lu' aschiuta s'altii ca el

1 view

Sgrozescu

Pai bine bre, dupa convingerile care le ai pari a fi din generatia lu' nea
Nicu, sau mai rau a lu' Zelea. Imi vorbesti mie de PULA? Pai ai si uitat ca
m-ai foloseste si la altceva decat sa te scremi un pisat pe zi prin prostata
gaunoasa!

aoelistu

omul ie crescator de porci,
vine aici de la porci
sa-shi verse amarul...
lasa-l sa guitze
ca nimeni cu mintea
intreaga il asculta

DACIA LAN

>Subject: lu' aschiuta s'altii ca el
>From: sgro...@aol.com (Sgrozescu)
>Date: 3/7/03 9:37 PM Eastern Standard Time

Pula si coaiele tale ti le vom pune in gura si sa vezi de ce mare folos o sa-ti
fie.

Sgrozescu

Cine nea? Mafia rrromaneasca?

Aschiutza

In article <20030307213710...@mb-ft.aol.com>, sgro...@aol.com
wrote:

Da' pe sor-ta cine crezi c-o fute, huh?

Aschiutza

In article <3E695A91...@aol.com>, aoelistu wrote:

>omul ie crescator de porci,
>vine aici de la porci
>sa-shi verse amarul...
>lasa-l sa guitze
>ca nimeni cu mintea
>intreaga il asculta

Asta mi-e si idealul, sa spun ce-mi trece prin tartacuta si sa nu trebuiasca sa
reply la boi ca tine!

DACIA LAN

>Subject: Re: lu' aschiuta s'altii ca el
>From: sgro...@aol.com (Sgrozescu)
>Date: 3/7/03 10:17 PM Eastern Standard Time

>Cine nea? Mafia rrromaneasca?

Soldatii americani de la Constanta, ca tot ii mananca canii pe acolo.

Sgrozescu

Daca sor'mea care n'o am e singura pe care'o gasesti de futut, ;la mai bine!

Costi

Sgrozescu wrote:
> Daca sor'mea care n'o am e singura pe care'o gasesti de futut, ;la mai bine!

Vezi Ashkiutza, altadata cind faci flama informeaza-te un pic, ca sa
lovesti la ficatzi mai bine.

Aschiutza

In article <20030307224813...@mb-ft.aol.com>, sgro...@aol.com
wrote:

>Daca sor'mea care n'o am e singura pe care'o gasesti de futut, ;la mai
>bine!

Am vrut sa fiu domn, sa nu te fac sa suferi prea mult!

Aschiutza

Crezi ca n-am alta treaba decit sa ma informez cine-i ala sau celalalt? Pentru
mine nu exista decit doua tabere pe scr, ei si io! Asa ca traiasca anarhia!

Punctu pe i

>lasa-l sa guitze
>ca nimeni cu mintea
>intreaga il asculta

Ba da, ba da, toti poponarii i-l adora pe Ashciutza fiindca se da drept femeie.

Punctu pe i

Aschiutza wrote:

>Asta mi-e si idealul, sa spun ce-mi trece prin tartacuta

Idealul tau este sa fii femeie

>si sa nu trebuiasca
>sa
>reply la boi ca tine!

Mintzi! Abia astepti sa te ia cineva in seama, mai ales poponarii ca tine!

Tchas

"Punctu pe i" <punc...@aol.com> wrote in message

Ba sa fie, esti tu sau stafia ta! Sa fii tu vaca chiriac, pro-ala? Sau te-au
clonat? Originalu parca stia ceva gramatica, punea -nu puncte pe i - i-uri
la "fi".

PRO NWO

>From: "Tchas" Ar...@yahoo.com

>Ba sa fie, esti tu sau stafia ta!

Probabil ca tu esti. Nu ma deranjeaza.

Aschiutza

In article <20030310165047...@mb-cq.aol.com>, punc...@aol.com
wrote:

>Aschiutza wrote:

Mai du-te ba si-n pizda ma-ti cu poponarii tai cu tot!

Aschiutza

In article <20030310164815...@mb-cq.aol.com>, punc...@aol.com
wrote:

Tie chiar ca-ti place sa maninci caca!