LUCIAN CRUCEANU

A666Z2000

From: pop...@royal.net (Mircea POPESCU)
To: rom-...@egroups.com

Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.
Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

Riga Kripton

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

Archivist4

>From: a666...@cs.com (A666Z2000)
>Date: 02/24/2000 7:38 PM Pacific Standard Time

>Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.
>Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

Dumnezeu sa-l odihnesca-n pace.
Era un om cu care m-am inteles foarte bine si ii voi simti lipsa mereu.

Contele

Subject: LUCIAN CRUCEANU
From: a666...@cs.com (A666Z2000)
Date: 2/24/2000 7:38 PM Pacific Standard Time Message-id:
20000224223834...@ng-cg1.news.cs.com

From: pop...@royal.net (Mircea POPESCU)
To: rom-...@egroups.com

Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.

Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

----------------------------

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

mihai.ch...@usa.net

In article <20000224223834...@ng-cg1.news.cs.com>,

a666...@cs.com (A666Z2000) wrote:
> From: pop...@royal.net (Mircea POPESCU)
> To: rom-...@egroups.com
>
> Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.
> Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

O veste trista.
Fie-i tarina usoara!

Viata noastra virtuala pe scr ascunde o viata reala.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Aschiuta

Ce jogodii dom'le! Ati bagat omul in mormint si acum va dati mari credinciosi?
Ticalosilor!

PS: va vine rindul si voua!

coren

From: a666...@cs.com (A666Z2000)
Date: 2/24/2000 7:38 PM Pacific Standard Time Message-id:
20000224223834...@ng-cg1.news.cs.com
From: pop...@royal.net (Mircea POPESCU)
To: rom-...@egroups.com

>Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.
>Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

Sincere condoleante familiei .
Fie-i tarina usoara !

alex b.s.

Aschiuta <asch...@aol.com> a écrit :

Nu stiu daca vorbiti serios sau nu, dar in orice caz va dau
dreptate. Asa este, exista un Dumnezeu care le vede pe toate,
inclusiv ipocrizia. Domnul Chivulescu scrie: "Viata noastra
virtuala pe scr ascunde o viata reala". Dar de cate ori scr-ul nu
neaga acest lucru si chiar considera drept o slabiciune
atitudinea celor care iau prea in serios atacurile josnice la
care sunt supusi? Domnul Cruceanu, fie-i tarana usoara, a fost pe
scr obiectul celor mai teribile injurii si ridiculizari, pe care
eu le-am considerat intotdeauna absolut nejustificate. Dar chiar
daca ar fi fost, cei care-l atacau ar fi trebuit sa se gandeasca
atunci, nu acum, ca exista o viata reala dincolo de cea virtuala.
Printre ultimile lucruri care s-au spus pe scr despre domnul
Cruceanu au fost urmatorul schimb de cuvinte : "ai dat in mintea
lui Cruceanu/Asta-i cea mai grava insulta ce o poti adresa
cuiva." Si-a pus vreodata cineva problema ce gandea acest om cand
citea asemenea lucruri? Veti spune ca era doar bascalie. Nu as fi
atat de sigur. Dar chiar daca ar fi fost bascalie, exista oameni
si oameni. Unii pun serios la inima. Poate ca d-l Cruceanu a fost
dintre cei care sufereau. De aceea va intreb acum, pe unii dintre
voi, pentru cine pronuntati cuvintele sfinte "Sa-i fie tarana
usoara"? Pentru d-l Cruceanu, care poate nu va mai aude, sau
pentru ca Dumnezeu sa va ierte pacatele? Fata de un om trebuie sa
manifesti compasiune si intelegere cand este viu, nu cand este
mort.

Exista o viata reala in dosul celei virtuale, asta e sigur. Si ma
intreb de ce nu tinem niciodata cont de acest lucru pe scr? Am
avut cel putin norocul sa avem vesti despre domnul Cruceanu, sa
aflam ca unul dintre noi ne-a parasit. Dar cati dintre cei care
au disparut de pe scr nu or fi poate bolnavi, la necaz si nevoie,
sau chiar morti? Cine se mai intereseaza de ei? Nimeni. De ce
exista oare atata raceala, animozitate, chiar si ura, in acest
loc care ar putea fi cel al intalnirii romanilor de pretutindeni?
Iertati-ma, sunt cu adevarat trist pentru ca d-l Cruceanu ne-a
parasit si, poate ca si din cauza varstei mele, ma pun putin in
pielea lui. Ma gandesc ca am petrecut deja pe acest forum atatea
luni de zile, ca am citit ce scrie fiecare, ca am pus cate putin
din sufletul meu in toate mesajele pe care le-am scris, chiar
daca n-am fost de acord cu multi si multi n-au fost de acord cu
mine. Si totusi nu stiu nimic despre nimeni si nimeni nu stie
nimic despre mine. Suntem intre romani, dar suntem atat de
straini. Cred ca este astfel pentru ca de fapt singurul lucru
care ne leaga este faptul ca suntem de origine romana si, in
realitate, acest lucru nu are mare importanta pentru nici unul
dintre noi, in orice caz nu atata importanta incat sa ne apropie
cu adevarat unii de altii.

Domnule Cruceanu, daca de unde te afli acum mai poti sa ne auzi,
as vrea sa stii ca, daca poate nu toti, am fost pe scr destui cei
care,raspanditi peste tot in lume, te-am respectat ca om si ti-am
respectat opiniile, chiar daca au fost diferite de-ale noastre
si, fara sa te fi cunoscut niciodata in realitate, avem astazi
sentimentul ca am pierdut un prieten. Drum bun.

gogu

Ο "alex b.s." <ale...@free.fr> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> si, fara sa te fi cunoscut niciodata in realitate, avem astazi
> sentimentul ca am pierdut un prieten. Drum bun.

Domnule Alex, nu stiu despre restul mesajului dv, dar fraza de mai sus nu
pot decit s-o subscriu si eu... Si din moment in care nici o data n-am
schimbat un singur cuvint (virtual sau real) cu defundul, cred ca sint din
partea celor care pot sa-i ureaza "drum bun" fara sa fiu considerat
ipocrit... Indiferent daca eram (de mai multe sau mai putine ori) de acord
cu ce scria... Sa-i fie tarina usoara.

Archivist4

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 02/24/2000 10:09 PM Pacific Standard Time

>Ce jogodii dom'le! Ati bagat omul in mormint si acum va dati mari
>credinciosi?
>Ticalosilor!
>

>PS: va vine rindul si voua!

Bai Borfy ai perfecta dreptate dar este un Dumnezeu sus si fiecare isi va primi
rasplata cuvenita. Lasa-i te rog in soarta celui de sus. Dupa cum vezi sunt o
mare parte de securisti si comunisti care nu cred in cel de sus,insa in curand
se vor comvinge.
Doresc foarte mult sa aflu daca familia lui a decis cumvaca s-a se faca donatii
pentru o "charity"sau daca cineva s-a decis sa faca vreo cheta pe SCR ca sa i
se cumpere vreo coroana din partea noastra.Majoritatea nu cred ca sunt
"welfaire"-isti asa ca ar putea dona catva dollari acolo

roliver

Fie-i tarina usoara.

roliver

JD

Doamna/domnule Alex,
Din dumneavoastră a vorbit o inimă bună, generoasă şi plină de umanitate. Ar
fi putut să fie cuvintele mele,
JD

"alex b.s." <ale...@free.fr> > Exista o viata reala in dosul celei virtuale,

mihai.ch...@usa.net

In article <hKrt4.49$XR.3...@nnrp1.proxad.net>,
"alex b.s." <ale...@free.fr> wrote:

> [...]
> dreptate. Asa este, exista un Dumnezeu care le vede pe toate,
> inclusiv ipocrizia. Domnul Chivulescu scrie: "Viata noastra

Datorita faptului ca sint ateu, in acest moment nu am gasit
un alt mod mai apropiat de traditii de a exprima setimentul
pe care l-am trait cind am aflat vestea mortii lui Cruceanu
decit de a spune "fie-i tarina usoara". Nu cred ca aceasta exprimare
tine de o anumita religie, de credinta in Dumnezeu.

Nu-mi place sa vorbesc urit despre morti, fiindca moartea
defineste fiintele (un inceput si un sfirsit). Noi fiintele
exprimam un continuu, viata. Dupa moartea noastra intotdeauna
se va gasi cineva sa preia stafeta. Imortalitatea noastra
este consencinta faptelor pe care le facem in timpul vietii.
Daca faptele noastre (fie ele doar in lumea ideilor) contribuie
la continuitatea vietii ele au intotdeauna sansa sa ne perpetueze
amintirea in constiinta oamenilor.

Nu este important sa fi religios pentru a fi moral. Moralitatea
poate fi definita cel mai bine in relatia: fiinta noastra finita
si continuul, viata. Daca ai nevoie de religie pentru a te putea
defini moral este o alegere pur personala. Religia nu este singura
cale spre moralitate. Este una din ele, din pacate religiosii
sint absolutisti in pretentia lor de a fi unicii descoperitori
ai adevarului.

> [...]
> daca ar fi fost, cei care-l atacau ar fi trebuit sa se gandeasca
> atunci, nu acum, ca exista o viata reala dincolo de cea virtuala.

Cu totii avem o viata reala cu urcusuri si coborisuri.
Materia biologica, hardware-ul nostru are o viata limitata.
Cred ca majoritatea trecem prin momente dificile citeodata.
Faptul ca pe scr ne comportam ca intr-o jungla se datoreaza foarte
multor factori. Printre altele au existat si exista indivizi
care in mod organizat monotorizeaza si incearca sa manipuleze
opiniile pe scr. A tine piept acestora doar cu un limbaj academic,
prestant nu isi atinge intotdeauna scopul. Dovada este ca in Romania,
dupa instaurarea comunismului, mirlanii au preluat puterea la
toate nivelele, iar exponentii civilizatiei au fost exterminati
fizic, distrusi moral, sau impinsi in exil. Putinii care au
ramas s-au ascuns intr-o pasivitate apropiata de nefiinta.

> [...]
> pentru ca Dumnezeu sa va ierte pacatele? Fata de un om trebuie sa
> manifesti compasiune si intelegere cand este viu, nu cand este

In primul rind "sa-i fie tarana usoara" este o expresie care nu
tine de nici o religie, pe cind a fi "sfint" este o notiune religioasa.
Personal nu pretind de la Dumnezeu sa-mi ierte pacatele fiindca
nu sint religios, sint ateu si nu cred in Dumnezeu.

Vedeti d-voastra, afirmatiile noastre intotdeauna sa intorc impotriva
noastra, fiindca gindirea noastra este recursiva. Faceti afirmatia:

"Fata de un om trebuie sa manifesti compasiune si intelegere cand este

viu, nu cand este mort". In mod recursiv, daca inlocuim subiectul
"Cruceanu" cu oricare alta fiinta, de exemplu "arhanghelu",
"coren", "mihai chivulescu", etc. afirmatia d-voastra trebuie sa
va duca la atitudinea de compasiune vis-a-vis de acesti subiecti.
Dar prin afirmatia care ati facut-o "ca am fi ipocriti" se simte
o totala lipsa de compasiune. V-ati gindit ca personal as putea
fi in momentul acesta intr-o situatie disperata?

> Exista o viata reala in dosul celei virtuale, asta e sigur. Si ma
> intreb de ce nu tinem niciodata cont de acest lucru pe scr?

In lumina a ceea ce am pus in evidenta mai sus nu ar trebui
sa va exonorati, faceti parte din problema!

> [...]
> exista oare atata raceala, animozitate, chiar si ura, in acest
> loc care ar putea fi cel al intalnirii romanilor de pretutindeni?

Ma intreb acuma oare cine este ipocritul?

Mihai Chivulescu (din tara ipocrizeniei)

Csaba Takacs

Sorine sa stii ca-mi lipseste. Era comod
ca dimineata sa ai stirile pe masa.

Dumnezeu sa-l odihnesca-n pace si se
ingrijeasca de sufletul sau.
Csaba

A666Z2000 schrieb in Nachricht
<20000224223834...@ng-cg1.news.cs.com>...

Bogdan

Dumnezeu sa-l ierte, odihneasca-se in pace!
Bogdan

Bula 00001

Doamne iarta'i pacatele lui Lucica si dai lui pacea si odihna cea vesnica !

Amin.

Stephen Dancs

"alex b.s." (ale...@free.fr) writes:

> [...]
> si, fara sa te fi cunoscut niciodata in realitate, avem astazi
> sentimentul ca am pierdut un prieten. Drum bun.

Asa este. Permiteti-mi deci sa dedic lansarea voice chatului de la

http://www.ncf.ca/~bv561/voicechat.html

memoriei dinsului, regretind faptul ca nu l-am lansat de mai demult si asa
dinsul a pierdut sansa sa-l utilizeze. Insa mai bine tirziu decit
niciodata, nu?

Beke poraira (Odihneasca-se in pace.)

--=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
Stephen Dancs http://come.to/sdancs Voicemail: +1 (416) 760-5885
bv...@ncf.ca Fax: +1 (240) 250-1108
http://www.ncf.ca/~bv561/ Toll-free: 1-888-700-YUGO x NICA

Riga Kripton

> [...]

>memoriei dinsului, regretind faptul ca nu l-am lansat de mai demult si asa
>dinsul a pierdut sansa sa-l utilizeze. Insa mai bine tirziu decit

Foarte frumos gestul...
Mie cel mai rau imi pare ca nu i-am multumit niciodata pentru articolele
zilnice din ziare romanesti, postate cu atata generozitate...In fiecare zi cand
citea si selecta din presa romaneasca se gandea la noi, la ce ne-ar interesa
mai mult sa discutam...iar noi dezbateam cate o chestiune fara macar sa ne
treaca prin minte sa-i multumim Domnului Cruceanu ca ne-a furnizat subiecte
stimulante de discutie...Datorita dansului am fost mereu la curent cu situatia
din Romania si cu progresul jurnalismului romanesc.

Sper din tot sufletul ca nu s-a chinuit la sfarsit; poate ca era mai bine daca
nu se mai opera, cine stie? poate ca operatia i-a prelungit viata doar cu
cateva zile, in schimb i-a intensificat suferinta, sau poate, chiar dimpotriva,
i-a scurtat viata?

Din cei care l-au cunoscut personal, poate doreste cineva sa ia initiativa sa
primeasca o cheta de la cei care doresc sa-i trimita macar o coroana de flari.
Daca se ia o asemenea initiativa, va rog foarte mult sa ma anuntati si prin Em
privat fiindca iar au inceput sa vina mesajele aiurea.

Multumesc.

Riga Kripton

> [...]

>si, fara sa te fi cunoscut niciodata in realitate, avem astazi
>sentimentul ca am pierdut un prieten. Drum bun.

Drum bun...
Multumesc ca ne-ati uns la suflet cu vorbele dvs. Fiindca toti cei care am
pierdut pe cineva apropiat, acum nu-l plangem numai pe Domnul Cruceanu...
Orice pierdere aduce in memoria afectiva pe toate celelalte...
Condoleante tuturor.

Riga Kripton

>From: "Csaba Takacs"

>Sorine sa stii ca-mi lipseste. Era comod
>ca dimineata sa ai stirile pe masa.

...stirile pe care le selecta special pentru noi...

bro...@my-deja.com

In article <20000225010929...@nso-cp.aol.com>,

asch...@aol.com (Aschiuta) wrote:
> Ce jogodii dom'le! Ati bagat omul in mormint si acum va dati mari
credinciosi?
> Ticalosilor!
>
> PS: va vine rindul si voua!

tie nu, ca tu nu existi

Bula 00001

KK (kingukripto) schinba batista !.

>From: rigak...@aol.com (Riga Kripton)
>Date: 2/25/00 11:05 PM Eastern Daylight Time

>...stirile pe care le selecta special pentru noi...

ia ia ia miamintesc cum bietu Cruceanu dedica stirile "pen' kingariga geaba
tekacs & co." :)
numa ca ati intirziat o leaca cu vorbili bune.:(

Riga Kripton

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)

>ia ia ia miamintesc cum bietu Cruceanu dedica stirile "pen' kingariga geaba
>tekacs & co." :)
>numa ca ati intirziat o leaca cu vorbili bune.:(

Dom Bula,
propun sa ne abtinem de la asemenea "spirite de gluma" referitoare la Domnul
Lucian Cruceanu pana cand va fi inmormantat.

Despre "vorbili bune" tardive, imi pare sincer foarte rau, dar nu mai e nimic
de facut.

Haltere

Domnu din Riga. Daca va pare rau ca n-ati fost pe faza cu vorbele bune, io zic
sa incepeti de acum incolo. Uite cu domnu Lan care e talentat la linba si
leteratura romana, poate crapa miine si il lasati asa injurat si porma iar va
pare rau de tot. Io zic sa punem mina de la mina si sai zicem o vorba buna, ca
are dreptate domnu Bula din Bruklin, ca porma... Io chiar sint dispus sa dau din
banii mei de diurna (nu e multi) o contributie sa-i luoam lui domnu Lan o
coroana, ceva, sau poate niste bagels cu ciiiz criim, ca e pacat ca noi toti
sintem romani.

coren

bula...@aol.com (Bula 00001) wrote:
> Ba Kivete, uite cum sta chestea domle ar trebii sati fie rusine si sa taci
ca
> porcun papusoi dupe toata propaganda careai ponpato pa secereu inpotriva
> bietului...Crucica :((
> Iti recomand calduros sa ai sictir si sa faci pa ...mortu in problema
Cruceanu

Aschiuta <asch...@aol.com> cugeta:

> Ce jogodii dom'le! Ati bagat omul in mormint si acum va dati
mari credinciosi?
> Ticalosilor!
> PS: va vine rindul si voua!

Zise Aschiuta nemuritorul

Ce ipocrizie ! Fara sa cunoasca istoria secereului in ultimii patru ani,
newbiesii
astia se intrec intre ei cu mironoseala !
Pe Cruceanu , fie-i tarina usoara, l-am cunoscut in urma cu patru ani pe
SCR.
Unii au fost de partea lui, altii adversari, dar in nici un caz nu dusmani.
Recunosc ca si eu l-am "intepat" de citeva ori, dar nu vad de ce trebuie sa
am
mustrari de constiinta .
Anunt ,prin prezenta, pe cei ce ma ataca pe secereu, ca ii dezic de orice
raspundere
daca da ortu ...rabinului .
Eu vad in SCR o distractie, si nu arena de gladiatori.
La fel cum lupt cu Arhanghelu virtual, si n-am nimic contra celui real (care
cred ca e un shmecher sugubatz).
Oricum , l-am simpatizat pe Cruceanu, si martori imi pot fi cei de pe
"romanians",
de unde m-am retras in mod de protest contra excluderii lui Cruceanu.
Sincer, ma simt indurerat de disparitia lui .

Redau ultima poezie ce i-am dedicat pe secere, dupa aparitia "revistei
presei",
menita a-l torpila pe Cruceanu:

In timp ce multi bat apa-n piua
Si de prostii ne umplu capu
Tu ne redai ce scrie-n "Ziua"
Sa stim exact cind bese Tzapu

Din partea mea, tu poti sa-l dai
In ma-sa pe "revista presei"
Si fa o viata ca in rai
Intre bulanele (*) (*) Nu pot scrie , ca ma da
rima in judecata

Nici o primejdie nu te paste
Pe Zelea , pise-te ,Lucica
Caci ce din legionar se naste
Suge din pula lu' Chirica

Haltere

Frumoase versuri domnu Coren!
Nici Eminescu nu putea sa scoata una mai frumoasa.
Ma simtz emotionat, creca azi nu-s bun de antrenament, inca tremur.
Daca moare domnu Lan (doamne fereste!) inseamna ca da ortu lu Deceneu?

Bula 00001

Dala Coren citire :

> [...]
>mustrari de constiinta .
>Anunt ,prin prezenta, pe cei ce ma ataca pe secereu, ca ii dezic de orice

Ba nea corene la voi la ievrei dupe ce dati ortu rabinului la cam o saptamina
dupe iveniment ie obiceiu ca familia si pretenii apropiati ai mortului sa sa
adune si sasi aminteasca intinplari cu raposatu.Io'ti promit ca daca santinpla
sa dai ortu rabinului ca am sa zic numai da bine :))

Da tot nam inteles diceai dus mina la caciula ?

Baronu

Riga Kripton

>From: "coren" co...@isdn.net.il

>Subject: Un val de ipocrizie inunda secereu
[...]

> [...]

>de unde m-am retras in mod de protest contra excluderii lui Cruceanu.
>Sincer, ma simt indurerat de disparitia lui

Nea Coren,

Nu sari imediat ca ars ca cel putin eu nu te'am acuzat niciodata pentru
harjonelile si ghionturile care vi le trageati reciproc. In fond eu cred ca
"interpelari" ca ale dumitale sau ale lui dom Chivulescu il amuzau sincer pe
Domnul Cruceanu fiindca altfel nu ar fi intretinut asemenea conversatii ludice.

In all fairness, imi amintesc ca in focul unui "razboi" virtual, chiar dumneata
ai sarit sa spui despre dansul (care iti era adversar) ceva la modul "culmea ca
Crucica nici macar nu este antisemit", ceea ce denota caracterul malign al
harjonelilor copilaresti, cel putin in ce te priveste.

Inainte de a te mai lansa in acuzatii de ipocrizie si mironoseala, doresc sa te
informez despre o traditie care poate nu iti este familiara: la unii romani
ortodocsi, pana ce se ingroapa mortul (timp de 3 zile) cei care i-au fost cat
de cat apropiati se abtin de la orice comentarii nepoliticoase referitoare la
raposat, chiar si glumele nu sunt de loc pertinente (cum sunt de pilda la
priveghiurile irlandeze).

Prin interventia mea pe care mi-ai citat-o am dorit doar sa amintesc de acest
obicei si sa fac o invitatie la sobrietate celor care doresc sa respecte
asemenea obiceiuri. N'ai decat sa consideri interventia mea drept "ipocrita",
sau chiar obiceiul in sine, deplasat, anacronic, "minorosit" si neavenit. Dar
indiferent de credinta in divinitate sau religie, eu ii rog pe toti cei care
sunt afectati de moartea Domnului Cruceanu, sa observe aceasta traditie din
respect fata de religia raposatului.Mai este doar o singura zi.

R.I.P.

Aschiuta

coren" wrote:

> [...]
>Recunosc ca si eu l-am "intepat" de citeva ori, dar nu vad de ce trebuie sa

Stii bine ca intepaturile pe scr nu-s numai verbale! Asa ca mucles, mironosito!

Jorj

Dom Aschiuta ce bine ca te vaz!!! Ia zi domne cum e cu chishcaturile astea pa
SCR, chiar vine Coren asta la matale acasa, iti suna la usa, te chisca? Rau?

Arhanghelu

curen grohaie:

>Anunt ,prin prezenta, pe cei ce ma ataca pe secereu, ca ii dezic de orice
>raspundere
>daca da ortu ...rabinului .
>Eu vad in SCR o distractie, si nu arena de gladiatori.

Iote ba, a ajuns porcu gladiator. Daca intinzi copita, poate urci in autobuzu
cu palestianu potrivit, eu iti voi face un kadish lung. Ba dau si coliva.
Succes.

co...@my-deja.com

In article <20000226170638...@nso-fs.aol.com>,

asch...@aol.com (Aschiuta) wrote:

> [...]
mironosito!

Aschiuta <asch...@aol.com> cugeta:
> Ce jogodii dom'le! Ati bagat omul in mormint si acum va dati

Ba Aschiputa, ca sa-ti dai jos musca de pe caciula, invinuiesti tot
secereu .
Toti si-au exprimat regretul sincer, inafara de tine.
Pina si Arhanghelu.

> PS: va vine rindul si voua!

Dupa matale !

co...@my-deja.com

In article <20000226211842...@ng-xe1.aol.com>,
Boule, arabii astia nu fac socoteala nimanui. Azi au aruncat cu pietre
in prim ministrul Frantei, miine vor pune o bomba si-n autobusul tau.
Sau gindesti ca ei ?
Ei is in stare sa-si scoata ambii ochi, ca sa ne scoata noua unu !

Aschiuta

co...@my-deja.com wrote:

>Ba Aschiputa, ca sa-ti dai jos musca de pe caciula, invinuiesti tot
>secereu .

Da' ce ba, tu esti secereul?

>Toti si-au exprimat regretul sincer, inafara de tine.

Pt. ca eu cu el n-am avut nimic de impartit, nici macar tangential!

>Pina si Arhanghelu.

Asa o zici de parca ai fi frate cu el!

>Dupa matale !

Mais non, mais non: apres vous, monsieur

Bula 00001

>From: "Dr.Horst"

>normal, ca altfel n-are aia cine sa le mature.
>(sau poate ca n-o fi gunoi in rai?)

Mai scapa si daia ca Sf. Petrica sa cam ramolit da are grija Sf. Jorj carei sef
la politie sii gineste sii arunca la suptsol un sa lafaie in'telectoalii :))

Saltare
oluiz a pleja'

BBdeB

Florin Predan

"A666Z2000" <a666...@cs.com> wrote in message

> From: pop...@royal.net (Mircea POPESCU)
> To: rom-...@egroups.com
>
> Astazi dimineata, Lucian Cruceanu a parasit lumea aceasta.
> Dumnezeu sa se ingrijeasca de sufletul sau.

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace

Florin

Csaba Takacs

Dr.Horst schrieb in Nachricht
+ADw-89bsi4+ACQ-2r1s+ACQ-7+AEA-news6.isdnet.net+AD4-...
+AD4-
+AD4-Csaba Takacs +ADw-Csaba.Takacs+AEA-T-Online.de+AD4- wrote :
+AD4-
+AD4APg- Vezi ca la urma am atasat citeva pasaje din
+AD4APg- postingurile private al domnului Cruceanu
+AD4APg- Lucian aici pe SCR adresat unora dintre
+AD4APg- participanti.
+AD4-
+AD4-
+AD4APg- ---------------------------------------------------------
---
+AD4APg- ------------------Lui Horst la 11. 1.
2000------------------
+AD4APg- Vedeti dle doctor diferenta de exprimare intre
+AD4APg- dvs si mine?
+AD4APg- Eu nu mi-as fi permis sa scriu bai cutarica.
+AD4APg- Dar de fiecare cu cei sapte ani de acasa :-)
+AD4APg- ---------------------------------------------------------
---
+AD4-
+AD4-Bai, imi pare sincer rau ca+AF8-Crucica n-a avut posibilitatea
sa
+AD4-afle mai multe despre mine, ca m-ar fi vazut poate cu alti
ochi.
+AD4-Si nici macar nu cred in lumea ailalta, ca as fi zis ca
acum in
+AD4-sfarsit Crucica le va vedea si le va pricepe pe toate. Si
in timp
+AD4-ce el s-ar tine cu mainile de burta de atata ras, pentru
noi
+AD4-acilea... the show must go on.
+AD4-
+AD4-E o chestie care mi-a trecut zilele astea prin minte. Noi
nu avem
+AD4-nici o varsta pe scr. Si io m-am purtat cu Crucica asa cum
ma
+AD4-port cu aia de varsta mea si acum imi dau seama ca omul
avea 65
+AD4-de ani. Bai, aia care sunteti mai in varsta pe secerea,
ziceti-mi
+AD4-bai daca va ofensez cand va iau la misto si cu per tu, da
sa
+AD4-stiti ca asta nu e lipsa de respect din partea mea, io va
tratez
+AD4-ca pe bagabonzii mei.
+AD4-
Ramii asa cum esti. Daca +ACI-bagabonzii+ACI- tai nu au nimic
impotriva.
Iar de estii de pe scr (moa) sa nu faci griji, ca pina la
urma fiecare
zimbeste pe sub mustata inclusiv Hoasca de80.:-))
Sanatate
Csaba

Dr.Horst

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> wrote :

> ca pina la
> urma fiecare
> zimbeste pe sub mustata inclusiv Hoasca de80.:-))

Ia te uite, ceva nou: deci Hoascha are si mustata!

GungaDin

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> schrieb in im Newsbeitrag:
89b5ar$cpn$1...@news05.btx.dtag.de...
> Riga Kripton schrieb in Nachricht

La 30.12.1999 Lucian Cruceanu transmitea celor carora le trimitea prin email
articole din ziarele romanesti:

>" SARBATORI FERICITE "
SI
" LA MULTI ANI "
Anul 2000 sa fie un an bun, al implinirilor pentru voi si Romania<

Subscriu la ceea ce spune Riga Kripton mai sus. Dar mai ales la cuvintele
der ramas bun exprimate de AlexBS. Macar unul din noi, care a stiut sa
elogieze cum se cuvine tristul eveniment.

Alaturi de Csaba si altii, care au apreciat serviciile domnului Cruceanu,
exprim la randul meu sincere condoleante.

GungaDin