Colonel Constantin Burlacu

DACIA LAN

State of (Strictly Confidential),USA
Governor (Strictly Confidential)

To All To Whom These Presents Shall Come, Greeting: Know Ye, That

Honorable Constantin Burlacu

Is Commissioned A

COLONEL

I hereby confer this honor with all the rights, privileges and responsibilities
thereunto appertaining.

In testimony whereof, I have caused these letters to be made patent, and the
seal of the State to be hereunto affixed. Done at (Strictly Confidential), the
19th day of February in the year of our Lord two thousand and three.

By the Governor
Secretary of State

AnaPauker

> [...]

>State of (Strictly Confidential),USA
>Governor (Strictly Confidential)
>

>To All To Whom These Presents Shall Come, Greeting: Know Ye, That

Colonel la ce anume, la liCURici?

Alba ca Zapada

>From: anap...@aol.com (AnaPauker)

>Colonel la ce anume, la liCURici?

Am promis, daca ma enerveaza angajez niste africani-americani solizi sa-l tina
si-i iau coaiele. Va cinta ca o soprana.

Max Betivul

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

baaaa colonelu pulii te bag pa undita la guvernatoru' ala inexistent
ca ai reclamatii in tzara muma ca ai fost o muie de securist !

Vasile & Maria Vasu residing in Riverdale, New York are reclaiming
their property in Romania located at the following address:

Str.Grozesti nr.24, Constanta, jud.Constanta

The house is inhabited by Ion Gaicu, relative of the former Securitate
colonel Burlacu.

www.romhome.org/poor_tenants/traduceri.html

Codreanu

> [...]

>Str.Grozesti nr.24, Constanta, jud.Constanta
>
>The house is inhabited by Ion Gaicu, relative of the former Securitate

Aaaaaaaaaaaaaaaah, deci a iesit la iveala. De mult imi era suspecta aceasta
canalie fofilata printre noi.

DACIA LAN

>Subject: colonelu pulii Re: Colonel Constantin Burlacu
>From: "Max Betivul" maxbe...@despammed.com
>Date: 6/1/03 6:34 PM Eastern Daylight Time

Ha.Ha, HA! Ba da prost mai esti.

Dr. Manole

daci...@aol.com (DACIA LAN) mananca cacat:

>Ha.Ha, HA! Ba da prost mai esti.

Ba jidane securist, de ce nu-ti dai numele adevarat de Burcovici?

Si de ce esti obraznic cu Max, bagami-as pula-n inima ta, boaita corcita cu o
hazna, sa-ti indop pula-n cur pina faci ocluzie intestinala, ma ramolitule,
sifiliticule, a dat Altzheimerul de tine si ti-a facut creierii frisca.

Curistule, seCuristule, labarule, atit te-ai priceput sa faci in viata
ghiolbane, sa fi securist, sa santajezi sa terorizezi si sa omori oamenii,
ratatule. Gaoaza ambulanta, mama ancestrala a tuturor muilor, o sa faci cariera
cu gingiile pe pula mea si cu cacat in par.
Huuuuuooooooooooooooooooooooooooooooo ba.

Tac'tu a fost un dildo, mata a fost un cur, tu esti un avorton al colonului,
iar ratia zilnica de sange, sloboz si fecale, promit sa te transforme in
bucuria labarilor geriatrici din ghena zoofilica din care vomiti pe scr.

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

> relative of the former Securitate

pai ce ba ie da mirare cand lea datare case si cetatzenie lu pacepa si lu
generalii si coloneii lu sodom?!

gica

Noi d'acilea nu plecam !

DACIA LAN

>Subject: Re: colonelu pulii Re: Colonel Constantin Burlacu
>From: mest...@aol.com (Dr. Manole)
>Date: 6/1/03 7:54 PM Eastern Daylight Time

Orashica degeaba te dai ca esti "mesterul" ca tot prost si nebun esti.

AS,88

DACIA LAN

> [...]
>

>baaaa colonelu pulii te bag pa undita la guvernatoru' ala inexistent
>ca ai reclamatii in tzara muma ca ai fost o muie de securist !

Crapi de necaz boule incaltat ca eu sunt eu iar tu esti magarul meu.

> [...]

>Str.Grozesti nr.24, Constanta, jud.Constanta

>he house is inhabited by Ion Gaicu, relative of the former Securitate

Ba sifiliticule, D-l Burlacu a primit gradul de colonel in Februarie 2003 de la
americani nu ca tine de la comunistii. Ba tablagile securist am sa te agatam in
carlig la abator, ca sa nu mai faci atatea spume si bale la gura.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: colonelu pulii Re: Colonel Constantin Burlacu
>From: codr...@aol.com (Codreanu)
>Date: 6/1/03 6:58 PM Eastern Daylight Time

Canalie esti tu javra securista ce esti si-ti demostrez ca te pun la punct si o
sa dispari ca magarul in ceata.

AS,88