Pi$u Skulptoreanu

Raspopitul

5ive_p...@arbeit.com scribit:

>Dr_Adrian_Sculptoreanu" <ad...@stargate.pitt.edu> wrote in message

>de
>
> De ce-mi plagiezi stilul inconfundabil akademik
>mai dr. sullymberg, mai abjectie umana ca sa

BAAAAAAAAAAA BORAMIAS CARICIUN BUCII VOSTRI VOI NU VATI PRINS CA ASTAI GEALATU
MISTOCAR DE MI$U PI$U CARE SA MUTAT DE CEALALTA PARTE A BARICADEI CA SA SE
DISTREZE PE SEAMA VOASTRA.

Dr_Adrian_Sculptoreanu

Shi de ce nuu?

Dr_Adrian_Sculptoreanu

shi ce interes ash aveaa?

Raspopitul

Dr_Adrian_Sculptoreanu scribit:

>shi ce interes ash aveaa?

Las-o ca macane. Dupa ce ai enervat pe venerabilii cu antisemitsm turbat acu ai
luat-o pe steroizi sionisti. Ce interes, te plictisesti si o dai cu una calda
una rece.

Dr_Adrian_Sculptoreanu

te-ai prins, nuu?

Dr_Adrian_Sculptoreanu

hei...merem shi noi cu personaltatzi multiple...
te superi, nu?

CMT

Raspopitul <lucea...@aol.com> schrieb in im Newsbeitrag: 20020820194846...@mb-fi.aol.com...
Astia au pierdut chiar totul, umorul, capacitate de
gindire pe termen scurt si lung, triesc intr´o epoca
de calcificare extrema a vaselor cranio-cerebrale.
 ;-))))

------------------------
(...........)
Prin urmare baiatul era cu 3 ani mai in virsta ca noi, avea experienta
si ne-a dat o mostra de cruzime: a omorit o pisica cu maciuca.
N-am stiut ca o pisica poate supravietui la atitea lovituri. A fost
oribil, stiu ca am ramas mult timp socat. N-am stiut pina atunci
ca unii oameni pot fi atit de cruzi.

> De'atunci am ramas cu obsesia asta pentru povesti morbide
> (vezi serialul cu mortzile absurde).

Incepusem si eu un serial sub pseudonimul Mihai Chivulescu
intitulat "Cotele apelor Dunarii". L-am abandonat, dar vreau sa
revin.

> Am tot auzit chestia asta cu 7+ p'aici si n'am priceput. Despre ce
> plusuri este vorba?

La un moment dat, pe vremea cind incepusem sa postez cu pseudonimul
Mihai Chivulescu, am publicat un mesaj intitulat:
"Miscarea ProTransilvania". De aici mi s-au atras multe, am fost
denumit agent bozgor, iudeu-mason-maghiarizat, agent provocator,
poponar, si scapat de la Balaceanca.
Motiv pentru care am inceput sa public cu pseudonime precum:
agentprovocator, mihai_poponaru, mihai_balaceanu, etc.

Ca mihai_balaceanu aveam un serial "Jurnal de Balaceanca".
Intr-unul il descriu pe cruceanu cu sapte cruci pe pula.
Am sa ti-l postez din nou (by public demand).

Salut,
sau cum se zice pe la noi: Servus,

cruceanu (7+)
--------------------

Dr_Adrian_Sculptoreanu

my dear boy, you failed, seven minus.

Bula 00001

>Subject: Stankov actul II Re: Pi$u Skulptoreanu
>From: Anonymous Eeyore rac...@mfn.org
>

>lucea...@aol.com (Raspopitul)

>Lucefere, felicitari! Dupa ce ai muscat ca si restul venerabililor, macar ai
>fost primul care ai inteles ca asta e nebunul forumului.
>
>Imi permit o observatie: Sculptoreanu nu a aratat ca ar fi simpatizant
>sionist.
>El a vrut sa apara exact cum isi inchipuie boii de pe forum ca trebuie sa fie
>un evreu plecat din Romania: neaparat urmas de nomenclaturist si suporter al
>lui Iliescu.

anonimiea asta nu te face prea istetz.

cear fi daca dupe logica voastra l'am pune ma medeputza pa seama lu rinoceru.
ca boii crede. si iel conbate tot ca roman.

sau pa tine manushea lu dumitru ?

domnu mishu nu s'ar cobor^ sa inpersoneze un ovrei incult ca doftoru
stupizeanu.

dom profesor tonberg ie kalitat si ar fi creieat un personagiu kafkiean, da
adevarat ovrei :0)

Fredy

Raspopitul wrote:

> Las-o ca macane. Dupa ce ai enervat pe venerabilii cu antisemitsm turbat acu ai
> luat-o pe steroizi sionisti. Ce interes, te plictisesti si o dai cu una calda
> una rece.

Jigodie securistã:

Adrian Sculptoreanu, PhD
Assistant Professor
University of Pittsburgh
School of Medicine
Department of Pharmacology

E1304 Biomedical Science Tower
Pittsburgh, PA 15261
412-648-9351 (lab. 648-9373)
e-mail: ad...@stargate.pitt.edu

Gicabulla

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 8/21/02 12:00 PM Pacific Daylight Time

vrajeala dumitre. nu ie ala universitar cum nu mi's Io popa. da pen'ca'mi
dadushi idiea am sa trimit o plangere pentru folosirea conputerului shkolii in
scopuri da injuraturi pornografie si prapaganda :0)
tu ai iesperentza, aaaa?!

Raspopitul

Fredy scribit:

>Jigodie securistă:

BAAAAAAA AI IMBATRANIT IN LABA DEGEABA HAHAHA LABAGIULE
O SA AJUNG SI EU CA PUTIN CA SA CRAPE FICATII IN TINE LABAGIULEEE

Ashkiutza

Fredy wrote:

>Adrian Sculptoreanu, PhD
>Assistant Professor
>University of Pittsburgh
>School of Medicine
>Department of Pharmacology
>
>E1304 Biomedical Science Tower
>Pittsburgh, PA 15261
>412-648-9351 (lab. 648-9373)
>e-mail: ad...@stargate.pitt.edu

Da' adresa lui Dumitru care-i ba?

Bula 00001

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)
>Date: 8/21/02 5:03 PM Pacific Daylight Time

baiea comunala din tecushi. supt dushi.

Ashkiutza

bula...@aol.com wrote:

>baiea comunala din tecushi. supt dushi.

Ptiu, iar isi face laba!

Pribeagul

Hai ca s-a trezit in tine instinctul de turnator, nu-i asa?

"Fredy" <a...@jps.net>

Dr_Adrian_Sculptoreanu

publicatzi-mi adresa,

caut studentzi Romani...

Dr_Adrian_Sculptoreanu

a.. Odata ce o mincare este stricata, orice adaugi ca sa o salvezi o face si
mai rea.

Dr_Adrian_Sculptoreanu

a.. Pata pe care o freci este pe partea cealalta!

a.. propun:

a.. 1. continua sa freci

a.. 2. freaca i desperare

a.. 3. nu te oprii

a.. 4. Ca un copil debil, nu va varsa nimic pe ceva murdar.

Dr_Adrian_Sculptoreanu

Fumul de tigara se indreapta intotdeauna spre nefumator, indiferent de
directia vintului.