Pentru intuita pulii!

1 view

MOAB

Aici ce scrie fa vita?

http://www.google.com/groups?selm=99bh7e%246cq%241%40usenet.otenet.gr&oe=w
indows-1250&output=gplain

From: "gogu" <gola...@yahoo.com>
Newsgroups: soc.culture.romanian
Subject: Re: Microcefalia lui Fredy.... Re: Tentatia Rrromica:-) Re: Tentatia
antisemita
Date: Thu, 22 Mar 2001 02:30:39 +0200

D "Bula 00001" <bula...@aol.com> Ýanárl óôd eTíoeá
news:20010321192021...@ng-mk1.aol.com...

> O firma ie cotata la bursa numa daca ie pa actziuni siatunci nu mai ie
firma lu
> cutarica ci propetate colectiva a actionarilor.

Vezi ca iesti prost ba?
Firma e in bursa, cauta firma "Mihaniki S.A" si dupa vorbeste.
Tata si familia poseda aprox. 57%.
Tata e managing director, mama e presedinte, fratele e unu din cei 7
membrii, varul meu e si el membru:-)
A cui e firma bre?
Mai bine taceai dracului de prost si nu mai vorbeai, ca s-asa te faci de ris
fara efort tziganule!

> Buhahaha !
> Pppprtz ! (cuvint nou insemnand probabel prrrrtzzzz :0))
> :-))))))))))))))))0
> LOLOLOLOL !
>

> 5M !!

Sictir tantalaule!

Human Rights Watch:

http://www.greekhelsinki.gr/english/reports/GHM-Reports-Greece.html

In2itu

>From: motherof...@aol.comMOAB (MOAB)

Domnule G,

In opinia mea nu procedati corect incercand sa puneti o firma intr-o lumina
nefavorabila prin cut&paste.

MOAB

>From: in2...@aol.com (In2itu)

>Domnule G,
>
>In opinia mea nu procedati corect incercand sa puneti o firma intr-o lumina
>nefavorabila prin cut&paste.

Doamna C,

Nu am facut decat sa va arat ca domnul Papagheorghiu a avut dreptate privitor
la minciuna lui Gogu.
Eu nu pun nimic in lumina nefavorabila. Nici nu stiu daca Gogu n-o fi cine
pretinde ca e.
Pina una alta am de crezut pe Gogu sau pe Papagheorghiu. Pe Gogu nu l-as crede.

In2itu

>Nu am facut decat sa va arat ca domnul Papagheorghiu a avut dreptate privitor
>la minciuna lui Gogu.

>Eu nu pun nimic in lumina nefavorabila.

Ei ba nu.

>Nici nu stiu daca Gogu n-o fi cine
>pretinde ca e.
>Pina una alta am de crezut pe Gogu sau pe Papagheorghiu. Pe Gogu nu l-as
>crede.

Fleacuri.

Habar nu am cine e gogu sau papa de la gheorgheni (sp?) si nici nu ma
intereseaza.

Am remarcat doar ca numele unei firme reale este asociata cu un personaj fictiv
de pe scr prin cut&paste adica: dezgropari de mesaje vechi pe care multi nici
nu le-au citit, alaturi de profilul unui business real, punind astfel
business-ul respectiv intr-o lumina nefavorabila. Oricum, nu gogu a facut
cut&paste.

ElOrator

in2itu wrote:

>Domnule G,
>
>In opinia mea nu procedati corect incercand sa puneti o firma intr-o lumina
>nefavorabila prin cut&paste.

Pai atunci pune-o tu intr-o lumina mai favorabila cu gurita matale deschisa ca
la dentist, ce zici?

El Orator

MOAB

>From: in2...@aol.com (In2itu)

>Oricum, nu gogu a facut
>cut&paste.

Normal.
Gogu e autorul mesajului defaimator.
Poate mie imi scapa chichitele astea juridice si ma insel.

ElOrator

in2itu wrote:

>Habar nu am cine e gogu sau papa de la gheorgheni (sp?) si nici nu ma
>intereseaza.

Numa ca bidineaua sa fie...groasa....

>Am remarcat doar ca numele unei firme reale este asociata cu un personaj
>fictiv

Mda, se da fiul mostenitor al acelor firme.

>dezgropari de mesaje vechi pe care multi nici
>nu le-au citit,

De ce vrei sa-l intristezi pe Gogu? El se straduieste acolo sa faca o impresie
si tu zici ca nici macar nu citesti ce scrie?

> punind astfel
>business-ul respectiv intr-o lumina nefavorabila.

Logica acra mai ai duduie.

>Oricum, nu gogu a facut
>cut&paste.

Nu, el e cel care a mintit.

El Orator

MOAB

>From: elor...@aol.com (ElOrator)

catre intuita:

>Pai atunci pune-o tu intr-o lumina mai favorabila cu gurita matale deschisa
>ca
>la dentist, ce zici?

Domnia sa nu discuta decit dupa ce incaseaza onorariul:-)

ElOrator

MOAB wrote:

>catre intuita:

>Domnia sa nu discuta decit dupa ce incaseaza onorariul:-)

Da eu ma intreb, clientii astia trebuie sa semneze vreo imputernicire, vreun
disclaimer ceva?

El Orator

In2itu

>From: elor...@aol.com (ElOrator)

>in2itu wrote:

>Mda, se da fiul mostenitor al acelor firme.

Big deal! Eu credeam ca e neam cu Onasis, ca asa se zicea.

Unii se dau poeti si scriitori, altii se dau printi mostenitori, altii se dau
ca arata misto, ca asa e pe virtual, nu?

Ο "In2itu" <in2...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hehehehe:-)))
Mai de mult un secerist mi-a zis ca nu fac bine ca dau atitea detalii ca
sint si tirfe pe scr care au obiceiuri stranii ;-)
Eu i-am raspuns ca am acoperit totul si nimen nu poate gasi nimic, chiar
acolo unde am spus ;-)
Si bineinteles ca e o explicatie de cum se face asta, dar nu zic mai multe
;-)

Asa ca las-o bre pe mamaitza turbata sa turbeze mai mult, ea isi maninca
singura ficatii ;-)

Imi place s-o vad sa turneze, vaca grasana ce e:-)

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

MOAB

>From: elor...@aol.com (ElOrator)

>Da eu ma intreb, clientii astia trebuie sa semneze vreo imputernicire, vreun
>disclaimer ceva?

Da, ceva de genul Gogu. Ha ha ha!
La foamea ei crede ca l-ar putea reprezenta pe "bogatanul" Gogu.
Ha ha ha!

Gica Schpritzburgh

oralistu sfatuieshte, profesional:

>Numa ca bidineaua sa fie...groasa..

si la coada noduroasa. da alun ca ciumeaga da ciuben din pinzi ! :0))
te pricepi la ales.

gica

toarna vin, toarna pelin,
toarna leantzo, toarna !

ElOrator

gicabulla wrote:

>si la coada noduroasa. da alun ca ciumeaga da ciuben din pinzi ! :0))
>te pricepi la ales.

Ti-e frica ca intuita o sa te respinga pt. ca nu intri in categoria respectiva?
Nu-i nimic. Gogu e precis pe post de voluntar...mai ales daca-l si platesti...

El Orator

MOAB

>From: gica...@aol.comBODEGA (Gica Schpritzburgh)

>si la coada noduroasa. da alun ca ciumeaga da ciuben din pinzi ! :0))

Poti sa faci altoi la cires cu alun?

Cristian Croitoru

"In2itu" :

> Unii se dau poeti si scriitori, altii se dau printi mostenitori, altii se
dau
> ca arata misto, ca asa e pe virtual, nu?
Iar unii se dau la altii ;-)

In2itu

>From: "Cristian Croitoru" c_cro...@hotmail.com

E buna :))

In general aia care se dau ca ar fi misto se dau la altii ca sa-si compenseze
lipsurile din viata reala.

ElOrator

in2itu wrote:

>In general aia care se dau ca ar fi misto se dau la altii ca sa-si compenseze
>lipsurile din viata reala.

Da ba, si totusi nu ti-a folosit la nimic, nu?

El Orator

Aschiutza

in2...@aol.com (In2itu) writes:

>In general aia care se dau ca ar fi misto se dau la altii ca sa-si compenseze
>lipsurile din viata reala.

Pai asta-i boala secerenilor, nu stii?

Aschiutza

motherof...@aol.comMOAB (MOAB) writes:

>Aici ce scrie fa vita?

Vorbeste frumos cu secerenii, ma animalule!

MOAB

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>Vorbeste frumos cu secerenii, ma animalule!

Banuiam eu ca-i babornitza.

Aschiutza

>Banuiam eu ca-i babornitza.

Ce-are una cu alta?

MOAB

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)

>Ce-are una cu alta?

Stii tu.

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Ce-are una cu alta?

Pai Ines e babornitza si vrea sa creada ca toata lumea e ca ea ;-)

Vaca dracului, asta e moaPizda proasta:-)

MUIE la jidani ca ea!
Cinste Evreilor decenti!

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

F.d.A