Bravo fetelor romance !

spa...@my-deja.com

chiar acu pe nbc, ora opt jumate seara, e o emisiune despre romania si
echipa noastra feminina de gimnastica . e printre putinele dati cand
dau americanii un reportaj laudativ la adresa tarii noastre, si asta
datorita exceptionalilor sportivi pe care ii avem. ce'ar fi daca si
pretinsii intelectuali si politicieni romani s'ar comporta de aceeasi
maniera. bravo fetelor!

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Aschiuta

In article <8q9bii$c2q$1...@nnrp1.deja.com>, spa...@my-deja.com wrote:

> [...]
>datorita exceptionalilor sportivi pe care ii avem. ce'ar fi daca si
>pretinsii intelectuali si politicieni romani s'ar comporta de aceeasi

Politicienii abia isi taraie basinile pe unde si le taraie, asa ca ce sa se
comporte ca ele, cum dracu' sa se suie ei pe barna? Ca sa nu mai vorbim de
medalii

Pazvante Q

> [...]

>echipa noastra feminina de gimnastica . e printre putinele dati cand
>dau americanii un reportaj laudativ la adresa tarii noastre,

Se vede ca n'ai auzit ce comentarii faceau crainicii sportivi in timpul
performantelor: ca gimnastele romance nu au stil, ca toate au executat aceeasi
rutina uniforma, eiusdem farinae. Reportajele umplutura despre biografia
gimnastelor s'au axat in principal asupra celor care provin din familii
dezmembrate crescute fara tata, ca sa le fie mila telespectorilor insetati de
drama, asa ca despre romance nu prea au avut material. Ca sa compenseze, au
aratat de vreo cateva ori scene de la Inviere din Deva, cu fetze de oameni
necajiti, ca sa le dea satisfactie la blood thirsty.

>Bravo fetelor romance !

Asa e nene, ca pana acu' numa fetele au saltat medalii.

spa...@my-deja.com

In article <20000920001329...@nso-fw.aol.com>,

vorbeam figurativ, cre ca ti'ai dat seama. sau nu? mai da'i in pula mea
de puliticieni, zici ca nu se pot urca pe barna? da in copac ai vazut
ce usor se urca scroafele?

spa...@my-deja.com

In article <20000920002018...@ng-fa1.aol.com>,

pazv...@aol.com (Pazvante Q) wrote:

> [...]
timpul
> performantelor: ca gimnastele romance nu au stil, ca toate au

se caca pe ei de invidie, da'i dracu de magari.

> [...]
oameni
> necajiti, ca sa le dea satisfactie la blood thirsty.

pai? trebuiau sa o adapteze oarecum la nivelul de intelegere al
americanilor, noi suntem tara lu dracula, nu? ma rog, e bine si asa,
decat mizerii gen cnn, cu copchii handicapati si o tara care arata mai
rau decat somalia.

Bula 00001

>From: spa...@my-deja.com
>Date: 9/20/00 1:08 AM Eastern Daylight Time

>si

>timpul
>executat aceeasi
>
>se caca pe ei de invidie, da'i dracu de magari.

Mai interesant ie ca fetili lor din care cel putin 3 nascute pa paminturi
streine facea numa chestii iesceptionale da na avut noroc sa caza si
chinezoicili cum a cazutara rusoaicili :0))

Iera clar ca cu puntaju lor ierea pa 4 da iei tot mai spera argint . Sidny nui
Atlanta si pace.
Cum iera mai multa galagien publicu care urmarea 4 iechipe dodata comentatoru
enbisiului cel mai cacacios post si nationalist pa dasupra tragea ca uite domle
ce tine sala cu noi ca parcam fi acasa . Da dijaba.
Prezentarili lor suna ca cum ca australiea ar fi 51nelea stat al uniunii.
Pardon al 53lea ca al 51nelea ie Canada sial 52lea ie Britaniea shiea Mare :0))

Saltare la Sidny si sa fientrun cieas cu medalii !!

B ag.#00001

PS ashaie bre cum naiba ca baietii doarmen bocancii statului si na loat si ie
medalii ?!

Pazvante Q

In article <20000920094909...@ng-fo1.aol.com>, bula...@aol.com
(Bula 00001) writes:

>Mai interesant ie ca fetili lor din care cel putin 3 nascute pa paminturi
>streine facea numa chestii iesceptionale da na avut noroc sa caza si
>chinezoicili cum a cazutara rusoaicili :0))

Adica vrei sa insinuezi ca fetele noastre au avut doar noroc? Io cred ca parte
din pregatirea prealabila a rutinei este sa stii sa te intinzi cat ti'e plapuma
si sa'ti planifici rutina si in functie de limitele individuale. OK, limitele
trebuiesc extinse, dar olimpiada nu e locul in care sa testezi extinderea
limitelor. Ce folos ca si rusoaicele si americancele au venit cu niste "chestii
iesceptionale, daca au dat niste chixuri inadmisibile? Tremurau saracele pe
barna ca trestiile, la niste figuri elementare, probabil terorizate de
dificultatea urmatoarelor figuri.

Antrenorul rus a afirmat sus si tare ca nu va "water down" rutina gimnastelor
din cauza stresului cauzat de esecuri, cu alte cuvinte, poa' sa cada de la
paralele, dar sa etaleze si figurile pentru care s'au pregatit luni de zile.

Ale nostre mergeau cu siguranta si eleganta pe barna, parca zburau, era o
placere sa le privesti; pentru celelalte, tremurai de frica sa nu cada.

Pregatirea emotionala a rusoaicelor a fost la pamant ! Este inadmisibil pentru
un participant olimpic sa planga, dar asta e vina exclusiva a antrenorului. Ti
se facea mila de bietele fetite, dupa ce si'au zdruncinat maruntaiele si si'au
zdrelit corpul in cazaturi dureroase, sa mai indure si privirile pline de
repros ale antrenorului, in vazul intregii omeniri.

Antrenorii chinezi au fost mult mai omenosi decat rusnacul, oferindu-le
fetitelor suport emotional dupa esecuri.

> [...]
>domle
>ce tine sala cu noi ca parcam fi acasa . Da dijaba.

Americancele s'au comportat ca niste cheerleaders la un pajamas party. S'a
simtit lipsa lui Bela. Totusi, cred ca in sufletul lui s'a bucurat de victoria
romancelor. In fond el a creat Scoala de la Deva.

>PS ashaie bre cum naiba ca baietii doarmen bocancii statului si na loat si ie
>medalii ?!

Las ca vine boxerii cu medalii.

HAI ROMANIAAAAAAAAAA

Aschiuta

In article <8q9ep7$fgl$1...@nnrp1.deja.com>, spa...@my-deja.com wrote:

>vorbeam figurativ, cre ca ti'ai dat seama. sau nu?

Hai du-te, nu ma informa!

>mai da'i in pula mea
>de puliticieni, zici ca nu se pot urca pe barna? da in copac ai vazut
>ce usor se urca scroafele?

Da, dar numai alea cu ochii rosii, sa se ascunda.

DOMNITZA

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 9/21/00 12:21 AM Eastern

ba aschie, tu stii bancul ala cu 'e_jus_d.. farinae'????

atentie .... la samovar!

Jorj

DOMNITZA <domn...@aol.com> wrote in message

Ezact! Si tine borcanu mai sus! Adica, vreau sa zic: pelicanu si babitza.

Aschiuta

In article <20000921063703...@ng-fa1.aol.com>, domn...@aol.com
wrote:

>ba aschie, tu stii bancul ala cu 'e_jus_d.. farinae'????
>
>atentie .... la samovar!

Ce facusi bre, din greseala iti bagai dildo-ul in urechi si nu mai vezi sa
citesti?

Aschiuta

In article <vOmy5.5912$QI1.1...@bgtnsc04-news.ops.worldnet.att.net>,

<<Secretaru a luat o pauza>> wrote:

>Ezact! Si tine borcanu mai sus! Adica, vreau sa zic: pelicanu si babitza.

Ce faci marquize, iar futi bocanci? Baaa, fute si tu o pizda, ca garantat o
sa-ti placa mai mult decat bocancii

C.M.T.

Ar vrea el, dar nu a gasit una asa de bine umblata.

Aschiuta schrieb in Nachricht
<20000922003747...@nso-fu.aol.com>...

Basil

Nea' Spatare!!! Pai daca politicienii nostrii s-ar comporta la fel ca
sportivele noastre, ar muri subit unul dupa altul(vezi metodele
comunisto-mafiote ptr. tradatori...)! ''Nu se exista, au jurat pe steag
rusesc, tre' d'acu' sa-l si iubeasca!!!
Am batut bine saua?
Cu stima, Basil.
<spa...@my-deja.com> schrieb im Newsbeitrag

coren

<spa...@my-deja.com> wrote >

> vorbeam figurativ, cre ca ti'ai dat seama. sau nu? mai da'i in pula mea
> de puliticieni, zici ca nu se pot urca pe barna? da in copac ai vazut
> ce usor se urca scroafele?

Ca si la circ: acrobatele isi fac treaba, iar bufonii fac gafe !

spa...@my-deja.com

In article <39d0...@news.bezeqint.net>,
voteaza pa http://www.msnbc.com/news/466976.asp#BODY sa nu le ia
medaliile, ca ne coplesesc magarii.