Un Gog, un jidan si un raspopit

Nomen Nescio

A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari bulibasesti
Un Gog, un jidan,
un burlac si un raspopit
Mare clovn si cam tampit
Gogul moale flescait
O tinea in behait
Avea capul cam tesit
Faraon
Din tomberon
Un burlac schimonosit
Jegos si ponosit
Capul mare de bostan
Aratare de tigan
Taraboste de maidan
Cred ca e si el jidan
s.a.m.d.

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Popa prinde peshte,
Popa s-a beshit
si pestele a fugit...

Bre iesti inebriat cu tamaie.... fi atent e ca cocaina :-)

Don Juan Fericitul Bogat

Asa banuiam si eu de gogu si de Burlacu .

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

On Oct 9, 12:00 pm, Don Juan Fericitul Bogat
Jidanul Gogu si-a lasat perciuni si poarta palarie. Are figura de jidan,
cumpara mincare numai de la pravalie kusher. Vrea sa faca cazinou.
Afacerist hot.

? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanf...@gmail.com> ?????? ??? ??????
Dar de curva aia de coana ma-ta nu banuiai nimic prostanacule?;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 9, 10:57 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> ? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanferici...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:51aa47f8-68d5-4855...@d3g2000vbj.googlegroups.com...
Poemul e neterminat asa ca astept continuarea .

Nepurcelul Purcel Kusher

> Poemul e neterminat asa ca astept continuarea .

Neterminata e cacarea mea pe mormintul lui curva aia de ma-ta si in gura
ta;-)
Asteapta ca-mi vine din nou cacareaaaaaa!
Si e si diareica de data asta nebunila;-)
PWN!

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 10, 11:32 am, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> ? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanferici...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:07c69c4f-6e30-4859...@c20g2000vbz.googlegroups.com...

Maicamea dupa parerea ta fiind cine ? Mossadul ?

>Maicamea dupa parerea ta fiind cine ? Mossadul ?

Nu!
A fost curva aia care te a fatat in cocina fa;-)

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 10, 4:38 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> [...]
>
> --
>
> E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
> in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Ok secereul e cocina in privirea ta .

Nepurcelul Purcel Kusher

On Oct 10, 4:38 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> [...]

Asta numai daca curca aia de coana ma-ta de a fatat in...scr!
Eu credeam ca copii-monstri ca tine se nasc la maternitate, sau macar acasa,
sau intr-un taxi, acum daca tu ai ajuns in nebunia ta sa crezi ca se pot
naste copii pe...virtual, ce sa zic, starea ta psihica e mult mai grava
decit credeam;-)
Du-te in pizda ma-tii ca de acolo ai iesit pina la urma;-)
Vaco!