Asasinii

Desteapta-te Romane

Ianuarie 1821. Oastea de 16.000 de panduri a lui Tudor Vladimirescu trece
Oltul, in marsul ei triumfal catre Bucuresti. Dupa numai 4 luni, Revolutia
declansata de slugerul din Vladimiri avea sa fie anihilata, fara ca vitejii
olteni sa traga macar un singur foc de arma. In mai 1821, Tudor a fost ridicat
din Conacul Golestilor de catre grecii eteristi, cu incuviintarea tacita prin
spaga fanariota a propriei sale garzi. Atunci, el le-a strigat tradatorilor:
"Singele meu sa cada pe capul copiilor vostri!". Si atunci, ca si in atitea
perioade ale Istoriei Nationale, interventia straina a zdrobit incercarea
Poporului Român de a scutura jugul unei stapiniri barbare. Si, totusi, jertfa
lui Tudor Vladimirescu n-a fost zadarnica: datorita lui au fost reinstaurate
domniile pamintene (care fusesera intrerupte cu brutalitate prin indepartarea
lui Constantin Brâncoveanu si a lui Stefan Cantacuzino in Tara Româneasca, si
a lui Dimitrie Cantemir in Moldova) si tot de la el incepe România moderna.
Chiar si azi exista natii ticaloase, carora romanii nu le-au facut nimic,
preocupate de persecutia noastra. Indivizi ca grecoteul Gogu, jidanul
Magicianul, bozgori si bozgorizati si altii, corupti pina in maduva oaselor
lor blestemate, sint ocupati 24 de ore pe zi cu actul odios al asasinatului
moral al Domnului Tudor Vadim. Misiunea lor primara este sa compromita Partidul
Romania Mare. Nu va lasati indusi in eroare.

Tudor Vladimirescu

Erou al unor vremi de slava,
Ce mici sintem, ce mare esti!
Cu-a tale fapte vitejesti
Din suflete ne risipesti
A scepticismului otrava.
A tresaltat mihnita Tara
De dorul drepturilor sfinte
Ai zis pandurilor: "Nainte!"
Si Oltul si-a adus aminte
De barbatia seculara.
Ca traznetul cazusi, viteze,
Si-au tremurat fanariotii,
Sublimi erau atunci ilotii
Zburind voiosi, zburind cu totii,
La moarte dirji sa te urmeze.
Despica vulturul vazduhul
Si tot mai sus ar vrea sa zboare
De-atit de sus, de linga soare
Un glonte-ajunge sa-l doboare;
Se zbate-n tarna si-si da duhul.
Si tu te-ai inaltat, martire,
O, Tudor, tot atit de sus…
Si tot ca el ai fost rapus…
Dar durerosul tau apus
A fost semnal de mintuire!
Erou al unor vremi de slava,
Ce mici sintem, ce mare esti!
Cu-a tale fapte vitejesti
Din suflete ne risipesti
A scepticismului otrava.

ST. O. IOSIF

Ο "Desteapta-te Romane" <gfu...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
oaselor
> lor blestemate, sint ocupati 24 de ore pe zi cu actul odios al

Bai furnica tata! Tu esti SI mai prost decit credeam:-)
Ia vezi mai bine, cite mesaje postez eu pe zi in ultimul timp? Crezi ca eu
sint ca tine sa traiesc din supa publica bai pirlitule? N-am eu timp de BOI
ca tine in timpul zilei, va scriu un mesaj sau doua in fiecare seara ca sa
va bag in pizda mamelor voastre si asta tu il zici "24 de ore":-))) Esti
idiot bre, nu trebuie sa-l si dovedesti:-)
Hai sictir tu si cu partidul vostru de cacat. Bine asa?
In rest si daca porti pantaloni, ia arata-mi mie unde am postat eu ceva in
potriva Romaniei? Arata un singur posting, o singura vorba! In schimb TU si
cei ca tine sinteti cei mai mari dushmani al Romaniei parazitule! Asa ca
taci din gura aia plina de cacat si hai in pizda matii impreuna cu sefu tau
securist de Weceu Mascariciu National. Razumes barbarule?
Hai sictir!

> Misiunea lor primara este sa compromita Partidul
> Romania Mare.

Ma cac in partidul vostru jegos si mai in special in gura sefului vostru
secu-curist Vagim. Ma doare in cur de partidul vostru sau de afacerile
oricarui alt partid din Romania. Eu nu traiesc acolo si nici nu se prevede
sa ma mut acolo de curind:-) Asa ca intzelegi cit ma intereseaza de partidul
vostru maroniu:-)
Mars javra fascista. Uuuust!

> Tudor Vladimirescu

Daca mai traia omul asta va punea la zid pe toti voi extremistii vinduti.
Ptiu drace, iar mi-am stricat gura de seara.
Valeaaaaaaaaaaaa tzigane.

Cristian Croitoru

"Desteapta-te Romane" <gfu...@aol.com> :
>..sint ocupati 24 de ore pe zi cu actul odios al asasinatului

> moral al Domnului Tudor Vadim.

Alaturarea "moralitate" - "vct" formeaza un oximoron.

>Misiunea lor primara este sa compromita Partidul
> Romania Mare.

Pai atunci misiunea lui vct care mai e?!?

Cristian Croitoru

Bouleanu

From: "gogu" gola...@yahoo.com:

> [...]
>potriva Romaniei? Arata un singur posting, o singura vorba! In schimb TU si
>cei ca tine sinteti cei mai mari dushmani al Romaniei parazitule!

Toti alogenii care vorbesc de rau si calomniaza PRM, sint si antiromani. PRM
este singurul partid care reprezinta interese si valori romanesti.

Ai vazut, cum a aparut ceva despre persecutia romanilor si si-au facut aparitia
si tovarasii Pic si Poc, atiromanii de la antipozi. Iesiti ca omizile la frunza
verde. Rusine.

Magicianul

bouleanu wrote:

> [...]
>aparitia
>si tovarasii Pic si Poc, atiromanii de la antipozi. Iesiti ca omizile la

Deci camasile voastre sint comestibile?

Nicholas Stoia

E o distanta (in calitate) intre Domnul Tudor si Dl. Tudor Vadim. Primul
isi propunea eliberarea de sub opresiunea otomana,secundul proclama o noua
Romania-Mare ex-mihilo si impotriva realitatii. Vorbe in vant.

Ο "Bouleanu" <boul...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> From: "gogu" gola...@yahoo.com:

> Toti alogenii care vorbesc de rau si calomniaza PRM, sint si antiromani.
PRM
> este singurul partid care reprezinta interese si valori romanesti.

Bai cacat raschetat! Vezi ca esti o curva masculina care poarta fusta? M-ai
acuzat de "anti-romanism" (ce o fi si asta...) si cind eu te am intrebat
sa-mi arati un singur postring de al meu unde vorbesc rau pt Romani sau
Romania, tu ai intors-o ca la Puloiesti. Chiar asa de LASH esti?
Si ca sa nu uit: de cind bai BOULE, Romania se identifica cu partidul vostru
de cacat (ba cu orice partid in fond) PRM? Daca asa ar fi, nu-ti dai seama
ca asta ar fi o dictatura unui singur partid? Adica NUMAI noi sintem Romani,
restul sint niste tradatori! Deh, naravurile vechi securiste nu se uita
usor, ieste?
Hai sictir ca-mi faci schirba jegosule.
In pizda matii cu tine si cu Vagim de al vostru.

> [...]
aparitia
> si tovarasii Pic si Poc, atiromanii de la antipozi. Iesiti ca omizile la

Si chiar daca ar fi asa (chestie de care eu nu sint convins), ce treaba am
eu cu asta? Am scris eu ceva? Ce tot calomniezi ca un cacat securist? Ia
vezi cum faci ca te fut in cur data viitoare, BOULE!
Sictir cu curve nespalate ca tine spurcatule.

Magicianul

golanule wrote:

(catre Bouleanu)

> Chiar asa de LASH esti?

Nu, mult mai rau!

>de cind bai BOULE, Romania se identifica cu partidul vostru
>de cacat

De cind ma'sa este Regina Maria, nu stiai? Si tu nepoliticos, fara sa zici
saru'mina, hai ca mi'e rusine cu tine bade!

> Adica NUMAI noi sintem Romani,
>restul sint niste tradator

Sau invers?

>Ia
>vezi cum faci ca te fut in cur data viitoare,

Asta sa n'o faci ca te mai imbolnavesti dracului si e pacat de tine. Ce'ar fi
sa'l futi in cur cu moaca lui Dacialan? Ca pe ala tot cuptorul il haleste.

Hai salut!

Ο "Magicianul" <magic...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> De cind ma'sa este Regina Maria, nu stiai? Si tu nepoliticos, fara sa zici
> saru'mina, hai ca mi'e rusine cu tine bade!

Gata! Ii cer scuze si nu mai fac:-)

> Asta sa n'o faci ca te mai imbolnavesti dracului si e pacat de tine. Ce'ar
fi
> sa'l futi in cur cu moaca lui Dacialan? Ca pe ala tot cuptorul il haleste.

Bre! Abia m-am intors de la club si vrei sa ma faci sa vars?:-) Ce-l
pomenesti pe oligofrenu' ala?
In rest ai dreptate, de ce sa-i fac un asa de mare servici? Nu-l mai fut!

> Hai salut!

Noroace si noapte buna.

Basil

:))))))))))))!!!!!!!!!!
Basil.

"Magicianul" <magic...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

"Desteapta-te Romane" <gfu...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
ridicat
> din Conacul Golestilor de catre grecii eteristi, cu incuviintarea tacita

Traditia, bat-o vina ! Traditia !...

> [...]
> perioade ale Istoriei Nationale, interventia straina a zdrobit incercarea
> Poporului Român de a scutura jugul unei stapiniri barbare.

Ti-ai dat si d-ta seama ca asa este ? Ce-i de facut ? Cum sa combatem ? Cine
sa combata ? Eu sti si sti si d-ta ! Dar ai o aversiune impotriva acestora
de care vorbesc, aversiune ce se gaseste - natural - numai la cei ce tin la
traditia mai sus amintita !
Este ?!
Basil.

> O, Tudor, tot atit de sus.
> Si tot ca el ai fost rapus.

C.M.T.

Baaaaaaaaaa boul-lu-leana.
Unde pizza-matii de vaca ai vazut tu
pe Pic si Poc ? Dal jos ochelarii verzi,
aia sint numa cind primesti paie in loc de fin.
Din cauza asta vezi si cai verzi pe pereti.
Fiule la tine se dovedeste ca "numele te obliga"

Bouleanu schrieb in Nachricht
<20010119175702...@ng-fi1.aol.com>...