Prostia nemarginita a grecului GOGU

Misu Orasel Tomberg

Zice gogu:
>BTW, cuvintele (sau majoritatea lor) pe care
>a mentionat Basil, se gasesc cam in toate limbile
>din tarile Balkanice si asta se explica de la 400 de
>ani de ocupatia Turca. Nu stiu cum ie in limbile
>slave, in Greaca totusi pe linga ele se foloseste
>si cuvintul pur grecesc. Batrinii mai folosesc
>cuvintele de origina Turca, tinerii folosesc cam in
>totalitate echivalentul grecesc. Daca le spui
>cuvintul turcesc, nici nu stiu ce inseamna...

Ce vrea sa spuna GOGU, este ca limba moderna greceasca
este o limba purificata ce nu reflecta prin nimic
limba vorbita de populatia care locuia Grecia acum citeva
sute de ani in urma. GOGU ne spune cu alte cuvinte,
ca populatia de astazi a Greciei, este o populatie
de colonisti, care ca si evreii au inventat o limba
noua, formata in proportie de peste 80% din vocabularul
unei limbi moarte. Cu alte cuvinte, poporul ce acum 200
de ani traia in Grecia, era format dintr-o populatie
mixta, complet integrata in viata balcanica, reflectind
aspiratiile, cultura si nazuinta tuturor populatiilor
balcanice. Astazi, Grecul NOU este un grec anti-balcanic,
anti-albanez, anti-turc, anti-vlah, de fapt anti-roman.

PRecum jidanul multicultural este anti-roman promovindu-l
pe tigan in Romania, la fel si grecul prin toata
atitudinea sa este anti-roman.

Cu alte cuvinte pericolul impotriva Romaniei vine din
sud, din est si din nord, nu din Vest, nu de la unguri.
De fapt de la unguri Romania intotdeauna a beneficiat.
A confunda niste lideri provinciali unguri din Transilvania
cu civilizatia maghiara este o prostie.

Realitatea este ca civilizatia a venit dintotdeauna
din Vest.

Prin urmare: muie Grecului Gogu, muie jidanului multicultural
cu limba esperanto in buci, muie tiganilor, muie lui Iliescu,
muie lui Adrian Nastase, muie lui Funar, muie lui Vadim,
muie tuturor anti-romanilor.

Traiasca Libertatea,
Jos Pasarica Pacii,
Jos OMul,
Jos Cacanarii,
muieeeee..........

Misu Orasel de Tomberg

Spot the hottest trends in music, movies, and more.
http://buzz.yahoo.com/

--
Posted from web13708.mail.yahoo.com [216.136.175.141]

coren

misu_...@yahoo.com (Misu Orasel Tomberg)

>de colonisti, care ca si evreii au inventat o limba
>noua, formata in proportie de peste 80% din vocabularul
>unei limbi moarte. Cu alte cuvinte, poporul ce acum 200

Limba ebraica vorbita acum e aceeasi limba in care e scrisa Biblia.
Ea n-a fost inventata din nou, ci innoita cu cuvinte si expresii noi,
luate din limba Bibliei.
Pana si elementele chimice au nume ebraice:
Hamran (alumuniu), hamtzan(oxigen), hankan(nitrogrn), meiman (hidrogen).
exemplu : maim = apa meiman = hidrogen
Radio = maklet (kolet = capteaza, prinde)
Mahshev = computer (hoshev=gandeste)
E si nume pentru telefon (sah rahok ), dar n-a prins, si tot telefon a prins
in ebraica
(letalfen= a telefona)
Telefon, bineinteles din limba greaca, ca si multe altele.

>Realitatea este ca civilizatia a venit dintotdeauna din Vest.

Da, ma, dar civilizatia fara cifrele arabe, caii arabi, covoare persane,
jocul de sah,
si , mai ales, petrolul din golful persic, n-ar exista..
Sa nu mai vorbesc de telefon, televizor, teoria lu' grecii aia Pitagoras si
Archimedes,
s.a.m.d.

>Jos Pasarica Pacii,

Traiasca Pasarica Pacii , si pasarica lu' sor'ta, s-o fut !

Si sa ne traiasca Glykeria, ca le zice bine si pe ebraica !

--
Posted from m2.bezeqint.net [192.115.106.47]

gogu

? "coren" <co...@isdn.net.il> ?????? ??? ??????

> misu_...@yahoo.com (Misu Orasel Tomberg)

> Limba ebraica vorbita acum e aceeasi limba in care e scrisa Biblia.

Scuza ma, dar intrebarea mea nu e incuietoare (chiar ca nu stiu): eu stiam
ca Biblia s-a scris in Aramaica (si dupa aceea s-a tradus in Greaca, la
traducerea celor O'). Aramaica e o limba (sau dialect) Evreiasca? Eu am avut
impresia ca nu.

> Ea n-a fost inventata din nou, ci innoita cu cuvinte si expresii noi,
> luate din limba Bibliei.

Din cite stiu se zice ca a fost "re-nascuta". Adica nu se vorbea pina atunci
si a fost re-introdusa. Asa e sau gresesc?

> Pana si elementele chimice au nume ebraice:
> Hamran (alumuniu), hamtzan(oxigen),

oxi=acid, gen=gono="dau nastere" dar in anumite cazuri si "re-vitalizez".

> hankan(nitrogrn),

idem. In greaca se spune "azoton", adica "fara viata-ceva care nu permite
viata"

> meiman (hidrogen).

hidro=hidor=apa.

> [...]
> in ebraica
> (letalfen= a telefona)
> Telefon, bineinteles din limba greaca, ca si multe altele.

Tele=departe, phoni=vocea

Ba din contra. Toate civilizatiile evoluate inaintea erei noastre si la care
are baza civilizatia noastra de azi, au fost nascute in Orient.

> Da, ma, dar civilizatia fara cifrele arabe, caii arabi, covoare persane,
> jocul de sah,
> si , mai ales, petrolul din golful persic, n-ar exista..

Ma rog... Cu o mica corectie: nu "civilizatia" ci "civilizatia moderna,
de astazi". Ca popoarele pina in secolul 18-19 au trait bine merci si fara
petrol.

> [...]
>
> Traiasca Pasarica Pacii , si pasarica lu' sor'ta, s-o fut !

> Si sa ne traiasca Glykeria, ca le zice bine si pe ebraica !

Sa traiasca si ea.

PS
De ce n-ai intervenit cind a fost cazul cu Sionistii aia?... Just asking.