Palestina nu e Afganistan

Misu Orasel Tomberg

Evreii incearca sa echivaleze terorismul palestinian
cu cel al organizatiei lui bin Laden. Imediat dupa
11 septembrie evreii au incercat sa echivaleze
Afganistanul taliban cu Palestina.

Initial Bush a rezistat. Intre timp palestinienii
si-au facut-o cu mina lor proprie, asa ca astazi,
sub presiunea jidaneasca, palestinienii sint echivalati
cu teroristii lui bin Laden.

Numai ca aceasta echivalenta este inselatoare.
Daca in cazul lui bin Laden agresorul este bin
Laden si organizatia sa terorista, in cazul
palestinienilor agresorul este statul israelian
cu politica sa de colonizare in Gaza si Cisiordania.

Ca palestinienii au conducatori prosti asta este
un fapt de necontestat, si faptul ca prostia
conducatorilor palestinieni duce inevitabil la
escaladarea conflictului. Mai ales ca israelienii
au un prim ministru incapatinat ce reprezinta
perfect starea generala a jidanilor de astazi:
minti inguste, ingimfate, arogante etc.

Asa ca prea curind nu o sa vedem pace la orizont.
In schimb, mai mult ca sigur, piata de munca
in Israel pentru muncitorimea romaneasca va fi
tot mai buna. Cu alte cuvinte, Romania, mult hulita
Romanie, pe care jidanii o balacaresc cu gura lor
murdara de cacat, va furniza si mai multa forta de
munca calificata, in dauna Romaniei, care si pe
aceasta cale va pierde.

Mishu Orashel Tomberg

Check out Yahoo! Shopping and Yahoo! Auctions for all of
your unique holiday gifts! Buy at http://shopping.yahoo.com
or bid at http://auctions.yahoo.com

--
Posted from web13708.mail.yahoo.com [216.136.175.141]

Petre

"Misu Orasel Tomberg" <misu_...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> murdara de cacat, va furniza si mai multa forta de
> munca calificata, in dauna Romaniei, care si pe

Eu am tras un Semnal de Alarma cind tiganul
Nastase isi directiona boritii spre tarile Vestului
usurindu-le procurarea viselor, cu scopul CLAR
ca Romanii sa fie identificati de catre aceste tari ca
rromani.Tiganii au facut bani din jaf si tilharii.
In schimb Romanii nu pot lucra decit in cacatul de
Israel, unde li se confisca pasapoartele, sint omoriti
de palestinieni, nu li se dau nici macar bruma de bani
promisi, si mai mult, sint tratati mai rau ca animalele.
Nu au insurance de nici un fel, datorita complicitatii
guvernelor tiganesco-jidanesc, si sint fotografiati acolo
ca muncitori ilegali sau altfel spus munca la negru.
Banii trimisi in Romania sint vamuiti de Israel la plecare
si de Romania la sosire.
Asta e politica Guvernului tiganesc de la Bucuresti.
De a-i umili pe Romani in mizerie mai mare decit inainte
de '89 si de a-i ajuta pe tigani sa devina independenti
din punct de vedere financiar.

Matr...@marco.aarg.net

Misha wrote:

>Numai ca aceasta echivalenta este inselatoare.

Palestina si palestinienii sint dogshit.

Au facut si ascultat muzica, au dansat in strada, acu vine vremea sa
plateasca cobzaru'.

Muie la mullahi.

"Misu Orasel Tomberg" <misu_...@yahoo.com> wrote in message
> Evreii incearca sa echivaleze terorismul palestinian
> cu cel al organizatiei lui bin Laden.

"Ardeleni" gen Tomberone/apetricaii incearca sa lupte cot in cot cu Osama
Bin Landen!

> Imediat dupa
> 11 septembrie evreii au incercat sa echivaleze
> Afganistanul taliban cu Palestina.

Imediat dupa 11 Septembrie, au incercat to put bombs in Pentagon!

> asa ca astazi,
> sub presiunea jidaneasca, palestinienii sint echivalati
> cu teroristii lui bin Laden.

Asa ca astazi sub presiunea "Ardelenilor" gen Tomberone, Bucalezii sint
echivalati cu teroristi.
Noi spunem: MUIE tovarase Tomberone/apetricaii.

> Numai ca aceasta echivalenta este inselatoare.

De loc!

> [...]
> cu politica sa de colonizare in Gaza si Cisiordania.

Daca in cazul lui bin Laden agresorul este bin
Laden si organizatia sa terorista, in cazul

Romanilor agresorul este "Ardeleanul" Rrrom Tomberone apetricaii
cu politica sa de colonizare in Ardeal si mai pe seama in Brasov.

> [...]
> escaladarea conflictului. Mai ales ca israelienii
> au un prim ministru incapatinat ce reprezinta
> perfect starea generala a jidanilor de astazi:

Ca "Ardelenii" Tomberonieini/apetricheni au conducatori prosti asta este

un fapt de necontestat, si faptul ca prostia

conducatorilor rrromilor "Ardeleni" Kivulescu Sugator de Carici duce
inevitabil la
escaladarea conflictului. Mai ales ca "Ardelenii" Kivulesciani

au un prim ministru incapatinat ce reprezinta

perfect starea generala a rrromilor "Ardeleni" de astazi:

minti inguste, ingimfate, arogante etc.

> Asa ca prea curind nu o sa vedem pace la orizont.

Sa dea Allahu' sa mori in batalie Mishuli! Ce Pula mea de "Ardelean" viteaj
esti?

> In schimb, mai mult ca sigur, piata de munca
> in Israel pentru muncitorimea romaneasca va fi
> tot mai buna.

In schimb, mai mult ca sigur, piata de munca

in Bucale pentru muncitorimea rrromica "Ardeleana" va fi
tot mai buna. Paradisul curvelor Rrromancilor "Ardelene"!

> [...]
> murdara de cacat, va furniza si mai multa forta de
> munca calificata, in dauna Romaniei, care si pe

Cu alte cuvinte, Romania cu Bucale in frunte, mult hulita
Romanie, pe care rrromii "Ardeleni" gen Tomberone/apetricaii o balacaresc cu

gura lor
murdara de cacat, va furniza si mai multa forta de
munca calificata, in dauna Romaniei, care si pe
aceasta cale va pierde.

MUIE LUI TOMBERONE/APETRICAII!

RAZBUNARE

>From: "Misu Orasel Tomberg" misu_...@yahoo.com

>Imediat dupa
>11 septembrie evreii au incercat sa echivaleze
>Afganistanul taliban cu Palestina.

Pai nu-i asa?
Talibanii se jurau ca nu pot sa scape de bin Laden si tot asa si Arafat se jura
ca face ce poate cu Hamas si Jihadul Islamic.

>Initial Bush a rezistat.

Numai tu, bula si inca citiva nebuni va imaginati ca Bush o sa ceara Israelului
sa accepte masacrele arabilor, fara sa dea o replica serioasa.

Poate ca Gore ar fi tot incercat sa-l sustina pe Arafat, dar cu republicanii nu
tine baaa!

>Intre timp palestinienii
>si-au facut-o cu mina lor proprie, asa ca astazi,
>sub presiunea jidaneasca, palestinienii sint echivalati
>cu teroristii lui bin Laden.

Asta-i muzica ce-mi place!
America o sa faca ORDINE pe planeta baaaaa!

>Numai ca aceasta echivalenta este inselatoare.

Ha ha ha ha ha ha!
De ce nu te-o fi ales Bush consilier?
Ha ha ha ha ha!

>Daca in cazul lui bin Laden agresorul este bin
>Laden si organizatia sa terorista, in cazul
>palestinienilor agresorul este statul israelian
>cu politica sa de colonizare in Gaza si Cisiordania.

Casa Alba nu te crede!
Ha ha ha ha!

>Romanie, pe care jidanii o balacaresc cu gura lor
>murdara de cacat, va furniza si mai multa forta de
>munca calificata, in dauna Romaniei, care si pe
>aceasta cale va pierde.

Lasa ba romanii sa-si gaseasca de lucru unde sint platiti baaaaa!
De ce nu te duci tu in Romania ca sa-ti oferi calificarea in binele tarii
baaaa?

RAZBUNARE

> [...]

>de palestinieni, nu li se dau nici macar bruma de bani
>promisi, si mai mult, sint tratati mai rau ca animalele.

Vrei sa zici ca romanii sint cretini?
Am auzit ca sint oameni care de multi ani se tot duc sa munceasca in Israel.

>Nu au insurance de nici un fel, datorita complicitatii
>guvernelor tiganesco-jidanesc, si sint fotografiati acolo
>ca muncitori ilegali sau altfel spus munca la negru.

Si in Romania ce asigurare au ba?
Cind au murit minerii de nu stiu unde, familiile lor au primit 10 milioane de
lei din partea statului. Stii ce poti face cu 10 milioane de lei?

Misu Orasel Tomberg

From: razb...@aol.com (RAZBUNARE)

> Pai nu-i asa?
> Talibanii se jurau ca nu pot sa scape de bin Laden si tot asa si Arafat se jura
> ca face ce poate cu Hamas si Jihadul Islamic.

Pai normal ca nu e asa.
Evreii, ca fiinte mediocre, nu pot face fata de unii
singuri in fata unui mic popor de palestinieni ce
traiesc in saracie si mizerie in fisia Gaza. Motiv
ca au nevoie de ajutorul american.

Pe 11 septembrie evreii au incercat sa-i imbirlige
pe americani, numai ca Bush a raspuns clar: el vrea
infiintarea statului Palestina.

Intre timp, Arafat a dovedit ca e timpit (ceea ce stia
toata lumea), Hamas-ul si-a continuat nestingherit
jocul de artificii, si culmea, unde? Adica timpenia
palestiniana nu are limite, fiindca Haifa, unde
s-au autodetonat idiotii, este celebra prin stingismul
locuitorilor, care printre altele sint cei mai mari
sustinatori ai palestinienilor.

Cu alte cuvinte, mesajul palestinienilor este foarte
clar, "nu vrem sa discutam".

Intr-o atare situatie, Bush chiar ca nu are ce face.
Daca in urmatoarele saptamini nu va aparea la suprafata
o personalitate palestiniana cit de cit rationala,
Bush va fi pierdut pentru cauza palestiniana.

Cu alte cuvinte, politica cacatilor de jidani, pusa
pe jecmanire, pe jaf, va continua bine mersi.

Morala: in viata ticalosul intotdeauna primeaza daca
invata lectia manierelor si a comportamentului.

Mishu Orashel Tomberg

PS: cica fotografia aceea cu palestieni suprinsi intr-un
lagar de refugiati jubilind la auzul tragicii vesti de la 11 sept.,
ar fi datat cu mult inainte. Oricum, nu se poate generaliza
starea unui grup extremist palestinian. Nu se poate atribui
tuturor palestinienilor aceasi stare si gindire. Faptul
ca populatia din fisia Gaza traieste in mizerie si sub
presiuni politice extreme, faptul ca aceasta populatie
are un leadership de proasta calitate (Arafat a fost si este
marxist, iar Hamas-ul promoveaza un jihad islamic de cacat)
nu poate condamna intreaga populatie palestiniana, si
in orice caz, jidanii nu au nici un drept de a-si aroga
suprematia intr-o situatie pe care ei o domina fiindca
li se pompeaza anual miliarde de dolari din exterior.

Jidanii nu sint absolviti de crimele comise de ei fiindca
palestinienii dovedesc ca sint prosti. Jidanii cred ca
lumea intreaga ii aplauda. Nu e adevarat. Occidentul
clatina din cap la spectacolul timpit oferit de palestinieni,
fiindca astia pur si simplu si-au furat singura sansa
pe care occidentul le-a conferit-o.

Dar asta nu inseamna ca occidentul aplauda Israelul.
Nicidecum.

Jidanii sint oricum cu un picior in groapa.

Check out Yahoo! Shopping and Yahoo! Auctions for all of
your unique holiday gifts! Buy at http://shopping.yahoo.com
or bid at http://auctions.yahoo.com

--
Posted from web13702.mail.yahoo.com [216.136.175.135]

RAZBUNARE

> [...]

>singuri in fata unui mic popor de palestinieni ce
>traiesc in saracie si mizerie in fisia Gaza.

Chiar crezi ca nu fac fata? Ar putea face o ploaie de bombe, numai ca Israelul
e stat civilizat si incearca sa nu produca victime in rindul amaritilor
nevinovati.

> [...]
>s-au autodetonat idiotii, este celebra prin stingismul
>locuitorilor, care printre altele sint cei mai mari

In timpenia lor arabii de fapt nu doresc pace cu Israelul. Nu m-ar mira ca
arabii sa doreasca o radicalizare a israelienilor si sa porneasca un conflict
care sa se lase cu "eliberarea Palestinei".
Arabii cred ca avind petrol o sa tina America ca spectator in timp ce ei ar
"elibera Palestina".
Santajul cu petrolul o tine la europeni, dar nu la americani.

>Cu alte cuvinte, mesajul palestinienilor este foarte
>clar, "nu vrem sa discutam".

Se bazeaza ei pe ceva, numai ca America n-o sa tremure din cauza ambitilor
seicilor petrolisti care imping Hamasaul si Jihadul Islamic la crime.

>Daca in urmatoarele saptamini nu va aparea la suprafata
>o personalitate palestiniana cit de cit rationala,
>Bush va fi pierdut pentru cauza palestiniana.

Eu nu cred ca Bush ar sustine "cauza palestiniana". Ramura administratiei care
a aratat o oarecare intelegere pentru Arafat este in minoritate fata de "duri".

>Cu alte cuvinte, politica cacatilor de jidani, pusa
>pe jecmanire, pe jaf, va continua bine mersi.

Ce jaf?

>PS: cica fotografia aceea cu palestieni suprinsi intr-un
>lagar de refugiati jubilind la auzul tragicii vesti de la 11 sept.,
>ar fi datat cu mult inainte. Oricum, nu se poate generaliza

Nici nu conteaza asa de mult.

>Jidanii sint oricum cu un picior in groapa.

De unde ai tras concluzia asta?
Aveai un manager evreu care a fost concediat?

My42ne

> [...]

>usurindu-le procurarea viselor, cu scopul CLAR
>ca Romanii sa fie identificati de catre aceste tari ca

aci vorbesti pe nas ba PiETRE si zau c-ai sinuzita. Io din '90 in fiecare an
trec prin evropa de vest si m-am convins ca vesticii n-au boala pe Romanii fara
r^2, ci pe:
- turci (ca-s prosti si tuciurii)
- albanezi (.. ca-s si mai prosti..)
- polonezi (ura veche)
- arabi (ura ancestrala)
- tzigani (de pretutindeni)
- coroiati (dintotdeauna)

Am vorbit c-un bosniac acu fo 2 saptamini si mi-a zis ca la ei se inmultesc
tziganii pe rupte, 8-14 puradei de piranda, si ca in curind vor deveni
majoritari; vroia sa se intoarca definitiv in Bosnia, dar nevasta-sa s-a
rasucit: au si ei un copil si nu vor sa-l creasca intre tigani.
Chestia cu tziganii romani e un shmen bozgoresc de 2 lei: 90% dintre
hotii/tilharii/violatorii(rapers)/etc de pe mapamond se declara -- cu totul
fals, ei nici macar NU vorbesc romaneste! -- romani c^nd sint prinsi "red hand"
per motiv der propaganda BUDApestana (plain & simple mere shmenu). Propaganda
hungaroid-zilor (finantata extensiv de sinistra corcitura jido-mongoloida
sOROS) "prinde la mase" pen motiv ca nu-i cel putin o alta contradeclaratie
explanatorie intr-o media, daca nu exact aceeasi, macar p'aproape.
Gata, m-am racorit, acu-mi revin la normal:

MUIE BOZGORILOR SI JIDANILOR!

Bula 00001

> [...]

>explanatorie intr-o media, daca nu exact aceeasi, macar p'aproape.
>Gata, m-am racorit, acu-mi revin la normal:

atashatzii cu cultura prin diferite locuri ie ocupatzi mai mult cu tirguieala.
ie concurentza mare printe diplomatzi sa cunpere cit mai ieftin si asta cere
alergatura! cind sa mai aiva tinp sa citeasca si ziearili sau sa sa uite la
tivi ?!
si mai trebie sa si priceapa. cit da conpus, hehehe! greu bre!

C.M.T.

"Misu Orasel Tomberg" <misu_...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> singuri in fata unui mic popor de palestinieni ce
> traiesc in saracie si mizerie in fisia Gaza. Motiv

Au pe dracu, au nevoie de un paravan, o scuza.
Daca apuca izraelul sa curata terenul, in patru zile
nu ramina nici urma de palestinieni. Dar atunci lumea o sa aiba dreptate ca
sint cruzi,ca si cum au fost nazisti si o sa trebuiasca sa plateasca sume
mari pentru cei scapati care erau in "delegatie". Daca sint americanii sau
alte trupe prezent si se intimpla un accident la care palestinienii arunca
talpile in sus, pai atunci situatia e clara.

> Pe 11 septembrie evreii au incercat sa-i imbirlige
> pe americani, numai ca Bush a raspuns clar: el vrea
> infiintarea statului Palestina.

Bush este un fel de dacia-lan al nostru dar cu mai multe putere.

> [...]
> s-au autodetonat idiotii, este celebra prin stingismul
> locuitorilor, care printre altele sint cei mai mari

Pot sa spui in trecut, au fost. Pe arafat poti sal uiti ca partener la
negocieri, in ultimul 4 ani el a figurat ca o papusa al unui vorbitor de
burta, sau ca unu pe sirma in carei corp a fost instalat un difuzor.

> Cu alte cuvinte, mesajul palestinienilor este foarte
> clar, "nu vrem sa discutam".

Foarte bine, atunci trebuie sa dispare in liniste sau din partea mea cu un
bumm pe un cimp.

> Intr-o atare situatie, Bush chiar ca nu are ce face.
> Daca in urmatoarele saptamini nu va aparea la suprafata
> o personalitate palestiniana cit de cit rationala,
> Bush va fi pierdut pentru cauza palestiniana.

Fii fara grija, aceasta persoana este prezent de mult timp pe scena. Sta in
spatele momîii pe pertea stinga al lui ca un " Bugyi gard ".

> Cu alte cuvinte, politica cacatilor de jidani, pusa
> pe jecmanire, pe jaf, va continua bine mersi.

Daca le place ca copii lor sa fie ucisi atunci da,
daca se gindesc ca nu, pai azunci trebuie sa-le puna mina singuri.

> Morala: in viata ticalosul intotdeauna primeaza daca
> invata lectia manierelor si a comportamentului.

Ai dreptate dar ai uitat sa pui directia unghiului de vedere.

> Mishu Orashel Tomberg
>
> PS: cica fotografia aceea cu palestieni suprinsi intr-un
> lagar de refugiati jubilind la auzul tragicii vesti de la 11 sept.,
> ar fi datat cu mult inainte.

Cel cu baba stirba si microbuzul provine dela un reporter german si a fost
facut in seara zilei de 11.09.01.

> [...]
> are un leadership de proasta calitate (Arafat a fost si este
> marxist, iar Hamas-ul promoveaza un jihad islamic de cacat)

Arafat este un tuciurila din egipt nici decum palestinian.........

> [...]
>
> Dar asta nu inseamna ca occidentul aplauda Israelul.
> Nicidecum.
>
> Jidanii sint oricum cu un picior in groapa.

Au mai fost ei, dar au iesit, de grija lor poti sa dormi linistit si de data
asta vor iesii. Mai bine ocupate de ardeal pentru noi este mai aproape decit
palestina, sau vrei sa repatriezi in palestina ? :-))))))))))))
cmt

Petre

"My42ne" <my4...@aol.com> wrote in message
Frumos verset!!!
Mai stii de-astea???
Baga engros !!!

My42ne

> [...]

>tivi ?!
>si mai trebie sa si priceapa. cit da conpus, hehehe! greu bre!

F A L S ! nu-i vorba de (c^nd sa mai aiba) timp, ci de lovele si de inside
connections. Ai nostri tineri la..NY n-au $(-ii lui soROS) sa publice our
version vs. mongoloid version. Cu moola faci din cacat bici: acu 2 saptamini
s-au descoperit paj2 de cadavre intr-un container spre GB (parca..). Cadavrele
aveau 1,43m inaltime, ochii trasi spre timple si orez pe ceru gurii, era clar
ca-s asiatici, da' presa a scris PE PRIMA PAGINA ca "probabil sunt romani". 2
days later autoritatile au constatat ca-s chinezi, dar ziarele nu precizeaza
(rasucita)duma ca-s prea concentrate pe ... alQeda....... E clar ca-n mintea
cetitorilor a ramas ca cei 42 erau romani, pen ca asa a condus ostilitatile
gunoiul soROS!
Sa-l fereasca atila pe zoROS sa vreau sa-mi pun mintea cu el.

... si cam 10% io boresc serios..

Bula 00001

> [...]

>days later autoritatile au constatat ca-s chinezi, dar ziarele nu precizeaza
>(rasucita)duma ca-s prea concentrate pe ... alQeda.....

aci tre'sa recunosc co dai pa fatza. mieaduc aminte cind unu unbla cu unshpe
mii da semnaturi pentru nato si zioa trimisese un articol pala toate
redactziili in care pleda pentru nato, ca in ny taimz a aparut pa prima pagina
dreapta sus la sectziea internatzionala un fel da raspuns. si marili facator da
opinii zicea nici mai mult nici mai la urma ca romanii sashi vada da treaba ca
in tinpu la razmeritza mondieala a fost da partea germanii. am ashteptat pa
marili shef dala zioa sa le dea piste bot ca cum ca la 23 agust noi neam facut
autocritica sau sa le aminteasca ca germaniea si italiea, foshtii principali
alieatzi ie temelie la nato si ca in cazu ungarilor chestea o fost uitata. da
marili roshka o facea pa closhka. nimic cu dreptu la replica...
si ashea a ramas in minte cititorului ca romaniea a fost principalu inamic in
tinpu razbelului :0))
near trebui o antidefaimeishan lig :0)

fraenkel nethanel

RAZBUNARE <razb...@aol.com> wrote:
:>From: "Petre" petre_w...@scr.com

Esti gresita, muncitorii straini care lucreaza in mod legal au asigarare de
sanatate si asigurare sociala; problema exista pentru acei care au venit
ilegal; acestia pot insa sa obtina asigurare de sanatate prin societati
de asigurare (cam 30-40 dolari pe luna).

Lucian sau Sorin sau cum va place

>From: fraenkel nethanel sa...@ccsg.tau.ac.il

>problema exista pentru acei care au venit
>ilegal; acestia pot insa sa obtina asigurare de sanatate prin societati
>de asigurare (cam 30-40 dolari pe luna).

AM VRUT SA ZIC CA PENTRU MUNCITORI ASIGURAREA DIN ROMANIA ESTE EGALA CU ZERO SI
PREFERA SA MUNCEASCA IN ALTE TARI CHIAR SI FARA ACTE. ORICUM CISTIGA MULT MAI
BINE.

PETRE A MINCAT CACAT AMESTECIND CAZUL MUNCITORILOR LEGALI CU CEI ILEGALI SI EU
NAM VRUT DECIT SAI ARAT CA MAI BINE MUNCESTI ILEGAL SI ESTI PLATIT DECIT SA
MUNCESTI LEGAL IN ROMANIA UNDE UN SALARIU NU AJUNGE NICI PENTRU HRANA.

Bula 00001

frankie catre razbunel:

>From: fraenkel nethanel

><razb...@aol.com> wrote:

>Esti gresita,

gresheala da schinbarea secsului sau gura pacatosului a grait adevaru?!

razbunel sau razBUNICA ?!

hahahahaha!!!

sharom!

Bula 00001

razBUNICA alieas mica doamna pissdika(?!?) declara:

> [...]
>SI
>PREFERA SA MUNCEASCA IN ALTE TARI CHIAR SI FARA ACTE. ORICUM CISTIGA MULT MAI

pretenu meu din copchilarie, mircea, a lucrat in izraiel cu acte si
contrakt.acolo a contratat o pancreatita. a trebuit sa fie adus in tzara unde a
fost operat (bukale) si multzumita lu Dumnezeu a scapat cu vieatza. shansa sa
scapi din pancreatita ie fff mica. Dumneazeu a fost cu iel.

>PETRE A MINCAT CACAT

hehehehe! ca tu parca stai cu mainili'n sholduri:0))

Lucian sau Sorin sau cum va place

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)

>gresheala da schinbarea secsului sau gura pacatosului a grait adevaru?!

E O CONFUZIE ASA CA DEGEABA TE BUCURI.

Bula 00001

>From: domnul...@aol.com (Lucian sau Sorin sau cum va place)
>Date: 12/17/01 9:05 AM Pacific Standard Time

nu ma bucur da ca tot flacauu speram si Io :0))))

Lucian sau Sorin sau cum va place

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)

>nu ma bucur da ca tot flacauu speram si Io :0))))

LASA CA TE VEZI CU MOASA CIND O MAI DA CIORBEA CEAI LA BISERICA.