Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!

DACIA LAN

WWW.DACII.NAROD.RU

Traiasca Geto-Dacia si Decebal !

Lupulusa

>Subject: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 8/24/2004 9:42 PM Eastern Daylight Time

>WWW.DACII.NAROD.RU
>
>Traiasca Geto-Dacia si Decebal !

costelii ce ie cu asta? pai moldovenii is romani. adica cum moldoveni si
romani? si porma afla da la mine ca-mi bag pula in alfabetu` rusesc. am alergie
la asta. inceteaza cu rusimele. rusii ie dusmanii nostri si`mi bag pula in gura
lor si a alora care le fac propaganda.

in miracles we trust!

lupulusa

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 8/24/04 9:51 PM Eastern Daylight Time

Stai in banca ta daca vrei sa-ti fie indamana. Victoria este a noastra, a
geto-dacilor si paganilor,asa ca ia aminte!

Rino

DACIA LAN wrote:

> Stai in banca ta daca vrei sa-ti fie indamana. Victoria este a noastra, a
> geto-dacilor si paganilor,asa ca ia aminte!

Bine bine, tu intelegi victoria asta cu ajutor de la narod.ru, aaaaaaa ?
Care patrie ? Mama Rusie ?

DACIA LAN

>Subject: Pentru Narod.ru, Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: "Rino" ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii
>Date: 8/25/04 6:58 AM Eastern Daylight Time

Bre boule incaltat, n'are importanta cu ce tun tragi, ci important este sa-ti
atingi tinta.

Rino

DACIA LAN wrote:

> Bre boule incaltat, n'are importanta cu ce tun tragi, ci important este sa-ti
> atingi tinta.

Coane, cu tun de la Narod.ru te impusti singur !

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Narod.ru, Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: "Rino" ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii
>Date: 8/25/04 10:11 AM Eastern Daylight Time

Bai pulica franarul, sunt informat ca pe teritoriul SUA sunt cateva baze
militare rusesti, de ce nu le arunci in aer daca esti asa grozav ? Aaaa! tu
doar pe SCR te dai mare zmeu.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Nu te ai prins fa, el lucreaza incet-incet ca sa fie sigur de rezultatul ;-)
Asa ca mergi pe burta si nu zi la nimen, rinou de curind va fi eroul
national cind o sa execute ordinul tau ;-)
Pt rinou, zamolxe si patria ;-)

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Arhanghelu

daci...@aol.com (DACIA LAN) grohaie:

>WWW.DACII.NAROD.RU
>
>Traiasca Geto-Dacia si Decebal !

Blestematule, mai indracitule, apostatule care spurci credinta multi milenara a
romanilor, iar ai scos botul din pizda ma-tii?

Prapaditule, phui, sa-ti trag o flegma-n gura, in iad ve ajunge. Cainii iadului
cei bantuiti de duhuri rele te vor musca de halcile curului, cu dinti de otel
si bale de acid sulfuric, auuuuuuuu ce durere, de cate ori de vor musca, iti va
creste buca la loc ca noua sa te muste non stop.

Gagauzule cracanat care te dai cu rusii pisa-te-as in gura, sub talpa iadului
ti-e locul, vei da limbi dracoicelor tuciurii, in lindicii incinsi ca un fier
de calcat. Poponarule, te vor frige dracii in gaoz cu puli de fier incins de-ti
fac besici la hemoroizi. Muie ma antiromanule tie si la tot neamul tau rusofon.

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 8/27/04 5:20 PM Eastern Daylight Time

Spune Arhanghelul si trage apa.

Moon Fluid

Nu prea cunosti Biblia, amice; scrie pe acolo ca ti se va intoarce tie
inzecit.
Daca crezi in balivernele astea, ai pus-o!
Samanu'

"Arhanghelu" <arhan...@aol.com> wrote in message

DACIA LAN

> [...]

>inzecit.
>Daca crezi in balivernele astea, ai pus-o!

Bai jidane, sionisto-crestinul Vadim a zis ca voi jidanii sunteti "poporul
bibliei", cum acum te stergi la cur cu Biblia voastra ? Mai voi sunteti niste
nimeni in drum dar care va dati importanta ca ati fi "poporul ales al lui
Dumnezeu", in realitate Dumnezeu va bagat in cuptor la Auschwitz, iar la
Olipiada ati demonstrat ca sunteti buni de nimic decat de ghesefturi, mancat
cacat si supt sangele altor popoare, mai nou pula altor popoare.

Nicadorul

Arhanghelu vorbeste cu animalele:

> [...]
>romanilor, iar ai scos botul din pizda ma-tii?
>Prapaditule, phui, sa-ti trag o flegma-n gura, in iad ve ajunge.

Burlacu este de fapt un jidan bozgor care se da roman ca sa saboteze fibra
morala a neamului cu apostaziile sale. Este in legatura cu banditul de Savescu,
un alt misel care atenteaza la istoria romaniloir.
Vedeti, daca sant lassati spun ei singuri cine sant? S-a desconspirat javra cu
KGBistii lui de la narod.ru. Nu odata a marturisit cine-i trage sforile.
Jidanii intotdeauna au fost rusofili, exact ca facatura de Burlacu.

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: nica...@aol.com (Nicadorul)
>Date: 8/28/04 10:21 AM Eastern Daylight Time

Informatiile tale false vor fi trimise la FBI, sa vada cu ce te ocpi in SUA.

Lupulusa

>Subject: Re: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 8/28/2004 12:00 PM Eastern Daylight Time

kostea sa vede treaba ca nu te-ai lasat de turnatorii nici macar aci` in USA.
mai bine fane un belish pa furis.

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Zamolxis,Neam si Patrie!
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 8/28/04 12:10 PM Eastern Daylight Time

Stalinistule, ti se infunda tie si la altii de pe aici in curand.