Coprolitzii ioropeni si Haldeea

DalaiMuie

Ioropeni tampitzei si bolnaviori, cred ei ca stiu mai bine si se
bucura ca narozii ca o aruncat sodomitu cela cu papucu dupa Tufa.

Inca asa cum o fost persecutat razboiu impotriva saddamitzilor, IMHO a
fost prostesc de bland.

Da, da stiu, eu e pitic obez si negricios, cu pata vanata pe omoplatzi
si tentat de reactii isterice gen: bomba pe ei.

No dara, inca o data: BOMBA PE EI, cu neutroni, ca sa nu strice in ce-
o bagat si contribuabilu america paraii !!

Voi netotilor, va dati seama ce s-ar fi intamplat daca descalecarea
vestului american, ar fi fost infaptuita dupa tipicul sapsuckerilor,
care au elaborat "strategia" desfasurarii conflictului in Irak ??

Uaau, uaaau, ce dezastru, ar fi mai rau ca in Spania cu bashtile.
America ar fi fost o fecala de tara, iar Ioropa prada nazismului
triumfator. Ce idei care denota psihopatii care justifica
spitalizarea.

Dar asa e ioropenii, pe langa faptul ca majoritatea nu inteleg deloc
mentalitatea politicului america, ei e Gica contra, ca asha e
"cool" ;-)

Message has been deleted

Sefirot

On Dec 17, 12:02 pm, Global Solutions <m...@privacy.net> wrote:

> Cä greseala de a invrajbi Europa cu America e greseala si mai mare, care
> se va razbuna, n'ai sa pricepi.

Nu vrau sa invrajbesc, nici majoritatea neoconilor nu cred ca vor.
Incerc doar sa behai america de mijloc aia mai la distanta de tarmuri)
nu gandeste neaparat ca ioropa. In rest, vox clamantis....

> Esti un compatimibil mic, sarac, frustrat nevoie mare, din care cauza
> incerci sa urasti tot si pe toata lumea (de parca prin asta ai primi
> vreo satisfactie). Si, pt. ca nu e destul, mai esti si pizmos si
> ranchiunos.

Ntzzz ! N-am timp, mai mult decat de afisari pe saecerea, cand e
lucrurile statice.

> Tzara cu liedershipul caruia-i sorbi slobozul in vecii vecilor nu va
> face asa ceva - deoarece nu se poate. Traiasca-te Dumnezeu 1000 de ani,
> ca sa te convingi singur.

Tocmai, am mai zis anterior ca mi se rupe-n pix de cariera politica
aqici sau in Miticiztan. Mandatu' mieu de la Mnezo ie altu ;-)
(adaugat asha ca sa ma poti compatimii de-a binelea !);

> (Daca vrei sa te convingi, iesi in sula calului in urbe-ti, zbiara-ti
> ideile putine si fixe in "Hyde Park" sau in mass-media de la voi, ca

Neica, nu am sustinut ca ideatia mea ar avea adepti cacalau. Daca ar
avea, america n-ar fi in cacat pana-n bracinari in Iraq si Afganiztan
si lumea nu ar fi in marasmul unei crize economice !

> Grav ce scrii, *mai ales cum scrii*, adica cum "rationezi" si ce
> conexii faci intre ce fel de idei.

O hi, dar e fructu' tartacutzei mele ;-)

> [...]
> exilul romanesc din SUA: dupa chipul si asemanarea ta - o gramada de
> zapaciti impotenti care traiesc intr'o lume a viselor desarte. Asa erau
> si acu-s peste 30 de ani, asa-s si azi. Iar Ilici+Base+Milu au toata
> justificarea sa nu se uite catre ei nici cu gäoaza: voi nu existati.
> (Nu ca ar exista diaspora din W-Eur: aia nu e nici atata.)
>
> Dimensiunea tragica a cestiunii e ca tu si prea multi altii mai si
> credetzi ce scrietzi. Unii dintre cei care ti-am tinut isonul pe
> SCR am facut-o de "fun"; insa la modul serios participarea e o

Nene nu mai inteleg, adika aiureaza ca mine ori se distreaza pe seama
mea ?
Ai tu oarecare dreptate in privinta exilului vechi; din fericire, nu
ma intereseaza acendenta politica in sensul conceptiei voastre, alfel
lipsurile de care a suferit exilul anterior, ar fi o lectie, pe baza
careia sa remediezi prezentul !

Message has been deleted

Sefirot

On Dec 17, 2:58 pm, Global Solutions <m...@privacy.net> wrote:

> Cä tu tare mult contezi in ecuatia politica respectiva! :-D

Vorbeam la scara de caterinca secereana !

> [...]
> vaprepnev "fbpvnyvfgr" fnh "pbzhavfgr" qr "vaebover". Fvzcgbzngvp
> crageh png qr arpbcgv chgrgv sv fv qr phz in cbg cnpnyv fzrpurevv
> qr npbyb ph zvwybnpr ergbevpr fvzcyr. Ne sv evfhy fhyvv qnpn a'ne
> sv gevfg pnaq in znv fv cebahagngv ph ceviver yn Havharn Rhebcrnan
> phz pn ne sv ha sry qr "arb-HEFF". Irfg-rhebcravv vafvfv ah cern
> fgvh pr r HR fv ah qnh avpv zhpvv cr rn, qnenzvgr ibv! (Png qrfcer
> bkvzbebahy cr pner-y qrovgngv pbafgnag: cr qr b cnegr HR = HEFF,
> cr qr nygn cnegr, in fvpgvevgv pn HR r nfn cncn-yncgr cr cyna
> zvyvgne fv ah fgvr ibeov ph b ibpr, fcer qrbfrover qr FHN.)

Ce-mi displace la UE, nu-s incercarile de intarire a uniunii sau
uniunea in sine, ptr. care am toata admiratia. Imi displace birocratia
excesiva si neproductiva, care stanjeneste atat initiativa individului
cat si propasirea societatii.
Chestia cu USSR e apa de ploaie, cel mai bun lucru care s-ar putea
intampla UE, in terment f. lung, e tocmai contopirea cu Rusia. UE de
la Atlantic la Pacific !!

> Qrbnerpr fhagrgv va cebcbegvr qr crfgr 80% xnchgg - va cevzhy enaq qva
> Nzh cbn' fn-gv erivr vavzn yn ybp: vne vf yn chgrer nv gnv -
> avpv fgâatn - pv ha gnyzrf-onyzrf ununyrevp fv zvapvabf qr vaturngmn
> ncryr).

Ash, esti fericit imaginea care ti-ai creat-o... adevarul e mai
complex.

Cu bunicii ai dat-o in bara, bunicu era shefu fiscului in Orade, cand
o trebuit sa se roiasca, ca venitara prietenii lui Antonescu, sa ia ce
li se "cuvenea".

Si cica iar "e la putere ai mei" ! Pai inainte cine era ?? Incearca
totusi sa nu te hazardezi acolo unde navighezi printre goluri de aer.
Daca ar fi sa ti-o intorc, asta-i una din hibele exilului, tontzi
santeti "okosi" din cale afara, suspiciosi si invidiosi la maximunm,
sa n-apuce vreunul mai mult ca voi.... in consecinta, sant in drum
spre nicaieri, adica spre asimilare. Ca pruncii lor, ce sa mai
vormbinm de napoti nu mai vorbesc romaneste decat rarisim.
Dar ce sa ne miram, peshtele de la cap se impute, apropo de Mihai de
"Romania" !

Message has been deleted

Donkey Dick

On Dec 17, 3:59 pm, Global Solutions <m...@privacy.net> wrote:

> Esti beteag. (Coata, ma, ca astea-s citite si de talmacii lui
> HomelandSecu, NSA si CIA. :-))

Mda, o fi tarziu in Germania si musai ca te prinde oboaseala. Cum poti
sa spui asa ceva ?? #$%& NSA si CIA. Matale socotzi ca viitoru UE
trebuie cladit pe calapodul dorit de NSA si CIA ??
Asta-i una. Intervine amanuntul ca am spus termen lung. Iote, in 20 de
ani s-a diluat CCCP, s-o pocait comunistii (or si-o skimbat blana), s-
o daramat zidu Berlinului si foarte rau s-o desfintat Europa Libera.
Cine s-ar fi gandit. Asadar, cine stie cine o sa fie dusmanul cui, in
20-25 de ani de amu ???

> Incepi sa fabulezi. (Da-mi numele lui si aflu si laptele care l-a
> supt stramosul lui din oastea lui Burebista ori Arpad. ;))

Il chema Vasadi, era perceptor sef inainte de sa navaleasca lifta.

> Aici trebuie nuantat: nu ma baga in oala cu... voi. Eu fac parte

Nu neg. Insa tragedia este ca majoritatea, daca nu tonti, se considera
indreptatiti si cel putin oarecum integrii ;-)

> Pana si intr'o propozitie atat de banala iti dai de gol spalatura la
> creier.

Spalatura pe naiba. Baga tartacutza in apa rece. Am vorbit numai
continuarea limbii romanesti in familiile exilatilor si diaporei.
instanta in care familia regala nu s-a deosebit de ultimul lumpen.
Poate ala are scuza ca-i needucat si viciat. Situatie, specifica, unde
nu poti contesta ca etichetsa "pestele de la cap de impute" se
potriveste.

> Daca bunica-tu ar fi fost lighenar, ti-ar fi transmis ca Mihai era

N-a fost, a fost un fraier saracu', asta a fost. Integru, bietul de
el, a avut o jena sa se dea cu comunistii si a platit consecintele.

> Pe Mihai l-au dispretuit, dintre cei vechi, numai atonescienii, dar

Nu-i vorba de asta, m-am referit strict la transmiterea limbii
romanesti la puradei. Mihai, sa-l ia dracul, e coonstinta lui si in
ultima instanta pacatul lui, nu e locul meu sa-l judec pentru asta.
Dar nici sa trecem cu vederea o stare de fapt nu ne foloseste.

> sa ma astept de la generatia paltalk, youtube, myspace si blog?! Aceia
> ori hedonism, ori nationalism protocronist, ori habotnicie, ori
> pupincurism ploconist catre "inaltele porti". Cine-i cu scaun la cap,
> nu se baga in niciuna din coteriile astea: ori se retrage in exilul
> interior, ori in cel exterior, de unde evita orice contact cu grupus-
> culele de zanateci sau cele corupte pana in maduva, de multimilionari
> de mucava.)

Ai dreptate, dar imi pare rau, poate te dezamagesc. Nici antecesorii
lor imediati nu au fost cu mult mai breji. Ba mai mult, astia sant de
fapt o reflelctia a acelora. Ca in "aschia nu sare departe de
trunchiul gaunos".
Le-am mai facut rechizitoriul, nu esti de acord si iti respect opinia.
Dar arbitrul suprem, este realitatea. O vezi si matale, cu un mic
efort poti extrapola modul in care "calitatile" generatiei antebelice,
au dus la zamislirea avortonilor de care vorbesti.

Message has been deleted

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 18, 9:22 am, Global Solutions <m...@privacy.net> wrote:

> In sensul sa nu te expui aiurea, n'are rost. Dar, daca nu-ti pasa, de
> ce sa-mi pese mie mai mult? :)

Mi se rupe. Dupa cum am spus, cariera politica n-oi face cat ii haul.
Se mai
adauga faptul ca asta-i realitatea, daca astia vor sa-si bage capu-n
hazna ca
strutu, sa le fie de bine.

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8f863c778ad549a6?dmode=source

> Atunci de ce zici ca l-au inlaturat antonescienii? Antonescienii

Am impresia ca e o neintelegere, nu de raul Antonescienilor s-a
refugiat. Dimpotriva aia i-au dat slujba in Banat, Jamu-Mare, Comlos,
Sannicolau.

> Rasfoitu-i-ai dosarul la CNSAS?

Nu era nevoie. Am indurat mizerie crunta alaturi de el.

> Cel putin fata cea mare, dadea in ante si post-lovirutie interviuri
> in limba româna

Daca-i asa, asta-l mai reabiliteaza in catastifu-mi !

> Nu te lua de familia lor, de fetele lui, crescute in strainatate

Nu ma cramponez. Dimpotriva am mai multa simpatie ptr. fata cea mare
decat pentru el.
Pare mai agera.

> De ce vei fi avand tu ura asta fata de el? Motiv antonescian n'ai.

Iritarea mea cu "Cohentzolerii" si mai ales elu, e de cu totul natura.
Daca esti curios, iti pot explica pe privat.

> Ce pacat, prozacule? Ca l-a arestat pe Antonescu? Pt. asta tre'

Pacatul pentru care a blestemat poetul national !

> Cum sa va respecte, ma, Evreii, Romii, Ungurii, Rusii, Rutenii, Sarbii,
> Bulgarii, Grecii, Armenii etc., cand nu aveti in voi nicio identitate,

Faci mare greseala, voroveshti cu unul care are suficienta prezenta sa
nu-i pese nici cat negru sub unghie de respectul liftei.

> cand imi vine unul ca tine, de se arata orgasmic la ideea ca, daca
> misca vreo doua derivate intre 9 si 11 dimineata, stie ce-i economia,
> imi vine sa ma retrag in Tasmania.)

Io zic ca te pripesti. Unul din motivele pentru care exilatii
postbelici nu
si-au putut materializa idealurile, a fost lipsa de resurse.
Chestie pe care ma straduiesc sa o rezolv. Care-s sansele, Voia
Domnului !!

> Tu nu poti face niciun rechizitoriu, fiindca nu ai... CULTURA
> istorica si politica necesara. .

Sant constrans sa "lucrez" cu ce am !

> Nu-i suie nimeni in slavi: au fost catzavenci si dandanachi, n'au

Eh, aici e aici. Verba volant, fata manet ! Om vedea.... dac-om
trai ;-)