Inamicul SUA isi da arama pe fata

Stefan Lupu

"Dumnezeu nu bate cu bata" <codr...@aol.com> wrote in message
news:<20050106125956...@mb-m16.aol.com>...

> Porcule jidanii sant mai buni ca tine. Ei sant prietenii americanilor si
omului
> alb nu dusman cum esti tu. Jidanii nu au omorat soldati americani ca arabii.
> Egiptenii au decapitat turisti crestini. Bomba pe ei si in teapa cu tine.

Asta este dusmanul SUA si Romaniei. Este dusmanul bisericii si ordini
civilizate. Cerem autoritatilor sa treaca la masuri preventive.

Rachelle

stef...@aol.com (Stefan Lupu) writes:

>Asta este dusmanul SUA si Romaniei. Este dusmanul bisericii si ordini
>civilizate. Cerem autoritatilor sa treaca la masuri preventive.

La Guantanamo cu el si toti neonazistii si teroristii.

Wolf Grunberg

swrac...@aol.com (Rachelle) wrote:

>La Guantanamo cu el si toti neonazistii si teroristii.

Nu merita nici spatiul de celula. La psihiatrie cu el.

DACIA LAN

>Subject: Inamicul SUA isi da arama pe fata
>From: stef...@aol.com (Stefan Lupu)
>Date: 1/6/05 1:07 PM Eastern Standard Time

Ba eu sunt adevaratul aparator al Romaniei si al Statelor Unite si acest lucru
este bine cunoscut de autoritati asa ca sa ma pupi in cur si tu si Stanley si
ceilalti jidani, tigani si bozbori.

DACIA LAN

>Subject: Re: Inamicul SUA isi da arama pe fata
>From: swrac...@aol.com (Rachelle)
>Date: 1/6/05 2:23 PM Eastern Standard Time

Vezi ca se deschid iar portile de la Auschwitz, asa ca vezi sa nu ajungi iar
acolo.

Jup@nu

Wrote
"DACIA LAN" <daci...@aol.com>

> Ba eu sunt adevaratul aparator al Romaniei si al Statelor Unite

.. inainte sau dupa cacare?

Tchas

"Stefan Lupu"

> Cerem autoritatilor sa treaca la masuri preventive.

Prea tirziu. Masura preventiva impotriva lui DiLan ar fi fost avortul.

Tchas

"Wolf Grunberg" <wolfgr...@aol.com> wrote in message

> Nu merita nici spatiul de celula. La psihiatrie cu el.

Alte pareri?

dijma

gura nebunului adevar graieste !!!!????

Tchas

"dijma" <di...@despammed.com> wrote in message

adica vrei sa zici ca-s nebun? poate... dar nu zic adevaru nici cind tac.

dijma

Tchas wrote:

> adica vrei sa zici ca-s nebun? poate... dar nu zic adevaru nici cind
tac.

nebuni logici, nebuni absoluti, nebuni tacuti, nebuni provocatori,
nebuni nebuni, nebuni gretzi, nebuni argoni, etc

Tchas

"dijma" <di...@despammed.com> wrote in message

Nebuni sint multilaterali. Io de exemplu cint la vioara, pictez si lansez
rachete (de tenis, pe fereastra; odata mi-a venit politia la usa, de atunci
nu mai lansez rachete, pacat). Toate in acelasi timp. Aragon si DiLan nu
sint nebuni.

dijma

Tchas wrote:

> [...]
atunci
> nu mai lansez rachete, pacat). Toate in acelasi timp.

cu nebuni ca matale as sta orisicind la niste beroaice ;)

Aragon si DiLan nu
> sint nebuni.

they are just a sane reaction to an insane world ---

Gicara...@aol.com

> Cerem autoritatilor sa treaca la masuri preventive.

Prea tirziu. Masura preventiva impotriva lui DiLan ar fi fost avortul.

ba din contra. asta ie dovada ca avortu ie kriminal.
ce mai ierea secerica fara costica?!
ar fi fost ca nunta fara laotari, sau ca pisharea fara beshina !

DACIA LAN

>Subject: Re: Inamicul SUA isi da arama pe fata
>From: wolfgr...@aol.com (Wolf Grunberg)
>Date: 1/6/05 5:14 PM Eastern Standard Time

>Nu merita nici spatiul de celula. La psihiatrie cu el.

Tu si Stanley vorbesti de psihiatrie care sunteti pacenti ai spitalelor de
psihiastrie ?! Hai du-te si ieti medicamentul ca ai mancat cacat destul.

Ouatu

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Vezi ca se deschid iar portile de la Auschwitz, asa ca vezi sa nu ajungi iar
>acolo.

Burlaculeeeeeeeeeeee mincati-as puta nespalata de goim la Auschwith e muzeu ba.
Poate gasesti tu o slujba de hotspatar acolo scapa SUA de tine sa nu-ti mai
platim noi unemployment saracule.