REFERENDUM: Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

ROMANIA VECHE

Votati !

Pazvante Q

>Subject: REFERENDUM: Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

>Votati !

Daca astea sunt singurele optiuni, io votez pentru referendum.

Aschiuta

In article <20000920215845...@ng-bh1.aol.com>, pazv...@aol.com
wrote:

> Lovitura de Stat sau Razboi civil ?

>Daca astea sunt singurele optiuni, io votez pentru referendum.

Eu votez pt. Lovitura Civila, ca sa impacam si capra si varza

Archivist4

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 09/20/2000 9:21 PM Pacific Daylight Time

>Eu votez pt. Lovitura Civila, ca sa impacam si capra si varza

Bai Surcica ia nu mai spune ca votezi ca tu nu mai esti cetatean Roman.

Aschiuta

In article <20000921104151...@ng-fi1.aol.com>, archi...@aol.com
wrote:

>Bai Surcica ia nu mai spune ca votezi ca tu nu mai esti cetatean Roman.

NUUUUUUU???? Iete al driacu', mi-au "umflat-o" si p-asta! Acum inteleg si eu
de ce am cocoasa!