Vreau jidanii si grecii inapoi...

Herr Mann Diesel

Economia romaneasca este bolnava tare de tot,
aproape nimic nu merge, pina si coruptia prezinta
semne de blocaj financiar...
Romania nu are manageri vizionari, manageri care
sa exporte cacat intr-o noua prezentare.
Romania este o tara plina de cacati bolnavi, cacati
frinati pe posturi guvernamentale. Nu mai merge!

Nu poti avea o economie kapitalista cu manageri
comunisti falimentari. Vreau jidanii inapoi in ministere,
in politica externa, in posturi manageriale!
Vreau pe Malaxa si acolitii lui in marea industrie!
Acesti indivizi lacomi vor matura cacatii frinati de pe
scena politica si economica si vor revigora climatul
social.

Tiganii vor fi fost sinucisi prin export masiv de
motociclete cu puradei atasati, in Pakistan.
Toata lumea va fi busy. Legionarii vor cunoaste o
noua epoca de inflorire cu acelasi obiect al muncii:
Mincatul de cacati bolnavi!
Grecia va deveni un lacas de rugaciune pentru
puturosii crestini si jegurile perciunate. Vor avea
supervisori la culesul maslinelor si adunatul cacarezelor.

Prietenia romano-israeliana va atinge cote alarmante
chiar si pentru optimisti...
Israel va deveni un judet de vacanta la Mediterana
pentru romani si evrei. Ungurii si palestinienii se vor
identifica in fratie lingvistica si spirituala undeva in
Uganda.

Va lua nastere o religie noua, iudeo-crestina cu valente
mondiale demne de urmat. Prima tara care se va converti
in masa va fi Kina urmata in prostie de America si Franta.
Anglia va ezita la inceput, dar sub presiunea valului popular,
va deveni Republica si se va converti finalmente.

In munti, Sfinxul va Vorbi !!!
"Yabba Dabba Doo"

WolfWolf

Motociclete Zundapp evrei in 2 tempi pentru Pakistan?
Are you serious, dear friend?
Leave that for the gretzii - they will be more than happy, and they will
stop interfering other people's business.

Take this instead:
http://www.bmw.co.uk/c1/
The European vehicle by excellence - Made in Romania, powered by Diesel.
You will make a lot of ca$$$$$$h - and leave jidani, gretzii si tigani
behind.

Aaron Goldstayn
Money makes Money

"Herr Mann Diesel" <5ive_p...@arbeit.com> wrote in message

Atteyst

>"Herr Mann Diesel" 5ive_p...@arbeit.com

> Vreau jidanii inapoi in ministere,
>in politica externa, in posturi manageriale!

plecasi bou (sa scormonesti dupa comoara incasilor) si te intorsesi vaca?
jidovii s-au belit la CIRCumcizie: se uneste Europa, 2 years from now the EURO
will overcome the $ (si te mai miri ca-n Nov ma mut in Berna..), ochii trasi
spre spate - si nu-s decit citeva miliarde - nu-i suporta pe coroiati, noroc
ca-i iubesc arabii, care cind strivesc un itzic latra alah akBar!

>Israel va deveni un judet de vacanta la Mediterana
>pentru romani si evrei.

pentru romani si evreice sexy

> Ungurii si palestinienii se vor
>identifica in fratie lingvistica si spirituala undeva in
>Uganda.

d'accord

>Va lua nastere o religie noua, iudeo-crestina

care "noua"?

>Anglia va ezita la inceput, dar sub presiunea valului popular,
>va deveni Republica

printzisorul e prea simpatic - droguri, sex, ruperi in figuri, taieri in lame -
ca monarhiei sa-i rugineasca balamalele taman acu

Ο "Atteyst" <att...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> plecasi bou (sa scormonesti dupa comoara incasilor) si te intorsesi vaca?

Nu se vede?

> jidovii s-au belit la CIRCumcizie: se uneste Europa, 2 years from now the
EURO
> will overcome the $ (si te mai miri ca-n Nov ma mut in Berna..),

Ce doi ani? Azi a fost 1.00 EUR = 1.00778 USD
Check at http://www.xe.net/ucc/

Atteyst

>"gogu" gola...@yahoo.com

>Ce doi ani? Azi a fost 1.00 EUR = 1.00778 USD
>Check at http://www.xe.net/ucc/

oops, stiam ca Europa e singura sansa, dar acu m-am panicat: de ce-as astepta
pina in noiembrie? In citeva zile sunt in RO, dar nu pot sa ramin pen ca tre
sa-mi vind casele/proprietatile din US. Ma apuca groaza sa mai traversez
atlanticul incoace dupa care iar (in directie inversa) spre Europa. Plus ca tre
sa spend a night cu IUBITA in Atlantic City unde sa jucam si sa NE jucam. Mi-e
cam peste mina sa-i sterg lacrimile, but i'll handle. Un email dubios (ti-l
trimit pe privat, daca esti curios) m-a informat ca NY, Texas, Paris s-au
sfisiat ca chioarele sa ma aiba o noapte

all the best, Gogu

Ο "Atteyst" <att...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Send it!

> all the best, Gogu

Same to you.
See you in Romania in September(?).

Atteyst

>: "gogu" gola...@yahoo.com

>See you in Romania in September(?).

nu stiu de unde ai inteles tu Septembrie. Io vin in tara in JUL si ma intorc
(in US) in AUG. Daca esti in RO in perioada aia iti dau - pe privat - telefonul
meu (din RO) si lingem o bere impreuna

> Un email dubios
>(ti-l
>
>Send it!

de fapt ar fi mai bine SA NU! Senderul a zis in PS: >>Keep this for yourself if
you want to get more<<
Adevarul e ca din May nu mi-a m-ai trimis nic, desi mi-am tinut clanta incuiata

> [...]
intorc
> (in US) in AUG. Daca esti in RO in perioada aia iti dau - pe privat -

N-am zis ca vii *tu* in Septembrie in Romania, am zis ca *eu* o sa fiu
atunci acolo si daca ramii pina atunci, ne vedem. Dar daca zici ca pleci mai
devreme...

> de fapt ar fi mai bine SA NU!

Tu ai zis...

> Senderul a zis in PS: >>Keep this for yourself if
> you want to get more<<

Pai ... ce sa zic eu... Daca asa a zis omul...

> Adevarul e ca din May nu mi-a m-ai trimis nic, desi mi-am tinut clanta
incuiata

??? Cum adica? Eu imi amintesc ca inainte sa plec in SUA ti-am trimis
ultimul mail! Am cautat la mine unde tin mailurile trimise si vad ca ultimul
mail ti-l am trimis pe data de 24/6, adica putin inainte sa plec la State!
De acolo m-am intors cam pe 7/7. Adevarat e ca in perioada 24/6-7/7 nu prea
am trimis e-mail la nimen, doar am postat rar pe scr. Dar Mai? De unde-ti
veni?