Where would America be if we hadn't invaded Iraq?

1 view

shlomo

IdahOOOOOianul

Where?

Athung Vajroli Chandali

nu m-a interesat articolul, dar mi-a placut
site-ul urmator de pe marginea paginii:

http://www.endlesspools.com/index.html

IdahOOOOOianul

Daca-ti cumperi si mata un pool d-ala, ma cac in el.

shlomo

IdahOOOOOianul wrote:
> Where?

what ?!

shlomo

vezi cum are grije shlomo da ienorieashi lui secereni !
ca'n komunizm, fiecaruiea dupe necesitatzi. :0))

rabbi shlomo
secretar general al rabinatului central al s.c.r.

IdahOOOOOianul

shlomo wrote:
> what ?!

Rezumat!

Athung Vajroli Chandali

shlomo wrote:

> vezi cum are grije shlomo da ienorieashi lui secereni !
> ca'n komunizm, fiecaruiea dupe necesitatzi. :0))

ca vorba dulce mult aduce

IdahOOOOOianul

shlomo wrote:

> vezi cum are grije shlomo da ienorieashi lui secereni !

> ca'n komunizm, fiecaruiea dupe necesitatzi. :0))

Ma cac in necesitatea lui!

Athung Vajroli Chandali

Asta se cheama "a te pisha contra vantului" in stilul idaho?

Athung Vajroli Chandali

te caci in pantaloni

gen.mishu ionica pacera

ashea direct. ajkie nu poarta kilotzi ?!

generalu

Athung Vajroli Chandali

o fi da' cu atata carnatz la ghiozdan', e permeabili...