razboi si pace pa aol

Bula 00001

Should the United States attack Iraq without international support?

39% No, the U.S. shouldn't go it alone 77,413
38% Yes, Saddam needs to go no matter what 76,725
23% No, attacking Iraq is unnecessary 46,913
Total votes: 201,051

Is war against Iraq inevitable?

54% Yes, Bush is determined 105,688
46% No, it can still be avoided 90,843
Total votes: 196,531

NOTE: Poll results are not scientific and reflect the opinions of only those
users who chose to participate.

MDP

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)

>Should the United States attack Iraq without international support?
>
>39% No, the U.S. shouldn't go it alone 77,413
>38% Yes, Saddam needs to go no matter what 76,725

LASA CA ANGLIA SI AUSTRALIA MERG ORICUM ALATURI DE AMERICA.
NU TE MAI OBOSI CA TOT VA FI RAZBOI.

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

Dom' Bula va rog frumos lamuriti-ma si pe mine, ca se pare ca dumneavoastra
sunteti un fel de invatator, si eu nu pricep: care e motivul de Bush i-a pus
gind rau lu Saddam, ca tot aud "Sa se dezarmeze, sa se dezarmeze!", da' ce-are
dezarmatu' cu nine-eleven? Oare Saddam le-a pus-o americanilor la WTC, ca dupa
cite stiu eu Osama e din Saudi Arabia, nu din Iraq. De ce nu-i ataca pe aia,
mai ales ca ala e un fel de ralativa a familiei regale de acolo. Ca americanii
vor petrolul lor inteleg, dar de ce nu zic pe cinstite, "vrem petrolul vostru,
scurt!"? Stiu ca Saddam a facut-o de oaie cu invazia Kuwait-ului, si atunci era
foarte putini care s-a opus ca americanii sa porneasca razboiul impotriva lor.
Io cred c-a fost un razboi legitim, si bine i-au facut magarului de Saddam (ce
naiba i-or fi facut eu nu stiu, ca ala si acum e bine merci)! Da' acum? E unii
de zice ca incalca zona aia de no-fly-zone si trage dupa avioanele americane cu
rachete, da' io n-am auzit sa fi doborit vreunul!
Deci va rog frumos sa-mi explicati si mie, care-i treaba?

PS: In ultima juma' de ora am tot citit de importanta pe care mi-o dati, ca
oare cine-i Aschia? Magulit pina in strafundul fundului, va rog frumos sa ma
credeti ca eu nu-s dumneaei! Si pen'ca veni vorba de credit card, io am
rezolvat problema altfel: am taiat-o cu foarfeca, sa nu se mai bucure nimenea
de ea, nici chiar kackerii.

MDP

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)

>Osama e din Saudi Arabia, nu din Iraq. De ce nu-i ataca pe aia,
>mai ales ca ala e un fel de ralativa a familiei regale de acolo.

INTII IA IRAQUL SI PORMA SAUDIA NO SA MAI FACA MUTRE CA ACUM CA NU MAI ARE CU
CE SANTAJA.

>Stiu ca Saddam a facut-o de oaie cu invazia Kuwait-ului, si atunci era
>foarte putini care s-a opus ca americanii sa porneasca razboiul impotriva
>lor.

ATUNCI LUMEA ZICEA CA TREBUIE ELIBERAT POPORUL CUEITIAN.

>E unii
>de zice ca incalca zona aia de no-fly-zone si trage dupa avioanele americane
>cu
>rachete, da' io n-am auzit sa fi doborit vreunul!

E PILOTI VERSATI.

Aschiuta

domnul...@aol.com wrote:

>INTII IA IRAQUL SI PORMA SAUDIA NO SA MAI FACA MUTRE CA ACUM CA NU MAI
>ARE CU
>CE SANTAJA.

Si sub ce nume vor fi incorporate in Uniune dupa parerea ta?

>ATUNCI LUMEA ZICEA CA TREBUIE ELIBERAT POPORUL CUEITIAN.

Iar acum?

>E PILOTI VERSATI.

Au cumva steaua lui David pe fuselaj?