Pentru Dosarele Tribunalului ICC si alte Tribunale pe Planeta

Anonymous

Activitatea mk ultra si rf 3d body scaning la ora asta
are urmatoarele significati planet level.
Mk ultra si rf team leaders de linga mine sint
in mod public nicadrori prin continuarea
folosiri acestei arme mk ultra rf .
Locatia codificata a RFID in corpul meu
care au fost introduse
in corpul meu fara stirea si aprobarea mea
dovedesc la nivel de coduri tot proiectul
Z Chaos.
Folosirea codificata 3D a armei mk ultra rf
asupra corpului meu basata pe locatia RFID
de mai sus dovedesc la nivel de coduri tot proiectul
Z Chaos.

Multiple sah mat si martZ in contextul asta.

Eu am folosit Tribunalul ICC o unealta legala
si ei folosesc o arma energetica
si continua sa o foloseasca si dupa ce au
fost dovediti ca nicadrori.

Multiple sah mat si martZ in contextul asta.

LS

Nomen Nescio

Anonymous

Anonymous