Scripcar cu tichie de margaritar

"client_nemultumit"_te-fut-scripcare.org

BAAAAAAAA FUTUTEN GIT DE SCRIPCAR BOSOROG SI RAMOLIT, TEAI LASAT
DE VINDUT BILETE LA TAROM SI TEAI LUAT DE ALINTAT? IA ZI BA LABA
PARALITICA CITE BILETE TRE' SA VINZI PINA ITI DA AIA UN JUMPSEAT
PE GRATIS LA USA WC-ULUI DE CLASA 3-A?

IATI OCHII SLOBOZIMAS IN GITU LU MATA DE LA ALBUME SI DA LIMBI
LA SIFILITICA AIA CA AIA TE LASA!

CA MIA ZIS NEVASTATA DE CE ESTI IN STARE CIND O FUTEAM DE II IESEA OCHII DIN CAP. DE CHIBRITURI SI SCOBITORI USCATE IE LUMEA SATULA CALICULE! HAI LA SUPT LINDICU LU CLARA/ALINA/ALEX CU TINE, PINA NU SE RAZGINDESTE SISI PUNE UN SARPE NOU IN PIZDA!

HUOOOOOOOO COAIE MOARTE!

Marele Domn Pulosul

In article <38f0...@www2.iaol.com>,

"client_nemultumit" te-fut-scripcare.org wrote:

> BAAAAAAAA FUTUTEN GIT DE SCRIPCAR BOSOROG SI RAMOLIT, TEAI LASAT
> DE VINDUT BILETE LA TAROM SI TEAI LUAT DE ALINTAT?

NO FI TOT BULA PASIONATUL DE BILETE?

IA ZI BA LABA
> PARALITICA CITE BILETE TRE' SA VINZI PINA ITI DA AIA UN JUMPSEAT
> PE GRATIS LA USA WC-ULUI DE CLASA 3-A?

E BINE DACAL PUNE LINGA WC CA CUM VEDE O STUARDEZA CU LINDICUL MAI LUNG
CA FUSTA FUGE REPEDE SI TRAGE O LABA LA WC.

> IATI OCHII SLOBOZIMAS IN GITU LU MATA DE LA ALBUME SI DA LIMBI
> LA SIFILITICA AIA CA AIA TE LASA!

LASAL CA DA SI LIMBI SARACUL! E UN LINGEPIZDA IN TOATA FIINTA LUI!

> [...]
CALICULE! HAI LA SUPT LINDICU LU CLARA/ALINA/ALEX CU TINE, PINA NU SE
RAZGINDESTE SISI PUNE UN SARPE NOU IN PIZDA!

NEVASTASA E MOARTA DUPA PULA CA SI EU AM FUTUTO! SARACA CIT SUFEREA DFE
LIPSA DE PULA DIN CAUZA IMPOTENTULUI ASTA DE SUGATOR DE HEMOROIZII
ALINEI!

> HUOOOOOOOO COAIE MOARTE!

NOROC CA I SE MISCA LIMBA!

--
Marele Domn Pulosul care va trage la muie

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Bula 00001

vo_iau_...@my-deja.com

>NO FI TOT BULA PASIONATUL DE BILETE?

Nix adica kix !!

Io vindeam bilete la scala cind ieram tinar
si nencadrat in cinpia muncii socealiste da aci in bruklin ie giaburi girla si
mai bine platite dacit sefii da iechipa din tzara ungureasca :)). Docamdata in
costructii ie bani si fac 60 da parai pa zi !!

Saltare

Bula (Baronu)

Marele Domn Pulosul

In article <20000409151601...@ng-bk1.aol.com>,

BAROANE CUM REUSESTI SA TRAIESTI LA NIU IORC DOAR CU 60 DE PARAI PE ZI?
ACU PE BUNE DACA AI MUNCI 30 DE ZILE PE LUNA CEEA CE NU CRED AR FI 1800
DE BACS MENSUAL SI TOT NU TIAR AJUNGE SATI STRINGI BANI DE CASA CUM TE
LAUDAI.

> Saltare
>
> Bula (Baronu)

TE SALUT SI EU SITI DORESC MAI MULTI DOLARI

roliver

Bula 00001 wrote:

> [...]
> Docamdata in
> costructii ie bani si fac 60 da parai pa zi !!

Baroane esti policalificat :) ca mai acu citeva zile chemai oameni
ii afara sa faca pe taximetristi:))))))

roliver

Bula 00001

>rol...@ste.ktk.bme.hu
>Date: 4/10/00 5:43 AM Eastern Daylight Time

Pai nu ?!
Pa taxistu o fac iarna cind sanchide biznesili da costructii. Vara in
costructii si mai ma duc la pescuit in uic-end sami suplimentez daietu si cind
mai pica ceva pa dalaturi mai trag o zugraveala asa can medie ma ridic la 64-65
pa zi ceia cemi asigura un trai bun si mai si investesc cam
15 protzenturi.
Mai santinpla sa fac ceva si pa itreid da acu da cind volatilizarile pa haitek
am lasato mai moale .

Saltare

Baronu

PS da voi cum o duceti acolo la buda ?
Iese ceva groshi daia dai vostri ?Tu cum te dascurci . Sper ca teai relizat si
tiai loat casa masina mica 2 galfrende(gagici) si cont in banga.

Bula 00001

> [...]

>ACU PE BUNE DACA AI MUNCI 30 DE ZILE PE LUNA CEEA CE NU CRED AR FI 1800
>DE BACS MENSUAL SI TOT NU TIAR AJUNGE SATI STRINGI BANI DE CASA CUM TE

Io sunt baiat ieconom si iam pus pa toti din casa la munca si mai fac si ceva
pa dalaturi din reparatii si zugraveli. Ma dascurc si vream sami iau o casa sin
Romania da nam tinp sa ma duc acolo asa ca dacasar gasi cineva sa majute ...
Am auzit ca sa mai intinplat si ie baieti buni saritori aci pa cenaclu nostru.

>TE SALUT SI EU SITI DORESC MAI MULTI DOLARI

Si iomi doresc...
Si tieti doresc !
Si la voi toti !

Saltare si noroc

Baronu

PS am scapat si giakpotu asta la loterie ..:))

roliver

> [...]
> relizat si
> tiai loat casa masina mica 2 galfrende(gagici) si cont in banga.

stai ca ai pus prea multe intrebari deodata:)

no :)

Io tesfatuiesc sa incerci cu Baiotehnologhi sa joci acolo nu pe IT,
incerca de asemenea cu Ericcson (fac acu unguri un software de centrale
telefonice de o sa ii trasneasca pe toti pe piatza:). Ca lukri in
Constructii ie bine :) mens sana in Bula sana:) ,chiar asa pe acolo cit
ii metru patrat construit:?::)
da nu ala facut din carton si chirpici ci ala facut din caramida
arsa:)))))))))

no acu despre mine :

Cont in banga am ca altfel nu se poate ( ie lege ca tot omu mucitor:)
sa aiba asa ceva ( altfel nu ar avea de unde sa cistige bancile si ei
nist bani marunti (dehh democratia:) -)-).

uite propozitia asta nu o intzeleg sa mor io :

"ese ceva groshi daia dai vostri ?"

ajuta-ma ca sa iti pot raspunde ca atare.

Tu cum te dascurci .
AM diescurc amu astept work licensele pentru nou lok damunka.
somez adika vreo saptamina inka porma incepe lukru di granda:) acolo
unde imi place mie in fabrika de medicamente.:)

Sper ca teai relizat si
tiai loat casa masina mica 2 galfrende(gagici) si cont in banga.

in afara de contu de la bnaca mai nimik numa nevasta si masina nu
trebuie ca exista underground:)))))) plus ca mashina face poluare:))))))

Bula salutare da tie ce-ti face mindra :?: sau aialasat-o acasa :?::)

roliver

DACIA LAN

> [...]

>IA ZI BA LABA

>PARALITICA CITE BILETE TRE' SA VINZI PINA ITI DA AIA UN JUMPSEAT

Mai dementule,care nu stii altceva decat sa-ti cantaresti coaile tale moarte
pe SCR, persoana la care te referi,chiar daca vinde bilete pentru avon,este un
om cu o inalta cultura,pe cand tu nu esti decat un produs al
judeo-masoneriei,un nimeni in drum,sau mai pe intelesul tau un cacat cu ochi.
Si inca ceva nu-i o rusine sa vinzi bilete pentru TAROM,ci este o rusine sa o
speli si o lingi la fund pe o hoasca de 90,asa cum procedezi tu, pentru ati
duce zilele de azi pe maine.Apoi stii bine ca tie ti-au pus jidanii o tichie de
margaritar in cap,atunci cand ti-ai luat angajamentul in fata lor la sinagoga
si templul masonic din Manhattan, ca vei slujii cu devotament interesele lor
meschine si perfide.

ALEXANDRU SOARE

Alinata

On 16 Apr 2000 00:21:17 GMT daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:

A?

> Mai dementule,care nu stii altceva decat sa-ti cantaresti coaile tale moarte
> pe SCR, (etc,etc )<

ALEXANDRU SOARE

Domnule Soare,

Nu am nici un dubiu ca ai fost manat de cele mai bune intentii si ar
trebui sa-ti fiu indatorat dar prefer sa-mi port "luptele" singur;nu
am facut-o de data aceasta NU pentru ca nu stiam ce sa-i raspund ipo-
chimenului ci, in primul rand din ...comoditate, din sila, dezgust,
greata ( de cate ori deschid un posting de-al lui am senzatia ca am
bagat mana in... fecale )iar in al doilea pentru ca vroiam maa sa-i
intind o cursa dar ,dupa cum ai vazut, nu a mai fost necesar...
Nu raspund mitocaniilor lui sau ale lui Go-Natafleatza pt ca nu am
chef sa ma spal pe maini cu acid sulfuric oridecate ori pasesc in clo-
aca in care habiteaza aceste creaturi subumane.
Raspund,din cand in cand, celor care prezinta argumente;niciodata
celor care grohaiesc a la Client nemultumit sau GoNatafleatza care nu
au dobandit,evident, graiul articulat.De data aceasta a mai fost,insa,
un 'rezon':"Client nemultumit" nu este,cum ai crezut dta, Zeroshel.Nu
este nici macar un 'el ' ci o...' ea '
- Nu se poate,domnule, vei spune un asemenea lingaj la o femeie !!!
Well, you ain't heard nothin' yet !
Nu ti s-a parut bizar ca individul nu a raspuns niciodata la severa
punere la punct pe care i-ai administrat-o ? Ei bine, nu a raspuns
pentru ca nu era Zeroshel Scripcarul ci...Riga Kripton ( mai degraba
Crap-ton )! Daca nu crezi mai citeste odata postingul lui Anon din
4/15 !
Aveam,de catva timp, o banuiala, ca asa stau trebile,dar acum banu-
iala s-a transformat in certitudine: individa s-a demascat prosteste,
si nu numai odata !( vezi postingul lui 'Golaneatza' re Am cateva
minu-te )
Vezi, fiecare individ opereaza cu un anume set de clisee verbale ca-
re,mai devreme sau mai tarziu il identifica cu aceeasi acuratetza cu
care o fac amprentele digitale; este matricea stilistica a insului, la
fel de unica, proprie si irepetabila ca si amprentele.De altfel am pos
tat candva un material Le style c'est l'homme,dar pe atunci nu cred ca
'existai' pe SCR. Multi nu realizeaza ca au un stil ( such as it is )
si raman la fel de surprinsi ca M'sieu Jourdain cand li se spune ca fac
si ei... proza !
Conitza in cestiune este un caz medical,insa; cand zeii vor sa-i
pedepseasca pe anumiti indivizi,le sadesc in suflet aspiratii cu mult
peste precara lor capacitate intelectuala de unde frustrarea dureroa-
sa,incercarile penibile de a epata si gelozia devastanta fata de cei
care se 'desfasoara' cu atata nonsalantza ! Priveste doar la spectaco-
lul ridicol, penibil al celor care incearca sa-i 'dea peste nas' lui M
de M ! Olimpian, imperturbabil,urban, Dl Iacomi ii trateaza ca si cand
ar fi ppus ceva desi ei nu fac decat sa-l improaste cu balele neputin-
tei intr'o frenetica incercare de a-l aduce la nivelul lor ! In zadar,
insa, pentru ca vorba turcului: qvot licet Jovis, nu linge bovis !

--
Free audio & video emails, greeting cards and forums
Talkway - http://www.talkway.com - Talk more ways (sm)

Jorj

Rau te-a mai suparat ipo...chimenul, bre pretene!... Da-l in mizda pa-sii de
bulangiu.

Riga Kripton

>From: "Jorj" a...@dot.com

>Rau te-a mai suparat ipo...chimenul, bre pretene!... Da-l in mizda pa-sii de
>bulangiu.

Dom Jorj, spuneti-mi si mie va rog, cine credeti ca ar fi "ipo...chimenul"
"bulangiu"? Nu de alta, dar mi-am vazut si screenname-ul meu mentionat pe
undeva mai la vale in mesajul citat de dvs.
Va intreb pe dvs. pentru ca sunteti un obisnuit al secereului, om serios, nu un
screenname-meteorit fabricat doar pentru scopul de hartuiala, precum alde
"obscur", "satirul" si cei care se dedau la impersonari josnice.

Cum Duminica voi fi deja in Ro (daca nu cade avionul in ocean) va urez de pe
acum de Sf. Ghe
La multi ani.

Dr.Horst

Riga Kripton <rigak...@aol.com> wrote:

>...si cei care se dedau la impersonari josnice.

Uuuuh, uuuuh, rade ciob de oala sparta.

Jorj

Doamna injinera, eu nu ma pricep la SN-uri.
Va multumesc pentru urare.
Toata lumea pare sa stie ceva, sau nimeni nu stie nimic, dar unii incearca sa
afle lansind provocari. Provocarile au devenit un lucru comun pe SCR, sint chiar
motorul care genereaza noi subiecte de discutii, asa incit nimeni nu mai cade in
plasa, incercind sa se disculpe (ma rog, cu mici exceptii) tradindu-si astfel
identitatea. De altfel inutil ar face-o. Sub masca Igrec se afla masca Zet, iar
sub aceasta un strat gros de fard si in general un nume precum Lae Pintenogu (am
fost tentat sa zic Gogu Pintenogu, dar m-am gindit ca se supara pretenu de la
Saloniki; la multi ani Gogule, presupun ca esti un Ghiorghis ca si mine; cu alte
cuvinte desi tinar, totusi Gheorghe). Asa ca fie ca sinteti implicata fie ca nu
sinteti, mie mi-e perfect perpendicular. Prefer sa iau fiecare personaj separat,
cu alte cuvinte presupunind ca domnu Iacombi de la Federatia Romlista ar fi
Domnu Pulosu de la Directia Generala a Cooperativelor SCR, ar fi un element
uimitor si pitoresc, dar n-ar schimba radical datele problemei. Cu alte cuvinte
nu l-as intreba pe domnu Iacombi: "bre, cui i-ai mai tras-o, lately?" si nici pe
domnu Pulosu: "ce parere aveti, tocmai mi-am terminat de numarat genele (de
miine incep parul de pe picioare), eram pe veceu si mi-am desenat structura DNA
pe o bucata de cur-papir, o sa vi-o faxez ca sa puteti s-o analizati; va rog
sa-mi spuneti, dar sincer, sint hotentot sau ungro-finic, si ce ziceti, se vede
acolo in desen cit de mult imi place cimbrul la tocanita?"
Sint sigur ca nu raspunsul meu va interesa, de altfel, ci era prin ricoseu o
intrebare adresata lui Alinata, de aceea nici nu m-am straduit sa fiu prea la
obiect. Cu alte cuvinte am batut cimpii cu nonsalanta. Thank you.

gogu

Ο "Jorj" <a...@dot.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
la
> Saloniki; la multi ani Gogule, presupun ca esti un Ghiorghis ca si mine;

Nu bre! Io ma supar cind glumisca vine de la natarai sau de la oamenii care
zic cu rautate... De la ailalti, nu ma supar.
In rest, ai gresit ca nu-s Gheorghe sau Iorghos mai pe greceste:-) Sint un
Costica mai pe romaneste:-) Cit despre a fi tinar, cind ne intilnim dau o
bere sau ce poftesti matale:-) Mi-ai facut un compliment! Am 41 de ani.
Hai la multi ani pt Duminica care vine si baga mare cu berea in seara aia!
Ce p*** mea, e ziua ta!
Noroc.

Bula 00001

>From: "Jorj" a...@dot.com

>Doamna injinera

injiniera in codu lu Hamurabi

> eu nu ma pricep la SN-uri.

nici io :))

>Toata lumea pare sa stie ceva, sau nimeni nu stie nimic, dar unii incearca sa
>afle lansind provocari.

Asta ie interesant da analizat in special dupa metoda concentrica cu ielevatie
multiseculara hoffenblucher asa cum o iesplica in volumu cinshpe marele
invatzat
fleimuk dala universitatea patriz-lunumba
adica o chestie care dupe logica clasica
cicero-cezariana ar suna asa :

1. toata lumea (sa uitam de pare sa) stie ceva
2. nimenea nu stie nimic
3. unii incearca sa afle

concluzia : ceatza si fum + provokari

de unde

1 ceatza si fum

2 provocari

concluzia lucratura securizata :))

sau cum zice sat^ru da maik : bai tovarasi
la ceape cu voi ca vati tradat bagamiash @dot.com !!!

> Provocarile au devenit un lucru comun pe SCR,

adica urmarind logica da mai sus secereu ien maini bune da unde alta concluzie
sa inpune pa linie cotetzist-netichetata si anume ca plonkomatique ie mashina
ieficienta pentru aplicarea solutiei finale :)

dar citind cu atentie afli ca

> Provocarile au devenit un lucru comun pe SCR, sint chiar
>motorul care genereaza noi subiecte de discutii,

da unde iar concluzea ca manevrantzii dala SCR (bulshitescu @romlista & secere)
ie mai tari ca aia ai lu bashescu dala chefere cu ajutor masiv pa linie
soroshist-zog^rleana , dala rominii mari :)) dala zlamoschisti si dala
...pescarii dupe tysa :))

>asa incit nimeni nu mai cade in
>plasa,

vezi pescarii...

>tradindu-si astfel
>identitatea.

...regala ?!

>sub aceasta un strat gros de fard si in general un nume precum Lae Pintenogu
>(am

Jurjel ala fu Laie Chioru, bun preten dal meu .

>pretenu de la
>Saloniki; la multi ani Gogule, presupun ca esti un Ghiorghis ca si mine; cu
>alte
>cuvinte desi tinar, totusi Gheorghe).

mie puteti sami zicetzi nea ghiorghe sau ma rog mos ghiorghe (dupa intelpciune
!~)
Sa traim intru multi ani si nevastamea ghiorghina si toti georgelii si
jorjetele da orundear fi iei si iele ; LA MULTI ANI !

Si penca mam transpus la voe buna ma opresc aci da nu inainte da ai ura
majestatii iei rigoase calatorie sprincenata si vint din pu.si.pa spre rio
GRANDE !!

Saltare

Baron B