Iete-te la Nea Pulã00001:))))))))

Basil

Draga Roli, ai adus bine treaba numai ca am si eu o intrebare = chiar crezi ca ''maestro'' va pricepe ce vrei tu ? Eu ma tem ca nu !
Sau altfel, chiar daca ar intelege ce spui tu, depinde de natura lui daca recunoaste sau nu ! Sunt (din pacate) multi pe acest pamint, care nu sunt dotati de mama natura cu puterea de a recunoaste ceva, a spune (macar) pardon etc. Mai bine trec (acestia) in rindurile extremistilor dar, de recunoscut , nu recunosc nimic !
Nu vreau sa mai si numesc acest ''fenomen'' mai sus amintit, ptr. ca nu doresc sa jignesc ; Sper insa ca macar unii, in sinea lor, sa-si dea seama de aceasta !
In rest, sanatate, numai bine !
Basil.

PS Ai lipsit cam mult de pe scr ! Insa, nu ai pierdut nimic ! Crede-ma !
Pa !

"Rakoczi Oliver" <rol...@ardeal.hu> schrieb im Newsbeitrag news:3A986DAC...@ardeal.hu...
Pardon              bula...@aol.com (Pula 00001)   asta e veche ,  matale nu stii sa copy clip rakoczi nici eu nu o stiu sa scriu nick namele tau corect.

*am uitat ai problemecu proteza*--- io saracu de mine,  cind citesc ce scrii ,stiu ca am de a face cu o pulã:)

Matale vezi realitatea asa atit cit iti convine, cit iti place tie  :) ca si la o pulã:)

Sa ma explik.:)

o pulã ca si matale se simte bine numai daca reguleaza ca si la pseudo romano-americani ,model pseudo-american, pseudo-norma americano-romana, nu recunoaste model sau standard european:)

--------*--------
asha ca ceea ce intelegi matale din ce ie in romania actuala pre canalele de unde matale primesti informatiile ( ca pe teren de multa vreme nu ai fost :) ma refer explicit   despre ardeal:) cultura matale de baza  csea primita acasa in romania mare:) plus ce so depus pe creieru matale acolo sa in america te indreptateste sa afirmi *dupa ce ai ingurgitat - si kompilat informatia* cum ca :

Nu ie lukru curat ce se implinta in europa , nu ie bine  nu-e corect ce se intimpla in accea parte de tara *ardeal* .!
api daca doamne feri mai sint si fente de astea scurte cu steaguri ,cu legi care pun lukrurile la punkt acasa cit de cit, ii klar, sari scurt la medicamentu antihipertonic:) ca tensiunea e deja peste 150 si ti-o zis doftoru ca nu ii bine:)

si uite asha din propia ta rea vointa lipsa de informatii corecte iti creezi o lume mika in care desigur matale esti cel mare:) si prin vizorul pe care il ai la indemina treci toate:)   ne incartiruiesti :) ne pui in sir :) asa cum ai invatatla scoala americana :) ...pe undeva pot sa zic  bun exemplu de creier spalat ce esti:)...da ash fii eu la rindul meu rau voitor:)

Ash ca daca doamne feri  ti se striga din tarcul celalalt *european*  nene vezi ca aici altfel ii norma  ma  noi ne descurcam binisor acilea, traim  ne bucuram de viata cum stim si noi si ne place cum traim --ergo germania in cazul de fata ......atunci iara nu e bine...

De ce nu ie bine  am scris mai sus --------*--------..........si uite asha trec anii

nu nea pulã  tu pur si simplu esti ciobanul mioritic ala rau voitor :) bun de pazit oile din tarc.. Asta e meseria ta :)  lukru bun la batrinete cind nu ti se mai ridica si copii nu sint prin casa la indemina . * a nu intelege gresit  nu am scris in sensul de a iti regula copii doamne feri.*. ma refer strict la faptul ca nu ai ce face :) prea mult timp liber la omu pensionar:)

Nnu imi ramine decit sa sper: romania ardealul isi vor gasi drumul spre europa...cu sau fara pesimisti ---- nu am zis PSM ist am zis pesimist contrar unui optimist:)* ca si tine sau celelalte labe triste de pe SCR :) iar ca in final sa ai parte si tu de o mika bucurie hai sa te lamuresc de ce vin mai rar pe SCR:
am optat pentru o noua slujba, sales engineer la o reprezentanta  engleza  aici in ungaria si din start m-or trimis la scolit acasuka la ei in anglaia lor : motivul simplu fiind :)  sa invat limba lor technika si standardele lor englezesti ca sa putem vorbi o limba comuna cu shentrul din anglaia....ash ca nu am timp sa sed ca si pe vremuri..am tare mult de invatat si limba si partea technica si so nimerit sa fie parte din meseria mea de baza ca si inginer mecanic chimist si sa ma  intereseze.......asta e :) acu mosh pulã:))))))

In rest ce se intimpla in romania:?  e ceea ce s-a intimplat in ultimiii 10 ani ..ce se va intimpla in romania in urmatori 10 ani :?:)   nu stiu, da parca seamana cu ce s-a intimplat tot in aceei ultimi zece ani:)

deci e deja putin pliktiscos asha ca si raboiul asta cu noroi de pe aici :).

si uite asha nea pulã am hotarit sa va citesc mai mult si sa incerc sa scriu cit mai putin,  sa imi gasesc timp pentru lukrurile care sint importante pentru mine, familia mea, pe termen lung,  pen-ca balivernele de pe SCR nu aduc nimik pe masa mea, si orikum oameni ca si tine sint neschimbabili, mai ales daca sint si batrini si au piroane bine infipte in kap:)

roliver

na sa nu zici ca nu iti intind o mina de ajutor asta e mai suor de citit si de copiat ca si nick name :)

Bula 00001

Bre Basile bongheneala lu pretenu mata nu ma mai intereseaza da mult ca pentru
mine ie clar ca ie un provocator da teapa lu
furnal si teodoru. Cemi da mie lacrimi pa obraji ( in shiroaie !) ie ca mata
(care iesti ca si Gogul in mare parte roman-sanki) nu vezi cind cemeteu si
racoltzea da cu cacat in poteca shitzi pute numa cind sa balega RM , furnal sau
ailanti tenbeli daciotzi.

Cit da

> [...]
>(macar) pardon etc. Mai bine trec (acestia) in rindurile extremistilor =
>dar, de recunoscut , nu recunosc nimic !=20

crez ca tzi sa potriveste mult mai la fix mata dacit mie ca Io cind magraoanii
dala RM sau daciozo cu dragutza a dat cu ciomagu-n cacat da la'nprashieat sa
putza leam dato peste gura da mata cu "pretenii"ai avut numa dulcegarii :

>Draga Roli, ai adus bine treaba numai

>PS Ai lipsit cam mult de pe scr ! Insa, nu ai pierdut nimic ! Crede-ma !
>Pa !

Deci ceva pute acolo "in Franciea" :0)
Posibel sa nu vezi s.neimu lu racoltzea cu ardeal.hu penca mata iesti numa a
3eiea fatza a lui Janus si privind in alta parte ie normal sa nu vezi cetzi
unbla pala spate :0))

Servus si steagu mare unguresc sa va aivan grije:)

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
mata
> (care iesti ca si Gogul in mare parte roman-sanki)

Si presupun ca ai probe INCONTESTABILE sa zici asa ceva BOULE de un
calomniator!
Dar asa ati fost voi urmasii lui taticul vostru Goebels: calomnieaza,
calomnieaza, o sa ramina ceva pina la urma!
Dar ce sa-i faci, ti-am mai zis inc-o data: esti un exemplu stralucit pt ce
sint capabili anumitzi Romani... Faci o reclama extraordinara tzarii. Esti
exact ca Daciaproasta si ceilaltzi extremisti care o sa faca un si mai mare
cacat din tzara asta. TRADATORULE!
Daca tu calomniezi asa, am si eu dreptul sa spun orice vreau despre tine.
Corect? Deci si eu zic ca tu NU esti Roman, esti un agent provocator alogen
care te dai extremist ca sa-i faci de ris pe Romanii, exact ca Daciaruginita
si ceilaltzi mascarici! Itzi place?
Hai sictir slinosule, c-o sa zici ca eu nu sint Roman! Dar asa ati fost voi
fascistii intotdeauna; atzi impartzit poporul in "Romani buni" si in
"lepre". Ptiu, javra, mai traiesti in anii razboiului din 1940-1945. Nu-ti
dai seama ca ideile tale si parerea ta despre lumea de azi sint antice? Au
dreptate aia care zic ca ai o suta de ani si ca esti cu un picior in
mormind, fosila. Mori nene tu si semenii tai ca sa vada Romania o zi alba!
NAZISTULE!

Bula 00001

>From: "gogu" gola...@yahoo.com
> [...]

Bre Goguli mata ieshti turk ?
Pai Io ma bazai pa marturiea propie alu mata cum ca ieshti cam un sfert da
roman can bancu cu barbatu libelula : un sfert trup si restu......ula :0))
Da unde am anecsat acel sanki sau poate ca nu shti censeamna sanki ?!

>Dar asa ati fost voi urmasii lui taticul vostru Goebels: calomnieaza,
>calomnieaza

Unde ie calumnie bre turkule ?! (turkule ie o straveche vorba romaneasca care
nare daface cu ietniea sau religiea ci cu greutatea in pricepere, pricepi ?!)

>TRADATORULE!

Ai dovezi ? ca daca nu...:0))

>Daca tu calomniezi asa, am si eu dreptul sa spun orice vreau despre tine.
>Corect?

Pai cum nu mai draghe !? Ai tot dreptu .

>Hai sictir slinosule, c-o sa zici ca eu nu sint Roman!

Conform protzentului declarat pa propiea mata raspundere !

> Dar asa ati fost voi
>fascistii intotdeauna

Asta ie calomnie clara. Io sunt republican bre !!

>Ptiu, javra, mai traiesti in anii razboiului din 1940

Cu tot respectu itzi atrag atentziea ca cuvintu javra ie 100% injurios in linba
romana ...

Hehehe ! Ashi fu vrut Io sa traiesc in ani da dinaintea lui da nu sa grabit
tata Bula ca ma lansat pa tzava dupa ce tacusera damultishor tunurili da
totushi inca ca supus la MS Regelui.

>Nu-ti
>dai seama ca ideile tale si parerea ta despre lumea de azi sint antice?

Nu. Sunt foarte actuale in America zilelor noastre cu iesceptziea monarhizmului
pa care Io-l doresc numa acolo un' mam nascut.

> Au
>dreptate aia care zic ca ai o suta de ani si ca esti cu un picior in
>mormind, fosila.

Parintzi mata nu tean'vatzat ca nu ie bine sa te iei dupe totzi proshtii ??!

>Mori nene tu si semenii tai ca sa vada Romania o zi alba!

Multzam da urarea crestineasca ortodoxa..
Noi vlahii avem o vorba : nu moare cai cind vrea caini !

>Deci si eu zic ca tu NU esti Roman,

Io sunt vlah si vlahii ie romani !
Io stiu ca voi romanii procentuoali ne uratzi pa chestiea asta da ce sai faci
nu potzi satisface toata lumea...

Calufora

frederick von bula

? "Bula 00001" <bula...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Bre Goguli mata ieshti turk ?

Nu! Mult mai Roman decit tine BOULE!

> Pai Io ma bazai pa marturiea propie alu mata cum ca ieshti cam un sfert da
> roman

Potzi sa pui acel mesaj de al meu CALOMNIATORULE COMUNIST?
Ca stii foarte bine ca eu am zis ca maica mea e Romanca nascuta chiar in
Brasov, si bunica mea din partea lui tata are singe Romanesc (de la tatal
ei; mama grecoaica), avind nume de fata Romanov si vorbind Romana la fel de
bine ca si Greaca!
Deci, DE CE MINTZI CU SFERTUL ALA?
NAZISTULE!

> can bancu cu barbatu libelula : un sfert trup si restu......ula :0))

Tzine-tzi bancurile anoste pt pretenari tai. Brrrr.

> Da unde am anecsat acel sanki sau poate ca nu shti censeamna sanki ?!

Sanki inseamna ca cineva zice ceva care de fapt nu-i adevarat. Vrei sa te
joci cu cuvintele tantalaule?

> Unde ie calumnie bre turkule ?! (turkule ie o straveche vorba romaneasca
care
> nare daface cu ietniea sau religiea ci cu greutatea in pricepere, pricepi
?!)

Pai se vede ca ai invatzat-o bine de cind toata lumea itzi spune turcule.
Asa cum esti tu greu de cap, nu-i de mirare, bai turcule!

> Ai dovezi ? ca daca nu...:0))

Pai nu! Nu tzi-am zis ca MINCIUNILE tale imi dau drept sa zic si eu tot ce
vreau despre tine fara sa fiu nevoit sa prezint nici o dovada? Asa ca taci
din gura si asculta frumos.

> Pai cum nu mai draghe !? Ai tot dreptu .

Pai atunci de ce sula lui Hector ma intreb de dovezi mai sus? Vezi ba ca
esti tantalau? Turcule!

> Conform protzentului declarat pa propiea mata raspundere !

Eu am declarat cu totu' alt procent, dar tu fiind MINCINOS ca totzi nazistii
l-ai schimbat cum ai vrut tu! Deh, nimic nou de la Bula... Cunoscut rolul
sau de mincator de cacat...

> Asta ie calomnie clara. Io sunt republican bre !!

Iesti o sula atirnata de un cirlic BOULE! Habar n-ai ce esti si partea
proasta e ca esti un NAZIST si poate nici nu-l stii asa prost cum esti.

> Cu tot respectu itzi atrag atentziea ca cuvintu javra ie 100% injurios in
linba
> romana ...

Ma cac in gura ta de calomniator! Cum adica ba, tu pui in indoiala
provenientza mea si vrei sa fiu tandru cu tine? Du-te ba sa te joci cu
labagii de prietenii tai si nu incerca sa ne aburesti. Auzi la iel tupeu sa
vrea sa fie respectat dupa ce MINTE cu nerusinare! Nazistul.

> Hehehe ! Ashi fu vrut Io sa traiesc in ani da dinaintea lui da nu sa
grabit
> tata Bula ca ma lansat pa tzava dupa ce tacusera damultishor tunurili da
> totushi inca ca supus la MS Regelui.

Mintzi!

> Nu. Sunt foarte actuale in America zilelor noastre cu iesceptziea
monarhizmului
> pa care Io-l doresc numa acolo un' mam nascut.

Asa sa crezi tu tataie! Pai vezi, din cauza asta nu te potzi integra in
societatea Americana tzarane! Tu crezi ca toata lumea urmareste ideile tale
FASCISTE! Ai vrea tu.

> Parintzi mata nu tean'vatzat ca nu ie bine sa te iei dupe totzi proshtii
??!

Nu! In schimb m-au invatzat sa-i fut pe prostii si tzaranii ca tine cind ii
prind! Ce zici, nu vrei sa dai ochi cu mine?

> Multzam da urarea crestineasca ortodoxa..
> Noi vlahii avem o vorba : nu moare cai cind vrea caini !

Hehehe:-) "Voi" olahii:-))) Baaaa, tu NU ESTI olah! Lasa vrejala! Tu esti
alogen bre!

> Io sunt vlah si vlahii ie romani !

Esti Roman pula! Tu NU ESTI Roman ba!

> Io stiu ca voi romanii procentuoali ne uratzi pa chestiea asta da ce sai
faci
> nu potzi satisface toata lumea...

Hehehehe:-))) Cuma am zis: lupu isi schimba blana dar naravu' ba! Asa si tu
continui sa separi Romanii in Romani "adevarazti" si romani
"procentuali":-))) LOL Vezi ba cit de usor e sa-ti dovedesc ca esti un
FASCIST?
Hai ca m-ai amuzat cu timpenia ta sa te faci singur de rahat!

> Calufora

Sa-mi sugi cariciul "procentual" olah si sa stii ca pina sa-mi ceri scuze pt
CACATURILE si CALOMNIILE pe care le ai scris pe seama mea, am sa te fut in
gura unde te prind!
Vorba cuiva: parola cogayon!

> frederick von bula

Sa-mi sugi pula!
Vezi ca rimeaza?

Jorj

Grecoteiule, taaaaji, ba, dîn gura!!!1

gogu <gola...@yahoo.com> wrote in message

Hehehe:-)
A reaparut mascariciu' doi:-)
Uuuusti tzigane!

Ο "Jorj" <resi...@pe.banca> έγραψε στο μήνυμα

Aschiutza

>? "Bula 00001" <bula...@aol.com> ?????? ??? cu semnuntrebarii scrie:

Gogu originarul raspunde:

>Tzine-tzi bancurile anoste pt pretenari tai. Brrrr.

Ce n-as da eu sa fiu 25% trup si 75% pula!!!!!!!

Fredy

Aschiutza wrote:

> Ce n-as da eu sa fiu 25% trup si 75% pula!!!!!!!

Si nu 100% pulă ca acum

Contele

Induiosator !!! Uita ca-mi dau lacrimile... Cata dragoste si intelegere, cata
compasiune intre aceste doua elemente, Bassil si R.Oliver !
Lua-v-ar dracu de jartele jegarite ce sunteti ! Dusmanii Romaniei uniti
in interese si ura !
Huuuuuuuuuuoooooooooooo

Subject: Re: Iete-te la Nea ?iso-8859-1?Q?Pul=E300001?=:))))))))
From: Rakoczi Oliver rol...@ardeal.hu
Date: 2/25/2001 3:47 AM Pacific Standard Time Message-id:
<3A98F0C3...@ardeal.hu>

[...]

'''''''''''''''''''''''''''''''''''
Stiu Basil....nu ai ce face, e pakatde timpul pierdut, cu ei cu altii sint
lukruri mai interesant de facut....(printre care si invatarea limbii romane) -
N.A.
si acu chiar ca am mult de treabaasha cum am scris..... (Asta numesti tu scris
bai creatura ) - (N.A.) oorikum sper ca sacrii dinozauri vordispare incet
printr-o rezolvare naturala:) si cel mult generatiatinara isi va gasi drumul
fara sa se intoxice cu date false:)
sa auzim numai de bine .
Roliver

Bula 00001

Gogule mersi la fel :

>BOULE!

>CALOMNIATORULE COMUNIST

>NAZISTULE!

Bre gogule hotarashtete domle ori /ori .

>te
>joci cu cuvintele tantalaule?

>taticul vostru Goebels:

>esti tantalau? Turcule!

> MINCINOS

>Iesti o sula atirnata de un cirlic BOULE!

>esti un NAZIST

>asa prost cum esti.

>Ma cac in gura ta de calomniator!

>Nazistul.

>Mintzi!

>Asa sa crezi tu tataie!

>tzarane!

aci ai nimerito !!

>Nu! In schimb m-au invatzat sa-i fut pe prostii si tzaranii ca tine

>Ce zici, nu vrei sa dai ochi cu mine?

La ce bun crezi ca ai ochi frumoshi ?!
Goguli noi vlahii din Pinzi avem un proverb:
sa nui futzi pa proshti ca sanmultzeshte ! Ashea ca Io nu poci urma invatzatura
parintzilor lu mata cu tine si deci ai scapat :0))

Iear daca crezi ca mai sperieat teashtept la Seciu unde mieam cunparat dejea o
casa.

Pina atunci intrerup orice comuniacare.
Ramane valabil ceam zis lanceput catzi doresc sa ai parte da tot cemi urezi
mata mie.

Adio.
Turcule.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 2/28/01 1:09 AM Eastern Daylight Time

Aschiozo binea ca teai intors ca ashtiea trage din toate pozitziili si sunt
rind pa rind: orashpel, fredi , spataru...
Cit da ashea zisu greq cind am zis da barbatu libelula am facut din gresheala o
mica ieroare can cazu lui ie un sfert greq si restu...*ula da iel ie greq jos
iear sus da tot ie *ula da binelea.
Pact ca sarata baiet salon la prima vedere.
Zicea iel Moshu Bula sa nu judeci oamenii dupe aparentza...

Saltare

pese: ceai facut cu fratili balalalau ?

Jorj

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

Aschiutza, io te-as prefera toata numa pasarica! 100%. Woodfloor.

Aschiutza

Fredy wrote:

>Si nu 100% pulã ca acum

Asta-mi place la tine, ca esti 100% numai gura!
Dpdv matematic intra perfect, suta mea in gura ta.

Aschiutza

bula...@aol.com wrote:

>Aschiozo binea ca teai intors

Tz-a fost dor de mine, eh?

ca ashtiea trage din toate pozitziili si
>sunt
>rind pa rind: orashpel, fredi , spataru...

Dovedeste ca nu esti dinsul, daca poti! Ca la tribunal.

> [...]
>mica ieroare can cazu lui ie un sfert greq si restu...*ula da iel ie greq

*ula e toot un fel de Bula, nu?

>Pact ca sarata baiet salon la prima vedere.
>Zicea iel Moshu Bula sa nu judeci oamenii dupe aparentza...

Deci dupa transparentza, nu? Pai eu asta si fac.

>Saltare

>pese: ceai facut cu fratili balalalau ?

Din cite stiu a fost turnat de unul din seceristi la FBI, dar nu stiu exact
detaliile. Se pare ca l-au ridicat baietii si acum "canta". Cred c-a adunat
prea multa ura in el.

Hecate

asch...@aol.com (AschPutza) viseaza:

Am vazut eu ca tine AschPutza. 99% gura si 1% putza. Candidati pe care nici
viagra nu-i ajuta. Deranjati femeile degeaba, cind vine vorba de fapte, va
scremeti si transpirati ca niste porci. Uuuusti "japonezule"!

? "Fredy" <a...@jps.net> ?????? ??? ?????? news:3A9CFDC1...@jps.net...

> Si nu 100% pulă ca acum

Cum ie Fredy adica! LOL

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Fi nene, fi! Cine te opreste?

> [...]
> rind pa rind: orashpel, fredi , spataru...
> Cit da ashea zisu greq cind am zis da barbatu libelula am facut din

Hehehe:-) Cind esti prins cu MINCIUNA, zici ca fiecare criminal: pardon,
greseala! Plimba ursu in alta parte bai.

> mica ieroare can cazu lui ie un sfert greq si restu...*ula da iel ie greq
jos
> iear sus da tot ie *ula da binelea.

Ca tine, microcefalule.

> Pact ca sarata baiet salon la prima vedere.
> Zicea iel Moshu Bula sa nu judeci oamenii dupe aparentza...

Exact!
Asa ca invatza sa stii ce vorbesti si sa nu jignesti lumea, ca sa nu se cace
lumea in gura ta.
Capisci ciobene?

Cind n-ai ce spune dupa ce CALOMNIEZI si MINTZI cu nerusinare, te dai ranit.
N-ai invatzat cuvintul "scuze". Dar ce sa astept de unu ca tine?
Intrerupe ce vrei, stii ca ma doare undeva de fiintze ca tine. Cind invetzi
sa te portzi si sa nu mai CALOMNIEZI si sa MINTZI, atunci poate poate... Si
pina sa-mi ceri scuze pt toate CALOMNIILE tale...
TATARULE!

Aschiutza

<<Internet connection from Bryant Park>> wrote:

>Aschiutza, io te-as prefera toata numa pasarica! 100%. Woodfloor.

Cum vrei, on top or bottom? Si nu te bucura ca jitzelul la poarta noua, ca asa
cum am revenit pot si pleca.

Aschiutza

"gogu" wrote:

>"Fredy" <a...@jps.net> ?????? ??? ??????

>Cum ie Fredy adica! LOL

El e 125%. Adica labar_tzata.

Aschiutza

asu...@aol.com wrote:

> [...]
>va
>scremeti si transpirati ca niste porci. Uuuusti "japonezule"!

Bre, da tu de unde stii ca mi-am cumparat sabie ninja si mi-am pictat ochii
oblici? Ia vezi!!!

Aschiutza

"gogu" wrote:

>Fi nene, fi! Cine te opreste?

Nu "cine", ci "ce"! Situatia politica. E caca.

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Aha! Pai atunci ce sa-ti fac bre aschenazule, asa-i viatza! Suportzi si tu
ca toata lumea, pina sa vina zile mai bune...
Salut.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/1/01 11:35 PM Eastern Daylight Time

Parca iera diplomat cu 150 !?

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/1/01 11:35 PM Eastern Daylight Time

Ai incercat sa megi la ginecologist/a ?!

Aschiutza

bula...@aol.com wrote:

>Ai incercat sa megi la ginecologist/a ?!

Am fost, cum sa nu!! Si-a dat pantalonii jos si mi-a aratat tatuajul ce-l avea
pe buci: "Killroy was here".

Aschiutza

In article <97opeu$682$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>Aha! Pai atunci ce sa-ti fac bre aschenazule, asa-i viatza! Suportzi si
>tu
>ca toata lumea, pina sa vina zile mai bune...

Ce sa suport Gogule? Ma vezi pe mine ca ma pling?

Aschiutza

bula...@aol.com wrote despre Fredy:

>Parca iera diplomat cu 150 !?

Nu te inteleg! Cum adica era "diplomat", adica un fel de valiza in care cara
oltenii mamaliga? Si 150 ce inseamna, kile? Ca IQ nu se potriveste!

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/3/01 2:15 AM Eastern Daylight Time

>Nu te inteleg! Cum adica era "diplomat",

adica cu diploma=tzertificat=patalama=dovada

adica un fel de valiza in care cara
>oltenii mamaliga?

mamaliga o cara'ntre buci da sinbata pina sinbata:0)

Si 150 ce inseamna, kile? Ca IQ nu se potriveste!

nu sa potriveshte da iel o fortzeaza cu m^na :0))

Fredy

Bula 00001 wrote:

> Si 150 ce inseamna, kile? Ca IQ nu se potriveste!

IQ 158. Cu proba dată în engleză că în română iesea mai mult.
Ofticăcati-vă trogloditilor.

Aschiutza

Fredy wrote:

>IQ 158. Cu proba dată în engleză că în română iesea mai mult.
>Ofticăcati-vă trogloditilor.

Eu nu cred in concurenta de genul asta. Acum vreo doi ani am dat si eu un test
din asta si mi-a iesit 162. Un alt individ, tot din Romania, a facut numai 99.
Unde mai pui ca era angajat la nu mai tin minte ce universitate, pe post de
ceva cu fizica nucleara. Cred ca dupa test l-au declarat aia idiot.

Fredy

Aschiutza wrote:

Idiot esti tu că îti închipui că poate să creadă cineva povestea asta.
Se vede cât de colo că n-ai habar ce este un test de IQ.
Încearcă pe viitor să minti într-un domeniu în care mai pricepi câte ceva, la
cafea măcinată, covoare...

C.M.T.

Fredy, nu tesupara degeaba.
Pai elita asta cind a dat testul stacheta a fost
pus pe 60 si astia tot pe de de-supt a tracut. :-))))))))

Fredy <a...@jps.net> schrieb in im Newsbeitrag:
3AA136BC...@jps.net...

C.M.T.

Nu mintii bre. Spune si tu sinceri ca nu ai avut
ochelarii la tine, in loc de 162 era numa 62.
Sau ca testul era oral, iar tu ai avut botnita si
nu puteai sa latrii liber. :-)

Aschiutza <asch...@aol.com> schrieb in im Newsbeitrag:
20010303233405...@nso-cn.aol.com...

Basil

Ba Conte sluga la rusi !
Ti-e ciuda ca noi ne intelegem ? Tu ai complexe si nu te intelegi cu nimeni
! Asta-i !
Baaaaa !
Basil.

Aschiutza

In article <3AA1EEB4...@jps.net>, Fredy wrote:

> [...]
>Se vede cât de colo că n-ai habar ce este un test de IQ.
>Încearcă pe viitor să minti într-un domeniu în care mai pricepi câte ceva,

Cine zicea ca nu exista cretini cu IQ 158!?! Uitati-va la Fredy, exemplu
elocvent.

Bula 00001

>From: Fredy a...@jps.net

>Idiot esti tu cã îti închipui cã poate sã creadã cineva povestea asta.

Numa o mica 'ntrebare daca nui deranj: care ie diferentza intre idiot si cretin
?

Bula 00001

>From: asch...@aol.com

>Cine zicea ca nu exista cretini cu IQ 158!?! Uitati-va la Fredy, exemplu
>elocvent.

Numa o mica 'ntrebare daca nu ie deranj : care ie diferentza intre cretin si
idiot ?

Aschiutza

bula...@aol.com wrote:

>Numa o mica 'ntrebare daca nui deranj: care ie diferentza intre idiot si
>cretin
>?

Nu-i mare! Doar 00001

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/4/01 3:42 PM Eastern Daylight Time

Da ce ?Aiqiui ?

Aschiutza

In article <20010304150955...@ng-cc1.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

>si

>Da ce ?Aiqiui ?

Nu bre, de neuroni! Morti.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/4/01 4:56 PM Eastern Daylight Time

aha..... ?!?!?!?

Aschiutza

bula...@aol.com wrote:

>aha..... ?!?!?!?

Ce faci bre: qiui?

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ei si tu... A fost un mod de a spune:-)

? "Aschiutza" <asch...@aol.com> ?????? ??? ??????

:-))) LOL
Anti-semitule:-)

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/5/01 1:52 AM Eastern Daylight Time

Yu lost mi.
Deci so racapitulam pa treaba: diferentza intre cretin si idiot ie numa 00001
cantre balalalu si mine ....
pardon cante balalau si tine.....
he ! mai bine intre balalau si restu .

Aschiutza

bula...@aol.com wrote:

>Yu lost mi.
>Deci so racapitulam pa treaba: diferentza intre cretin si idiot ie numa
> [...]

Lasa bre coane Bula, ca eu nu masor ce stii tu cu ce stiu eu. Daca ne incordam,
o tinem tot asa pina cade lata secereaua si se plicitseste sa ne mai citeasca.
Uite, sa nu zici ca nu-s magar, iti ofer pipa pacii.

Aschiutza

In article <9815o5$s8o$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> Yγραψε στο μ νυμα

>Ei si tu... A fost un mod de a spune:-)

Bine bre Gogule, dar sa nu mai faci, ca strici firma. P-a mea, nu p-a ta!.

? "Aschiutza" <asch...@aol.com> ?????? ??? ??????

Facut:-)
A mea e stricata de mult, nu?:-)

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 3/6/01 11:57 PM Eastern Daylight Time

Mersi da nam vitzii. Cit daca ma citeshte aiea sau ba ma doaren cot. Iportant
ie sa ne citim noi intre noi...

Aschiutza

In article <986bdq$6md$2...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>ta!.
>
>Facut:-)
>A mea e stricata de mult, nu?:-)

Sort of!

> Sort of!

Ei, ce sa-i faci! Asta e un titlu de onoare bre, daca cei labagii dintre
seceristii (deci unii, nu toti...) ma considera asa. S-asa cei care gindesc
asa sint niste ratati si labagii care habar n-au pe ce lume traiesc. Cui
crezi ca-i pasa de niste mincatori de ciolane de gaina care ramin la fel de
barbari ca
si inainte? Crezi ca trebuie sa ma intereseze parerea lui DL, lui Bula, lui
Fredy-ARDei-muielaelinsusi, lui spataru, Bouleni & co sau Gogoneatza & co,
"natzionalistilor", lui Dumbnitza, etc? Fi serios dom'le, aia sint niste
nulitati care freaca menta prin vest si pina la urma tot niste nulitati
ramin. Cersetori prin strainatate, departe de patria lor, cind se intorc
acasa la virsta inaintata sint pirliti si fara familie sau prieteni... Deh,
l-am mai vazut eu filmu' asta in Romania... Mi-e mila de ei. Ma cac in
parerea lor.
A propo, care-i parerea ta?

Jorj

gogu <gola...@yahoo.com> wrote in message

Grecoteiule, tot bou, tot bou?

Aschiutza

"gogu" wrote:

>Subject: Re: Iete-te la Nea PulU00001:))))))))
>From: "gogu" <gola...@yahoo.com>
>Date: Fri, 9 Mar 2001 22:48:42 +0200

>Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> Yγραψε στο μ νυμα

Parerea mea despre ce?

spataru

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message
despre grecotei. despre gogulea istericu.

Aschiutza

<<Internet connection from Bryant Park>> wrote (catre Gogu):

>Grecoteiule, tot bou, tot bou?

Baaaaa marquize, s-a umflat otzetul in tine? Ce tot te iei de Gogu de parca ati
pascut vacile impreuna? Bou esti tu, ca nu stii cum se zice! Data viitoare
intreaba si tu: "Ce mai faci bre, tot prost, tot prost?"

Aschiutza

"spataru" wrote:

>Aschiutza <asch...@aol.com> wrote

>despre grecotei. despre gogulea istericu.

Vezi matale Spatar, aici e greseala ta, ca te bagi ca musca-n curul calului
unde nu-ti fierbe oala!

spataru

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message
ce vorbesti frantz? pai secereaua e publica, bre, poasa sa zica care cum
vrea si cand vrea. baaaaa, aschimodie, pai cum vrei tu, si cu pula'n cur si
cu chilotzii trasi e cam defecil. vrei sa te spargi in intimitaturi cu
gogulea psihopatu, problema ta, da nu cere contribuitorului secerist sa se
abtina. s'apoi ce cat am zis? te'am luminat putin, ca me'ra mila da tine
ca'i ajuns sa nu'l intelegi nici macar pe gogulea.

Jorj

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

Asa e ,ba, Acii! Tot prost, tot prost?

Bula 00001

Lasal bre Dom Spatare ca ie si iel o beata aschie. Si nare nici toati anecsili,
sau ma rog daca le are le are ca firu da par da sa perden bosket:0)
Levantinu sa legat printe altzi si da mata si da mine pina si da Doamna moashe
si alte
figuri iportante ale forului nostru cultular ca aproape na scapat niciunu. Iel
ie singuru dashtept, frumos, bogat, tinar, bine facut, sharmant, cu simtzu
umolurui, ielegant, cultivat, iedukat, ietecetera.
Si Io care vream sal invita la vila mea dala Seciu la un pahar da dealu mare
roshu da 6 ani. O saranjez cu localnicii cind lo prinde pacolo sai tae
caociukurili la trabant si sal dea da dura la vale printe aracii da vie si
ciulini pina io vini mintea la tartacutza. Daco avea si no fi si aiea plina cu
talashi....

Vorba lu' aschenazu:
Bula, tot BOU, tot BOU?
Idiotule.

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Baaaaa marquize, s-a umflat otzetul in tine? Ce tot te iei de Gogu de
parca ati
> pascut vacile impreuna? Bou esti tu, ca nu stii cum se zice!

Lasa-l bre aschie, cine-l mai baga in seama? Un labagiu care se crede
"zmecher"...

> Data viitoare
> intreaba si tu: "Ce mai faci bre, tot prost, tot prost?"

Corect!

? "Aschiutza" <asch...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Parerea mea despre ce?

Pai, despre mine! Coincide cu ceea a boilor sus-mentionati? Nu ca ar face
fro diferenta, dar asa, sa stiu si eu.

Ο "spataru" <spa...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]

si
> cu chilotzii trasi e cam defecil. vrei sa te spargi in intimitaturi cu

Hehehe:-) Psihopata e sor-ta BOULE!

> problema ta, da nu cere contribuitorului secerist sa se
> abtina. s'apoi ce cat am zis? te'am luminat putin, ca me'ra mila da tine
> ca'i ajuns sa nu'l intelegi nici macar pe gogulea.

Hehehe:-) Thus spake spatulea, "inteligentzia" secereului:-))) LOL
Haide ba, mai maninca un picior de gaina ca ceva mai bun nu meritzi:-)
BOULE!

Ο "spataru" <spa...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

Dar despre Rrromii, care o fi? LOL
Spatare, esti un cacat.

ARDei

From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Crezi ca trebuie sa ma intereseze parerea lui DL, lui Bula,

Ba animalule, curistule, labagiule de ma minjesti in cacaturile tale? Esti un
desperado ba, un bisnitar marunt care traiesti de la un tun la altul,
smenarule.
Credeam ca-ti dai seama ca lumea buna de pe scr nu te mai luam in seama. Vezi
de treaba ta amaritule.

Bula 00001

>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 3/10/01 3:02 PM Eastern Daylight Time

>Vorba lu' aschenazu:
>Bula, tot BOU, tot BOU?

Tre'sa recunosc ca nu te schinbi ...:((

Jorj

gogu <gola...@yahoo.com> wrote in message

Si raspunsu?! Afirmativ. De buna seama, dar nu renunt la intrebare: ba,
grecotei, tot bou, tot bou?

Jorj

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote in message

Nu se schimba. Tot bou e. Intrebarea era pur retorica.

Aschiutza

In article <2wpq6.2761$Rb.2...@bgtnsc05-news.ops.worldnet.att.net>,

>parca ati
>
>Asa e ,ba, Acii! Tot prost, tot prost?

Baaa markize, eu ca roman get pe get pot declara sus si tare ca nu- s prost!
Doar mai slab pregatit!

Aschiutza

ar...@aol.com wrote:

> [...]
>smenarule.
>Credeam ca-ti dai seama ca lumea buna de pe scr nu te mai luam in seama.

Pepperule, stii ce-ti trebuie tie? Un ardei iute in cur, sa te altoiesti!

Aschiutza

In article <iPlq6.103922$wA6.4...@e420r-sjo3.usenetserver.com>, "spataru"
wrote:

>ce vorbesti frantz? pai secereaua e publica, bre, poasa sa zica care cum
>vrea si cand vrea.

Dupa mintea ta seceraua e WC public, nu? Intra cine vrea, se caca, mizgaleste
peretii cu fecale si zice: "Asta da democratie"! Si asta fara macar sa se
stearga la gura dupa ce a mincat! Deci asta e secereaua pt. tine? Baga-mi-as
pula in gura ta de bou ce esti!

Aschiutza

In article <98dufv$je4$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>parca ati
>
>Lasa-l bre aschie, cine-l mai baga in seama? Un labagiu care se crede
>"zmecher"...

>Corect!

Buna-i vorba romaneasca: "Unde-i deteptaciune multa (?) e si prostie, si mai
multa"!

Aschiutza

> [...]

>de

>Si raspunsu?! Afirmativ. De buna seama, dar nu renunt la intrebare: ba,

Iar nu stii! Baaaaa marquize baaaaaa, de data asta chiar ca mergea sa intrebi
"tot prost, tot prost?", da' tu a trebuit sa dai cu mucii-n fasole, ca
deobicei! Daca mai faci d'astea, te bag la plonkomatic, si daca nu, altundeva!
Zau!

Aschiutza

<<Internet connection from Bryant Park>> wrote:

>Nu se schimba. Tot bou e. Intrebarea era pur retorica.

Vezi ca esti prost? Era platonica!

spataru

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message
hai sa ma bei la oua, oaie. la tine orice loc public e automat buda
comunitara in care poti sa te pisi de pe scari? sugi carasu, ba, daca te
uiti mai cu atentie, e stiPulat clar in statutul secerist ca poate ficare sa
se cace pe ochii tai si pe observatiile tale de un rand jumate.
veceu public sau nu, daca vrei sa nu te deranjeze nimeni in discutiile tale
cu amorezu, te'n pizda ma'ti fa muista zabaloasa si foloseste imailu. faci
publice discutiile tale anoste, imi rezerv libertatea sa ma cac in capu tau
de cate ori imi vine.
muie.

C.M.T.

:-)))))))))))))))))

Aschiutza <asch...@aol.com> schrieb in im Newsbeitrag: 20010311011907...@nso-fw.aol.com...

Jorj

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

Ba, io nu ma las intimidat. Po'sa ma bagi in ce vrei tu! Io nu renunt la
conduita mea morala de lupta impotriva dobitocilor. Io sint un erou, ba
papagale: un hero (cu sunca si mozzarela si doua foi de salata)

Jorj

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

Fair enough! Pot sa'tzeleg eufemismu!

Aschiutza

In article <98duh8$jef$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>? "Aschiutza" <asch...@aol.com> ?????? ??? ??????

>Pai, despre mine! Coincide cu ceea a boilor sus-mentionati? Nu ca ar face
>fro diferenta, dar asa, sa stiu si eu.

Sorry Gogule, dar despre tine n-am nici o parere!

Aschiutza

<<Internet connection from Bryant Park>> wrote:

>Ba, io nu ma las intimidat. Po'sa ma bagi in ce vrei tu! Io nu renunt la
>conduita mea morala de lupta impotriva dobitocilor.

Ca sa-ti vezi visul cu ochii, uite-te in oglinda si ia-ti fatza la pumni. Dupa
10 minute de bumbaceala serioasa iti poti raporta: "Mission accomplished!"

Jorj

Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

Sorry, Gogule, esti un dobitoc!

Ο "Jorj" <resi...@pe.banca> έγραψε στο μήνυμα

Pai atunci dispari BOUL dracului ca unu dintre cei mai mari dobitoci esti
chiar tu!
Maaaaarsh!

Ο "Jorj" <resi...@pe.banca> έγραψε στο μήνυμα

LOL
Hop si maidanezu' dobitoc sa dea inca o dovada a inteleptiunii sale:-)))
Ce sa-i faci, BOUL tot BOUL... (de tine vorbesc tataie daca n-ai inteles ca
deh, tu esti mai slab la minte...).

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Bre! Tu nu cumva esti diplomat? (nu la uni' ci la corp...).
Lasa bre vrejala si raspunde, chiar daca raspunsu' tau nu e chiar pe placu
meu:-)
Dar daca n-ai nici o parere despre mine, despre cine de pe aici ai? Si
care-i aia?
Raspunzi doar daca vrei...

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Da' tu...:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Ο "ARDei" <ar...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> From: "gogu" gola...@yahoo.com

> Ba animalule,

Da tovarashe:-)

> curistule, labagiule de ma minjesti in cacaturile tale?

Sint ale tale jegule, nu ale mele. Si ce vorbe de cultura romaneasca, pardon
... semita:-)

> Esti un
> desperado ba, un bisnitar marunt care traiesti de la un tun la altul,
> smenarule.

Hehehehe:-))))) Crezi ca daca spui e si adevarat?:-)))))))
Mai zi ca poate te si cred:-)

> Credeam ca-ti dai seama ca lumea buna de pe scr nu te mai luam in seama.
Vezi
> de treaba ta amaritule.

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Lumea buna ca tine semitache????
Buhahahahahahahahahahaha:-))))))
Hai ca m-ai facut sa rid, BOULE!

> Aschiutza <asch...@aol.com> wrote in message

> [...]

In schimb ale tale sint niste perle de "taste" si pline de intzeleptiune si
bun gust:-)))
Haide ba, du-te sa vezi la coltz daca vin cumva:-)))

> imi rezerv libertatea sa ma cac in capu tau
> de cate ori imi vine.

Pai atunci de ce te plingi ba? Si el isi rezerva dreptul sa se cace in gura
ta sau in a mea sau a oricui, cind vrea aschia lui. Vezi ca esti
rasist?:-))) LOL
Bolovane:-)

spataru

> [...]
si
> bun gust:-)))
> Haide ba, du-te sa vezi la coltz daca vin cumva:-)))

replica asta ai invatat'o de la marchizu, guvernatoru semit. vezi ca e bine
sa'i mai sugi pula din cand in cand? iti mai largesti si tu orizontu si mai
pui fo doua trei cuvinte in vocabuler, langa semnele alea.

> [...]
gura
> ta sau in a mea sau a oricui, cind vrea aschia lui. Vezi ca esti

io nu ma plang, maslina, pe mine ma doare in cur, el a inceput sa
sclifoseasca si sa'i curga mucii pe hartia dictando cum ca de ce ma bag
peste nisipu lui.
da aschimodie asta de ce rasa e? pechinez? e gretzili ca tine?

Aschiutza

In article <98girg$i1l$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

> [...]

>la
>
>Pai atunci dispari BOUL dracului ca unu dintre cei mai mari dobitoci esti

Gogule, aici gresesti tu, nu trebuia sa-i spui ca-i bou, trebuia sa-l intrebi
"Tot prost, tot prost?"

Aschiutza

"spataru" wrote:

>da aschimodie asta de ce rasa e? pechinez? e gretzili ca tine?

E grec de rasa aleasa!
Te fute cind pe casa, cind sub masa!

Jorj

Ba, grecotei, tot bou, tot bou?

Jorj

gogu <gola...@yahoo.com> wrote in message

Grecotei, io nu-mi rezerv nimic. Io ma cac in gura ta chiar acu!

Aschiutza

In article <wgMq6.4688$fw6.3...@bgtnsc04-news.ops.worldnet.att.net>,

<<Internet connection from Bryant Park>> wrote:

> [...]

Intelegi, da' nu patrunzi!

Aschiutza

In article <98gj71$i7s$1...@usenet.otenet.gr>, "gogu" wrote:

> [...]
>meu:-)
>Dar daca n-ai nici o parere despre mine, despre cine de pe aici ai? Si

Da' ce ba Gogule, eu-s la tribunal aici? Curios ca deobicei, he?

Aschiutza

"spataru" wrote:

> [...]
>publice discutiile tale anoste, imi rezerv libertatea sa ma cac in capu

Esti asa de funny prin ceea ce spui ca-mi vine sa te fut in gura, numai sa
taci!!

Fredy

Jorj wrote:

> Grecotei, io nu-mi rezerv nimic. Io ma cac in gura ta chiar acu!

Hop si eu

Ο "spataru" <spa...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

Io??? Ba tu am impresia ca esti cu suptul pulilor...
Specialistule:-)
In rest afla ca niste expresii sint comune la mai multe popoare: expresia
asta o folosesc eu de la virsta de aprox. 12 ani:-) Iar ai sarit ca prostu
tzigane:-)

> iti mai largesti si tu orizontu si mai
> pui fo doua trei cuvinte in vocabuler, langa semnele alea.

Pai ma uit la marele mester ce esti tu si .. na, te invidiez:-)
Monument de cultura Romaneasca ce esti:-)

> gura

> io nu ma plang, maslina,

Ba te plingi ba mamaliga!

> pe mine ma doare in cur, el a inceput sa
> sclifoseasca si sa'i curga mucii pe hartia dictando cum ca de ce ma bag
> peste nisipu lui.
> da aschimodie asta de ce rasa e? pechinez? e gretzili ca tine?

Nu cunosc bre, dar un lucru e sigur: ala itzi da clasa baaaaaaaaaaaaa!!!!
In rest eu sint mai Roman decit Grec ba, de tine sint niste dubii dar hai,
treaca-se...
Bolovanel mic ce esti:-)

It is loading more messages.