ienglezii a vorbit

1 view

din Texas cu drag

a zis ca orci'ar fi, iunion gieak nu va flutura la teheran !!

PACE SI VIN !

PRO PNAC

>From: gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag)

>a zis ca orci'ar fi, iunion gieak nu va flutura la teheran !!

Baaa Teheranul va fi aranjat baaaaa, cu sau fara englezi.
Unde sint aia de pe secerea care ziceau ca de Iran nu se vor atinge americanii
si ca Bush nu va fi reales? Parca Ceasul zicea ca maurul si-a indeplinit rolul
cu Iraq si va iesi din scena, iar in Iran nu va fi nimic.

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

DACIA LAN

>Subject: Re: ienglezii a vorbit
>From: pro...@aol.com (PRO PNAC)
>Date: 11/19/04 6:03 PM Eastern Standard Time

>Baaa Teheranul va fi aranjat baaaaa,

Baaa ulciorul nu merge de multe ori la apa, iar gasca de neoconservativi
trotkisti de la Washington trebuie sparta baaaaa.

PRO PNAC

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Baaa ulciorul nu merge de multe ori la apa, iar gasca de neoconservativi
>trotkisti de la Washington trebuie sparta baaaaa.

Sparge-o tu daca poti. Soros cu toti banii lui n-a reusit. Hi hi hi!

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

DACIA LAN

>Subject: Re: ienglezii a vorbit
>From: pro...@aol.com (PRO PNAC)
>Date: 11/19/04 9:22 PM Eastern Standard Time

>Sparge-o tu daca poti.

Discutam noi in aceasta privinta nu peste mult timp.

>Soros cu toti banii lui n-a reusit.

Se pare ca inca nu intelegi jocurile politice, de-a baba oarba.

Idahoianul

gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag) writes:

>a zis ca orci'ar fi, iunion gieak nu va flutura la teheran !!

Pai nu, cac-olo nu trimite trupe, doar boambe!

Idahoianul

pro...@aol.com (PRO PNAC) writes:

> [...]
>rolul
>cu Iraq si va iesi din scena, iar in Iran nu va fi nimic.

Gata, mie mi-a cazut o fisa: Iranu va fi bormardat, da nu cum a fost cu
Japonia, si nici cu Iraqu. Pa Japs i-a pus la punct ca i-a acupat cu trupe. Pe
Iran ii bormardeaza, da e problema ca nu mai e trupe de ocupatie, ca ele e in
Iraq. Si atunci cu cine se face treaba? Cu chinezii, ca ei e singurii de are
numar, si are si nevoie de benzina.
Traiasca fratia intre popoare!

PS: Pa rusi ii trimite la afganezi. Pe romance le trimit in misiune la
bordeluri pentru gi-ai.

Prpnacule: SP, ca asa e!

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ca si gaoaza ta fa ;-)

MUIE dulce si mioritica jidanco ;-)

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Argon Red Head

"PRO PNAC" <pro...@aol.com> wrote in message

> Baaa Teheranul va fi aranjat baaaaa, cu sau fara englezi.

Probabil avind in vedere ca nu asculta si fac jucarii !
Mai trebe sa dea drumu la ceva !

> Unde sint aia de pe secerea care ziceau ca de Iran nu se vor atinge americanii
> si ca Bush nu va fi reales? Parca Ceasul zicea ca maurul si-a indeplinit rolul
> cu Iraq si va iesi din scena, iar in Iran nu va fi nimic.

Graba strica treaba .
Dar este interesant de ce aceasta nevoie de graba avind in vedere ca
anumite alte
lucruri trebuiesc finalizate .Interesant cine vrea sa aprinda focul la
moment nepotrivit !$@$@$^@^$#@^$#@$^#
Si asta nu prima data !

Clara treaba .

RHB

din Texas cu drag

>From: propnac

>Sparge-o tu daca poti. Soros cu toti banii lui n-a reusit. Hi hi hi!

monolitu ie ca ulcioru. cand ii vine vremea, crapa. a crapat iel monolitu da
kremlin.

PACE SI VIN !

DACIA LAN

>Subject: Re: ienglezii a vorbit
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 11/20/04 6:35 AM Eastern Standard Time

>Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

>Ca si gaoaza ta fa ;-)

Pai parca era anti-PRO PNAC,cum acum te futi in cur cu el ? Sau tu freci laba
pe aici?!

>MUIE dulce si mioritica jidanco ;-)

Muie sa-i dai lui ma'ta si lui ta'tu care te-au plamadit asa prost si dement.

Tchas

> [...]

rolul
> cu Iraq si va iesi din scena, iar in Iran nu va fi nimic.

cei care l-au ales prima data sint altii decit cei care l-au ales a doua
oara. aia d-au lucrat behind the scenes in prima alegere n-au mai trebuit sa
intervina. cit despre iran, nea prohabe, tare ma tem ca dzeu lui buci i-a
luat mintea ca sa piarza america. tot asa cum le-a luat, dac'or fi avut-o,
p'-a demonrats-ilor.

PRO PNAC

>From: asch...@aol.com.prrrrrr (Idahoianul)

>Pai nu, cac-olo nu trimite trupe, doar boambe!

Vad ca incepi sa intelegi.

PRO PNAC

>From: "Tchas" Ar...@yahoo.com

>cei care l-au ales prima data sint altii decit cei care l-au ales a doua
>oara.

Nu mai spune. Care-i diferenta?

>aia d-au lucrat behind the scenes in prima alegere n-au mai trebuit sa
>intervina.

Au lucrat pe fata timp de 4 ani. Nu e nimic ascuns, dar multi nu au ochi si
preferau sa creada CBS, NYT, Michael Moore etc.

>cit despre iran, nea prohabe, tare ma tem ca dzeu lui buci i-a
>luat mintea ca sa piarza america.

Vrei sa zici ca Iranul nu trebuie lovit? America nu este EU, in special fRanta!

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

PRO PNAC

> [...]

>Pe
>Iran ii bormardeaza, da e problema ca nu mai e trupe de ocupatie, ca ele e in

Nu duce tu grija asta.

>Si atunci cu cine se face treaba?

Cu aia de la draft. Nu asa zicea Moore si Kerry? Ha ha ha!

PRO PNAC

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Discutam noi in aceasta privinta nu peste mult timp.

Tot asa te laudai si inainte de atacarea lui Saddam.

PRO PNAC

>From: gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag)

>monolitu ie ca ulcioru. cand ii vine vremea, crapa. a crapat iel monolitu da
>kremlin.

Ar vrea aia de la Paris.

PRO PNAC

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Muie sa-i dai lui ma'ta si lui ta'tu care te-au plamadit asa prost si dement.

Tzigano-gretzul e puradeu din flori.

Tchas

fRanta!

pai nu. taman invers cred. cred ca trebe lovit napraznic sa nu mai poata sa
sufle dup-aia. din pacate america nu poate s-o faca singura. la fel ar fi
trebuit sa faca si-n irac. din pacate iracu a scos la iveala limitele
puterii americane: bombe din avion cacalau, dar vine timpu sa-si murdareasca
miinile. atunci se vede stingacia. mai rau e c-o vad si dujmanii...

Idahoianul

pro...@aol.com (PRO PNAC) writes:

Si dupa, ce se intimpla?

Idahoianul

pro...@aol.com (PRO PNAC) writes:

>in
>
>Nu duce tu grija asta.

Io n-o duc, Bush o duce!

>Cu aia de la draft. Nu asa zicea Moore si Kerry? Ha ha ha!

Ti-ar place sa vezi draftu, huh!? Sa vezi atunci circ!

Idahoianul

"Tchas" <Ar...@yahoo.com> writes:

Il doare-n cur pa Bushi de ce zici matale!

PRO PNAC

>From: asch...@aol.com.prrrrrr (Idahoianul)

>Si dupa, ce se intimpla?

Nu ti-a zis Moore, sau asta o zice filmul la care lucreaza? Poate intre timp
afla Rather ceva.

PRO PNAC

>From: asch...@aol.com.prrrrrr (Idahoianul)

>Ti-ar place sa vezi draftu, huh!? Sa vezi atunci circ!

Tie si alora ce-l vedeati impus de Bush v-ar place ca sa aveti si voi o data
dreptate, dar nu va fi.
Care circ? Tu traiesti ametit de vise marxisto-anarhiste. Moore ti-a sucit
definitiv mintea. In America legea nu se face dupa cum vrea strada. Crezi ca
aici e fRanta?

PRO PNAC

> [...]

>puterii americane: bombe din avion cacalau, dar vine timpu sa-si murdareasca
>miinile. atunci se vede stingacia. mai rau e c-o vad si dujmanii...

Ideea e sa le dai islamistilor de lucru sa se bata intre ei. Guverne slabe,
preocupate de propria lor piele, mase de idioti ce se omoara intre ei si tot
asa. Un Iran in acelasi haos ca Iraq e ideal. Guverne stapine pe situatie, cum
era al lui Saddam, sau cum e asta al aiatolahilor, reprezinta ingrijorare, nu
haosul controlat. E adevarat ca nu merge totul uns; e loc de inbunatairi.
Varianta Rino e de rezerva.

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Pai parca era anti-PRO PNAC,cum acum te futi in cur cu el ? Sau tu freci
> laba
> pe aici?!

???
Unde ma "fut cu ea" fa ?!
Lasind deoparte fatul ca tu esti ea...
Eu am gasit o ocazie sa-ti dau niste MUIE si ... hop s-asa ;-)
S-a inteles TIRFO ?!

> Muie sa-i dai lui ma'ta si lui ta'tu care te-au plamadit asa prost si
> dement.

Nu fa, prefer sa dau MUIE lui TIRFA aia de coana ma-ta si eventual si lui
Veta-scirba ;-)
Sictir, TOANTO !

MUIE tie inco data jidanca sifilitica ;-)

Argon Red Head

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Pai parca era anti-PRO PNAC,cum acum te futi in cur cu el ? Sau tu freci
> laba
> pe aici?!

???
Unde ma "fut cu ea" fa ?!
Lasind deoparte fatul ca tu esti ea...
Eu am gasit o ocazie sa-ti dau niste MUIE si ... hop s-asa ;-)
S-a inteles

TIR_FO ?!

Interesant .

RHB

Argon Red Head

? "Argon Red Head" <brow...@yahoo.com> ?????? ??? ??????

> Interesant .

Ce e atit de interesant bre ?!
C-o fut pe TOANTA de curlaca in cur ?!

din Texas cu drag

prozac lanseaza tioriea haosului controlat:

>Guverne stapine pe situatie, cum
>era al lui Saddam, sau cum e asta al aiatolahilor, reprezinta ingrijorare, nu
>haosul controlat.

sa vede ce'aduce haosu controlat, mii da mortzi, peste unshpe sute da americani
in cosjciuge, alte zeci da mii cu maini si kishere da plastiq....

da fapt haosu controlat sa vede in palestina. ashea da bine'l controleaza
sharpon, c'a avut cei mai multzi ovrei mortzi in tinpu veghii lui. da ovreii ie
masokishti. iei ie ca furnicili, sa sacrfica pentru mushuroi.:0))

PACE SI VIN !

Argon Red Head

"din Texas cu drag" <gicara...@aol.comRODEO> wrote in message

> [...]

ashea da bine'l controleaza
sharpon,
c'a avut cei mai multzi ovrei mortzi in tinpu veghii lui.

*Din pacate trebuie sa fiu de accord cu tine.

da ovreii ie
masokishti. iei ie ca furnicili, sa sacrfica pentru mushuroi.:0))

*Interesant , poti extrapolezi ideea ?
Sau te referi ca se poate incerca si asta cu bani etc ? Binenteles cu
acelasi
sanse de reusita .

PACE SI VIN !

Idahoianul

In article <20041121011328...@mb-m25.aol.com>, pro...@aol.com (PRO
PNAC) writes:

>Nu ti-a zis Moore, sau asta o zice filmul la care lucreaza? Poate intre timp
>afla Rather ceva.

Lasa-i tu pe aia, ca aia nu stie. Zii tu, ca vad ca esti bine informat!

Idahoianul

PULACK writes:

> [...]
>definitiv mintea. In America legea nu se face dupa cum vrea strada. Crezi ca

Gata, ma iau dupa tine. Ce urmeaza, vine finalul lumii?

Argon Red Head

"Idahoianul" <asch...@aol.com.prrrrrr> wrote in message

> Gata, ma iau dupa tine. Ce urmeaza, vine finalul lumii?

Ne-Interesant .

RHB

Tchas

"Idahoianul" <asch...@aol.com.prrrrrr> wrote in message

il doare zici? futu-l in cur atunci o sa zic cit mai multe pina urla de
durere.

Tchas

"PRO PNAC" <pro...@aol.com> wrote in message

Baliverne! Se omoara intre ei dar mai scapa si prin cireada de
iudeo-crestini. Cireada lor oricum nu se diminueaza pen'ca se fut ca chiorii
si se prasesc ca iepurii. Atita timp cit aiatolahii spinzurau 700 de muslimi
pe zi si Salam gaza curzi si arabeti la gramada era mult mai...controlat
haosu. Altfel du-te, bre, si cauta-te la devla.

PRO PNAC

>From: "Tchas" Ar...@yahoo.com

>Baliverne! Se omoara intre ei dar mai scapa si prin cireada de
>iudeo-crestini. Cireada lor oricum nu se diminueaza pen'ca se fut ca chiorii
>si se prasesc ca iepurii.

Problema Europei, pentru ca aolo se duc. Hi hi hi!

>Atita timp cit aiatolahii spinzurau 700 de muslimi
>pe zi si Salam gaza curzi si arabeti la gramada era mult mai...controlat
>haosu.

Doar in conditia in care n-ar fi miriit la americani.

>Altfel du-te, bre, si cauta-te la devla.

Ce te supara? Faptul ca am intuit de mai demult ca Bush cistiga? Numai daca
erai chior n-ai fi vazut, dar ma rog, chiorii sint apreciati. Ha ha ha!

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

Jid@nu

"PRO PNAC" <pro...@aol.com>

. Guverne slabe,
> preocupate de propria lor piele, mase de idioti ce se omoara intre ei si
> tot
> asa.

Ciocu mic, Göbbels. Intre ei si tot asa? Ti se rupe exact in pula de cei
peste 1000 de tineri americani sau de alte nationalitati care au murit in
Irac. Carne de tun! Vorbesti prostii. Rusine pentru un evreu sa doreasca
atatea razboaie. De ce nu te prezinti voluntar pentru Irac si Iran?
Trimete-ti copii acolo sau cumpara-ti 2-3 razboaie si joaca-te cu ele in
liniste. Muie!