a cuvintelor legate
prin aceste semne. In mod esential, apostroful marcheaza caderea unui
sunet (eliziunea) iar cratima este semnul rostirii fara pauza a doua
cuvinte distincte. Dupa cum se poate observa, semnificatiile lor nu
se suprapun: regulile de ortografie interbelica reflectau exact aceste
intelesuri distincte (precum in majoritatea ortografiilor civilizate).
Asadar, presa exilului nu a optat pentru _inlocuirea_ cratimei cu
apostroful ci pentru _pastrarea_ apostrofului in acele constructii
care, conform normelor pre-1954, se scriau cu apostrof. Reforma din
1954 a fost considerata de catre majoritatea exilatilor de sorginte si
inspiratie comunista iar noile reguli de la acea data au fost ignorate
in mod deliberat de cei din afara tarii. Pana dupa caderea comunismului
in Romania, ortografia "veche" a constituit si un semn de recunoastere
intre cei care se gaseau in exil datorita pozitiei lor fata de sistemul
instaurat in tara dupa razboi.
Dupa evenimentele din decembrie 1989, ideea de revenire la ortografia
antebelica s'a impus partial, concretizandu-se prin Hotararea Adunarii
generale a Academiei Romane din 17 februarie 1993 privind revenirea la
"a^" si "sunt" in grafia limbii romane. Cu privire la apostrof si la
cratima, nu a fost adoptata nici o decizie noua, pastrandu-se aceleasi
reguli ca inainte de 1989.
Pentru a putea vorbi in cunostinta de cauza, iata ce precizeaza ultima
editie a IOOP (a V-a, 1995) cu privire la aceste doua semne ortografice:

$301. Cratima marcheaza rostirea impreuna a doua sau mai multe cuvinte,
fie ca lipsesc sunete, in care caz inlocuieste apostroful din vechea
ortografie, fie ca nu lipsesc:
l[-]am citit, sa[-]mi arati, s[-]a dus, m[-]a vazut, dusu[-]s[-]a,
v[-]a scris, intr[-]o zi, se[-]ntelege, n[-]o[-]mprumut.
Cratima se foloseste si la scrierea unor cuvinte compuse (vezi mai sus
$150).
Cratima se intrebuinteaza la despartirea cuvintelor in silabe (vezi mai
sus $178).
Cratima se mai foloseste intre doua numerale (vezi mai sus $300, pct.3).

$302. Apostroful marcheaza absenta accidentala in rostire a unor sunete:
Las['] pe mine. Un['] te duci? Da['] cine sunteti voi? Dom[']le.
Odat[']. Pa^n['].
_____________________

In "Indreptar si Vocabular Ortografic" editia a doua (referinta pentru
ortografia antebelica), autorii Sextil Puscariu si Teodor Naum dau urmatoarele explicatii cu privire la utilizarea semnelor ortografice
amintite anterior:

Apostroful si linioara

Apostroful se pune in locul unei vocale elidate, fie ca aceasta vocala
se gaseste la sfarsitul unui cuvant, fie ca se gaseste la inceputul lui:
n'am (= nu am), nu s'aude (= nu se aude), intr'o zi (= intru o zi), m'a
vazut (= ma a vazut), las'o (= lasa o), vino 'ncoace (= vino incoace),
sa ne 'mpacam (sa ne impacam), etc.
Apostroful se mai poate pune in locul primelor doua cifre ale unui an
de mare importanta istorica: '77 (= 1877), '48 (= 1848).
Formele pronumelui conjunct l, o, mi, ti, si, etc. nu au apostrof,
ci se leaga de cuvantul precedent sau urmator prin linioara (vezi mai
jos!): nu-l vad, l-am dat afara, ti-a scris, etc. Tot astfel: "nu-s de
vina", dar "s'a dus". Ratiunea acestei scrieri o gasim in faptul ca
numai in "s'a dus" s'a elidat vocala din "se", inlocuindu-se prin
apostrof, pe cand in celelalte cazuri avem a face cu forme etimologice
de sine statatoare, la care, pentru usurarea pronuntarii, dupa pauza si
dupa consonante s e a d a u g a un "i^" initial: il dau afara; omul
isi cladeste o casa. [...]
[...] cand insa din cuvinte ca "afara", "acasa", se suprima vocala
finala (si aceasta in chip neobisnuit), se pune in locul ei apostroful:
"afar'", "acas'"; de asemenea "las' sa vie!". [...]
De asemenea nu se pune apostrof in locul articolului "l" care se lasa
la o parte in cuvantul "dracu" din expresiuni ca: ce dracu, la dracu,
nici in "unu" (douazeci si unu) si, fireste, nici la numele proprii ce
si de localitati care se scriu fara acest articol: Balcescu, Iancu.
[...]
Intrebuintarea linioarei nu trebue exagerata. Ea este de rigoare in
urmatoarele cazuri:
a) spre a lega verbul ajutator in formele verbale inversate: cantat-au,
canta-voiu, cantare-as;
b) spre a lega la sfarsitul unui nume nearticulat pronumele posesiv:
frate-meu, sora-mea;
c) spre a lega pronumele conjuncte si formele scurte ale verbului "a
fi" (i, s) de un cuvant precedent (pronumele sau forma verbala devine
atunci enclitica) sau urmator (pronumele sau forma verbala devine atunci
proclitica): du-te, rogu-te, sa-mi dai, a-si face de cap, da-ne,
inchinamu-ne, na-ti, ducandu-se, vazandu-le, spala-ma-voiu,
spalatu-te-ai, mi-aduc aminte, mi-as face, ti-am spus, te-ai imbracat,
i-as cere, face-l-as; toate-s gata; nu-i adevarat;
d) spre a uni intr'o unitate semantica elemente de compunere care pot
fi usor analizate de simtul limbii: razboiul romano-ruso-turc,
fara-de-lege, ta^ra^s-grapis, Regina-Mama, mai-mult-ca-perfectul;
e) spre a arata -- mai ales in versuri -- contopirea intr'un diftong a
vocalei finale a unui cuvant cu vocala initiala a cuvantului urmator:
de-asemenea, te-or insela, fata prinse-a lacrima. [...]
__________________

Spre comparatie, iata cum este tratat astazi acest subiect intr'o
limba romanica din vest, catalana:

Utilizarea apostrofului

Numim "apostrof" semnul (') cu care indicam suprimarea unei vocale in
anumite monosilabice inaintea cuvintelor incepand printr'o vocala sau
dupa acelea care se termina cu o vocala. Utilizarea apostrofului este
limitata la urmatoarele cazuri:
a) Articolele de la singular, "el" si "la", imbraca forma "l'" inaintea
cuvintelor incepand prin vocala, precedate sau nu de un "h" [...]. Sunt
exceptate acele cazuri in care articolul "la" precede un cuvant incepand
cu "i" sau "u" aton (precedate sau nu de un "h"). [...]
b) Prepozitia "de" ia forma "d'" inaintea oricarui cuvant incepand cu
o vocala, precedata sau nu de "h". [...]
c) Inaintea verbelor incepute cu o vocala, precedata sau nu de "h",
pronumele slabe [echiv. rom. = pronumele personale in forma atona] "em",
"et", "el", "es" si "en" imbraca formele "m'", "t'", "l'", "s'" si "n'",
respectiv. [...]
d) In urma formelor verbale terminate cu vocala, in afara de "u",
pronumele slabe "em", "et", "el", "ens", "els", "es" si "en" imbraca
formele "'m", "'t", "'l", "'ns", "'ls", "'s" si "'n".
e) La alaturarea a doua pronume slabe, iau nastere urmatoarele forme
conjuncte in care intervine apostroful: me'l, me'ls; te'l, te'ls, te'n,
te'm; [...].

Utilizarea cratimei

Ne servim de semnul auxiliar (-), pe care il numim "cratima", pentru
a lega doua sau mai multe cuvinte in cazurile urmatoare:
a) Pentru toate pronumele slabe pe care le scriem dupa verbe, pentru a
lega aceste doua elemente (verb si pronume), sau diversele pronume
intre ele, de fiecare data cand nu trebuie pus apostrof conform celor
expuse in tratarea acestui semn grafic. [...]
b) In scrierea adjectivelor numerale [rom. = numerale], introducem o
cratima intre zeci si unitati (cu incepere de la "vint-i-u"), si intre
unitatile de sute si sute. [...]
c) In cazurile urmatoare de cuvinte compuse, intercalata intre cele
doua elemente:
1. Cand primul se termina cu vocala si al doilea incepe cu r, s sau x.
2. Cuvintele compuse formate cu prefixurile "pseudo-", "sots-",
"vice-", "ex-" si, in unele cazuri exceptionale, "pre-".
3. Formele compuse din doua adjective precum "hispano-america",
"anglo-saxo", "artistico-literari", "fisico-quimic".
4. Unele cazuri speciale [lista de exemple].
d) In impartirea unui cuvant la finele randului, ne folosim de asemeni
de cratima. Aceasta separare se face mereu cu respectarea integritatii
fiecarei silabe.
__________________

In rezumat, ortografia introdusa in 1954 (si valabila oficial si azi
in ceea ce priveste apostroful si cratima) propune o viziune simplista
de tipul urmator: tot ce este compus din doua cuvinte ce nu isi pierd
identitatea semantica se leaga prin cratima. Apostroful se foloseste
doar in cazuri exceptionale, pentru cuvinte izolate in care un sunet
sau mai multe sunt elidate. Viziunea veche (si cea moderna occidentala)
considera esential fenomenul eliziunii care trebuie marcat cu apostrof
iar cratima apare doar daca exista o rostire legata neinsotita de
caderea vreunui sunet (apostroful are intaietate fata de cratima).

Fragmentul referitor la conjugari si flexiuni nu l-am inteles, lucrul
relevant nu este aceasta ci forma de origine a grupului de sunete.

Cu bine,
M.M. de M.

Bula 00001

Ashchiutza nare putza da are haz :

>Nu stiu ce vezi tu asa de trist in asta? Fiecare are placeri personale.
>Mie-mi
>place smirghelul, tie mana.

Poa ca mina lui da om al munci ie la fel ca glashpapiru

Bula 00001

Domnu Marcu,

Imi cer scuze ma'intii daca vam tratat cu ba in alte postaturi pa secereica
noastra siapoi as vrea sa va zic ca nici Dumniavoastra nici zapaucu da Misu
Balaceanu naveti dreptate ca nu ie nici un rorbot paci ci numa frica
Dumniavoastra da propia unbra :)
Cit daspre maiestru MM de M iel na fost alungat da nimeni ba dincontra cind sa
dat drept Zgabeartza a lu Iftode a fost primit cu aplauze da toti cauzasii.
Iel actioneaza cel mai tare ca moderator al propiului in-teik ca are o masina
do cheama plonkomatematic sau cam asa ceva la care apasa pa butoane mai dihai
ca un dactiloagrafa, ba nu ca un pianist:)
Doamne fereste sajunga moderator unu ca iel.
In rest ie asa cum ziceti documentat si pentru unii ca mine cu scoala
neterminata ie bine venit.

Pace

Bula 00001(unu in 10000)

Bula 00001

Ashchiutza fi mai atent mai draga:

>Cat
>despre nod in papura, nici vorba. Eu nu mai am putza de mult.

Ca ceare papura cu ...putza ?

Marius Iacomi

bula...@aol.com (Bula 00001) scrise:

> Acu daspre memeu de Me.
>-
>
> adevaru graitai

domle, marturisesc ca nush ce sa zic vazand ca atata lume pierde timp
sa discute o chestie atat de cenusie precum intrebarea daca io sunt sau
nu telectual, pa mine dilema asta nu ma roade catusi de putin si sunt
dea dreptu uluit ca unii fac din asta tema da discutie si mai ales pa
scr, mie mi sa pare ca exista lucruri mai serioase, da in fine, daca
unii vor sa isi faca din asta preocupare de capetenie, treaba lor.

> nas putea ca sa zic ca toti il invidiaza pa Domnu meme de Me ci mai
> dagraba cal dezagreiaza

adica iezista deja o imparteala a diversilor de pe scr dupa ce cred
ei despre mine? pa bune ca asta trebuie pus la catastif, faptu in sine
e michteaux, datii fratilor inainte ca sa ma amuz si io.

> [...]
> care sa scapat in ocident si nu intelege ca si altii ie mari si tari
> si mai ales uzati la conceptu da libertate.

domnu bula, uite carei treaba ca tot invarti cuvinte mari, numi pasa
de parerile nembrilor de pe secereu despre mine insa ma shucare atunci
cand sa zic cuvinte nasoale nemeritate despre un tip care na pacatuit
decat prin numele mostenit da la tacsu, ceare a face asta cu porcaiala
la adresa lui; daca io as zice acu ceva legat de numele de bula nu cred
ca ar fi o chestie pe care cineva so ia in serios ca toti in jur stiu
ca ciripesc la deruta, necazu ie ca la vally ceau pa chestie numa da
nume tipu a ajuns o vreme dupa gratii ca sa se constate dupaia ca in
heirupismu lor tipii ailalti nu aveu de ce sa il acuze, iar asta sa
intamplat finca lumea la noi obisnuieste asa demult, intai injura omu
penca asa li se nazare si abia dupa aia se pun sa afle exact daca au
motive intemeiate sal injure, astai o manie romaneasca carei iezact pa
dos fata da ce sa zice in ocident cu prezumtia aia da nevinovatie si
prevenirea abuzurilor, da in fine, daca voi astia care vati scapat in
ocident ati bagat bine la cap conceptu da libertate, aplicatil, tata,
cum va vine mai bine, sa nu va mirati atunci daca vrodata altii o sa
se puna sa vanjure fara sa stie prea bine de ce...

adio pica frunza

JE

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: Wed, 08 December 1999 01:03 AM EST

>Multumesc de urarea cu sanatatea. Deocamdata ma tine!! Cat despre
>inconvenientele personale, eu mai degraba (si cu siguranta) le-as numi
>generale, ca doar sunteti intelectuali, nu?
>
>Aschiuta smirghelitu'

Am simtit io ca iesti o persoana cu ...lustru !!!

Bula 00001

Coane jos palaria ca nu masteptam sami dai fun raspuns sinca unu pa intelesu
meu
Mii da mutumiri.

> domle, marturisesc ca nush ce sa zic vazand ca atata lume pierde timp
>sa discute o chestie atat de cenusie precum intrebarea daca io sunt sau
>nu telectual,

Asai ca nare rost sa dezbatem persoane pa virtual care daia ie societate
culturala sa dezbatem idei si nu persoane. Fiecare vrea sa tina da frunza lui
:) ca nui frumos sa ne aratam goliciunea in public.

> adica iezista deja o imparteala a diversilor de pe scr dupa ce cred
>ei despre mine? pa bune ca asta trebuie pus la catastif, faptu in sine
>e michteaux, datii fratilor inainte ca sa ma amuz si io.

Las ca nu iesti mata asa da naiv so pui la suflet :)

> domnu bula, uite carei treaba ca tot invarti cuvinte mari, numi pasa
>de parerile nembrilor de pe secereu despre mine

Coane memeule de Me gind la gind cu bucurie domle.

> necazu ie ca la vally ceau pa chestie numa da
>nume tipu a ajuns o vreme dupa gratii ca sa se constate dupaia ca in
>heirupismu lor tipii ailalti nu aveu de ce sa il acuze

Dom Iacomi,
Hai sa vorbim serios domle.
Vally Ceau iera si iel mare si cu ochelari da soare cind se plinba cu barcutza
cu nea nicu si lenutza pa la canal si'l mai loa si prin china etc ca la un
moment al datului
sa parea ca ie beizadeaua mostenitoare
numa ca al mic avea si nume si renume si la dat laoparte dedicindul stiintzi
fizice.
Apropou al mic tot fizicist aa? Sa transmitea in familie ca iepidemia :)
Dom Vally sa asezat la rind cu populatia conlocuitoare a Orasului da Dinbovita
tomnan Drumu Taberi cea ce in aparenta facea frumos numa ca iel nu sta la bloc
ci la bloculet- o cladire mica cu 4 sau 6 apartamente si garaje in stil
ocidental si cu vecini alesi pa sprinceana.
Cit daspre folosirea numelui "mostenit" sa nu mai vorbim mai ales la clubu
steaua si alte ifluente pa care lea folosit si da care sa folosit.
Ca fost pus oleaca inlauntru dai lui adicatele de guvernu fesenist nui strica
ca vorba lu Misu ie bine sa le stie omu pa toate si mai ales cinei iera
pretenii si tovarasii da lupta.
Dom MM de M, omu nu merita un aparator da talia mata domle....

> [...]
>cum va vine mai bine, sa nu va mirati atunci daca vrodata altii o sa
>se puna sa vanjure fara sa stie prea bine de ce...

Usor da zis greu da facut cu aplicatia ca mata sti cum zice omu da stintza
roman :teoria ca teoria da praftica ta omoara :)
Cit daspre injuraturi vezi bine ce ien jur :)

Saltare

Haltere

Sau viteza foarte mare.

Dr.Horst

Haltere <ne...@imail.com> :

> Horica, ce ti-au facut, mama, canibalii? Un' te-ascunzi tu in cabinet la
> doctoru' asta?

Nu ba, m-am pitit la o ginicoloaga, ca cui i-ar putea trece prin minte sa ma
caute tomnai acolo si poate am norocu sa-mi pice si mie fro ocazie. Pun si
pentru voi o vorba buna, daca vreti.

Dr.Horst

Marius Iacomi <iac...@nobulk.lpm.univ-montp2.fr> scrise:

> [...]
urmatoarele explicatii
> cu privire la utilizarea semnelor ortografice

Mai, domnule, io te vad om mare si important, nu poti domle sa pui o pila sa
nu se revina dracului la ortografia antebelica_ca se alege praful, cine in
pula mea poa sa invete atata gramatica si ortografie ca sa puna virgulitele
si liniutele pe unde trebe? Io cu bagatul stau bine, cu scosul merge mai
greu, de unde sa stiu io cand si de unde s-a scos fro litera si cine dracu a
luat-o. Baieti dastepti comunistii astia, ca au simplificat ortograful,
brava lor, ca altfel ar fi fost romana mai grea si decat franceza.

Dr.Horst

<marc...@my-deja.com> wrote:

> Nu, de fapt scena asta se repeta ori de cate ori scr-ul sucomba de atata
> otrava cata s-a varsat in el, cand pana si moderatorii sunt ametiti de
> atata scandal, intrigi si reclamatii, si devin mai putin vigilenti.

Las' domle ca avem mai multi doctori p-acilea si o sa-i reanimeze pe toti
aia ametiti si o sa dea si la scr cu antidoct pentru otrava.

> [...]
> produce, nu am altceva la dispozitie, sunt un handicapat in consecinta.
> Dar este acesta un motiv de discriminare, se impune excluderea mea

Nu domle, stai linistit, daca s-a gasit loc si pentru mine, s-o gasi si
pentru handicapati ca dumneata.

> Dar de ce trebuie sa fiu admirat? Asta nu inteleg.

Asta tine de handicap, nene.

> [...]
> cu fluctuatii(asa ca dvs.) poti fi integrat, iar daca esti dimpotriva
> sters, cu stilul monoton, de lemn, lipsit de viata (asa ca mine) te

Domle, io iti zic sa nu te iei dupe ce zice conu mishu, ca minte de ingheata
apele. UIte, io sint un tip exceptional, cu stilu viu, nervos si cu
foaaaarte muuuulte flatulente, cum zici dumneata, si conu mishu nici pe mine
nu ma place, mi-a zis de nu stiu cate ori ca nu mai vorbeste cu mine caci
sint obraznic, d-aia imi permit sa-ti zic asa in soapta ca de fapt lu conu
mishu nu-i place decat de el insusi si cu asta basta, ca_cu gustul omului
n-ai ce sa faci.

> De ce participantii la scr trebuiesc categorisiti,
> caracterizati, masurati, eu asta as vrea sa stiu?

Asta cu masuratu e a lu Pulosul (si mai era o-persoana-fara-nume care masura
cu microscopul), n-are nici o legatura cu nea mishu (quoi que...)

> Ce facem atunci cu diveristatea, cu dreptul de a
> fi "diferit", "exceptional" intr-o directie, sau in
> cealalta?

Da ce te faci cu aia care sint exceptionali in toate directiile, ca
mine-asa?

> eu nu vreau sa spun ca nu-mi place de dv. si ca trebuie sa va
> schimbati ca sa-mi faceti mie pe plac, ci doar incerc sa va conving sa
> nu picati dv. in acest pacat vizavi de altii.

Ba bine ca nu pica in cacat, ( pardon, pacat am vrut sa zic), ca numai mie
de cate ori nu mi-a dat peste bot ca nu respect regulile si ca il faut ca-i
musai sa ma schimb. Nea marcule, mishu e un ipocrit.

P.S. Domnu, am scris atata pentru ca am preluat frazele matale, altfel io
scriu de regula mult mai pe scurt (ca-mi fonctioneaza mintea repede).

bagami-as

Dr.Horst <dr.h...@vnumail.com> wrote in message
> [...]

> luat-o. Baieti dastepti comunistii astia, ca au simplificat ortograful,
> brava lor, ca altfel ar fi fost romana mai grea si decat franceza.

uiteaici domnule io nam probleme cu apastravu ala si propun un premiu pemtru
luceafaru ala bosorog care a simplificat limpa nu tu punt si nu tu virgula
nu tu litere
mici destept maestru ala pacat ca sa prapadit

mihai.ch...@usa.net

In article <82lrn3$83l$1...@nnrp1.deja.com>,

marc...@my-deja.com wrote:

> Voi fi mai scurt:
> * ma desfasor mult, pentru ca preiau o mare parte din frazele dv.;
> * exista vreo regula impusa (netiquette?) apropo de lungimea mesajelor
> pe care trebuie s-o respect?

Tine de limitarile psihologice ale omului (bine inteles fac exceptie
geniile). N-are nimic de a face cu vreo eticheta, dar daca vrei sa fi
receptat te adaptezi. Eu iti fac doar o sugestie.

> * ati respectat regula asta intotdeauna?

niciodata nu respect vreo regula. REgula este pentru majoritate
nu pentru mine. Iubesc sa fiu ilegalist.

> * ma desfasor extrem de rar (o data la cateva luni, nu ca dv. zilnic);

ce conteaza cit te desfasori? Trebuie sa te scuzi cuiva?

> * e dreptul meu sa ma desfasor cat vreau;

exact!

> [...]

> regulile lui de selectie, ca sa le aplicati pe ale dv., cand de fapt

> n-ar trebui probabil sa existe asemenea reguli);

tocmai eram de acord ca fiecare sa faca ce pofteste. Sugestiile mele
privesc doar anumite tehnici de lucru care ne-ar permite sa comunicam.
Sint sugestii, fiecare face ce doreste.

> * acelasi lucru il gandesc, de fapt, si despre d-l Iacomi;
> * preocupat sa exprimati ceea ce va deranjeaza la mine renuntati sa
> mai dezbateti chestiunea in mod constructiv;

am impresia ca amindoi sustinem acelasi lucru. Ca sa vezi cit de diversa
este lumea, chiar cind doi oameni afirma acelasi lucru ei considera
ca sint la antipozi.

> * daca ati fi cu adevarat interesat de discutie ati aborda-o chiar
> daca va deranjeaza ceva la mine (acceptand, de exemplu, ca fac si eu

> ce pot)sau chiar daca incalc anumite reguli;

parca pina acum ce-am facut?

> * in fine, intrucat tema nu va intereseaza, nu vad la ce bun s-o mai
> continuam.

Ai decis unilateral, exclusivist, precum iacomi (care intre timp
da semn de progres).

> Nu CAUT nici o diferenta.

Pai asta sustineam si eu.

> Ce ma intereseaza pe mine? Fiecare e liber
> sa faca ce poate. De ce sa ma leg de ei? De ce sa se lege ei de mine?
> Daca vreodata un subiect de discutie de interes comun ne va pune in
> contact, e bine. Daca nu, nu...

Pina acum vad ca ne potrivim de minune, intrebarea e: "care e baiul?"

Mihai Chivulescu (nedumirit)

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

Cu putza sa, sau cu putza mea care e inodata?

Aschiuta

"mnemonix" wrote:

>Aaaa, asa se explica!!! Da oricum avea putza prea micutza daca a epuizat-o
>in numa trei zile.

Nu uita insa ca avind-o din lemn eu imi pot planta alta la orice ora. Numai ce
dau fuga la timplar si mi-o face cum vreau eu!!
Dar voi intelectualii ce va faceti, de unde luati alta?

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Am simtit io ca iesti o persoana cu ...lustru !!!

Pai eu folosesc smirghel cu grit 1200, in comparatie cu altii care nu urca mai
mult de 60, cel mult 400

Aschiuta

"mnemonix" wrote:

>Ai incercat cu glaspapir, de ala de-ai folosit tu ca sa ramai fara putza?

Nu stric eu bunatate de smirghel pe pielea lui, il tin pentru mine. Tu crezi ca
daca dai cu hartie d-aia din care zici tu, i se inmoaie pielea? Nici o sansa.
Despre culoare ce sa mai vorbim!

Dr.Horst

<mihai.ch...@usa.net> wrote:

> Pina acum vad ca ne potrivim de minune, intrebarea e: "care e baiul?"
>
> Mihai Chivulescu (nedumirit)

Pai pe tine asa te-a facut, ma-ta, nedumerit. Omu zicea ca cica sa fie
lasata toata lumea (deci inclusiv tu) sa spuna ce are de spus si cum poate
pe scr, fara sa-i fute altii la creier. Da io nu sint de acord (si nici tu,
chiar daca faci pe nedumeritul si pe potrivitul). Io nu pot sta in acelasi
spatiu (mioritic) cu tine fara sa scriu la adresa ta nimic. Ce vina am io
daca ma inspiri?

Dr.Horst

Aschiuta <asch...@aol.com> wrote:

> Cu putza sa, sau cu putza mea care e inodata?

Parca ziceai ca nu ai. Ce facusi, ai lipit cu scuipinol rumegusul la loc?

Aschiuta

"Dr.Horst" wrote:

Intre timp am fost la tamplar si mi-a facut alta, dar are noduri, eu asta am
vrut sa zic.

Bula 00001

>Subject: Re: despre scr
>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: Thu, 09 December 1999 12:15 AM EST

Daia iera bune reciclarili pa vremea lu nea nicu :))

Bula 00001

>From: mihai.ch...@usa.net

> Eu iti fac doar o sugestie.

Nu ie prea multa munca so faci ca io cred ca ie mai bine sai dai o sugestie
(gata facuta :)).

>precum iacomi (care intre timp
>da semn de progres).

Ar fi cazu sa te iei dupe iel coane Misule .
Aaaa?

>Pina acum vad ca ne potrivim de minune,

Daca mai traia Borphy (!) ar fi iesclamat :
pai dice nu va loatzi mai oamini buni ? :)))

Saltare

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)

>Intre timp am fost la tamplar si mi-a facut alta, dar are noduri, eu asta am
>vrut sa zic.

SssssT !! mai incet ca daca sa prinde cocoanili (oaci aut for Domny :)) da
navala ca le placi noduroasa !!!

Haltere

Aschiuta wrote in message <19991209001531...@ngol05.aol.com>...

>Nu uita insa ca avind-o din lemn eu imi pot planta alta la orice ora. Numai
ce
>dau fuga la timplar si mi-o face cum vreau eu!!
>Dar voi intelectualii ce va faceti, de unde luati alta?

Da creiere da lemn ai auzit? Da muschi da piatra ai auzit?
Intelectualii n-are nevoie de putza. O are deja. Ei are nevoie de pula (full
sized version).

Arclivist4

PE scurt si "PE puncte cu clasa muncitoare in frunte", ca tot imi intra seful
prin birou si trebuie sa pretind ca mai si muncesc.

TERENTe confTERENTiaza:

> in timp ce noi,

>'Telectualii_eruditzi de la Capsa..

Nu Capsa te deran_je/ne/aza pe matale, ci "bucurestenii NEimportati". Amuzant
mai e cand arunci cu o piatra in balta secerista ca apoi doar sa numeri
valurile. Si se involburara ceva apele, de la BorfANA aschiata la Caiafa si
retur. Si eu sunt bucurestean si NewYorkez de import, dar pe caciula mea nu-i
nici o musca, pe cand pe unele din cusmele voastre sunt adevarati vulturi.

>dai cu ghioaga CREATIVITATII in semizeii scr-
>ului:

Nu am absolvit o Facultate technica si deci nu as putea 'combate' "despre
teoria relativitatii". A fost doar o alta pietricica si, dupa cum era de
asteptat, nu memeul, care e o persoana intreaga la minte (desi nu are scanteie
si refuza sa-si largeasca un pic nodul de la cravata cand face vocalize), a
sarit la lupta, ci colectionarii de VuLtURI au inceput sa faca... VaLURI.

>zis si
>Satyr_batrin....?

> Cam subtzirica "programa" de invatzamant, eh ? Dar acum (la 50+) te-ai
>deSH(i)Teptat

"Never regret growing old, it is a privilege denied to many...".

Haltere

mihai.ch...@usa.net wrote in message stilul de a obosi omul
>cu polologhii interminabile si ilogice (nu uita ca multi participam
>la scr in momente foarte scurte, o comunicare mai succinta ar elimina
>multe

Unii intradevar abia are timp sa citeasca citeva p(r)ostari, dar nu matale
care stai toata ziua p-aci si ridici haltere, si mai si vorbesti de vorbarie
plictisitoare, ca nu mai stiu ce sa ma fac sa te bag in filtre ca cind te
faci tigan, ca cind ungur, ca cind comunist, da toate numele vorbesc la
fel, ori scandezi lozinci, ori te pierzi in dracu stie ce vorbe de neinteles
(ca, deh, vrei sa fii cu 'verbu' iute si zglobiu). Unii te confunda cu
diferiti baieti si fete intradevar dishteptzi, da io mi-am dat seama (ma
mier si io) cine esti da nu stiu ce vrei domle. Chiar asa ce vrei? N-aveam
noi destule rele?

Aschiuta

"Haltere" wrote:

>Da creiere da lemn ai auzit? Da muschi da piatra ai auzit?

Bineinteles ca am auzit. E unul pe scr de-si zice "Haltere"<ne...@pula.com>.
Cara halterele astea dupa el pe unde merge. Ca le duce dupa el toata ziulica
nu-i bai, dar cum le cara e partea interesanta. Cica le pune pe pula si se ia
la intrecere cu toti intelectualii de pe scr care le ridica de mai multe ori.
Din greseala intr-o zi le-a scapat si i-au cazut pe coaie, ca astea ii atarna
pana la pamant.
Ce mai, creier de piatra are, ii mai trebuie o pula de lemn facuta de tamplarul
meu personal, full size version, exact cum si-o doreste.

>Intelectualii n-are nevoie de putza. O are deja. Ei are nevoie de pula (full
>sized version).

Aschiuta (alias Simon Tamplaru')

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Ar fi cazu sa te iei dupe iel coane Misule .
>Aaaa?

>Daca mai traia Borphy (!) ar fi iesclamat :
>pai dice nu va loatzi mai oamini buni ? :)))

Las' ca zici tu pentru ea!

Haltere

Aschiuta wrote in message <19991209124756...@ngol01.aol.com>...

> [...]
ziulica
>nu-i bai, dar cum le cara e partea interesanta.

Hai bai ca tu glumesti! Sau nu?... Cine e bai asta ca vad ca e in meserie ca
si mine?

>Cica le pune pe pula si se ia
>la intrecere cu toti intelectualii de pe scr care le ridica de mai multe
ori.

Da-i in caras de intelectuali, uite si io ii urasc. Da-mi un intelectual,
si-l bag la sala, il fac sa transpire, baga-l-as in ma-sa. Aici seman cu
tine, bai, aschienputza, ca vaz ca si tu esti gelos pe ieruditzia lui
Jacobi, ala cu multe meuri. Te riciie , nu asha, ba?

>Din greseala intr-o zi le-a scapat si i-au cazut pe coaie, ca astea ii
atarna
>pana la pamant.

E prost, n-a avut antrenor bun asa ca al meu.

>Ce mai, creier de piatra are, ii mai trebuie o pula de lemn >facuta de
tamplarul
>meu personal, full size version, exact cum si-o doreste.

>Aschiuta (alias Simon Tamplaru')

Bai, ashchenazule, imi trebuie si mie o comoda in sufragerie, stil Luigi 14,
crezi ca potzi sa-mi faci una daca ti-arat model din revista? Si zi asa te
cheama Simion?
Frumos nume.

Bula 00001

>Nu Capsa te deran_je/ne/aza pe matale, ci "bucurestenii NEimportati"

Pa mine ma deranjeaza ca cit oi fi mata da
copchil d'asfalt din bunic in tata sin fiu cum da naveai bani sa bei mai multe
beri si'ti pierdeai o zi intreaga sa lingi una?!
Alta ar fi ca ie pacat cit ai fi mata da bucurestean sa te trezesti adult fara
sa'i fi rasfoit pa Creanga si Ispirescu ca doar nu'l citeai pa jan pol in clasa
a treia si pa Cioran intra cincea ?!
Acu ultima si te las( c'am iezersat dastul apostrophu azi ) cum mergea pa
culmili desperarii cu bere si mititei ?
Bhhhh ...peti burjoa !

Saltare

B (unu in zece mii) 00001

PS ie o zicere amisheasca care suna cam
asa apropou da ce ziceai mata :

"ve get too soon oldt undt too late schmart"

ietete ca fara sa vreau mia iesit si ingleza da mai ales ghilimelili :)

ter...@my-deja.com

In article <19991209113406...@ng-fo1.aol.com>,

arcli...@aol.com (ArcliZMist4) wrote:
> PE scurt si "PE puncte cu clasa muncitoare in frunte", ca tot imi
intra seful
> prin birou si trebuie sa pretind ca mai si muncesc.

Well, what a HANDY_cap, now you'll have to climb Mt.Everest in order
to reach a deep thought...

> [...]
Amuzant
> mai e cand arunci cu o piatra in balta secerista ca apoi doar sa

Matale promiti dom'le, ai perspective frumoase la "olimpiada" SCR
(echipa de aruncatori cu pietre) !
Te invit de aceea sa produci ceva "valuri" si in continuare...
(pauza de incalzire)
De ce oare mi-ai scos iar in fata "NEimportatii", eu citisem la
viteza "NEIMPORTA_N_TII" (cu rezonante contextuale), da' matale nu si
nu, ai derapat mai grav decat in diagnosticul initial bulucind numele
lui Caragiale- un "IMPORTAT" (nascut in com. Haimanale/suna
familiar...la singular ?/ nu departe de Ploesti)- cu ciorba
cosmopolitan-patriotarda de bucurestean (nu-ti face iluzii, si eu sunt
nascut-crescut tot in Buc. si tot din parinti bucuresteni,etc. dar nu
ma fudulesc pe stomacul gol ca matale, cred ca locul de nastere NU este
UN MERIT ci doar "datum" iar lauda ca "esti"
bucurestean/leningradean/londonez/parizian e la fel de gaunoasa ca si
mandria rasista (arian nordic/WASP/japonez/..jamaican/zulu/..babuin ?).

CARE A FOST A_P_O_R_T_U_L TAU IN ASTA ? Dar stai sa-tzi pun si
motzul, am sa-l bag aici pe Sartre (ati avut timp la Capsa de el ?)cu
diferenta intre "a fi" si "a exista" ? Stiai ca poti "fi" bucurestean
dar sa nu "existi" ca bucurestean ?...de unde si nebagarea mea de seama
cu "neimportaNtii",etc.

>....dar pe caciula mea nu-i nici o musca, pe cand pe unele din cusmele
>voastre sunt adevarati vulturi.

VULTURI, eh ? Frumos spus... (probably you have a...err...
photographic mind ?)...dar eu NU fac parte din clubul alora cu
cusme/cizme, dupa cum am si amintit cu un "etaj" mai sus.
(coffee break)
Iar "Capsa" dumitale merita mai multa clarificare. Nu eram inca nascut
pe vremea cand s-a inscenat procesul Noica-Pillat (cred ca ai aflat
la.. cafenea cum a pornit totul de la manuscrisul "Anti-Hegel" al lui
Noica) cand tov. Dej a vrut sa arate rusilor cat de zbir/stapan pe
situatie este el si a aruncat vreo 20-30 de intelectuali
a_d_e_v_a_r_a_t_i in puscarie, dupa cativa ani le-a dat drumul pe rand,
galbejiti, imbatraniti, fara dinti....Unul dintre ei chiar ne-a vizitat
acasa, aveam 4-5 ani, tin minte si acum mirosul de mort viu, paltonul
labartat la umeri/mai mare cu doua masuri, ochii in care pierise lumina
CREATIEI...
(pauza de re_culegere)
A trecut un timp, apele s-au linistit oarecum, nu te mai ARESTAU daca
pomeneai de Kant/Hegel&Co, Noica s-a ascuns in camera de la Paltinis si
s-a pus pe fumat tigari Carpati, ceilalti supravietuitori si
"admiratorii" lor se adunau "cu voie de la militie" prin diverse
crisme/bombe/berarii(ba chiar si o cofetarie=Nestor) unde i-am si vazut
si ascultat involuntar fara sa inteleg nici vorbele, nici sceneta pe
care o jucau: adaptarea tragi-comico-dramatizata a ultimului capitol
din 1984 (Orwell) in care poti face ciroza pe spezele guvernului numai
daca il iubesti IN MOD SINCER pe Big Brother....(psiho-lobotomie cu
ghivent !)
(pauza pentru brainwashing)
...si fiindca VERBA VOLAN(T), toate "discutiile" intelectualilor
nostri s-au risipit odata cu fumul de tutun din crismele cu pricina,
asta in timp ce Noica l-a prea_slavit pe "Impuscat_ul" IN SCRIS....( si
i s-a dat Underwood-ul inapoi !)

Adica aia il "jucau" pe Orwell (fara...intentie) iar voi ii imitati
(fara....stiinta) pe imitatori !
Si sa mai zvonim ca istoria nu se repeta prin imitatie !

> [...]

vocalize), a
> sarit la lupta, ci colectionarii de VuLtURI au inceput sa faca...

Ce tot dai dom'le cu VALURILE, ca doar n-oi fi din Constanta !?...
...si cu VULTURII astia sablonarzi, asta de unde ti se trage- de cand
am pomenit de bisturiul ornit_o_l_o_g_ului ?

(pauza pt. commercial)

Ma cam doare-n "perpendicular" de Memeul cu frazeologia lui tzeapana
de facaletz infipt in ***, am vrut doar sa-ti usurez criza acuta de
paranoia si ti-am pre_SCRIS tratamentul adecvat... Asta e totul si
nimic mai mult.

> "Never regret growing old, it is a privilege denied to many...".

ONLY THE VARICOSE VEINS SAVE YOU FROM BEING COMPLETELY COLORLESS...

Terent(ius)

--
Backward, turn backward, O Time, in your flight,
I've just thought of a wisecrack I needed last night !

It is loading more messages.