daciaPulan ;-)

1 view

gogu

Daciapulan ii scrie unei tzigance foste iubite, pe care n-a mai vazut-o de
mult:
" N-o sa-ti vina sa crezi, dar am devenit un om-model. Nu mai fumez, nu
mai pun pe limba picatura de alcool. Pentru mine, femeile nici nu mai
exista. Imi vad de munca mea si lucrez mici piese de mobilier. Seara ma culc
la noua, dimineata ma scol la cinci. Dar sper sa termin odata cu chestiile
astea, poate se da vreo gratiere " .

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

> [...]

>la noua, dimineata ma scol la cinci. Dar sper sa termin odata cu chestiile

Mananci cacat golanule!

din Texas cu drag

>From: dacialan

> poate se da vreo gratiere "

>Mananci cacat golanule!

kostica, zi pa bune, ieshti in parnaiea din niu gerzi, in hakanasak?!

PACE SI VIN !

Argon Red Head

Interesant .

RHB

"din Texas cu drag" <gicara...@aol.comRODEO> wrote in message

Constantin Gogu Melina Brincoveanu

"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote in message news:<chajju$lu6$1...@usenet.otenet.gr>...

> [...]
> la noua, dimineata ma scol la cinci. Dar sper sa termin odata cu chestiile

Tell us about the rotten olive oil Gogule !!!!

Mewhahahahahahr

gogu

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Mananci cacat golanule!

Mersi, la fel mamaitza ;-)

MUIE !

DACIA LAN

>Subject: Re: daciaPulan ;-)
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 9/6/04 2:47 PM Eastern Daylight Time

Gogule, amicul tau de satra, Andrew Stanley zice ca tu esti Stefan Lupu, da
Stefan Lupu, e adevarat ???

gogu

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Gogule, amicul tau de satra, Andrew Stanley zice ca tu esti Stefan Lupu,
da
> Stefan Lupu, e adevarat ???

Sugi pula fa, nu tzine vrejala !
Dar ia zi, cum e la pirnaie ?;-)

Acuma, ia o portie mare de MUIE mioritica ca sa te tzina pina ma intorc !
BABORNITZO ;-)