desteptarea!

spataru

ba ce tare m'am plictisit pa secereaua noastra. venii din uaichichi de fo zi
doo si zic ia sa fac oleaca da activitate pa secereu nostru cultural. ma
uitai ca ciumete la poarta noua pa secerea, nimic, desert, sahara. baaaaaaa,
reveniti'va si conbateti, nu dormea ca trantorii.
noroc de novicele dom petrica, care el scrie el aude, ce se mai bat campiile
p'aicea si de domnu baron mosier latifundiar funciar podgorean gica, care
impreuna cu domnu aschiputza beleshcoiu mai dau cu evantaiu prin coliba.
ca tot ieream p'aci, domnu podgorean gica, s'traiti, cu respect, vreau sa va
esplic ca virgulili are rostu lor, ca pe cand eram fecior la mama, imi
dadea profa de romana cu rigla peste laburi, sireaca, ca la perciuni nu
putea ajunge nici daca se ridica pe varfuri, ca nu puneam virgulili une
trebe, ca zicea, ba boule, daca nu pui virgulili ca lumea nu sa'ntelege
nimic din ce scrii si ai sa ajungi sa ranesti la vaci pe deal la cismea,
nataraule. (cismeaua era un sat la marginea botsanilor une ceapeu avea
vaci). m'am apucat s'am studiat virgulili de puteam sa'mi dau doctoratu in
ele, eram ca capitanu lu jul vern, doctorat la cinspe ani. si iaca, daca'am
avut grija de virguli, n'am ajuns la vaci la ciusmea, am ajuns la boi in
america. ehe, cu virgulili e poveste lunga, ca astia dan hamerica pun
virguli si pin locuri une nu te'astepti, ca cum ar fi inainte da conjuctia
sau cum s'o chema "si", lucru pe care madam bursuc, Domnu sa'i dea sanatate,
imi zicea ca numa boii il fac. si iaca asea, la scoli foarte inalte, de
douspe etaje, de p'aicea, dan america, mi s'a inapoiat o lucrare la care
muncisem ceva saptamani. inrosita toata da profesor, binenteles, plina da
virguli rosii. si mi'a esplicat profu, ba berbecea, ia si rescri'o daca vrei
nota mai mare, ca noi nu ne jucam de'a ingleza aicea, chiar daca era vorba
daspre tratamentu termic si criogenic la pese da fer. si mi'a fost tare
rusane, s'am corectat si mi'am pus s'o virgula inramata pi parete, ca s'o
vad in fiecare dimineta si sa zic, baaaaaa, virgulili e totu, sa nu uiti,
darie.
cat despre apostroafe, destu mic da la mana dreapta sa duce pe el fara sa'mi
misc mana mai la deal, cum ar trebui sa fac sa ajung la leneuta sau cratima,
cum s'ar spune. si bat mai rapidea la clape, ca sa trag mue mai cu spor la
bozgorei hodiniti la minte.
plecaciuni, boieri dumneavoastra.

Paunescu

mui...@p.com o trage la flit:

> [...]
>uitai ca ciumete la poarta noua pa secerea, nimic, desert, sahara. >baaaaaaa,
reveniti'va si conbateti, nu dormea ca trantorii.

Bai Muiila, ce facusi in uai chichi, colectasi mui in gura, nas si urechi de la
maorii hawaieti ca rumānu marsupial de la antipozi ? Stricatule sa moara
cultura ma-tii, ca pe muma ei o iau la bairam in cocār cu capra si cu tzapu cu
care la facut pe tactu.

Tutzi maglavitu ma-tii de olog mintal, ba Luci al Hoastei de ce-i dai cu
smenuri si susanale de parca n-ar fi clar ce hram porti ? Sa-mi vars slobozu-n
ciusmeaua de la care bau joiana de ma-ta, ma fut in virgula ochilor tai piezisi
pina dai in conjunctivita.

>cum s'ar spune. si bat mai rapidea la clape, ca sa trag mue mai cu spor la
>bozgorei hodiniti la minte.

Ce vorbesti neica, tutzi parastasii ma-tii de boanghen raschetat, ba jidan cu
putza spāna de pitic, ba Tomberg, ba diaree dehidratata, induci in eroare
opinia secereului cu mastile tale ? Nu potzi, ti se vad perciunii roscovane,
clapaugule. Postrevolutionarule, ai calatorit la container clasa I a, ai ? Ba
tzigane, ai servit hoit in uaichichi ? Valeeeea mortaciune, pina zici uai si
dai de chichi.

spataru

Paunescu <paun...@aol.com> guitza:

> Bai Muiila, ce facusi in uai chichi, colectasi mui in gura, nas si urechi
de la
> maorii hawaieti ca rumānu marsupial de la antipozi ?

ma cacai pe amintirea ma'ti, curva ferentariului, baga'mi'as pula in corneea
ei de scroafa muista.

>Stricatule sa moara
> cultura ma-tii, ca pe muma ei o iau la bairam in cocār cu capra si cu
tzapu cu
> care la facut pe tactu.

imi slobozesc coaile pe sprancenele tale, curistule, luatz'as genealogia la
cacat, futu'ti pizda si inchinarea ma'ti s'a tot neamului tau de boarfe
paduchioase, de la burepizda ma'ti incoace, nu ti'ar muri multi inainte, sa
ma duc sa ma cac pe mormantu tau si sa ma pis pe harca ta, umpletzas cutia
craniana cu sloboz de caine comunitar.

> Tutzi maglavitu ma-tii de olog mintal, ba Luci al Hoastei de ce-i dai cu
> smenuri si susanale de parca n-ar fi clar ce hram porti ?

sa'mi introduc lucianu adanc in plamanii sorat'ii si paru in inima ta,
tigane, futu'ti nevasta in cur sa'i fac zece purcei mai inteligenti ca tine,
laberman, sperma'm'as in paharu in care'si tine curveta proteza.

>Sa-mi vars slobozu-n
> ciusmeaua de la care bau joiana de ma-ta, ma fut in virgula ochilor tai
piezisi
> pina dai in conjunctivita.

imi plimb pula pe actu tau de nastere si'i trag muie pana in stomac maimutei
de soru'ta, caca'm'as in troaca pizdei ma'ti din care mananci gulas din puli
de cai morti, ca sa'i dau gust, bozgoteu cracanat, fute'm'as in orbitele lu
atila si descarca'mi'as
intestinu gros pe urechile vacii de ma'ta si pe coama calului mongolez din
pula caruia ai iesit, muistule.

>ner clasa I a, ai ? Ba
> tzigane, ai servit hoit in uaichichi ? Valeeeea mortaciune, pina zici uai
si
> dai de chichi.

de servit m'au servit ospatarii, marlane, ospatarii, baaaaaaa, curist
impotent, adica colegii lu burlacu, jidane, baga'mi''as picioarele in
laturile pe care ti le serveste ma'ta ca s'o futi in cur.
muie, afaficule, sa nu uiti, ma cac pe ugeru ma'ti inainte de a trece tu la
supt. ba, paunescule, lua'ti'as neamu in pula ca pe verginica, cum morti
pizdelor ma'ti poa sa iasa un ramator cretin ca tine dintr'o vaca ca ma'ta
si din sperma caluluii lu atila carata de carcalaci in chisatoarea bovinei?
al dreacu mistretu, scalda'mi'as coaile in ciorba ma'ti.

Ashkiutza

"spataru" wrote:

Beli-mi-a-ti pula amindoi!

Basil

zi-i spatare, nu-l lasa, 'tu-l in cur pe masa de comunist ce este acest bou
de paunescu ! moasa-sa pe ghiata !
il fut si eu pe paunescu asta ! asta-i ala de impunea tinerilor la cenaclul
ala de tot cacatu', numit si flacara, sa strige pina la embolie : ''...si nu
vrem pasapoarte !!!'''... el insa bine merci, se plimba pe la strassbourg,
pe banii contribuabilului roman, pe care l-ar tine numai in intuneric,
luar-al sifilisul sa-l ia, ca si pe ma-sa !
sanatate,
Basil.
Tara-i darimata !
Uf!...si nu mai avem arme !...

"spataru" <mui...@p.com> schrieb im Newsbeitrag

Nelu

"Basil" <Ba...@t-online.de>

> zi-i spatare, nu-l lasa, 'tu-l in cur pe masa de comunist ce este acest
bou
> de paunescu ! moasa-sa pe ghiata !
> il fut si eu pe paunescu asta !

Si eu, puternic!

> [...]
> pe banii contribuabilului roman, pe care l-ar tine numai in intuneric,
> luar-al sifilisul sa-l ia, ca si pe ma-sa !

Tocmai vine stirea în TV Antena 1, ca Paunescu va scoate din nou revista
Flacara (sa-i ramâna în gât!): deocamdata de 2 ori pe saptamâna, numai în
Bucuresti. E un magar comunist! A avut, ca si VCT privilegii atât sub
comunisti, cât si acum: un populist mincinos, un membru care se vântura de
la partid la partid (PCR, PS, PDSR,PDS) numai sa nu-i scape ciolanul.
.....tu-le muma-n cur de fripturisti!

DACIA LAN

>Subject: Re: desteptarea!
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 7/20/01 4:46 AM Eastern Daylight Time

>Basil.
>Tara-i darimata !
>Uf!...si nu mai avem arme !...

Bai judeo-bolsevicule,arme sunt cate vrei, dar tu n'ai minte,asta este marea
nenorocire.

AS,88

DACIA LAN

> [...]

>comunisti, cât si acum: un populist mincinos, un membru care se vântura de
>la partid la partid (PCR, PS, PDSR,PDS) numai sa nu-i scape ciolanul.

Bati campii boule! Tu crezi ca numai un Paunescu care ti-a fost sef la
"Cantarea Romaniei"este pe lumea aceasta ?!

AS,88

Nelu

Nu, mai exista din pacate si golani ca tine.
Dacia LAn ......... un golan,
A8Soare .........o putoare!

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Basil

unde sunt armele, ha ? daca sunt, de ce nu se da la popor sa faca revolutie
din nou, ca poate de data asta reuseste ?
vorbesti aiurea, sunt arme... este pe dracu', asta este !
lasa -ma pe mine cu mintea mea asa cum este, ca pentru baut rom ajunge ! da'
vorba-i unde-s armele ? ca trebuie ! sau dai din nou din gura sa te dai si
tu grande ?!
...auzi la el, sunt arme...aiurea !
Basil.
tara-i darimata si noi nu mai avem arme !