Cu camionul din Florida in Pantelimon

1 view

iceman666

> ERAM EU IN TRECERE CU CAMIONU PRIN FLORIDA BAAAA SI AM VRUT SA MA
> HODINESC PUTIN PE PLAJA SI ACOLO AM VAZUT PE UNA CA SE DADEA CU NAMOL

> AM LUAT AVIONU LA BUCURESTI AM FOST PE LA MAMICA IN PANTILIMON
> AM UMPLUT SACI CU NAMOL SI AM FUGIT REPEDE ACASA IN AMERICA

>MAM UMPLUT DE
> BANI DEMI AJUNG PINA LA ANU FARA SA MAI MUNCESC O SECUNDA PE CAMION

> ASTIA DIN FLORIDA NU STIU CA NOROI IMPUTIT GASESTI SI LA TECHIRGHIOL
> BAAAA SI INCA PE DEAMOACA DACA DAI UN POL LA PAZNIC BAAAAAA CA ASA MIAM
> UMPLUT SACII CU NAMOL BAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

sa nu uiti sa-ti cumperi o noua tastatura (keyboard, pe intelesul tau)
cea pe care o folosesti da impresia ca ti-a intrat namolul in ea (adica s-a
blocat "shift key") iar unul din cei doi care iti citesc mesajele (tu si cu
mine, ca m-ai rugat sa-ti scriu pe intelesul tau) ar putea crede ca urli
sa nu mai iei avionul la Bucuresti ca in Pantelimon poti sa ajungi si cu
taxiul (acum ca ai bani)
ceva imputit gaseai si prin imprejurimi, nu trebuia sa te deplasezi la
Techirghiol via Bucuresti-Pantelimon
trebuia doar sa adaugi vopsea neagra si etichetele
daca punei si tu mina pe o carte (cum sint convins ca te-a indemnat mamica)
sa faci cornete, nu ai mai fi fost nevoit sa vinzi noroiul in pungute
daca o sa te porti frumos de acum incolo poate o sa te mai invat si alte
lucruri folositoare
de exemplu (acesta este un bonus si este free):
sa nu mai incerci sa dai un pol la un paznic daca nu ai vesta antiglontz,
coif de teuton (cu viziera blocata pe pozitia closed) si tubul lui Papillon
in pozitia corespunzatoare (no way in)