burlacule, de te te droghezi, ba?

1 view

spataru

zice lumea ca fumezi crack cocaine, tragi pe nas ciuperci si lingi broaste,
lua'mi'ai broscoiu la balet.
nu ti'e rusine, ba zabaucule, esti om batran. bou ai fost, bou ai sa crapi.
tu si cel'lalt mosneag slinos, mos tagartza cu coaile la genunchi.
burlacule, urmatoarea data cand ma intalnesc cu tine unde'mi sta pula iti va
sta si gura. zoiosule.

DACIA LAN

>Subject: burlacule, de te te droghezi, ba?
>From: "spataru" spa...@home.ro
>Date: 8/29/03 2:17 AM Eastern Daylight Time

Ba tu faci in zadar umbra pamantului, de aceea, apucate si pupa pamantul ca nu
te-a inghitit inca.

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Ba tu faci in zadar umbra pamantului, de aceea, apucate si pupa pamantul ca
>nu
>te-a inghitit inca.

sande, ai zguduit-o! te-ai legat da prezident, tzi'ai dat foc la valiza ca nici
supt fusta lu coana veta n'ai skapare.
zalmocse cu tine, kamerade !

gica

toarna vin, toarna pelin,
toarna leantzo, toarna !

MamaMuie

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Ba tu faci in zadar umbra pamantului, de aceea, apucate si pupa pamantul ca
>nu
>te-a inghitit inca.

Gagiule, ba muistule sifilitic faci urit la dom prezident luati-as mortii la
bairam? In seara asta facem chiolhan in koreatown cu parteneri de biznis si
invitat si Barosanu. Ba ciolo ai impulicato ca va afla ce dusman inversunat al
romilor esti.

C. Ariciu

>From: mama...@aol.com (MamaMuie)

Da-l dracului de borfas, Burlacu asta nu-si da seama ce-i acolo. Vesela de
cristal si de aur, dastea nu haleste el la Badaluta.

DACIA LAN

>Subject: Re: burlacule, de te te droghezi, ba?
>From: mama...@aol.com (MamaMuie)
>Date: 8/29/03 7:41 PM Eastern Daylight Time

Tiganii n'au nici o valoare pe fata pamantului. Sunt niste hoti si paraziti.

MOARTE TIGANILOR !

DACIA LAN

> [...]
>Date: 8/29/03 11:34 AM Eastern Daylight Time

>sande, ai zguduit-o! te-ai legat da prezident, tzi'ai dat foc la valiza ca

Fa uta proasta, dar cum esti asa de sigura ca-i Tomberg, esti " prima doamna" ?

DACIA LAN

> [...]
>

>Da-l dracului de borfas, Burlacu asta nu-si da seama ce-i acolo. Vesela de
>cristal si de aur, dastea nu haleste el la Badaluta.

Tigane, inapoiaza imediat aurul si cristalul romanilor de la care le-ai furat
si bagati cariciul in gura ca vorbesti prostii.