ILIE ILASCU A FOST ELIBERAT !

Contele

Astazi marele patriot Ilie Ilascu a fost eliberat din inchisoare !
Dupa ultimile stiri se pare ca Ilascu va pleca imediat spre Romania!

CONTELE

Magicianul

contele wrote:

>Astazi marele patriot Ilie Ilascu a fost eliberat din inchisoare !
> Dupa ultimile stiri se pare ca Ilascu va pleca imediat spre Romania!

Deci se tine si prin strainatate de porcarii? Pai sa se duca dracului in
Romania, sa vezi tu ce repede va constata diferenta intre puscariile din vest
si cele din patria muma. Tu esti chiar asa de dobitoc, sau numa' te faci?

Gicabulla

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/5/01 6:23 PM Pacific Daylight Time

Magitzieanuli Io ieau spusili tali da bune ca cin sa shtie mai bine cum arata
pushkariili din west si din Romaniea?.
da iea zi ce porkari tziea facut Ilashku lu mata ?!

vesly yuo's

GB

Magicianul

gicabulla wrote:

>da iea zi ce porkari tziea facut Ilashku lu mata ?!

Mie nu, insa vreunei agentii de stat cu siguranta. Of, daca as putea eu sa'i
pun la zdup pe toti care'mi fac mie porcarii!!!!

corvinas

Dupa cat a indurat desigur ca a fost fericit la eliberare. Si cine nu-i
doreste noroc si sanatate?
Ce situatie stranie: rapit de teroristi rusi sustinuti de Rusia ce-si zice
democratica. Lumea a putut vedea cum imparteala Hitler-Stalin n-a fost
clintita vis a vis de Basarabia si chiar mai mult: nici macar frontiera
fostei republici sovietice romanesti Nu a fost respectata. Vreun guvern de
la Bucuresti sa protesteze? As! Doritori sa mai dea pamant (Insula Serpilor)
si sa uite de asuprirea ucrainiana a minoritatii (ori majoritatii!)
romanesti
S i ce va putea face dl. Ilascu in climatul actual de la Bucuresti?
"Contele" <con...@aol.com> wrote in message

Cristian Croitoru

Da fie-ntr-un ceas bun!

Cristian Croitoru

"Contele" <con...@aol.com:

DACIA LAN

>Subject: Re: ILIE ILASCU A FOST ELIBERAT !
>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/5/01 9:23 PM Eastern Daylight Time

Ma judeo-tigano-bozguro-grecoteiule imputit, manebunele de Lucian Basil
Orashel Tomberg la puscarie in Romania ai sa ajungi tu pentru ca esti
anti-roman si anti-nationalist, nu patriotul nationalist Ilie Ilascu, pe care
il vom pune sef la Cotroceni.

TRAIASCA ILIE ILASCU !
TRAIASCA ROMANIA MARE !
TRAIASCA NATIONALISMUL !
SANGE SI ONOARE !

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

> [...]
>anti-roman si anti-nationalist, nu patriotul nationalist Ilie Ilascu, pe care

Sa nu uiti sa'i pui si o matura in mina, sef, ca sef, da daca nu curata pe jos
n'are el parte nici macar de...Cotroceni.

Gicabulla

> [...]

>romanesti
>S i ce va putea face dl. Ilascu in climatul actual de la Bucuresti?

Domnu Corvinashi mai pus pa ginduri bre :pai daca nu poa sa faca ni'ca
(Ilashcu) nu iera biene sal tzina rushii la tzuhauz ?!
Foie verde logica ce paasre faina ie porcu !!

Gicabulla

>From: "Cristian Croitoru" c.cro...@xtra.co.nz
>Date: 5/5/01 10:21 PM Pacific Daylight Time

>Da fie-ntr-un ceas bun!
>
>Cristian Croitoru

Deie Domnul !

GB

Gebeleides

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

Vezi de treaba, LBOT merge la munca de sus (completat de formulare), ca le are
cu scrisul si cetirea. Doar bietul Costica insfaca maturoiul si tumbaraul, ca,
practic, s-a nascut cu ele-n mina (si nu numai).

Gicabulla

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)
>Date: 5/6/01 1:30 PM Pacific Daylight Time

>Vezi de treaba, LBOT merge la munca de sus (completat de formulare),

olfer, olfer, vieatza mea !!

ce cintec mishto ar ieshi din formulare, formulare pa melodiea dala macarale,
macaraleeeee......

Gebeleides

>From: gica...@aol.com (Gicabulla)

>olfer, olfer, vieatza mea !!
>
>ce cintec mishto ar ieshi din formulare, formulare pa melodiea dala macarale,
>macaraleeeee......

A cam murit purceaua cu "olfer". Poate ceva mai nou, alde "lower back injury"?

Ashkiutza

gebel...@aol.com wrote:

>A cam murit purceaua cu "olfer". Poate ceva mai nou, alde "lower back injury"?

Oho, asta nu-i nimic, sa-i vezi pe aia cu "head injury"!!

Stapanul

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

>Of, daca as putea eu sa'i
>pun la zdup pe toti care'mi fac mie porcarii!!!!

atunci cu siguranta ca ma-ta ar fi in pirnaie

Stapanul

> [...]

>anti-roman si anti-nationalist, nu patriotul nationalist Ilie Ilascu, pe care

mult-stimate DaciaLan, io nu am informatii despre calitatea intelectuala a
Domnului Ilascu. Domnia sa cu siguranta ca merita o viata de huzur in metropola
bucuresteana si daca as/i fi sigur ca banii ajung unde trebe as/i contribui si
io cu omie de parai. Dar nu "neam" saturat - oare?- de bine- intentionati? Ce-a
facut constantinescu inafara de-a se poza cu Bill? Sunt doar 3 personalitati
care ar merita Cotroceniul: IO, care nu pui botu', domnia-voastra si Goma

Stapanul

> [...]

>jos
>n'are el parte nici macar de...Cotroceni.

prostia matale nu are limite. In 29 de ani de viata nu mi-a fost dat sa
intilnesc o vietate mai retardata ca ce-a iesit din pizda ma-tii. Cum e posibil
ca intr-un milion de postinguri sa nu poti sa spui nimic
inteligent/hazos/interesant? Pe linga tine Gogu e laureat Nobel

muitrag

Magicianul <magic...@aol.com> wrote in message

ba putzoi labar, cu ce pizda ma'ti te'a deranjat omul ala, ba? futu'ti
irozii si pomelnicu ma'ti s'a tot neamului tau de la parameci incoace,
fute'o'as pe ma'ta'n gatzii mami ei de curvistina, baaaaaa, soarece, ce ai
cu omu ba? te'n gura de prost conformist ce esti. ti'a cerut tie ilascu
ceva, a stat pe banu tau in puscaria rusesca? baaaaaaa, muist jalnic,
asculta aici la mine, ba, tu te bagi sub masa de frica si cand se bashesc
mustele, tu nu esti demn nici sa'l inchei la sireturi pe ilascu, mutantule.
ai ramas la fel de prost ca la inceput, ba chiar mai rau. sa'mi sugi pula.

muitrag

Stapanul <stap...@aol.com> wrote in message

baaaa, io l'am decretat pe vrajitor prostu suprem al secerelei acu catva
timp in urma, i'am dat si premiu, l'am trimis in pizda ma'sii cu frumosu, da
nu ai cu cin sa te'ntelegi. e prost si gata. da acu a facut'o de oaie
dobitocul, cu afirmatiile despre ilascu. gogulea poate lua, intr'adevar,
nobelu pentru literatura daca comparat cu muistul asta care se crede hudini,
manca'mi'ar slobozu. gogulea nu e rau intentzionat, numa ca e fraier.

muitrag

Stapanul <stap...@aol.com> wrote in message

domnu stapan, io nu stiu inca ce va poate capu, poate ca a'ti face un bun
cotrocenist, da daca nu punetzi botu, inseamna ca ca nu, da sa'l propunetzi
pe dacioso president? hehehehe, asta e o idee tare buna, ar fi interesant de
vazut cate ore ar dura pana la embargou si bombe in cap de la americani. nu
ca ar face astea fo diferenta in starea tarii. io propun pe dacia lan sa
candidedeze la cotroceni, acolo tot asa se da din gura aiurea ca pe secereu,
poate o sa'i vedem moaca, in sfarsit si o sa ne lamurim daca e burlacu. da
pana una alta, daci si goma se bat cap in cap. vadim, care e sefu lu dacia,
il uraste pe goma.

Stapanul

> [...]

>nobelu pentru literatura daca comparat cu muistul asta care se crede hudini,

sholdovene, da' zi si mie, bre, de ce nu te implici in problema jidoveasca. Ai
singe de jidov in coaie sau, nefiind cetatean U.S., ti-e "oarecum jena" sa pui
duma pe masa? Ai observat ca Coren - singurul jidov de bun simtz p'acest forum
- s-a stricat la parandarat cu Fagi cu o vreme in urma, ocazie cu care creatia
lui Fagi - i.e., geBELIMIAI - il musca insistent de cur? Ia posteaza-ti bre
opinionul

Magicianul

muitrag wrote:

> ti'a cerut tie ilascu
>ceva, a stat pe banu tau in puscaria rusesca?

In puscarie ruseasca a stat ala? Baaaaa, hai ca pun pariu ca s'a intors ca
fetita!

> tu te bagi sub masa de frica si cand se bashesc
>mustele

Asta asa e ca basina ta pute rau.

> tu nu esti demn nici sa'l inchei la sireturi pe ilascu,

Nu, insa i le'as lega de git fara nici o problema.

>ai ramas la fel de prost ca la inceput,

Macar nu m'am prostit mai rau, ca altii...

> ba chiar mai rau. sa'mi sugi pula.

Daca ti'o gasesti ti'o trimit pe Moasha, ce zici?

Magicianul

stapanul wrote:

>In 29 de ani de viata nu mi-a fost dat sa
>intilnesc o vietate mai retardata ca ce-a iesit din pizda ma-tii.

Si in ceilalti 29 de ani de viata ce'ai facut? Ai hibernat in pizda ma'ti sau
in vreo puscarie Romaneasca?

> Cum e posibil
>ca intr-un milion de postinguri sa nu poti sa spui nimic
>inteligent/hazos/interesant?

Pai doar tu ai monopol asupra acestelor "calitati", nu?

Magicianul

stapanul wrote:

>atunci cu siguranta ca ma-ta ar fi in pirnaie

Ti'ar conveni tie, ca sa ai cui sa'i dai limbi. Deh, e grea viata de
puscarias, nu'i asa?

Gebeleides

>From: "muitrag" mui...@p.com

>gogulea nu e rau intentzionat, numa ca e fraier.

Ai fript-o cu Gogu!

Gebeleides

>From: stap...@aol.com (Stapanul)

"Stapin" la vreo doua gaini te face "cattle baron" pe secere jupine?

Vad ca vorbesti cu autoritate de atotcunoscator si obraznic nevoie-mare. Am un
praznic pentru tine, dar o sa-ti cada greu.

Gebeleides

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)

>injury"?
>

>Oho, asta nu-i nimic, sa-i vezi pe aia cu "head injury"!!

Daca vorbesti de TBI, pute tirgul p-aici. Dac-au cazut in cap la virsta frageda
insa, nu se lipesc de mai-nimic.

Nelu

Dle Magicianule,
Cred ca la mijloc este o confuzie pe care o repeti de cateva zile. Poate nu
sesizezi ca este o problema brizanta acest caz Ilascu. Intr-adevar, acest om
cu o tarie de caracter exceptionala, de un patriotism deosebit si o
moralitate impresionanta merita tot respectul din partea oricarui roman. Nu
imi place sa hipertrofiez lucrurile, dar aici este cazul unei corecturi din
partea dumitale. Daca nu cunosti acest caz, iata pe scurt istoria sa: a fost
inchis in Transnistria (Tiraspol) de catre administratia locala rusa (restul
Armatei Rosii de acolo) pentru simplul fapt ca nu a renuntat a fi roman si
pentru ca nu a renuntat a afirma ca Bucovina, Transnistria si Basarabia sunt
teritorii romanesti. Procesul care a avut loc in urma cu cativa ani a fost
de fapt o farsa politica, nicidecum un proces democratic. Nu-mi plac
lozincile patriotice, dar in cazul de fata el este un astfel de roman si a
suferit mai mult decat oricare dintre noi.

"Magicianul" <magic...@aol.com>

Stapanul

>Subject: Re: ILIE ILASCU A FOST ELIBERAT !
>From: "Nelu" ne...@fx.ro
>Date: 5/7/01 2:23 PM Pacific Daylight Time

jidanii n-au obiceiul sa simta romaneste

Gebeleides

>From: stap...@aol.com (Stapanul)

>jidanii n-au obiceiul sa simta romaneste

Nesimtit antisemit ce esti!

Stapanul

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)

>Nesimtit antisemit ce esti!

by far better than a JIDAN PORK

Gicabulla

Magitzieanu sieaduce aminte din tineretze:

>Nu, insa i le'as lega de git fara nici o problema.

>In puscarie ruseasca a stat ala? Baaaaa, hai ca pun pariu ca s'a intors ca
>fetita!

am banuit Io ca te pricepi la pushkarii unde probabil tzieai inceput carera.
dala gardiean la magitziean .....

Gicabulla

> [...]

>pentru ca nu a renuntat a afirma ca Bucovina, Transnistria si Basarabia sunt

Pai tomna acilea ie buba adica cel deranjeaza pa magitzieanu si pa altzii tomna
haaat ... dala 1940.

Magicianul

nelu wrote:

> [...]
>pentru ca nu a renuntat a afirma ca Bucovina, Transnistria si Basarabia sunt

Ba imi dau bine seama despre ce este vorba. Daca sustinatorii lui sint de teapa
lui Dacia sau Contele, nu'mi trebuie biografia sa, din pacate.

Lamureste'ma si pe mine sa nu mor prost.

Cind te referi la teritorii Romanesti, la ce an te referi? Atentie cum
raspunzi!

Inca nu sint dispus sa'mi cer scuze, nu consider ca este necesar. Vom vedea
mai tirziu.

Magicianul

stapanul wrote:

>jidanii n-au obiceiul sa simta romaneste

Cine este jidan in acest context? Eu in nici un caz, poate tu. Adevarul este ca
bashinele pe care le tot tragi pe scr put putin a usturoi...oare??????

Magicianul

stapanul wrote:

>by far better than a JIDAN PORK

Tu maninci carne de porc circumcisa? Chiar exista asa ceva?

Gicabulla

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)
>Date: 5/7/01 4:11 PM Pacific Daylight Time

>Nesimtit antisemit ce esti!

Gebeleuli ma uimeshti domle. Tomna mata care 'ncepuseshi in fortza lupta cu
"jidanii"?!
Da iea zi daca schinbam un pic propozitziea lu stapinu:

in

ovreii nare obisnuieala sa simtzeasca romaneshte<<

tziear face paru cretz ?

Magicianul

gicabulla wrote:

>am banuit Io ca te pricepi la pushkarii unde probabil tzieai inceput carera.
>dala gardiean la magitziean .....

Acum mi'am dat seama, tu esti dobitocul pe care l'am lasat sa iasa mai devreme,
ca ti se zdrelise rozeta de cit te'au "iubit" tovarasii!

Magicianul

gicabulla wrote:

>ovreii nare obisnuieala sa simtzeasca romaneshte<<
>
>tziear face paru cretz ?

Nu cred, insa poate ti'ai invinge tu sila si ai mai vinde vreun bilet de Tarom,
ca deh, banii nu pute a usturoi, nu?

Gicabulla

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/7/01 5:45 PM Pacific Daylight Time

Pa da laturi ca da obicei. la noi sa zice ca nuca-n perete sau ca ieremiea cu
oishtea-n gard.

Cu veselie.

GB

Magicianul

gicabulla wrote:

>Pa da laturi ca da obicei. la noi sa zice ca nuca-n perete sau ca ieremiea cu
>oishtea-n gard.

Vezi, cind ai dreptate, ai dreptate. Tu nu vinzi bilete la Tarom, tu esti
perciunatul care le cumpara. Si eu credeam ca jidovii sint destepti!

Gicabulla

> [...]

>cu
>>

>Vezi, cind ai dreptate, ai dreptate. Tu nu vinzi bilete la Tarom, tu esti

ashea da !!
brava.

Magicianul

gicabulla wrote:

>ashea da !!
>brava.

Mea culpa, to'asu.

Stapanul

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

>Tu maninci carne de porc circumcisa? Chiar exista asa ceva?

faran2ala ca nimic nu poate (R)egala timpenia din stingherul tau neuron
circumcis.....

Gicabulla

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/7/01 6:04 PM Pacific Daylight Time

Noapte buna bade !

GB

DACIA LAN

>Subject: Re: ILIE ILASCU A FOST ELIBERAT !
>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)
>Date: 5/7/01 7:11 PM Eastern Daylight Time

>Nesimtit antisemit ce esti!

NESIMTIT ANTIROMAN CE ESTI !!!

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>NESIMTIT ANTIROMAN CE ESTI

Nesimtit tigan borit ce esti!

Ashkiutza

gica...@aol.com wrote:

Azi iar nu ploua!

Stapanul

> [...]

>ai ramas la fel de prost ca la inceput, ba chiar mai rau. sa'mi sugi pula.

JIgodismul JIdanesc NU are limite. Si p'orma se mira ca o natie civilizata ca
aceea care face mercedes si porche ii inghesuie in cuptoare........

Stapanul

>From: gebe...@aol.com (Gebelimiai)

>Vad ca vorbesti cu autoritate de atotcunoscator si obraznic nevoie-mare. Am
>un
>praznic pentru tine, dar o sa-ti cada greu.

PRAznicul PUbLI(CA)-l in PRAvda, ca tot voi ati inventat si adevarul
sovietelor.......

Se intelege ca Lucian

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>NESIMTIT ANTIROMAN CE ESTI !!!

BAAAAAAAA IN MOMENTELE IN CARE NU MAI VEZI JUDEOMASONI INCEPI SA VEZI LUCIENI
CA MOASA?
ETE CA ACU IMI DAU SEAMA BAAAA IN CE SIMBIOZA E MOASA CU BURLACU
BAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOASA A APROFUNDAT DE LA BURLACU OBSESIA JUDEOMASONERIEI SI BURLACU A LUAT DE
LA MOASA OBSESIA LUCIANULUI TOMBERG BAAAAAAAA!!!!!

muitrag

> [...]
creatia
> lui Fagi - i.e., geBELIMIAI - il musca insistent de cur? Ia posteaza-ti

ba clorofoarme, mondocanada, trubaDuru(duru-duru, cea mai buna pizda'i curu,
ca adusesi vorba de fagi)le si nu'mi mai aduc aminte acu cum iti mai zice,
imi bag pula'n jidanii tai, baaaaa. pe fagi nu'l cunosc, cine pizda mami lui
o mai fi si asta, vine de la faggggggot fagi asta? sau de la fag? sau de la
fagotu meu cu greutati, la care ai sa'mi cantzi tu mie o stocata'n gatzii
tai de bandit, daca ma mai futi mult la icre. care sholdovean, ba? adica
care'i sensu? noi astia din moldova v'o dam dintre solduri? hehehe. un flaut
cu gusa nu vrei sa'mi tragi o versificatzie in briza serii? baaaaaaa,
oltene, curen e un porc batran si rapanos cu putza suflecata, baaaaa, da tre
sa recunosc ca omu are simtzu umorului. iar gebelimeai asta e un linge
blide, prost de rage si fraier ca magureanu asta, baaa, sau magicianu, cum
ii place lui sa fie alintat, ca are el perversiuni si fanteziii in cap cand
trage limbi cui il lasa vrea sa i se zica deivid coipperfild, ca daca'si
ascunde putza dupa lindic n'o mai gaseste de la atata buruiana ce'a tras pa
nareta in liceu. baaaaa, adica fagi e un jidanete self hater sau gater , de
arunca cu cacat in perciunati numa ca sa'l intristeze pe curen? nu cred,
baaaaa, gebelimeai asta e nou pe secere, nu prea cunoaste pa nimeni pe aici,
ii ia la rand sa vada cam cui ar putea trage un nas intre buci. deocamdata
ii merge cu margica, care s'a si apucat sa'l invetze niste trucuri, cum
dispare pula mea in amigdalele lui in mai putzin de 20 de secunde, altfel
baraie sirena si trea sa stea o tura. cine zice ba ca nu's cetatean us,
baaaaaa, sugerfilis, baaaaa? care jena, nepoate? aia de la stomac, tine gura
sa ma cac? pe scurt : ma doare la bascometru de jidanei. ba nepoate, acu
sunt cam plictisit si cu douj de beri in cap, mai vorbim aldata despre
coroiati. sa traiesti. rima n'o mai pun, o cunosti, e inainte de lebadutze
si bastonase in abecedaru versificatorilor. hura!
spattttaru

Magicianul

stapanul wrote:

>JIgodismul JIdanesc NU are limite. Si p'orma se mira ca o natie civilizata ca
>aceea care face mercedes si porche ii inghesuie in cuptoare........

PORCHE? Vezi ca tot la porci tragi? Deh, singele apa nu se face, porcule!
hahaha

Apropo, natia aia civilizata nu mai stie cum sa scape de Romani, vize ioc, ii
da afara cum ii prinde, si poate te'ai mai uita ce se tot scrie de ei pe'acolo.
Cum, tu nu stii limba natiuni aleia civilizate? Porcule!

Gebeleides

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

>Tu maninci carne de porc circumcisa? Chiar exista asa ceva?

Nu. Linge Rocky Mountain oysters, ca sa practice talentul.

Gebeleides

>From: gica...@aol.com (Gicabulla)

>Gebeleuli ma uimeshti domle. Tomna mata care 'ncepuseshi in fortza lupta cu
>"jidanii"?!
>Da iea zi daca schinbam un pic propozitziea lu stapinu:

Gica, treaba cu jidanii sta cam asa: citeodata sint, citeodata nu. Depinde de
depanda.

Magicianul

stapanul wrote:

>. Si p'orma se mira ca o natie civilizata ca
>aceea care face mercedes si porche ii inghesuie in cuptoare........

Inca ceva, sigur ca nu ma mir. Civilizatia acelui neam este evidentiata si
frumusetea estetica a caselor si a regiunii in care locuiau, ma refer la
Siebenbuergen. Nici o comparatie cu zone ca de exemplu, Oltenia.

Gebeleides

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

Uite care-i treaba Magiciene: usturoiul e leguma mea preferata, asa ca nu te
mai tot referi la el in mod peiorativ.

Magicianul

gebeleides wrote:

>Uite care-i treaba Magiciene: usturoiul e leguma mea preferata, asa ca nu te
>mai tot referi la el in mod peiorativ.

Hait, c'am dat'o'n bara cu asta. Si mie'mi place usturoiul, de ce sa mint, da
bezmeticii astia o au ce o au cu coroiatii si mirosul de usturoi. Si cu
perciunatii (pardon, uitasem). Alte griji nu'i fute.

Stapanul

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

>Cum, tu nu stii limba natiuni aleia civilizate?

natiunii, vita incaltata

>Apropo, natia aia civilizata nu mai stie cum sa scape de Romani, vize ioc

interesant ca de voi a stiut cum sa scape...

Magicianul

stapanul wrote:

>interesant ca de voi a stiut cum sa scape...

Baaaaa derutatule, de cite ori trebuie sa'ti spun ca nu sint evreu? In orice
caz, daca as fi fost nu mi'ar fi displacut sa incerce nemtii sa "scape" de mine
cu despagubirile enorme pe care se pare ca le platesc.

Pina una alta, Romanii dati afara de la ei se cara cu palma'n cur. Rusine noua!

Gicabulla

>From: "muitrag" mui...@p.com
>Date: 5/8/01 3:06 AM Pacific Daylight Time

Dom spatare bre boerule ieai scris prea mult si tot nu pricepe. Lu alde globanu
tre'sai io tai scurt ca cum ar 5M sau :

Meri baaa-n pula !! hmmmm stapinu curului
ciuruit........

Se intelege ca Lucian

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

>Pina una alta, Romanii dati afara de la ei se cara cu palma'n cur.

LASA BAAAAAAA SA PLECE SI SA VIE ACI LA AMERICA BAAAAAAAAA SA SE FACA SOFERI DE
CAMIOANE BAAAAAAAAAAA CA SE CISTIGA BINE BAAAAAAAAAA SI ACI NU TE IA NIMENI CA
ESTI AUSLENDAR BAAAAAAAA!!!!!!!!
SI DACA SO GASI PACI UNU SA ZICA CA NU ESTI INFERIOR UNUI WASP POTI SAI ZICI
SATI SUGA PULA BAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Rusine
>noua!

CIND II DA AFARA AR TREBUI SA LE ARATE PULA LA POLIZISTII AIA
BAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAI DAI IN PULA MEA BAAAAAAA CA SE CACA ATITA PE EI PENTRU NICI 1000 DE ROMANI
CE SAU LEPADAT DE CETATENIA ROMANA DE APROAPE 10 ANI
BAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stapanul

> [...]

>da afara cum ii prinde, si poate te'ai mai uita ce se tot scrie de ei

da' di shi vorbesti la persoana a 3-a plural, FA!, daca te simti romanca? CUM
adeca <<se tot scrie de ei>>?! Care "ei"?! Tu ce natie esti?

Stapanul

>From: "muitrag" mui...@p.com
>Date: 5/8/01 3:06 AM Pacific Daylight Time

> care sholdovean, ba? adica
>care'i sensu?

nu fu bre nici-o intentie OF(!)_ensatoare

>baaaaaaa,
>oltene,

si banuiesc ca aceeasi lipsa de intentie iti caracterizeaza formularea de mai
sus. Daca ti-ai aplecat ceara urechii la zvonuri seceriste, lasa-ma sa te
dumitresc:sint bucurestean. Nu ca mi-ar fi fost f'o jena de m-as fi nascut in
oltenia..

>nu cred,
>baaaaa, gebelimeai asta e nou pe secere, nu prea cunoaste pa nimeni pe aici,

toate"-i" vechi si new e toate (..loa-te-as miine pi la sp..FATZA)

>ii ia la rand sa vada cam cui ar putea trage un nas intre buci. deocamdata
>ii merge cu margica

as I said: that's self-lick(ing)

>imi bag pula'n jidanii tai, baaaaa

> pe scurt : ma doare la bascometru de jidanei

ete ashe mai V* din moldova (*read it in inglish)

Stapanul

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/7/01 4:11 AM Pacific Daylight Time
>Si in ceilalti 29 de ani de viata ce'ai facut? Ai hibernat in pizda ma'ti

fyi, madam, cu doi de i: ba p'a ma-tii! Si cind vorbesti de ma-ta nu mai zi
pizda, ci garaj. Cind vorbesti de tine zi-i hangar de avioane..

Magicianul

stapanul wrote:

>da' di shi vorbesti la persoana a 3-a plural, FA!, daca te simti romanca? CUM
>adeca <<se tot scrie de ei>>?! Care "ei"?! Tu ce natie esti?

1. Nu sint FA, desi deodorantul respectiv ii place nevesti'mi. Daca a ma lua
drept "fa" iti mascheaza tendintele homosexuale, e OK, altfel trezeste'te odata
la realitate, daca poti, bineinteles. Nu sint muiere, OK?

2. Se tot scrie de "ei" adica de cei care se afla acolo. Prin asta deosebesc
pe "ei" de "noi" care sintem (in marea parte) pe teritoriul SUA. Imi dau seama
ca iti este mai greu sa intelegi, de aia iti sint ingaduitor (de data asta).

3. Sint Roman si cetatean american. Alte date mai doresti? Too bad!

Magicianul

stapanul wrote:

> Cind vorbesti de tine zi-i hangar de avioane..

Nu, imi pare rau, insa expresia asta iti descrie mult prea bine anusul.
Incearca mai departe, mai lasa tutunul si alcoolul, si poate iti mai salvezi
vreo citiva neuroni obositi.

Stapanul

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 5/13/01 5:37 PM Pacific Daylight Time

>1. Nu sint FA, desi deodorantul respectiv ii place nevesti'mi.

si pe <<mi>>, mai romancuto, l-ai cules din arpaGICUL do-re-MI-fa-sol-la-si-do?
da' daca in tara pe care o injuri se scrie mii?

>Nu sint muiere, OK?

e trist ca-ti refuzo-contrazici si labiile cu care te-a nascut ma-ta

>2. Se tot scrie de "ei" adica de cei care se afla acolo. Prin asta deosebesc
>pe "ei" de "noi" care sintem (in marea parte) pe teritoriul SUA.

duduica, zau ca nu mai tre sa faci eforturi sa ne demo ca esti idioata. de cand
romanii, <<in marea parte>> sunt <<pe teritoriul SUA>>, FAAAAAA demento?

Magicianul

stapanul wrote:

>romanii, <<in marea parte>> sunt <<pe teritoriul SUA>>, FAAAAAA demento?

Ma refeream la seceristi, insa esti prea dobitoc sa intelegi. Pe de alta parte
poate ca iar te'ai pilit aseara, dracu' stie.

Pina vei pierde (sau cistiga, dupa parerea ta) pariul cum stii ( sau nu ) cine
sint in realitate, iti sugerez sa mi te adresezi cum se cuvine, mai ales
considerind faptul ca nu sint muiere.

Daca nu, te bag in ma'ta si cu asta basta, ai inteles?